abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55586366
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:28 schreef twi het volgende:
Het enige wat Urby fout doet in die situatie is simpelweg niet meelopen aan de buitenkant, maar inhouden. Maar als hij dat wel had gedaan, had dat nu werkelijk verschil gemaakt in de afronding?

Hij staat als back al haast in de halve cirkel van de 16, waar moet die jongen nog meer staan dan? Het is echt een beetje Emanuelson-zoeken hier.
Desnoods loopt hij mee tot de rechter corner vlag en als ie moet piesen loopt ie mee . Hij had hier een halve meter naar het centrum moeten stappen om het directe gevaar eruit te halen... maar ja het is inderdaad geen Maldini of Nesta.
  donderdag 27 december 2007 @ 22:36:56 #277
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55586388
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:33 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Kind, hou nou eens op met deze lompe vragen..
Euh ik weet niet of ik wat gemist heb in de media, en dat er al gezegd is van nou in de winter komt er een nieuwe...

Niet dus, sorry
pi_55586393
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dus, als je een heel duel gelijkwaardig bent, maar een kwartier sterker, dan ben je toch beter?
Het ging erom hoeveel je scoort, hoorde ik alle Ajacieden roepen na de 2-2 tegen in de Kuip. Maar dat is nu opeens niet meer van toepassing?
  donderdag 27 december 2007 @ 22:37:31 #279
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55586415
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:36 schreef Chadi het volgende:

[..]

Desnoods loopt hij mee tot de rechter corner vlag en als ie moet piesen loopt ie mee . Hij had hier een halve meter naar het centrum moeten stappen om het directe gevaar eruit te halen... maar ja het is inderdaad geen Maldini of Nesta.
Ja, of Vertonghen doet een halve stap naar links. Dat kan natuurlijk ook. Maarja, die heet geen Emanuelson natuurlijk.
pi_55586421
Overal Urby de schuld van geven, wordt wel een beetje triest.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_55586427
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:36 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Euh ik weet niet of ik wat gemist heb in de media, en dat er al gezegd is van nou in de winter komt er een nieuwe...
Dan lees je je maar eerst in toch?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_55586448
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:37 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Het ging erom hoeveel je scoort, hoorde ik alle Ajacieden roepen na de 2-2 tegen in de Kuip. Maar dat is nu opeens niet meer van toepassing?
Ten alle tijden van toepassing. Maar ga dan niet met z'n allen blèren dat een punt voor die kuttukkers verdiend is...
In Southern Sun
  donderdag 27 december 2007 @ 22:38:25 #283
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_55586455
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dus, als je een heel duel gelijkwaardig bent, maar een kwartier sterker, dan ben je toch beter?
Niet als je in dat kwartiertje geen goal maakt en de andere ploeg wel.
2000 light years from home
pi_55586460
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:37 schreef F1Bas het volgende:
Overal Urby de schuld van geven, wordt wel een beetje triest.
Zonder Urby zat Ajax nu nog in de CL en stonden ze 12 punten voor op PSV en Feyenoord. !
pi_55586483
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:38 schreef Merkie het volgende:

[..]

Niet als je in dat kwartiertje geen goal maakt en de andere ploeg wel.
Zie hier boven. Pak je dan verdiend een punt?
In Southern Sun
  donderdag 27 december 2007 @ 22:39:16 #286
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55586484
Overigens moet ik wel zeggen dat Twente het spelletje speelt zoals je het hoort te spelen, waar het bij Ajax, ondanks een licht overwicht, meer met toeval aan elkaar hangt.

Bij Twente is het echt de bal inspelen op de spitsen, kaatsen, meegeven aan de lopende mensen en bijsluiten. Ajax is vooral gevaarlijk in de omschakeling.
pi_55586485
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ten alle tijden van toepassing. Maar ga dan niet met z'n allen blèren dat een punt voor die kuttukkers verdiend is...
Jullie vonden dat een punt voor jullie ook verdiend was toch? Er waren zelfs veel mensen die vonden dat Ajax de winst verdiende en daarover zaten te bléren.
pi_55586525
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:37 schreef twi het volgende:

[..]

Ja, of Vertonghen doet een halve stap naar links. Dat kan natuurlijk ook. Maarja, die heet geen Emanuelson natuurlijk.
Als hij uit stapt staat heel die rechterkant open . Het enige wat je vertonghen nog kwalijk kan nemen is dat hij verkeerd opgesteld dus anders ingedraaid had moeten staan.
pi_55586540
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:39 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Jullie vonden dat een punt voor jullie ook verdiend was toch? Er waren zelfs veel mensen die vonden dat Ajax de winst verdiende en daarover zaten te bléren.
Heb je het nu over vanavond of over bij feyenoord?
In Southern Sun
pi_55586544
quote:

[..]

Ja dus ?
  donderdag 27 december 2007 @ 22:40:56 #291
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55586546
quote:

[..]

Jullie vonden dat een punt voor jullie ook verdiend was toch? Er waren zelfs veel mensen die vonden dat Ajax de winst verdiende.
Ach, dat 'verdiend' sloeg meer op het feit dat we ruim een half uur met 10 man stonden en een twijfelachtige pingel tegen kregen. Niet dat we echt recht hadden op dat punt gezien het veldspel.
  donderdag 27 december 2007 @ 22:41:36 #292
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_55586566
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:39 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zie hier boven. Pak je dan verdiend een punt?
Zo zou ik het niet noemen, ik zou het meer niet onverdiend noemen. Er hoeft niet heel zwart-wit gekeken te worden naar 'verdiend'. Als Ajax had gewonnen had dat niet geheel onverdiend geweest, maar een punt voor Twente is nou ook niet echt tegen de verhoudingen in.
  donderdag 27 december 2007 @ 22:42:25 #293
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_55586597
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:40 schreef twi het volgende:

[..]

Ach, dat 'verdiend' sloeg meer op het feit dat we ruim een half uur met 10 man stonden en een twijfelachtige pingel tegen kregen. Niet dat we echt recht hadden op dat punt gezien het veldspel.
Had een flinke discussie gescheeld als je dat toen meteen had gezegd.
  donderdag 27 december 2007 @ 22:42:46 #294
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55586617
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:41 schreef Merkie het volgende:

[..]

Zo zou ik het niet noemen, ik zou het meer niet onverdiend noemen. Er hoeft niet heel zwart-wit gekeken te worden naar 'verdiend'. Als Ajax had gewonnen had dat niet geheel onverdiend geweest, maar een punt voor Twente is nou ook niet echt tegen de verhoudingen in.
Dat dus.
  donderdag 27 december 2007 @ 22:43:12 #295
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55586635
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:42 schreef Merkie het volgende:

[..]

Had een flinke discussie gescheeld als je dat toen meteen had gezegd.
Waarom zou ik aardig zijn als de wond nog open is?
pi_55586650
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:39 schreef twi het volgende:
Overigens moet ik wel zeggen dat Twente het spelletje speelt zoals je het hoort te spelen, waar het bij Ajax, ondanks een licht overwicht, meer met toeval aan elkaar hangt.

Bij Twente is het echt de bal inspelen op de spitsen, kaatsen, meegeven aan de lopende mensen en bijsluiten. Ajax is vooral gevaarlijk in de omschakeling.
Ajax hangt al vele jaren met toeval aan elkaar. lijkt wel of geen enkele trainer een speelstijl er in weet te slijpen. alles wat Ajax wint komt door OF de zwakte van de tegenstander OF individuele klasse van sommige spelers (goede jeugd en veel geld).

omhaaltje hier, zondagschot daar. een speler als Sneijder missen we niet omdat hij het team zo goed liet draaien.. maar om die belachelijk mooie afstandsgoals die hij veelvuldig maakte wanneer het moest en die vele assist die hij gaf door z'n eigen klasse.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_55586663
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:40 schreef twi het volgende:

[..]

Vandaag hadden beide ploegen recht op 3 punten gezien het veldspel. Wat krijg je dan? Juist een gelijkspel .
pi_55586675
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:41 schreef Merkie het volgende:

[..]

Helder verwoord, .
In Southern Sun
pi_55586706
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:40 schreef Chadi het volgende:

[..]

Als hij uit stapt staat heel die rechterkant open . Het enige wat je vertonghen nog kwalijk kan nemen is dat hij verkeerd opgesteld dus anders ingedraaid had moeten staan.
Psies Vertonghen draaide linksom terwijl N'kufo al op snelheid was hierdoor liep Vertonghen al een meter achter. Maar goed Furby heeft het goed gedaan hoor als je dat zo graag wilt horen. Van mij mag ie per 1 jan naar Tottenham voordat die ook in gaan zien dat het helemaal niks is
MOKUM XXX RATED
pi_55586749
Vertonghen doet niets fout bij die tweede treffer. Heitinga stapt uit, dus kiest Jan voor de laatste man positie. Logisch...
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')