Nee dat gat valt tussen vertongen en furby. De bal op snelheid zou voor vertongen zijn de bal naar de 5 meter punt is voor furby. Hij dekt aan de verkeerde kant van de aanvaller en gaat de bal voor de zijkant dekken. Als furby een halve meter opzij stapt kan die bal never nooit niet gespeeld worden.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:13 schreef twi het volgende:
[..]
Waar valt het gat? Bij Vertonghen. Vertonghen speelde fantastisch, maar hij moet ervoor zorgen dat N'Kufo de ruimte niet krijgt.
Urby speelde vandaag gewoon voldoende.
Nee, furby moet de lijn richting N'Kufo dichtlopen, als hij een stap naar het midden deed, stond alles dicht.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:13 schreef twi het volgende:
[..]
Waar valt het gat? Bij Vertonghen. Vertonghen speelde fantastisch, maar hij moet ervoor zorgen dat N'Kufo de ruimte niet krijgt.
Urby speelde vandaag gewoon voldoende.
GMTA!quote:Op donderdag 27 december 2007 22:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee dat gat valt tussen vertongen en furby. De bal op snelheid zou voor vertongen zijn de bal naar de 5 meter punt is voor furby. Hij dekt aan de verkeerde kant van de aanvaller en gaat de bal voor de zijkant dekken. Als furby een halve meter opzij stapt kan die bal never nooit niet gespeeld worden.
| 1 |
Ik heb niks van de westrijd gezien hoor, maar als je in de 92ste minuut scoort is dat toch gewoon zo?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:20 schreef leolinedance het volgende:
Titel op voetbalzone ()
"FC Twente steelt punt in Amsterdam"
Omdat een nkufo langs furby delijn naar het midden in liep en op snelheid zou hij daar indien er een bal gegeven zou worden vrij lopen. Furby liep heel even mee en ging toen de bal naar d ezijkant verdedigen ipv de bal door de 16 want als nkufo doorloopt en vertongen uitstapt leggen ze de bal op zijn linker en zit ie ook.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:19 schreef twi het volgende:
[ code verwijderd ]
Emanuelson stond op de plek naar mijn idee, het gat viel tussen Vertonghen en N'Kufo, simpelweg omdat Vertonghen zich teveel op het midden richtte. De speellijn van de aangever naar N'Kufo werd dus door Vertonghen vrijgelaten. Dan kan Emanuelson naar binnen komen wat 'ie wil, maar dat doet niets af aan het feit dat Vertonghen die lijn open liet.
Niet als het een terechte uitslag is toch? (ik heb de wedstrijd wel gezien)quote:Op donderdag 27 december 2007 22:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb niks van de westrijd gezien hoor, maar als je in de 92ste minuut scoort is dat toch gewoon zo?
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:21 schreef De.Kromme het volgende:
Hehe, Colin is weg en ze hebben een nieuw zwart schaap.
Furby Heeft N'kufo voor zich staan Vertonghen dekt en het midden en heeft geen ogen in zijn rug! Furby moet juistem N'kufo in de gaten houden.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:19 schreef twi het volgende:
[ code verwijderd ]
Emanuelson stond op de plek naar mijn idee, het gat viel tussen Vertonghen en N'Kufo, simpelweg omdat Vertonghen zich teveel op het midden richtte. De speellijn van de aangever naar N'Kufo werd dus door Vertonghen vrijgelaten. Dan kan Emanuelson naar binnen komen wat 'ie wil, maar dat doet niets af aan het feit dat Vertonghen die lijn open liet.
Wat dekt hij dan?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
[ afbeelding ]
En wie nu nog zegt dat furby niet totaal weer verkeerd loopt te dekken, neem ik niet meer serieus.
Precies.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
[ afbeelding ]
En wie nu nog zegt dat furby niet totaal weer verkeerd loopt te dekken, neem ik niet meer serieus.
Vertongen was ook medeschuldig anders. Speelde voor de rest wel een erg goede wedstrijd.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen de 1e 10 minuten, maar na de 1-1 was Twente weer gelijkwaardig hoor.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:24 schreef Da_Sandman het volgende:
En nu heeft iedereen het over een terecht punt voor die kuttukkers... Vooral de tweede helft waren we zoveel beter... En dan zo knullig....
Moet je dat nou heralen?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:23 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Urby en verdedigen; hij dekt alleen gras!
Het eerste kwartier na rust ja. Daarna was het in evenwicht hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 22:24 schreef Da_Sandman het volgende:
En nu heeft iedereen het over een terecht punt voor die kuttukkers... Vooral de tweede helft waren we zoveel beter... En dan zo knullig....
lekker boeiend daar geeft niemand iets om nu kut gelijkspelquote:Op donderdag 27 december 2007 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
En Suarez 4x geel , 3e keer voor een vermeende duik.
Wat vinden jullie daar nou van ?
Dit keer was het echt weer een duik hoor
Ja hij moet oprotten met die schwalbes, maar dat vindt toch iedereen?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Furby loopt de hele wedstrijd al te klungelen.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, oliedom natuurlijk. Maar hij leert het blijkbaar niet af.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Winterstop van 1,5 week ofzo jaquote:Op donderdag 27 december 2007 22:25 schreef BonJovi het volgende:
Winterstop zal wel goed zijn ff geen gezeik en stress
Urby naar Engeland laten gaan, is al een versterking an sich.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:20 schreef Enchanter het volgende:
Het zal me ook niks verbazen als er in de winterstop niemand bijkomt , ondanks dat we wel een dozijn aan nieuwe spelers kunnen gebruiken
Mij kan die kut duiken niet eens verrotten het is alleen dat die gozer keer op keer kansen verneukt!!!quote:Op donderdag 27 december 2007 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vind het fantastischquote:Op donderdag 27 december 2007 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat mogen ze bij PSV ook wel eens gaan doen jaquote:Op donderdag 27 december 2007 22:27 schreef Frasier het volgende:
Tijd om het salaris van dat stel verwende kut miljonairs een stuk omlaag te gooien en te gaan betalen naar prestatie. Luie flikkers
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:27 schreef Frasier het volgende:
Tijd om het salaris van dat stel verwende kut miljonairs een stuk omlaag te gooien en te gaan betalen naar prestatie. Luie flikkers
Zijn spel leidt er wel enorm onder. Begin van het seizoen was hij enorm goed. Ik vind wel dat het steeds meer weg gaan hebben van een klopjacht.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Zal je zien dat Urby dan opeens wel snel kan rennen (richting directiekamer)quote:Op donderdag 27 december 2007 22:27 schreef Frasier het volgende:
Ja ze waren er weer 90 minuten lang lekker met hun koppie bij...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:28 schreef De.Kromme het volgende:
[..]. Ajax was echt niet slecht vandaag hoor.
En nu realistischquote:Op donderdag 27 december 2007 22:28 schreef Saekerhett het volgende:
Seedorf terugkapen van Milan.
Alves van Heerenveen kapen.
Sneijder terughalen.
Van der Vaart terug.
Boulahrouz erbij.
En dan lekker 4-4-2 spelen en gaan met die banaan.
En bij het eerste doelpunt?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:28 schreef twi het volgende:
Het enige wat Urby fout doet in die situatie is simpelweg niet meelopen aan de buitenkant, maar inhouden. Maar als hij dat wel had gedaan, had dat nu werkelijk verschil gemaakt in de afronding?
Hij staat als back al haast in de halve cirkel van de 16, waar moet die jongen nog meer staan dan? Het is echt een beetje Emanuelson-zoeken hier.
Wanneer hoor je nou eens een keer dat Emanuelson een gedegen indruk maakt? Die slaapkop loopt het hele seizoen (en daarvoor ook) alleen maar te dagdromen in het veld.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:28 schreef twi het volgende:
Het enige wat Urby fout doet in die situatie is simpelweg niet meelopen aan de buitenkant, maar inhouden. Maar als hij dat wel had gedaan, had dat nu werkelijk verschil gemaakt in de afronding?
Hij staat als back al haast in de halve cirkel van de 16, waar moet die jongen nog meer staan dan? Het is echt een beetje Emanuelson-zoeken hier.
Dat moet inderdaad even in de juiste proporties gezien worden. Ajax speelde gewoon goed, met eindelijk weer eens wat strijdlust, dat was al een hele vooruitgang. Het is gewoon ontzettend zuur dat je het weer weggeeft door laks te verdedigen. En het erge is nog dat je het gewoon voelt aankomen bij die Twente-aanval. Die Ajax-defensie straalt totaal geen zekerheid uit.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:28 schreef De.Kromme het volgende:
[..]. Ajax was echt niet slecht vandaag hoor.
Hou het inderdaad maar bij vermeend. Of heb je zondag weer niet opgelet?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Stond ie stil omdat hij dacht dat t buiten spel was. Waardoor Huysegems zo bij m weg kon lopen om de bal in te tikken.quote:
Bij het eerste doelpunt staat hij te slapen.quote:
En wat leren we allemaal in de d'tjes als buitenspel wordt ingevoerd?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:30 schreef toma het volgende:
[..]
Stond ie stil omdat hij dacht dat t buiten spel was. Waardoor Huysegems zo bij m weg kon lopen om de bal in te tikken.
Ja precies, dan heeft ie toch gewoon een kutwedstrijd gespeeldquote:Op donderdag 27 december 2007 22:30 schreef toma het volgende:
[..]
Stond ie stil omdat hij dacht dat t buiten spel was. Waardoor Huysegems zo bij m weg kon lopen om de bal in te tikken.
Onzin natuurlijk, PSV is zo wisselvallig als een Nederlandse kwakkelwinter en Feyenoord krijgt het ook lastig als Makaay begint te trekkebenen.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef Shreyas het volgende:
Nou dit wordt niets meer dit seizoen.![]()
Ajax verspeelt zijn kansen op de landstitel in de laatste 2 weken van 2007. Jammer, maar het was ook te mooi om waar te zijn na het vertrek van Sneijder, het stoppen van Stam en het vertrek van Ten Cate.
Hopelijk gaat het volgend seizoen beter.
Laat dat jong het maar is een keer voelen in z'n portemonnee (voor zover dat nog kan).quote:Op donderdag 27 december 2007 22:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wanneer hoor je nou eens een keer dat Emanuelson een gedegen indruk maakt? Die slaapkop loopt het hele seizoen (en daarvoor ook) alleen maar te dagdromen in het veld.
Steek deed iets wat we niet meer van m gewend zijn. Twijfelen...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:31 schreef twi het volgende:
[..]
Bij het eerste doelpunt staat hij te slapen.
Stekelenburg ziet er daar ook niet lekker uit trouwens.
Kom op zeg wat staat ie nou back linkshalf...weet jij het nog?!quote:Op donderdag 27 december 2007 22:28 schreef twi het volgende:
Daar ga ik wel vanuit.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Net bij RTL, onder Ten Cate meer punten dan onder Koster
Blijft Koster nou het seizoen afmaken ?
Stil gaan staan, een dikke jonko smoken en met je vrije hand proberen de grens nog over te halen?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En wat leren we allemaal in de d'tjes als buitenspel wordt ingevoerd?
Kind, hou nou eens op met deze lompe vragen..quote:Op donderdag 27 december 2007 22:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja, ontslaan heeft zinquote:Op donderdag 27 december 2007 22:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Snap je je weetz...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:33 schreef jna het volgende:
[..]
Stil gaan staan, een dikke jonko smoken en met je vrije hand proberen de grens nog over te halen?
idd, elke keer als er een tegendoelpunt wordt gemaakt krijgt ie 300 euro minder per maand.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Laat dat jong het maar is een keer voelen in z'n portemonnee (voor zover dat nog kan).
Zeker niet, maar Ajax overtuigde me ook niet zodanig dat ze als enige recht hadden op punten. In de tweede helft waren ze een kwartiertje een stuk beter, voor de rest was het allemaal redelijk gelijkwaardig.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dat vooral de commentator vreselijk overdrijft, alsof Twente het grootste onrecht aangedaan had geworden wanneer het gewoon 2-1 had gebleven. Tyf toch op, denk ik dan.
Net of een andere trainer het met deze knuppels beter doetquote:Op donderdag 27 december 2007 22:32 schreef jorienvdherik het volgende:
300 euro? Daar steekt ie z'n joints mee aan man!quote:Op donderdag 27 december 2007 22:34 schreef toma het volgende:
[..]
idd, elke keer als er een tegendoelpunt wordt gemaakt krijgt ie 300 euro minder per maand.
Dus, als je een heel duel gelijkwaardig bent, maar een kwartier sterker, dan ben je toch beter?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zeker niet, maar Ajax overtuigde me ook niet zodanig dat ze als enige recht hadden op punten. In de tweede helft waren ze een kwartiertje een stuk beter, voor de rest was het allemaal redelijk gelijkwaardig.
Hij heeft helemaal geen excuus, maar het is gewoon idioot om hem voor die treffer af te rekenen terwijl hij (als hij er wel wat aan had kunnen doen) 1) elke vorm van buitenspel had op moeten heffen of 2) de positie van centrale verdediger had over moeten nemen.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:32 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Kom op zeg wat staat ie nou back linkshalf...weet jij het nog?!
Staat ie op linkshalf is er binnen 30sec een tegendoelpunt en als back hoort hij naar binnen te trekken als hij ziet dat er geen andere buitenspelers staan. Hij laat duidelijk N'kufo lopen. Dus nu kan hij als reden zeggen, sorry maar ik sta al in de halve cirkel van de 16 dus ik laat m maar lopen
Mag wel wat meer. Die twee CL-deelnames die we zijn misgelopen zijn voor een groot deel aan Furby te wijten.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:34 schreef toma het volgende:
[..]
idd, elke keer als er een tegendoelpunt wordt gemaakt krijgt ie 300 euro minder per maand.
Desnoods loopt hij mee tot de rechter corner vlag en als ie moet piesen loopt ie mee . Hij had hier een halve meter naar het centrum moeten stappen om het directe gevaar eruit te halen... maar ja het is inderdaad geen Maldini of Nesta.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:28 schreef twi het volgende:
Euh ik weet niet of ik wat gemist heb in de media, en dat er al gezegd is van nou in de winter komt er een nieuwe...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kind, hou nou eens op met deze lompe vragen..
Het ging erom hoeveel je scoort, hoorde ik alle Ajacieden roepen na de 2-2 tegen in de Kuip. Maar dat is nu opeens niet meer van toepassing?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus, als je een heel duel gelijkwaardig bent, maar een kwartier sterker, dan ben je toch beter?
Ja, of Vertonghen doet een halve stap naar links. Dat kan natuurlijk ook. Maarja, die heet geen Emanuelson natuurlijk.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Desnoods loopt hij mee tot de rechter corner vlag en als ie moet piesen loopt ie mee . Hij had hier een halve meter naar het centrum moeten stappen om het directe gevaar eruit te halen... maar ja het is inderdaad geen Maldini of Nesta.
Dan lees je je maar eerst in toch?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Euh ik weet niet of ik wat gemist heb in de media, en dat er al gezegd is van nou in de winter komt er een nieuwe...
Ten alle tijden van toepassing. Maar ga dan niet met z'n allen blčren dat een punt voor die kuttukkers verdiend is...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:37 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Het ging erom hoeveel je scoort, hoorde ik alle Ajacieden roepen na de 2-2 tegen in de Kuip. Maar dat is nu opeens niet meer van toepassing?
Niet als je in dat kwartiertje geen goal maakt en de andere ploeg wel.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus, als je een heel duel gelijkwaardig bent, maar een kwartier sterker, dan ben je toch beter?
Zonder Urby zat Ajax nu nog in de CL en stonden ze 12 punten voor op PSV en Feyenoord.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:37 schreef F1Bas het volgende:
Overal Urby de schuld van geven, wordt wel een beetje triest.
Zie hier boven. Pak je dan verdiend een punt?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet als je in dat kwartiertje geen goal maakt en de andere ploeg wel.
Jullie vonden dat een punt voor jullie ook verdiend was toch? Er waren zelfs veel mensen die vonden dat Ajax de winst verdiende en daarover zaten te bléren.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ten alle tijden van toepassing. Maar ga dan niet met z'n allen blčren dat een punt voor die kuttukkers verdiend is...
Als hij uit stapt staat heel die rechterkant open . Het enige wat je vertonghen nog kwalijk kan nemen is dat hij verkeerd opgesteld dus anders ingedraaid had moeten staan.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, of Vertonghen doet een halve stap naar links. Dat kan natuurlijk ook. Maarja, die heet geen Emanuelson natuurlijk.
Heb je het nu over vanavond of over bij feyenoord?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:39 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Jullie vonden dat een punt voor jullie ook verdiend was toch? Er waren zelfs veel mensen die vonden dat Ajax de winst verdiende en daarover zaten te bléren.
Ja dus ?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:39 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Jullie vonden dat een punt voor jullie ook verdiend was toch? Er waren zelfs veel mensen die vonden dat Ajax de winst verdiende en daarover zaten te bléren.
Ach, dat 'verdiend' sloeg meer op het feit dat we ruim een half uur met 10 man stonden en een twijfelachtige pingel tegen kregen. Niet dat we echt recht hadden op dat punt gezien het veldspel.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:39 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Jullie vonden dat een punt voor jullie ook verdiend was toch? Er waren zelfs veel mensen die vonden dat Ajax de winst verdiende.
Zo zou ik het niet noemen, ik zou het meer niet onverdiend noemen. Er hoeft niet heel zwart-wit gekeken te worden naar 'verdiend'. Als Ajax had gewonnen had dat niet geheel onverdiend geweest, maar een punt voor Twente is nou ook niet echt tegen de verhoudingen in.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zie hier boven. Pak je dan verdiend een punt?
Had een flinke discussie gescheeld als je dat toen meteen had gezegd.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, dat 'verdiend' sloeg meer op het feit dat we ruim een half uur met 10 man stonden en een twijfelachtige pingel tegen kregen. Niet dat we echt recht hadden op dat punt gezien het veldspel.
Dat dus.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zo zou ik het niet noemen, ik zou het meer niet onverdiend noemen. Er hoeft niet heel zwart-wit gekeken te worden naar 'verdiend'. Als Ajax had gewonnen had dat niet geheel onverdiend geweest, maar een punt voor Twente is nou ook niet echt tegen de verhoudingen in.
Waarom zou ik aardig zijn als de wond nog open is?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Had een flinke discussie gescheeld als je dat toen meteen had gezegd.![]()
Ajax hangt al vele jaren met toeval aan elkaar. lijkt wel of geen enkele trainer een speelstijl er in weet te slijpen. alles wat Ajax wint komt door OF de zwakte van de tegenstander OF individuele klasse van sommige spelers (goede jeugd en veel geld).quote:Op donderdag 27 december 2007 22:39 schreef twi het volgende:
Overigens moet ik wel zeggen dat Twente het spelletje speelt zoals je het hoort te spelen, waar het bij Ajax, ondanks een licht overwicht, meer met toeval aan elkaar hangt.
Bij Twente is het echt de bal inspelen op de spitsen, kaatsen, meegeven aan de lopende mensen en bijsluiten. Ajax is vooral gevaarlijk in de omschakeling.
Vandaag hadden beide ploegen recht op 3 punten gezien het veldspel. Wat krijg je dan? Juist een gelijkspelquote:Op donderdag 27 december 2007 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, dat 'verdiend' sloeg meer op het feit dat we ruim een half uur met 10 man stonden en een twijfelachtige pingel tegen kregen. Niet dat we echt recht hadden op dat punt gezien het veldspel.
Helder verwoord,quote:Op donderdag 27 december 2007 22:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zo zou ik het niet noemen, ik zou het meer niet onverdiend noemen. Er hoeft niet heel zwart-wit gekeken te worden naar 'verdiend'. Als Ajax had gewonnen had dat niet geheel onverdiend geweest, maar een punt voor Twente is nou ook niet echt tegen de verhoudingen in.
Psies Vertonghen draaide linksom terwijl N'kufo al op snelheid was hierdoor liep Vertonghen al een meter achter. Maar goed Furby heeft het goed gedaan hoor als je dat zo graag wilt horen. Van mij mag ie per 1 jan naar Tottenham voordat die ook in gaan zien dat het helemaal niks isquote:Op donderdag 27 december 2007 22:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als hij uit stapt staat heel die rechterkant open . Het enige wat je vertonghen nog kwalijk kan nemen is dat hij verkeerd opgesteld dus anders ingedraaid had moeten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |