Stekelenburg; Ogararu, Heitinga, Vertonghen, Urby; Gabri, Kennedy, De Jong; Rommedahl, Huntelaar, Suarezquote:Op donderdag 27 december 2007 19:40 schreef w00h00 het volgende:
Opstellingen al bekend?
Die zullen we misschien in de 2e helft zienquote:Op donderdag 27 december 2007 19:56 schreef toma het volgende:
---------------Stekelenburg--------------
Ogararu--Heitinga---Vertonghen---Urby
----------Gabr---------De Jong----------
-----------------Kennedy----------------
Rommedahl--Huntelaar---------Suarez
Luque? en ik wil vd Heijden
Ja maar we stonden wel al 10 punten achter op PSV.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Tot deze speelronde had Ajax vorig jaar al 10 keer de 0 gehouden.
Dit jaar naar zelfde aantal wedstrijd maar 3 keer.. de 0.
Slechte afwerkingquote:Op donderdag 27 december 2007 21:12 schreef w00h00 het volgende:
Prachtige loopactie van Siem de Jong bij zijn kans!
He domme dwaas, geef gewoon degene de schuld die er schuld aan heeft voordat je begint te zwammen.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
WEER die klote furby die niet zit te dekken, ROT GVD nou eens een keer op met die gast
Die zit de zijkant van het veld te dekken altijd. Volgens mij weet ie niet dat ie het doel moet verdedigen.. de tering keer op keer dit soort frustraties.. al maak je er 20 dan nog krijg je er genoeg om je oren om te verliezen.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
WEER die klote furby die niet zit te dekken, ROT GVD nou eens een keer op met die gast
Goh.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef twi het volgende:
Ik vind het niet verdiend, Ajax was de ploeg die het meeste recht had op de drie punten. Twente speelde aardig mee hoor, maar echt niet meer dan dat.
Hij heeft toch gelijk.. wat dekt die furby? niet het directe gevaar maar de bal naar de zijlijn.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
He domme dwaas, geef gewoon degene de schuld die er schuld aan heeft voordat je begint te zwammen.
en weer niett...quote:Op donderdag 27 december 2007 20:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja maar we stonden wel al 10 punten achter op PSV.
Je zou voor de aardigheid eens een lijstje moeten maken, welke wedstrijden we allemaal verloren hebben door fouten aan de linkerkant/Urby:quote:Op donderdag 27 december 2007 22:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die zit de zijkant van het veld te dekken altijd. Volgens mij weet ie niet dat ie het doel moet verdedigen.. de tering keer op keer dit soort frustraties.. al maak je er 20 dan nog krijg je er genoeg om je oren om te verliezen.
dat dusquote:Op donderdag 27 december 2007 22:11 schreef Max-Westerman het volgende:
wat een kanker mongole verdediging man
inderdaad. Wel balen maar spel was behoorlijk.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:12 schreef MaxC het volgende:
Natuurlijk enorm zuur dat je in de laaste minuut nog de 2-2 tegenkrijgt. Toch ben ik behoorlijk tevreden.
FC Twente is gewoon een enorm goede ploeg en sinds het eerst in 2 maanden speelden we weer een prima wedstrijd
Waar valt het gat? Bij Vertonghen. Vertonghen speelde fantastisch, maar hij moet ervoor zorgen dat N'Kufo de ruimte niet krijgt.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk.. wat dekt die furby? niet het directe gevaar maar de bal naar de zijlijn.
Ja, maar volgens mij vind jij elk verloren punt voor Ajax onterecht. En kom op man, die Urby gaat gewoon stil staan omdat hij denkt dat het buitenspel is, als 'ie had meegerend was het geen intikker geweest.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
17 schoten om 8, en de beste kansen waren voor Ajax.
Die eerste goal van Twente was wel een fout van Urbyquote:Op donderdag 27 december 2007 22:13 schreef twi het volgende:
[..]
Waar valt het gat? Bij Vertonghen. Vertonghen speelde fantastisch, maar hij moet ervoor zorgen dat N'Kufo de ruimte niet krijgt.
Urby speelde vandaag gewoon voldoende.
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:14 schreef De.Kromme het volgende:
Toch netjes hoor, Twente is gewoon een ontzettend goede ploeg. 2-2 is geen schande.
Nee, maar ik vind dat vooral de commentator vreselijk overdrijft, alsof Twente het grootste onrecht aangedaan had geworden wanneer het gewoon 2-1 had gebleven. Tyf toch op, denk ik dan.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:14 schreef Merkie het volgende:
Ja, maar volgens mij vind jij elk verloren punt voor Ajax onterecht. En kom op man, die Urby gaat gewoon stil staan omdat hij denkt dat het buitenspel is, als 'ie had meegerend was het geen intikker geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |