Na de winterstop, dat is wel vaker gemeldquote:Op donderdag 27 december 2007 15:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wanneer doen Davids en Leo weer mee!!!
Kuijt denkt hetzelfde alleen zal het niet zeggen omdat het een hypocriete slijmbal is. "Katwijk is mijn favoriete club ik kom hier zeker terug, Utrecht is mijn favoriete club ik kom hier zeker terug, Feyenoord is mijn favoriete club ik kom hier zeker terug."quote:Op donderdag 27 december 2007 15:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
So! Flinke sneer van Sneijder richting Ajax
Dat is wat anders als zeggen dat je blij bent om vertrokken te zijn bij een club.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:47 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Kuijt denkt hetzelfde alleen zal het niet zeggen omdat het een hypocriete slijmbal is. "Katwijk is mijn favoriete club ik kom hier zeker terug, Utrecht is mijn favoriete club ik kom hier zeker terug, Feyenoord is mijn favoriete club ik kom hier zeker terug."
Ach, hij zegt gewoon dat hij blij is om niet meer in een golf 2 te zitten die s´ochtends problemen heeft met starten nu hij in zijn ferrari zit.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is wat anders als zeggen dat je blij bent om vertrokken te zijn bij een club.
Zo vreemd is dat niet. Sneijder is gewoon enorm blij met Real, hij doet het de eerste periode meer dan goed dus hij zit in een hosanna stemming.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat is wat anders als zeggen dat je blij bent om vertrokken te zijn bij een club.
Koster zei in de persconferentie dat als het er echt op aan komt, davids wel eens op het veld zou kunnen verschijnen. Maar ik verwacht t nietquote:Op donderdag 27 december 2007 15:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Na de winterstop, dat is wel vaker gemeld
Stel: Gabri wordt gebruikt als werkpaard en om de bal te veroveren. Gabri krijgt rood of krijgt een blessure. Dan hebben we geen verdedigende middenvelders meer. Heitinga kan doorschuiven als er een andere verdediger zijn plaats in kan nemen. Maar dat gaat niet, dus....... dan maar Edgarquote:Op donderdag 27 december 2007 15:56 schreef w-tak1 het volgende:
[..]
Koster zei in de persconferentie dat als het er echt op aan komt, davids wel eens op het veld zou kunnen verschijnen. Maar ik verwacht t niet
Sneijder is gewoon een misselijk mannetje.. dit mag gerust gezegt worden.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vind dat hij ook wel wat respect voor Ajax mag hebben, aan Ajax heeft hij alles te danken en dan doet hij nu zo:Squote:Op donderdag 27 december 2007 16:49 schreef BonJovi het volgende:
misselijk mannetje beetje respect he
ken het probleemquote:Op donderdag 27 december 2007 11:38 schreef Max-Westerman het volgende:
Godverdomme
Vandaag Ajax - twente maar ik ben ziek
tja.. je kunt ook gewoon pizza's bestellen.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kerstmaal rond Amsterdam is slecht gevallen dit jaar lijkt het
quote:Op donderdag 27 december 2007 16:58 schreef toma het volgende:
[..]
tja.. je kunt ook gewoon pizza's bestellen.
quote:Ajax-vrouwen mogen mee op stage in Dubai
Ajax bereidt zich van 4 tot 8 januari in het zonnige Dubaï voor op de tweede ronde. De Amsterdammers nemen er deel aan de Mohammed bin Rashid International Football Championship Cup. De spelersvrouwen kunnen de prestaties van hun partner live volgen, want ze mogen mee op stage.
Terwijl de mannen op het trainingsveld staan mag Annet van Geel, de vrouw manager Martin van Geel, zich ontfermen over de partners van de spelers, zoals Maddy Huntelaar, Aimee Vermaelen, Marissa Gentenaar, Dali Colin, Vanity Emanuelson en Kim Stekelenburg. Op de agenda staat fitness, shopping en genieten van de zon, zee en strand.
De Amsterdammers reizen niet zomaar naar Dubaï af. Ze spelen er tegen Internazionale en de verliezer van de wedstrijd VfB Stuttgart tegen het Braziliaanse Internacional. De winaar van de Dubaï Cup strijkt een miljoen dollar op.
Nu we met Van Geel toch op de ex-PSV'ers tour zitten, wie weet...quote:Oud-PSV'er Vogel verlaat Betis
Uitgegeven: 27 december 2007 16:53
MADRID - De Zwitserse voetballer Johann Vogel is opgestapt bij zijn Spaanse club Real Betis. Dat is in goed overleg gebeurd, meldde de in degradatienood verkerende club donderdag.
ANP
Middenvelder Vogel vertrok in 2005 van PSV naar AC Milan. Zijn verblijf in Italië werd geen succes waarna hij in 2006 een contract tekende bij Real Betis.
Je wilt niet weten hoeveel ik er op heb met Kerst.quote:Op donderdag 27 december 2007 16:58 schreef toma het volgende:
[..]
tja.. je kunt ook gewoon pizza's bestellen.
http://annetvangeel.hyves.nl/quote:Op donderdag 27 december 2007 17:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[..]
Nu we met Van Geel toch op de ex-PSV'ers tour zitten, wie weet...
Teken ik voor.quote:
ik wil absoluut geen 0-0 ik neem er ook geen genoegen meequote:Op donderdag 27 december 2007 17:21 schreef Joe. het volgende:
[..]
Teken ik voor.
Die 0-0 btw ook wel.
quote:Op donderdag 27 december 2007 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://annetvangeel.hyves.nl/
Dit is echt zo'n avond waarop je het ziet aankomen.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:25 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ik wil absoluut geen 0-0 ik neem er ook geen genoegen mee
WINNEN MOETEN WE~!!!!!!!111!!!!11
ogararu en verthongenquote:Op donderdag 27 december 2007 17:29 schreef Joe. het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n avond waarop je het ziet aankomen.
Urzaiz is alleen maar dikker geworden tijdens de kerst, Urby is nog niet uit zijn trip.
Wat is daar meequote:Op donderdag 27 december 2007 17:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]![]()
Staat die befaamde en beruchte dochter van Van Geel in de vriendenlijst?
wat te schelden is er altijdquote:Op donderdag 27 december 2007 17:33 schreef Aanvoerder het volgende:
nog liever 5-5 dan 0-0. Zonder doelpunten valt er weinig te joelen en te schelden.
eerst nog even wat etenquote:Op donderdag 27 december 2007 17:44 schreef Loserkid het volgende:
ben weg! zal aan de zieke denken, toch die kerst gedachte.
Pizza?quote:
Als ik die prive-jet zie snap ik ook wel waarom ie enigzins blij is dat ie weg is bij Ajaxquote:Op donderdag 27 december 2007 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=156391546&media_secret=NvFu
hij zit toch ook in de jeugd van ajax
Als we nou een goede verdediging hadden misschien, maar waarschijnlijk staat furby en colin in de basis dus veel vertrouwen heb ik er niet in.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:01 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vind het echt iets voor Ajax om nu dan tegen Twente weer ineens 3-0 te winnen ofzo.
Helaas wel, ha ha. Eigenlijk best zin in. Lekker avondje uit en morgen brak op werk, maar hopelijk niet met een Ajax-kater.quote:
eenschquote:Op donderdag 27 december 2007 16:48 schreef BigFire het volgende:
[..]
Sneijder is gewoon een misselijk mannetje.. dit mag gerust gezegt worden.
liegen over wat hij tegen de scheids zei, liegen in een persconferentie dat ie definitief besloten had om nog een seizoen te blijven. en nu weer een onnodige uithaal richting Ajax.
wel een goeie speler en heeft veel goeds gedaan voor Ajax. speelde ook vaak niet goed maar dat wordt vaak vergeten. ik wens hem wat er ook gebeurd iig veel succes bij Real.
Stekelenburg; Ogararu, Heitinga, Vertonghen, Urby; Gabri, Kennedy, De Jong; Rommedahl, Huntelaar, Suarezquote:Op donderdag 27 december 2007 19:40 schreef w00h00 het volgende:
Opstellingen al bekend?
Die zullen we misschien in de 2e helft zienquote:Op donderdag 27 december 2007 19:56 schreef toma het volgende:
---------------Stekelenburg--------------
Ogararu--Heitinga---Vertonghen---Urby
----------Gabr---------De Jong----------
-----------------Kennedy----------------
Rommedahl--Huntelaar---------Suarez
Luque? en ik wil vd Heijden
Ja maar we stonden wel al 10 punten achter op PSV.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Tot deze speelronde had Ajax vorig jaar al 10 keer de 0 gehouden.
Dit jaar naar zelfde aantal wedstrijd maar 3 keer.. de 0.
Slechte afwerkingquote:Op donderdag 27 december 2007 21:12 schreef w00h00 het volgende:
Prachtige loopactie van Siem de Jong bij zijn kans!
He domme dwaas, geef gewoon degene de schuld die er schuld aan heeft voordat je begint te zwammen.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
WEER die klote furby die niet zit te dekken, ROT GVD nou eens een keer op met die gast
Die zit de zijkant van het veld te dekken altijd. Volgens mij weet ie niet dat ie het doel moet verdedigen.. de tering keer op keer dit soort frustraties.. al maak je er 20 dan nog krijg je er genoeg om je oren om te verliezen.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef Saekerhett het volgende:
WEER die klote furby die niet zit te dekken, ROT GVD nou eens een keer op met die gast
Goh.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:10 schreef twi het volgende:
Ik vind het niet verdiend, Ajax was de ploeg die het meeste recht had op de drie punten. Twente speelde aardig mee hoor, maar echt niet meer dan dat.
Hij heeft toch gelijk.. wat dekt die furby? niet het directe gevaar maar de bal naar de zijlijn.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
He domme dwaas, geef gewoon degene de schuld die er schuld aan heeft voordat je begint te zwammen.
en weer niett...quote:Op donderdag 27 december 2007 20:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja maar we stonden wel al 10 punten achter op PSV.
Je zou voor de aardigheid eens een lijstje moeten maken, welke wedstrijden we allemaal verloren hebben door fouten aan de linkerkant/Urby:quote:Op donderdag 27 december 2007 22:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die zit de zijkant van het veld te dekken altijd. Volgens mij weet ie niet dat ie het doel moet verdedigen.. de tering keer op keer dit soort frustraties.. al maak je er 20 dan nog krijg je er genoeg om je oren om te verliezen.
dat dusquote:Op donderdag 27 december 2007 22:11 schreef Max-Westerman het volgende:
wat een kanker mongole verdediging man
inderdaad. Wel balen maar spel was behoorlijk.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:12 schreef MaxC het volgende:
Natuurlijk enorm zuur dat je in de laaste minuut nog de 2-2 tegenkrijgt. Toch ben ik behoorlijk tevreden.
FC Twente is gewoon een enorm goede ploeg en sinds het eerst in 2 maanden speelden we weer een prima wedstrijd
Waar valt het gat? Bij Vertonghen. Vertonghen speelde fantastisch, maar hij moet ervoor zorgen dat N'Kufo de ruimte niet krijgt.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk.. wat dekt die furby? niet het directe gevaar maar de bal naar de zijlijn.
Ja, maar volgens mij vind jij elk verloren punt voor Ajax onterecht. En kom op man, die Urby gaat gewoon stil staan omdat hij denkt dat het buitenspel is, als 'ie had meegerend was het geen intikker geweest.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
17 schoten om 8, en de beste kansen waren voor Ajax.
Die eerste goal van Twente was wel een fout van Urbyquote:Op donderdag 27 december 2007 22:13 schreef twi het volgende:
[..]
Waar valt het gat? Bij Vertonghen. Vertonghen speelde fantastisch, maar hij moet ervoor zorgen dat N'Kufo de ruimte niet krijgt.
Urby speelde vandaag gewoon voldoende.
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:14 schreef De.Kromme het volgende:
Toch netjes hoor, Twente is gewoon een ontzettend goede ploeg. 2-2 is geen schande.
Nee, maar ik vind dat vooral de commentator vreselijk overdrijft, alsof Twente het grootste onrecht aangedaan had geworden wanneer het gewoon 2-1 had gebleven. Tyf toch op, denk ik dan.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:14 schreef Merkie het volgende:
Ja, maar volgens mij vind jij elk verloren punt voor Ajax onterecht. En kom op man, die Urby gaat gewoon stil staan omdat hij denkt dat het buitenspel is, als 'ie had meegerend was het geen intikker geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |