Vertongen was ook medeschuldig anders. Speelde voor de rest wel een erg goede wedstrijd.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
[ afbeelding ]
En wie nu nog zegt dat furby niet totaal weer verkeerd loopt te dekken, neem ik niet meer serieus.
Alleen de 1e 10 minuten, maar na de 1-1 was Twente weer gelijkwaardig hoor.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:24 schreef Da_Sandman het volgende:
En nu heeft iedereen het over een terecht punt voor die kuttukkers... Vooral de tweede helft waren we zoveel beter... En dan zo knullig....
Moet je dat nou heralen?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:23 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Urby en verdedigen; hij dekt alleen gras!
Het eerste kwartier na rust ja. Daarna was het in evenwicht hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 22:24 schreef Da_Sandman het volgende:
En nu heeft iedereen het over een terecht punt voor die kuttukkers... Vooral de tweede helft waren we zoveel beter... En dan zo knullig....
lekker boeiend daar geeft niemand iets om nu kut gelijkspelquote:Op donderdag 27 december 2007 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
En Suarez 4x geel , 3e keer voor een vermeende duik.
Wat vinden jullie daar nou van ?
Dit keer was het echt weer een duik hoor
Ja hij moet oprotten met die schwalbes, maar dat vindt toch iedereen?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Furby loopt de hele wedstrijd al te klungelen.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:22 schreef Saekerhett het volgende:
[ afbeelding ]
En wie nu nog zegt dat furby niet totaal weer verkeerd loopt te dekken, neem ik niet meer serieus.
Tja, oliedom natuurlijk. Maar hij leert het blijkbaar niet af.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Winterstop van 1,5 week ofzo jaquote:Op donderdag 27 december 2007 22:25 schreef BonJovi het volgende:
Winterstop zal wel goed zijn ff geen gezeik en stress
Urby naar Engeland laten gaan, is al een versterking an sich.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:20 schreef Enchanter het volgende:
Het zal me ook niks verbazen als er in de winterstop niemand bijkomt , ondanks dat we wel een dozijn aan nieuwe spelers kunnen gebruiken
Mij kan die kut duiken niet eens verrotten het is alleen dat die gozer keer op keer kansen verneukt!!!quote:Op donderdag 27 december 2007 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vind het fantastischquote:Op donderdag 27 december 2007 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat mogen ze bij PSV ook wel eens gaan doen jaquote:Op donderdag 27 december 2007 22:27 schreef Frasier het volgende:
Tijd om het salaris van dat stel verwende kut miljonairs een stuk omlaag te gooien en te gaan betalen naar prestatie. Luie flikkers
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:27 schreef Frasier het volgende:
Tijd om het salaris van dat stel verwende kut miljonairs een stuk omlaag te gooien en te gaan betalen naar prestatie. Luie flikkers
Zijn spel leidt er wel enorm onder. Begin van het seizoen was hij enorm goed. Ik vind wel dat het steeds meer weg gaan hebben van een klopjacht.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Zal je zien dat Urby dan opeens wel snel kan rennen (richting directiekamer)quote:Op donderdag 27 december 2007 22:27 schreef Frasier het volgende:
Ja ze waren er weer 90 minuten lang lekker met hun koppie bij...quote:Op donderdag 27 december 2007 22:28 schreef De.Kromme het volgende:
[..]. Ajax was echt niet slecht vandaag hoor.
En nu realistischquote:Op donderdag 27 december 2007 22:28 schreef Saekerhett het volgende:
Seedorf terugkapen van Milan.
Alves van Heerenveen kapen.
Sneijder terughalen.
Van der Vaart terug.
Boulahrouz erbij.
En dan lekker 4-4-2 spelen en gaan met die banaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |