Hoe de plattegrond te bewerken:quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
TS hoe doe je dat met die foto's? Stap voor stap uitleggen bitte
En ik ben daarnaquote:Op woensdag 26 december 2007 15:51 schreef Borkydude het volgende:
Ik ga even mezelf in de plattegrond zetten, wacht dus ff met jezelf erin zetten tot ik de nieuwe post.
Whehe, en lekker met je stoel op twee poten tegen de muur achter je leunenquote:Op woensdag 26 december 2007 16:02 schreef VlaDje het volgende:
[ afbeelding ]
Achterinzodat ik mijn klasgenoten goed in de gaten kan houden, ze kan pesten, en de persoon voor mij op z'n hoofd slaan en met de passer prikken.
en zo af en toe mijn verdiende nachtrust inhalen
precies, en het rebelse kutjong uithangen, ik neem aan dat ik nu ook aan de raamkant zit,quote:Op woensdag 26 december 2007 16:04 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Whehe, en lekker met je stoel op twee poten tegen de muur achter je leunen
Whehe, je kijkt ook geschokt in mijn richting op die fotoquote:Op woensdag 26 december 2007 16:08 schreef MouzurX het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna vanachter ... op de perfecte plek om te kloten want de leraar ziet je niet en allemaal mensen om je heen dus lekker gezellig![]()
(en vladje lijkt wel een ontsnapte gevangene dus ver van hem vandaan)
edit: o ja ik kan ook nog lekker met mijn stoel tegen de kasten/muur leunen![]()
Lolquote:Op woensdag 26 december 2007 16:10 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Whehe, je kijkt ook geschokt in mijn richting op die foto
Je hebt gewoon weer zitten smoken, maar de leraar mag het niet zienquote:Op woensdag 26 december 2007 16:14 schreef MarkM het volgende:
[ afbeelding ]
Moslims dragen hoofddoeken in de klas, ik een zonnebril.
Whehe KC & Jojo voor mequote:Op woensdag 26 december 2007 16:18 schreef Repeat het volgende:
[ afbeelding ]
Chill aan het raam, valt er nog wat te zien
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Jordy, heb jij nog die Füherfoto van mij?
Nou nou.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:18 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je hebt gewoon weer zitten smoken, maar de leraar mag het niet zien
Zet die maar voor de klas.quote:
blijft tie niet hetzelfde nu iemand al jpg heeft gedaan ?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:28 schreef Bravebart het volgende:
Sla hem aub op als PiNG anders gaat de kwaliteit bij elke modificatie fiks achteruit
Oh en ik ga niet plaatsnemen in de klas; ik kom alleen af en toe voor gastlessen
Nope. JPG is compressed hè, dus hij wordt bij elke stap gecompressed.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
blijft tie niet hetzelfde nu iemand al jpg heeft gedaan ?
Ga je Maaikes plek inpikken?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:34 schreef Blaxje het volgende:
Ik denk dat Jordy wel weet wie naast 'm komt zitten.
Ik wil ook tegen de muur kunnen leunenquote:Op woensdag 26 december 2007 16:33 schreef MouzurX het volgende:
had dan linksvoor me gaan zitten ..... had de leraar me he-le-maaaaal niet gezien
Ik had het over je bos haarquote:Op woensdag 26 december 2007 16:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik wil ook tegen de muur kunnen leunen
Maar inderdaad ik ebn wel breed
Die verdien ik.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ga je Maaikes plek inpikken?
uiteindelijk wel geloof ikquote:Op woensdag 26 december 2007 16:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik had het over je bos haar![]()
![]()
...als je een plaatje opslaat als jpg ... het daarna opent weer opslaat dan wordt tie toch niet lelijker
Want, alle negers lijken op elkaar?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:19 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Whehe KC & Jojo voor me [afbeelding]
Heb ik nu ook nog, maar gaat er in't weekend waarschijnlijk afquote:Op woensdag 26 december 2007 16:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik had het over je bos haar![]()
![]()
...als je een plaatje opslaat als jpg ... het daarna opent weer opslaat dan wordt tie toch niet lelijker
jawelquote:Op woensdag 26 december 2007 16:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik had het over je bos haar [afbeelding] [afbeelding]
...als je een plaatje opslaat als jpg ... het daarna opent weer opslaat dan wordt tie toch niet lelijker [afbeelding]
Naja ok :p niet doen dus jongensquote:
bmp is zo ongeveer het rotse formaat wat er isquote:Op woensdag 26 december 2007 16:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Naja ok :p niet doen dus jongens [afbeelding] (ik deed het al niet, sloeg hem op in bmp goed he?? [afbeelding] )
neger + je brilquote:Op woensdag 26 december 2007 16:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
Want, alle negers lijken op elkaar?
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Gaan we niet teveel offtopic liefjens.
Rotse? het is groot maar het blijft wel normaalquote:Op woensdag 26 december 2007 16:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
bmp is zo ongeveer het rotse formaat wat er is
ik ben undercoverquote:
Ik zal je vertellen, zo ben ik ook daadwerkelijk. Je kunt ver bij mij gaan als leerlingen. Maar er zijn grenzen.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:50 schreef MouzurX het volgende:
D_A lijkt echt zon leraar die heel aardig is maar ineens enorm boos kan worden
Weten de mensen hier wel dat je ook daadwerkelijk leraar aan het worden bent?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen, zo ben ik ook daadwerkelijk. Je kunt ver bij mij gaan als leerlingen. Maar er zijn grenzen.
Ik nietquote:Op woensdag 26 december 2007 16:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Weten de mensen hier wel dat je ook daadwerkelijk leraar aan het worden bent?
ik wel, hij hielp mijquote:Op woensdag 26 december 2007 16:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik geef daadwerkelijk al les, niet alleen voor stage maar ook betaaldquote:Op woensdag 26 december 2007 16:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wees blij dat ik iemand ben die een studie heeft opgerond op HBO niveau, dat ik er dus kan functioneren en dat ik mezelf van de straat hou. Kan je van velen niet zeggen.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik niet
Mod op fok! én leraar ... damn .. een grotere loser kan je niet worden![]()
![]()
edit: niks persoonlijks hoor![]()
punt puntquote:Op woensdag 26 december 2007 16:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik geef daadwerkelijk al les, niet alleen voor stage maar ook betaald
[..]
Wees blij dat ik iemand ben die een studie heeft opgerond op HBO niveau, dat ik er dus kan functioneren en dat ik mezelf van de straat hou. Kan je van velen niet zeggen.
ja maar KOMOP! ... leraar wordenquote:Op woensdag 26 december 2007 16:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik geef daadwerkelijk al les, niet alleen voor stage maar ook betaald
[..]
Wees blij dat ik iemand ben die een studie heeft opgerond op HBO niveau, dat ik er dus kan functioneren en dat ik mezelf van de straat hou. Kan je van velen niet zeggen.
Wat wil jij worden dan, vertel maar even in het Kletstopic verder trouwens.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja maar KOMOP! ... leraar wordenje werkt je te pletter, je verdient veel te weinig en je hebt de hele tijd rotkinders om je heen... tis maar wat je leuk vind
ik vind alle kinderen schattig die ik in de klas hebquote:Op woensdag 26 december 2007 16:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja maar KOMOP! ... leraar wordenje werkt je te pletter, je verdient veel te weinig en je hebt de hele tijd rotkinders om je heen... tis maar wat je leuk vind
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Gaan we niet teveel offtopic liefjens.
Beter nog, ik ben een oud-leerlingquote:Op woensdag 26 december 2007 16:28 schreef Bravebart het volgende:
Sla hem aub op als PiNG anders gaat de kwaliteit bij elke modificatie fiks achteruit
Oh en ik ga niet plaatsnemen in de klas; ik kom alleen af en toe voor gastlessen
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:19 schreef mstr het volgende:
Wie wil mij er ff bijplakken?
Ergens alleen
Zodat er nog een tsjikkie nog naast mij kan komen zitten
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Middelste rij, aan het raam.
Leraren denken dat je meeluistert omdat je dichterbij zit dus houden ze je niet in de gate.
neuh bij ons letten ze juist alleen op de eerste rijen omdat ze die alleen horen en de achterste rijen horen ze nietquote:Op woensdag 26 december 2007 23:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Middelste rij, aan het raam.
Leraren denken dat je meeluistert omdat je dichterbij zit dus houden ze je niet in de gate.
Kutn00bs die jullie zijnquote:
Waar zijn de chickies in de klas?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kutn00bs die jullie zijnDat jullie überhaupt de computer nog eigenhandig aankrijgen
Zitten onder mn bureauquote:Op donderdag 27 december 2007 00:35 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Waar zijn de chickies in de klas?
Pardon?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, wat gaan we d'r mee doen heren? Want anders gaat hij lekker dicht.
Schiet op danquote:Op woensdag 26 december 2007 16:34 schreef Blaxje het volgende:
Ik denk dat Jordy wel weet wie naast 'm komt zitten.
Gooi maar dicht, er is weinig animo zo te zienquote:Op donderdag 27 december 2007 00:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, wat gaan we d'r mee doen heren? Want anders gaat hij lekker dicht.
Kanker eens lekker op. Ik heb dit topic op initiatief van meerdere mensen geopend, om de sfeer hier weer een beetje terug te brengen.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gooi maar dicht, er is weinig animo zo te zien
Ja maar gast, verzin dan eens wat nieuwsquote:Op donderdag 27 december 2007 00:49 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kanker eens lekker op. Ik heb dit topic op initiatief van meerdere mensen geopend, om de sfeer hier weer een beetje terug te brengen.
Dat betekent niet dat dit kut is.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar gast, verzin dan eens wat nieuwsDit is exact hetzelfde topic als vorig jaar en het jaar daarvoor, met, voor het grootste deel, dezelfde mensen als vorig jaar. Daar is toch weinig aan
Als je nou wat nieuwe dingen verzint heeft het veel meer bestaansrecht
Het aantal mensen in de klas spreken dat tegenquote:Op donderdag 27 december 2007 00:59 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat dit kut is.
Nazi Duitsland is ook niet in één dag gebouwd.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het aantal mensen in de klas spreken dat tegenVorig jaar was hij binnen notime vol
En je moeders snor is ook niet in één dag zo groot geworden, so whatquote:Op donderdag 27 december 2007 01:15 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nazi Duitsland is ook niet in één dag gebouwd.
Tss, als ik het zeg ben je het er totaal niet mee eens, maar als D_A het zegt opeens welquote:Op donderdag 27 december 2007 14:14 schreef Borkydude het volgende:
Klopt, D_A.
Zet jullie zelf er eens in!
Imgashack doet het niet op fokquote:Op donderdag 27 december 2007 20:53 schreef xannie90 het volgende:
http://img178.imageshack.us/img178/1088/klas2008zz7.png
ikz it daar, omdat ik dan naast iemand zit die ik ken, ik achterin zit en dus lekker kan klieren en niet op hoef te letten![]()
http://img146.imageshack.us/img146/2847/schoolbordfk6.png
quote:
Je houdt het niet voor mogelijk hequote:
Moet je bij fok zijn, niet bij mijquote:
Op je 180cc?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:33 schreef Borkydude het volgende:
* Borkydude vraagt aan Mark of ie hem thuis kan brengen na school.
Ohnee, wacht![]()
![]()
Daarom vraag ik of jij me thuis brengtquote:Op donderdag 27 december 2007 21:41 schreef MarkM het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een rijbewijs homo.
Stoned mag je ook niet rijden.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:42 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Daarom vraag ik of jij me thuis brengtMaar jij hebt hem ook niet
. PNG.quote:
Exact. Klassen zijn overated.quote:
Gelukkig niet neequote:Op maandag 31 december 2007 23:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]!
Je hoeft ook niet meer!
Niet meer leerplichtig!
Je hoeft me niet te melden dat ik gelijk heb, dat weet ik zelf ook wel.quote:
*kuchkuch* het stinkt hierquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:38 schreef oshiro het volgende:
[..]
Je hoeft me niet te melden dat ik gelijk heb, dat weet ik zelf ook wel.
Uhm en hoezo niet?quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Uhm.
Jij hoort daar niet tussen hoor.
Shit, ik wilde daarquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uhm en hoezo niet?! Iedereen die wil mag in de klas hoor
Ze had zich vandaag pas aangemeld.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uhm en hoezo niet?! Iedereen die wil mag in de klas hoor
Ga je er toch naast zitten ? of naast mijquote:
Ik ken jou nietquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:11 schreef MouzurX het volgende:
Wel een heel erg onduidelijke foto hoor je ziet je gezicht niet eens..
[..]
Ga je er toch naast zitten ? of naast mij
Das toch leuk? ik bijt niet hoorquote:
Maar maak wel aanstootgevende bewegingen onder je bankjequote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar maak wel aanstootgevende bewegingen onder je bankje
Vuns die je bentquote:
Viezerd.quote:
Lijkt me ook niet neequote:
Ik kan ook niet goed met meisjes overwegquote:Op zondag 13 januari 2008 17:39 schreef SZRR het volgende:
[ afbeelding ]
nou want ik wil gewoon achterin, vlak bij het raam. kan je ook zo lekker tegen de muur leunen en ongestoord ouwehoeren inderdaad. oja, en ik ga maar naast vladje zitten omdat ik niet goed met meisjes overweg kan.
Hoezo kun je niet goed met meisjes overweg?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:39 schreef SZRR het volgende:
[ afbeelding ]
nou want ik wil gewoon achterin, vlak bij het raam. kan je ook zo lekker tegen de muur leunen en ongestoord ouwehoeren inderdaad. oja, en ik ga maar naast vladje zitten omdat ik niet goed met meisjes overweg kan.
wil je niet eens naast mijquote:Op zondag 13 januari 2008 17:39 schreef SZRR het volgende:
[ afbeelding ]
sja, dat heb ik nou eenmaal. kan niet tegen dat gezeik van "hij heeft gezegd dat jij heb gezegd dat ik heb gezegd dat .." en gezeik over van die hele kleine dingetjes, en gewoon dat sneaky gedoe. ik heb ook maar 2 goede vriendinnen, de rest zijn allemaal kerels.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:28 schreef booo het volgende:
[..]
Hoezo kun je niet goed met meisjes overweg?
jamaar jij zat nog helemaal niet in de klas.quote:
Waar zit jij dan?quote:
Ik wil wel naast jouquote:
Hoe kan hij overlopen als hij überhaupt nog niet in de klas zit?quote:
jamaar daar gáát het niet om. het gaat om het idee.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe kan hij overlopen als hij überhaupt nog niet in de klas zit?
Aja, duidelijkquote:Op zondag 13 januari 2008 21:42 schreef SZRR het volgende:
[..]
jamaar daar gáát het niet om. het gaat om het idee.
Goed dat je daar bent gaan zittenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:14 schreef SZRR het volgende:
sja. heb perongeluk wel eens een stanleymesje richting het hoofd van mijn wiskunde docent gegooid
* Dark_Angelus bitchslapt die verschrikkelijke student.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:17 schreef Borkydude het volgende:
* Borkydude gooit een propje op de leraar
* Borkydude huilt in een hoekje.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
* Dark_Angelus bitchslapt die verschrikkelijke student.
*wijstquote:Op maandag 14 januari 2008 11:55 schreef Borkydude het volgende:
[..]
* Borkydude huilt in een hoekje.
quote:Op maandag 14 januari 2008 11:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
* Dark_Angelus bitchslapt die verschrikkelijke student.
* ook in hoekje zet.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ho 's ff mattie, don't mess with the kuif, or you'll mess with me.
You gotta mess with the bestquote:Op maandag 14 januari 2008 12:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ho 's ff mattie, don't mess with the kuif, or you'll mess with me.
ik ben kon de klas aan het observeren om te bedenken of ik niet een niveau hoger moetquote:
Ah jij ook alquote:Op maandag 14 januari 2008 12:22 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ben kon de klas aan het observeren om te bedenken of ik niet een niveau hoger moet
maar omdat ik op t moment toch niets beters uitvoer, volg ik maar een paar lesjes in deze klasquote:
Ik kan bij je afkijken zo!quote:Op maandag 14 januari 2008 12:27 schreef liiszle het volgende:
[..]
maar omdat ik op t moment toch niets beters uitvoer, volg ik maar een paar lesjes in deze klas
[ afbeelding ]
Vlak bij Mark, maar wel lekker alleenik doe graag mn werk goed
Moet je eerst die zonnebril afdoen.quote:
hihi is niet ergquote:
wtfquote:
moet als PNGquote:Op maandag 14 januari 2008 15:15 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
wtf
ik had em als bmp opgeslagen hoor?
Even worsequote:Op maandag 14 januari 2008 15:15 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
wtf
ik had em als bmp opgeslagen hoor?
Jaar geleden genomen, kon geen geschikte foto vinden verderquote:Op maandag 14 januari 2008 21:06 schreef VlaDje het volgende:
Whehe, zit je dan achter KC & Jojo![]()
En Rumille, wat heb jij een kinderkoppie zeg
dat is ook de leerpikken sectiequote:Op maandag 14 januari 2008 21:48 schreef MouzurX het volgende:
De rechter rij banken is nog steeds de normaalste
pff de rechter rij is voor corkiesquote:Op maandag 14 januari 2008 21:48 schreef MouzurX het volgende:
De rechter rij banken is nog steeds de normaalste
neehee dat rockt helemaal niet, want eh dan word je van school getrapt omdat je te weinig lesuren hebt gevolgd om examen te mogen doen en dan moet je later totdat je heeeeul oud bent leven van een uitkeringquote:Op maandag 14 januari 2008 22:45 schreef Bravebart het volgende:
Niet in de klas zitten, dat rockt pas
Ja maar, je ben niet verplicht om te komen, als je zo oud bent als ikquote:Op maandag 14 januari 2008 23:03 schreef SZRR het volgende:
[..]
neehee dat rockt helemaal niet, want eh dan word je van school getrapt omdat je te weinig lesuren hebt gevolgd om examen te mogen doen en dan moet je later totdat je heeeeul oud bent leven van een uitkeringdus. ga nou maar braaf naar de klas, brave bart.
Als je met rocks de stenen van het eiland "Alcatraz" bedoelt wel jaquote:Op maandag 14 januari 2008 22:40 schreef SZRR het volgende:
[..]
pff de rechter rij is voor corkiesde linker rij rocks
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:29 schreef liiszle het volgende:
wat een kut lessen zeg
ik wil les in biologie!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:37 schreef LucasBergman het volgende:
[..]Inderdaad.
* vouwt vliegtuigje en gooit hem in D_A's haar *
Ik geef praktijklessenquote:
"Hoe werkt het verteringssysteem in een koe" Met voorbeelden uit de praktijkquote:
Kan ja, dan laat ik jullie allemaal in de darmen van een koe wroetenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:53 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
"Hoe werkt het verteringssysteem in een koe" Met voorbeelden uit de praktijk
Zo ongeveer?:quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan ja, dan laat ik jullie allemaal in de darmen van een koe wroeten
Dat is KI wijsneusquote:
Jaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:11 schreef Rumille het volgende:
Ik, wijsneus?
Laat maar die lekkere wijven komen toch nietquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:48 schreef Huppelei het volgende:
Ik wil best wel een plekje naar achter/voren voor je hoor.
Onder bedoel jequote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:06 schreef postmortum het volgende:
mag ik er ook in , ik zit op jullie niveau
Voor hem is nog geen niveau uitgevondenquote:
Ownd.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:37 schreef MouzurX het volgende:
je bent een meisje de leraar laat je nog wel binnenkom linksachter mij zitten
FakedIllusion.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:50 schreef ericajax het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig achterin naast Borky en een onbekend persoon
Achterin
Is het een schande dat ik die niet ken?quote:
Neuh, ik ken dr ook niet, maar ik heb het ff opgezochtquote:Op zondag 20 januari 2008 00:54 schreef ericajax het volgende:
[..]
Is het een schande dat ik die niet ken?![]()
Duidelijke foto ook trouwens
Uhhh nee.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:37 schreef MouzurX het volgende:
je bent een meisje de leraar laat je nog wel binnenkom linksachter mij zitten
Er zijn een aantal mogelijkheden.quote:
Knap?quote:Op zondag 20 januari 2008 01:47 schreef LucasBergman het volgende:
Stug door blijven gaan met je hard-to-get he, knap van je![]()
Ik ga nu men nest in
quote:Op zondag 20 januari 2008 01:47 schreef LucasBergman het volgende:
Stug door blijven gaan met je hard-to-get he, knap van je![]()
Ik ga nu men nest in
Ik ook bij jou aangezien ík geen homo benquote:Op zondag 20 januari 2008 01:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Knap?Ik zou er totaal geen moeite mee hebben bij MouzurX
![]()
Tering, kop hem nog harder inquote:Op zondag 20 januari 2008 01:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ook bij jou aangezien ík geen homo ben
Hoezo? heb ik iets over het hoofd gezien?quote:
Ja, een vrije dag!quote:Op zondag 20 januari 2008 19:15 schreef liiszle het volgende:
[..]
Hoezo? heb ik iets over het hoofd gezien?
Kan je mooi met koekje gaan daten!quote:
Heeft zij ook een vrije dag dan?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je mooi met koekje gaan daten!
Owndquote:Op zondag 20 januari 2008 20:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heeft zij ook een vrije dag dan?
Maar ik hoef der niet meerteveel moeite
?quote:Op maandag 21 januari 2008 16:08 schreef Borkydude het volgende:
Best een lekker wijf die rechtsvoor me zit
Dan komt er morgen een dubbele opdracht jouw kant op. Geen dank.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:31 schreef MouzurX het volgende:
hehe die sukkel heeft niet gemerkt dat ik er niet was![]()
Heuj. ga eens niet proberen grappig te zijnquote:Op maandag 21 januari 2008 16:18 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Grapje.
Het is Huppelei, en ik heb grootse plannen met hem
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan komt er morgen een dubbele opdracht jouw kant op. Geen dank.
Verkapte ik-ben-beetje-hihi-verliefd-op-SZRR-postquote:Op maandag 21 januari 2008 18:27 schreef LucasBergman het volgende:
Je hebt echt saaie lessen modje, ik verveel me gewoon
[ afbeelding ]
Dat is niet verkaptquote:Op maandag 21 januari 2008 18:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Verkapte ik-ben-beetje-hihi-verliefd-op-SZRR-post!
Schattig
Jawelquote:
Nog duidelijker kan heul niet dus niet verkaptquote:
Dat verkapte zoek je er zelf achter Bartus...quote:
Ja en hier valt niks achter te zoeken want je ziet het meteenquote:Op maandag 21 januari 2008 18:37 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Dat verkapte zoek je er zelf achter Bartus...
ik begin het populairste meisje van de klas te worden!quote:Op maandag 21 januari 2008 18:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Verkapte ik-ben-beetje-hihi-verliefd-op-SZRR-post!
Schattig
Mits Amsterdam, ok.quote:
gaan we wel ergens even gezellig wat drinken toch?quote:
4 stuks.quote:
Tuurlijkquote:Op maandag 21 januari 2008 18:47 schreef SZRR het volgende:
[..]
gaan we wel ergens even gezellig wat drinken toch?
Om dit tijdstip spijbelen?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:50 schreef SZRR het volgende:
ik ga een uurtje spijbelen jongens. doeidoei
wat een held ben je toch ookquote:Op maandag 21 januari 2008 18:50 schreef MouzurX het volgende:
Gaat zoveel mogelijk tegen de kast gedrukt zitten.. zo ver mogelijk van szrr
quote:
Ik zie je er nog wel voor aan dat je achter liiszle gaat schuilenquote:Op maandag 21 januari 2008 18:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
later wil ik net zon coole held worden als SuperMeki
Ben je gek ofzo die zit vet dichtbij szrrquote:Op maandag 21 januari 2008 18:58 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Ik zie je er nog wel voor aan dat je achter liiszle gaat schuilen![]()
I smell pussycatquote:Op maandag 21 januari 2008 19:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ben je gek ofzo die zit vet dichtbij szrr
Dan moet je je neus uit szrrr der grot halenquote:Op maandag 21 januari 2008 19:22 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
I smell pussycat
en dan doel ik op jou moezert![]()
quote:
Nou ga jij toch lekker fappen op booo?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
Szrr is van de troon gestoten als je het mij vraagt.
Mijn plaatje is nu ook precies goed
Wtf? tuurlijk niet, ik ga haar hart voor me winnenquote:Op maandag 21 januari 2008 20:45 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Nou ga jij toch lekker fappen op booo?
Mag ik even lachenquote:Op maandag 21 januari 2008 20:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wtf? tuurlijk niet, ik ga haar hart voor me winnen![]()
Dat had ik al door ja.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:24 schreef Rumille het volgende:
Ik ben trouwens veruit de jongste hier.
Door je geboortedatum, duh.quote:
Ahjoh, we schelen maar een jaartje.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:24 schreef Rumille het volgende:
Ik ben trouwens veruit de jongste hier.
quote:
Oke nu ist niet grappig meerquote:Op maandag 21 januari 2008 18:49 schreef Bravebart het volgende:
Oh wacht 3, dat is Huppelei.
Ohjawel ik ben pas net begonnenquote:
Dudequote:
quote:
Oh! Goed dat je het nog even zegtquote:
Euhh maat, daar zit Bart. Met andere woorden, tief opquote:Op maandag 21 januari 2008 22:22 schreef LucasBergman het volgende:
Bevalt goed zon stoel, maar ik kijk ff demonstratief weg
[ afbeelding ]
We hebben nu geen les meer, dus het mag wel, het kind mag wel ff spelen met de grote bureaustoelquote:Op maandag 21 januari 2008 22:29 schreef booo het volgende:
[..]
Euhh maat, daar zit Bart. Met andere woorden, tief op
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:29 schreef booo het volgende:
[..]
Euhh maat, daar zit Bart. Met andere woorden, tief op
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:44 schreef LucasBergman het volgende:
[..]![]()
je komt net kijken, en nu al praatjes
HAHHAHAH, je bent best grappig.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:44 schreef LucasBergman het volgende:
[..]![]()
je komt net kijken, en nu al praatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |