1. Men kopiëerd de laatste plattegrond, en zoekt een foto van zichzelf.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
TS hoe doe je dat met die foto's? Stap voor stap uitleggen bitte
bij mij ook niet!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil ook in de klas zitten, maar het wil nog niet echt met de foto!![]()
Ik zet het in de OPquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
TS hoe doe je dat met die foto's? Stap voor stap uitleggen bitte
You rock dude!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:47 schreef Borkydude het volgende:
Ik plak hem wel ff in die andere voor je
Degene die ik over 5 minuten post...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:56 schreef duncannn het volgende:
welke moet ik nou kopieren -.-
Jij bent er dan ook om het voor mij te halen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:16 schreef Elvanera het volgende:
Chris jij mag nog helemaal geen bier! Als scholier drink je koffie!
zit ik verkeerdquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:20 schreef Elvanera het volgende:
Oh! Wacht Nijnja doet de pabo, die moet meester worden!
Koffie...? bahquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:16 schreef Elvanera het volgende:
Chris jij mag nog helemaal geen bier! Als scholier drink je koffie!
BEZETquote:
Hihi, tuurlijk!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:24 schreef Hendrik_ het volgende:
[afbeelding]
psst, elvanera, zie ik je vanmiddag bij het fietsenhok?
Nou moe! Gaat mn mooie tekeningquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:32 schreef Wouser het volgende:
Kom jongens we gaan nu eens wiskunde volgen![]()
[afbeelding]
Whoaw niet opslaan als .gif aub maar gewoon als .png anders gaat de kwaliteit zo verloren en zien we straks alleen maar nog grote pixels die dan hoofden moeten voorstellenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:24 schreef Hendrik_ het volgende:
[afbeelding]
psst, elvanera, zie ik je vanmiddag bij het fietsenhok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |