Hoe de plattegrond te bewerken:quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
TS hoe doe je dat met die foto's? Stap voor stap uitleggen bitte
En ik ben daarnaquote:Op woensdag 26 december 2007 15:51 schreef Borkydude het volgende:
Ik ga even mezelf in de plattegrond zetten, wacht dus ff met jezelf erin zetten tot ik de nieuwe post.
Whehe, en lekker met je stoel op twee poten tegen de muur achter je leunenquote:Op woensdag 26 december 2007 16:02 schreef VlaDje het volgende:
[ afbeelding ]
Achterinzodat ik mijn klasgenoten goed in de gaten kan houden, ze kan pesten, en de persoon voor mij op z'n hoofd slaan en met de passer prikken.
en zo af en toe mijn verdiende nachtrust inhalen
precies, en het rebelse kutjong uithangen, ik neem aan dat ik nu ook aan de raamkant zit,quote:Op woensdag 26 december 2007 16:04 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Whehe, en lekker met je stoel op twee poten tegen de muur achter je leunen
Whehe, je kijkt ook geschokt in mijn richting op die fotoquote:Op woensdag 26 december 2007 16:08 schreef MouzurX het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna vanachter ... op de perfecte plek om te kloten want de leraar ziet je niet en allemaal mensen om je heen dus lekker gezellig![]()
(en vladje lijkt wel een ontsnapte gevangene dus ver van hem vandaan)
edit: o ja ik kan ook nog lekker met mijn stoel tegen de kasten/muur leunen![]()
Lolquote:Op woensdag 26 december 2007 16:10 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Whehe, je kijkt ook geschokt in mijn richting op die foto
Je hebt gewoon weer zitten smoken, maar de leraar mag het niet zienquote:Op woensdag 26 december 2007 16:14 schreef MarkM het volgende:
[ afbeelding ]
Moslims dragen hoofddoeken in de klas, ik een zonnebril.
Whehe KC & Jojo voor mequote:Op woensdag 26 december 2007 16:18 schreef Repeat het volgende:
[ afbeelding ]
Chill aan het raam, valt er nog wat te zien
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Jordy, heb jij nog die Füherfoto van mij?
Nou nou.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:18 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je hebt gewoon weer zitten smoken, maar de leraar mag het niet zien
Zet die maar voor de klas.quote:
blijft tie niet hetzelfde nu iemand al jpg heeft gedaan ?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:28 schreef Bravebart het volgende:
Sla hem aub op als PiNG anders gaat de kwaliteit bij elke modificatie fiks achteruit
Oh en ik ga niet plaatsnemen in de klas; ik kom alleen af en toe voor gastlessen
Nope. JPG is compressed hè, dus hij wordt bij elke stap gecompressed.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
blijft tie niet hetzelfde nu iemand al jpg heeft gedaan ?
Ga je Maaikes plek inpikken?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:34 schreef Blaxje het volgende:
Ik denk dat Jordy wel weet wie naast 'm komt zitten.
Ik wil ook tegen de muur kunnen leunenquote:Op woensdag 26 december 2007 16:33 schreef MouzurX het volgende:
had dan linksvoor me gaan zitten ..... had de leraar me he-le-maaaaal niet gezien
Ik had het over je bos haarquote:Op woensdag 26 december 2007 16:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik wil ook tegen de muur kunnen leunen
Maar inderdaad ik ebn wel breed
Die verdien ik.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ga je Maaikes plek inpikken?
uiteindelijk wel geloof ikquote:Op woensdag 26 december 2007 16:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik had het over je bos haar![]()
![]()
...als je een plaatje opslaat als jpg ... het daarna opent weer opslaat dan wordt tie toch niet lelijker
Want, alle negers lijken op elkaar?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:19 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Whehe KC & Jojo voor me [afbeelding]
Heb ik nu ook nog, maar gaat er in't weekend waarschijnlijk afquote:Op woensdag 26 december 2007 16:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik had het over je bos haar![]()
![]()
...als je een plaatje opslaat als jpg ... het daarna opent weer opslaat dan wordt tie toch niet lelijker
jawelquote:Op woensdag 26 december 2007 16:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik had het over je bos haar [afbeelding] [afbeelding]
...als je een plaatje opslaat als jpg ... het daarna opent weer opslaat dan wordt tie toch niet lelijker [afbeelding]
Naja ok :p niet doen dus jongensquote:
bmp is zo ongeveer het rotse formaat wat er isquote:Op woensdag 26 december 2007 16:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Naja ok :p niet doen dus jongens [afbeelding] (ik deed het al niet, sloeg hem op in bmp goed he?? [afbeelding] )
neger + je brilquote:Op woensdag 26 december 2007 16:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
Want, alle negers lijken op elkaar?
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Gaan we niet teveel offtopic liefjens.
Rotse? het is groot maar het blijft wel normaalquote:Op woensdag 26 december 2007 16:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
bmp is zo ongeveer het rotse formaat wat er is
ik ben undercoverquote:
Ik zal je vertellen, zo ben ik ook daadwerkelijk. Je kunt ver bij mij gaan als leerlingen. Maar er zijn grenzen.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:50 schreef MouzurX het volgende:
D_A lijkt echt zon leraar die heel aardig is maar ineens enorm boos kan worden
Weten de mensen hier wel dat je ook daadwerkelijk leraar aan het worden bent?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen, zo ben ik ook daadwerkelijk. Je kunt ver bij mij gaan als leerlingen. Maar er zijn grenzen.
Ik nietquote:Op woensdag 26 december 2007 16:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Weten de mensen hier wel dat je ook daadwerkelijk leraar aan het worden bent?
ik wel, hij hielp mijquote:Op woensdag 26 december 2007 16:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik geef daadwerkelijk al les, niet alleen voor stage maar ook betaaldquote:Op woensdag 26 december 2007 16:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wees blij dat ik iemand ben die een studie heeft opgerond op HBO niveau, dat ik er dus kan functioneren en dat ik mezelf van de straat hou. Kan je van velen niet zeggen.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik niet
Mod op fok! én leraar ... damn .. een grotere loser kan je niet worden![]()
![]()
edit: niks persoonlijks hoor![]()
punt puntquote:Op woensdag 26 december 2007 16:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik geef daadwerkelijk al les, niet alleen voor stage maar ook betaald
[..]
Wees blij dat ik iemand ben die een studie heeft opgerond op HBO niveau, dat ik er dus kan functioneren en dat ik mezelf van de straat hou. Kan je van velen niet zeggen.
ja maar KOMOP! ... leraar wordenquote:Op woensdag 26 december 2007 16:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik geef daadwerkelijk al les, niet alleen voor stage maar ook betaald
[..]
Wees blij dat ik iemand ben die een studie heeft opgerond op HBO niveau, dat ik er dus kan functioneren en dat ik mezelf van de straat hou. Kan je van velen niet zeggen.
Wat wil jij worden dan, vertel maar even in het Kletstopic verder trouwens.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja maar KOMOP! ... leraar wordenje werkt je te pletter, je verdient veel te weinig en je hebt de hele tijd rotkinders om je heen... tis maar wat je leuk vind
ik vind alle kinderen schattig die ik in de klas hebquote:Op woensdag 26 december 2007 16:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ja maar KOMOP! ... leraar wordenje werkt je te pletter, je verdient veel te weinig en je hebt de hele tijd rotkinders om je heen... tis maar wat je leuk vind
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Gaan we niet teveel offtopic liefjens.
Beter nog, ik ben een oud-leerlingquote:Op woensdag 26 december 2007 16:28 schreef Bravebart het volgende:
Sla hem aub op als PiNG anders gaat de kwaliteit bij elke modificatie fiks achteruit
Oh en ik ga niet plaatsnemen in de klas; ik kom alleen af en toe voor gastlessen
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:19 schreef mstr het volgende:
Wie wil mij er ff bijplakken?
Ergens alleen
Zodat er nog een tsjikkie nog naast mij kan komen zitten
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Middelste rij, aan het raam.
Leraren denken dat je meeluistert omdat je dichterbij zit dus houden ze je niet in de gate.
neuh bij ons letten ze juist alleen op de eerste rijen omdat ze die alleen horen en de achterste rijen horen ze nietquote:Op woensdag 26 december 2007 23:16 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Middelste rij, aan het raam.
Leraren denken dat je meeluistert omdat je dichterbij zit dus houden ze je niet in de gate.
Kutn00bs die jullie zijnquote:
Waar zijn de chickies in de klas?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kutn00bs die jullie zijnDat jullie überhaupt de computer nog eigenhandig aankrijgen
Zitten onder mn bureauquote:Op donderdag 27 december 2007 00:35 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Waar zijn de chickies in de klas?
Pardon?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, wat gaan we d'r mee doen heren? Want anders gaat hij lekker dicht.
Schiet op danquote:Op woensdag 26 december 2007 16:34 schreef Blaxje het volgende:
Ik denk dat Jordy wel weet wie naast 'm komt zitten.
Gooi maar dicht, er is weinig animo zo te zienquote:Op donderdag 27 december 2007 00:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, wat gaan we d'r mee doen heren? Want anders gaat hij lekker dicht.
Kanker eens lekker op. Ik heb dit topic op initiatief van meerdere mensen geopend, om de sfeer hier weer een beetje terug te brengen.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gooi maar dicht, er is weinig animo zo te zien
Ja maar gast, verzin dan eens wat nieuwsquote:Op donderdag 27 december 2007 00:49 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kanker eens lekker op. Ik heb dit topic op initiatief van meerdere mensen geopend, om de sfeer hier weer een beetje terug te brengen.
Dat betekent niet dat dit kut is.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar gast, verzin dan eens wat nieuwsDit is exact hetzelfde topic als vorig jaar en het jaar daarvoor, met, voor het grootste deel, dezelfde mensen als vorig jaar. Daar is toch weinig aan
Als je nou wat nieuwe dingen verzint heeft het veel meer bestaansrecht
Het aantal mensen in de klas spreken dat tegenquote:Op donderdag 27 december 2007 00:59 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat dit kut is.
Nazi Duitsland is ook niet in één dag gebouwd.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het aantal mensen in de klas spreken dat tegenVorig jaar was hij binnen notime vol
En je moeders snor is ook niet in één dag zo groot geworden, so whatquote:Op donderdag 27 december 2007 01:15 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nazi Duitsland is ook niet in één dag gebouwd.
Tss, als ik het zeg ben je het er totaal niet mee eens, maar als D_A het zegt opeens welquote:Op donderdag 27 december 2007 14:14 schreef Borkydude het volgende:
Klopt, D_A.
Zet jullie zelf er eens in!
Imgashack doet het niet op fokquote:Op donderdag 27 december 2007 20:53 schreef xannie90 het volgende:
http://img178.imageshack.us/img178/1088/klas2008zz7.png
ikz it daar, omdat ik dan naast iemand zit die ik ken, ik achterin zit en dus lekker kan klieren en niet op hoef te letten![]()
http://img146.imageshack.us/img146/2847/schoolbordfk6.png
quote:
Je houdt het niet voor mogelijk hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |