Zitten onder mn bureauquote:Op donderdag 27 december 2007 00:35 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Waar zijn de chickies in de klas?
Pardon?quote:Op donderdag 27 december 2007 00:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, wat gaan we d'r mee doen heren? Want anders gaat hij lekker dicht.
Schiet op danquote:Op woensdag 26 december 2007 16:34 schreef Blaxje het volgende:
Ik denk dat Jordy wel weet wie naast 'm komt zitten.
Gooi maar dicht, er is weinig animo zo te zienquote:Op donderdag 27 december 2007 00:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, wat gaan we d'r mee doen heren? Want anders gaat hij lekker dicht.
Kanker eens lekker op. Ik heb dit topic op initiatief van meerdere mensen geopend, om de sfeer hier weer een beetje terug te brengen.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gooi maar dicht, er is weinig animo zo te zien
Ja maar gast, verzin dan eens wat nieuwsquote:Op donderdag 27 december 2007 00:49 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Kanker eens lekker op. Ik heb dit topic op initiatief van meerdere mensen geopend, om de sfeer hier weer een beetje terug te brengen.
Dat betekent niet dat dit kut is.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar gast, verzin dan eens wat nieuwsDit is exact hetzelfde topic als vorig jaar en het jaar daarvoor, met, voor het grootste deel, dezelfde mensen als vorig jaar. Daar is toch weinig aan
Als je nou wat nieuwe dingen verzint heeft het veel meer bestaansrecht
Het aantal mensen in de klas spreken dat tegenquote:Op donderdag 27 december 2007 00:59 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat dit kut is.
Nazi Duitsland is ook niet in één dag gebouwd.quote:Op donderdag 27 december 2007 01:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het aantal mensen in de klas spreken dat tegenVorig jaar was hij binnen notime vol
En je moeders snor is ook niet in één dag zo groot geworden, so whatquote:Op donderdag 27 december 2007 01:15 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nazi Duitsland is ook niet in één dag gebouwd.
Tss, als ik het zeg ben je het er totaal niet mee eens, maar als D_A het zegt opeens welquote:Op donderdag 27 december 2007 14:14 schreef Borkydude het volgende:
Klopt, D_A.
Zet jullie zelf er eens in!
Imgashack doet het niet op fokquote:Op donderdag 27 december 2007 20:53 schreef xannie90 het volgende:
http://img178.imageshack.us/img178/1088/klas2008zz7.png
ikz it daar, omdat ik dan naast iemand zit die ik ken, ik achterin zit en dus lekker kan klieren en niet op hoef te letten![]()
http://img146.imageshack.us/img146/2847/schoolbordfk6.png
quote:
Je houdt het niet voor mogelijk hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |