Hoe de plattegrond te bewerken:quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
TS hoe doe je dat met die foto's? Stap voor stap uitleggen bitte
En ik ben daarnaquote:Op woensdag 26 december 2007 15:51 schreef Borkydude het volgende:
Ik ga even mezelf in de plattegrond zetten, wacht dus ff met jezelf erin zetten tot ik de nieuwe post.
Whehe, en lekker met je stoel op twee poten tegen de muur achter je leunenquote:Op woensdag 26 december 2007 16:02 schreef VlaDje het volgende:
[ afbeelding ]
Achterinzodat ik mijn klasgenoten goed in de gaten kan houden, ze kan pesten, en de persoon voor mij op z'n hoofd slaan en met de passer prikken.
en zo af en toe mijn verdiende nachtrust inhalen
precies, en het rebelse kutjong uithangen, ik neem aan dat ik nu ook aan de raamkant zit,quote:Op woensdag 26 december 2007 16:04 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Whehe, en lekker met je stoel op twee poten tegen de muur achter je leunen
Whehe, je kijkt ook geschokt in mijn richting op die fotoquote:Op woensdag 26 december 2007 16:08 schreef MouzurX het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna vanachter ... op de perfecte plek om te kloten want de leraar ziet je niet en allemaal mensen om je heen dus lekker gezellig![]()
(en vladje lijkt wel een ontsnapte gevangene dus ver van hem vandaan)
edit: o ja ik kan ook nog lekker met mijn stoel tegen de kasten/muur leunen![]()
Lolquote:Op woensdag 26 december 2007 16:10 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Whehe, je kijkt ook geschokt in mijn richting op die foto
Je hebt gewoon weer zitten smoken, maar de leraar mag het niet zienquote:Op woensdag 26 december 2007 16:14 schreef MarkM het volgende:
[ afbeelding ]
Moslims dragen hoofddoeken in de klas, ik een zonnebril.
Whehe KC & Jojo voor mequote:Op woensdag 26 december 2007 16:18 schreef Repeat het volgende:
[ afbeelding ]
Chill aan het raam, valt er nog wat te zien
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Jordy, heb jij nog die Füherfoto van mij?
Nou nou.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:18 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Je hebt gewoon weer zitten smoken, maar de leraar mag het niet zien
Zet die maar voor de klas.quote:
blijft tie niet hetzelfde nu iemand al jpg heeft gedaan ?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:28 schreef Bravebart het volgende:
Sla hem aub op als PiNG anders gaat de kwaliteit bij elke modificatie fiks achteruit
Oh en ik ga niet plaatsnemen in de klas; ik kom alleen af en toe voor gastlessen
Nope. JPG is compressed hè, dus hij wordt bij elke stap gecompressed.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
blijft tie niet hetzelfde nu iemand al jpg heeft gedaan ?
Ga je Maaikes plek inpikken?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:34 schreef Blaxje het volgende:
Ik denk dat Jordy wel weet wie naast 'm komt zitten.
Ik wil ook tegen de muur kunnen leunenquote:Op woensdag 26 december 2007 16:33 schreef MouzurX het volgende:
had dan linksvoor me gaan zitten ..... had de leraar me he-le-maaaaal niet gezien
Ik had het over je bos haarquote:Op woensdag 26 december 2007 16:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik wil ook tegen de muur kunnen leunen
Maar inderdaad ik ebn wel breed
Die verdien ik.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ga je Maaikes plek inpikken?
uiteindelijk wel geloof ikquote:Op woensdag 26 december 2007 16:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik had het over je bos haar![]()
![]()
...als je een plaatje opslaat als jpg ... het daarna opent weer opslaat dan wordt tie toch niet lelijker
Want, alle negers lijken op elkaar?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:19 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Whehe KC & Jojo voor me [afbeelding]
Heb ik nu ook nog, maar gaat er in't weekend waarschijnlijk afquote:Op woensdag 26 december 2007 16:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik had het over je bos haar![]()
![]()
...als je een plaatje opslaat als jpg ... het daarna opent weer opslaat dan wordt tie toch niet lelijker
jawelquote:Op woensdag 26 december 2007 16:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik had het over je bos haar [afbeelding] [afbeelding]
...als je een plaatje opslaat als jpg ... het daarna opent weer opslaat dan wordt tie toch niet lelijker [afbeelding]
Naja ok :p niet doen dus jongensquote:
bmp is zo ongeveer het rotse formaat wat er isquote:Op woensdag 26 december 2007 16:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Naja ok :p niet doen dus jongens [afbeelding] (ik deed het al niet, sloeg hem op in bmp goed he?? [afbeelding] )
neger + je brilquote:Op woensdag 26 december 2007 16:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
Want, alle negers lijken op elkaar?
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Gaan we niet teveel offtopic liefjens.
Rotse? het is groot maar het blijft wel normaalquote:Op woensdag 26 december 2007 16:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
bmp is zo ongeveer het rotse formaat wat er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |