blijft tie niet hetzelfde nu iemand al jpg heeft gedaan ?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:28 schreef Bravebart het volgende:
Sla hem aub op als PiNG anders gaat de kwaliteit bij elke modificatie fiks achteruit
Oh en ik ga niet plaatsnemen in de klas; ik kom alleen af en toe voor gastlessen
Nope. JPG is compressed hè, dus hij wordt bij elke stap gecompressed.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
blijft tie niet hetzelfde nu iemand al jpg heeft gedaan ?
Ga je Maaikes plek inpikken?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:34 schreef Blaxje het volgende:
Ik denk dat Jordy wel weet wie naast 'm komt zitten.
Ik wil ook tegen de muur kunnen leunenquote:Op woensdag 26 december 2007 16:33 schreef MouzurX het volgende:
had dan linksvoor me gaan zitten ..... had de leraar me he-le-maaaaal niet gezien
Ik had het over je bos haarquote:Op woensdag 26 december 2007 16:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik wil ook tegen de muur kunnen leunen
Maar inderdaad ik ebn wel breed
Die verdien ik.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ga je Maaikes plek inpikken?
uiteindelijk wel geloof ikquote:Op woensdag 26 december 2007 16:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik had het over je bos haar![]()
![]()
...als je een plaatje opslaat als jpg ... het daarna opent weer opslaat dan wordt tie toch niet lelijker
Want, alle negers lijken op elkaar?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:19 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Whehe KC & Jojo voor me [afbeelding]
Heb ik nu ook nog, maar gaat er in't weekend waarschijnlijk afquote:Op woensdag 26 december 2007 16:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik had het over je bos haar![]()
![]()
...als je een plaatje opslaat als jpg ... het daarna opent weer opslaat dan wordt tie toch niet lelijker
jawelquote:Op woensdag 26 december 2007 16:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik had het over je bos haar [afbeelding] [afbeelding]
...als je een plaatje opslaat als jpg ... het daarna opent weer opslaat dan wordt tie toch niet lelijker [afbeelding]
Naja ok :p niet doen dus jongensquote:
bmp is zo ongeveer het rotse formaat wat er isquote:Op woensdag 26 december 2007 16:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Naja ok :p niet doen dus jongens [afbeelding] (ik deed het al niet, sloeg hem op in bmp goed he?? [afbeelding] )
neger + je brilquote:Op woensdag 26 december 2007 16:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
Want, alle negers lijken op elkaar?
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Gaan we niet teveel offtopic liefjens.
Rotse? het is groot maar het blijft wel normaalquote:Op woensdag 26 december 2007 16:43 schreef Repeat het volgende:
[..]
bmp is zo ongeveer het rotse formaat wat er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |