Goed dat je daar bent gaan zittenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:14 schreef SZRR het volgende:
sja. heb perongeluk wel eens een stanleymesje richting het hoofd van mijn wiskunde docent gegooid
* Dark_Angelus bitchslapt die verschrikkelijke student.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:17 schreef Borkydude het volgende:
* Borkydude gooit een propje op de leraar
* Borkydude huilt in een hoekje.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
* Dark_Angelus bitchslapt die verschrikkelijke student.
*wijstquote:Op maandag 14 januari 2008 11:55 schreef Borkydude het volgende:
[..]
* Borkydude huilt in een hoekje.
quote:Op maandag 14 januari 2008 11:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
* Dark_Angelus bitchslapt die verschrikkelijke student.
* ook in hoekje zet.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ho 's ff mattie, don't mess with the kuif, or you'll mess with me.
You gotta mess with the bestquote:Op maandag 14 januari 2008 12:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ho 's ff mattie, don't mess with the kuif, or you'll mess with me.
ik ben kon de klas aan het observeren om te bedenken of ik niet een niveau hoger moetquote:
Ah jij ook alquote:Op maandag 14 januari 2008 12:22 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ben kon de klas aan het observeren om te bedenken of ik niet een niveau hoger moet
maar omdat ik op t moment toch niets beters uitvoer, volg ik maar een paar lesjes in deze klasquote:
Ik kan bij je afkijken zo!quote:Op maandag 14 januari 2008 12:27 schreef liiszle het volgende:
[..]
maar omdat ik op t moment toch niets beters uitvoer, volg ik maar een paar lesjes in deze klas
[ afbeelding ]
Vlak bij Mark, maar wel lekker alleenik doe graag mn werk goed
Moet je eerst die zonnebril afdoen.quote:
hihi is niet ergquote:
wtfquote:
moet als PNGquote:Op maandag 14 januari 2008 15:15 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
wtf
ik had em als bmp opgeslagen hoor?
Even worsequote:Op maandag 14 januari 2008 15:15 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
wtf
ik had em als bmp opgeslagen hoor?
Jaar geleden genomen, kon geen geschikte foto vinden verderquote:Op maandag 14 januari 2008 21:06 schreef VlaDje het volgende:
Whehe, zit je dan achter KC & Jojo![]()
En Rumille, wat heb jij een kinderkoppie zeg
dat is ook de leerpikken sectiequote:Op maandag 14 januari 2008 21:48 schreef MouzurX het volgende:
De rechter rij banken is nog steeds de normaalste
pff de rechter rij is voor corkiesquote:Op maandag 14 januari 2008 21:48 schreef MouzurX het volgende:
De rechter rij banken is nog steeds de normaalste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |