Maar maak wel aanstootgevende bewegingen onder je bankjequote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar maak wel aanstootgevende bewegingen onder je bankje
Vuns die je bentquote:
Viezerd.quote:
Lijkt me ook niet neequote:
Ik kan ook niet goed met meisjes overwegquote:Op zondag 13 januari 2008 17:39 schreef SZRR het volgende:
[ afbeelding ]
nou want ik wil gewoon achterin, vlak bij het raam. kan je ook zo lekker tegen de muur leunen en ongestoord ouwehoeren inderdaad. oja, en ik ga maar naast vladje zitten omdat ik niet goed met meisjes overweg kan.
Hoezo kun je niet goed met meisjes overweg?quote:Op zondag 13 januari 2008 17:39 schreef SZRR het volgende:
[ afbeelding ]
nou want ik wil gewoon achterin, vlak bij het raam. kan je ook zo lekker tegen de muur leunen en ongestoord ouwehoeren inderdaad. oja, en ik ga maar naast vladje zitten omdat ik niet goed met meisjes overweg kan.
wil je niet eens naast mijquote:Op zondag 13 januari 2008 17:39 schreef SZRR het volgende:
[ afbeelding ]
sja, dat heb ik nou eenmaal. kan niet tegen dat gezeik van "hij heeft gezegd dat jij heb gezegd dat ik heb gezegd dat .." en gezeik over van die hele kleine dingetjes, en gewoon dat sneaky gedoe. ik heb ook maar 2 goede vriendinnen, de rest zijn allemaal kerels.quote:Op zondag 13 januari 2008 18:28 schreef booo het volgende:
[..]
Hoezo kun je niet goed met meisjes overweg?
jamaar jij zat nog helemaal niet in de klas.quote:
Waar zit jij dan?quote:
Ik wil wel naast jouquote:
Hoe kan hij overlopen als hij überhaupt nog niet in de klas zit?quote:
jamaar daar gáát het niet om. het gaat om het idee.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe kan hij overlopen als hij überhaupt nog niet in de klas zit?
Aja, duidelijkquote:Op zondag 13 januari 2008 21:42 schreef SZRR het volgende:
[..]
jamaar daar gáát het niet om. het gaat om het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |