Nee, dat wilde hij niet.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:40 schreef STAP01 het volgende:
Goedenacht! Net terug van Kerstdiner en afterborrel. Vraagje: Is Jaap gisternacht van bil gegaan?
Ik ben ook benieuwd wat er daar aan de hand is.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:42 schreef Disana het volgende:
... maar we krijgen de wakker Jaap, Lieke en Huub helaas niet te zien.
Doe niet zo denigrerend over iemand die te dik isquote:Op woensdag 26 december 2007 03:44 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Of... "dat kon hij niet". Denk niet dat Jaap ooit geneukt heeft met dat lichaam van hem.
ik doe alleen maar realistisch.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Doe niet zo denigrerend over iemand die te dik is
Ik denk echt dat ze op Jaap ligt te wachten om te kunnen praten.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:53 schreef Prospera het volgende:
Huub is in de MBroom, Lieke leest door.
Klopt, Huub moet verplicht het script van Disana volgen ...... Zielig voor Huub !quote:Op woensdag 26 december 2007 03:53 schreef Prospera het volgende:
Huub is in de MBroom, Lieke leest door.
Dus iemand die te dik is, is niet aantrekkelijkquote:Op woensdag 26 december 2007 03:54 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
ik doe alleen maar realistisch.
Ik wil graag een stream op het hokje en wel om de volgende redenen:quote:Op woensdag 26 december 2007 03:30 schreef F04 het volgende:
Mag er misschien één stream op het kantoor?
Hij ging plassen idd en vertrok meteen.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:55 schreef akveor het volgende:
Hoorde iemand wat Huub mompelde toen hij was wezen pissen? Sneer naar Lieke?
quote:
Ik heb het niet over aantrekkelijkheid ik heb het over het neuk-technische aspect..waar Jaap zich al vaak genoeg over heeft uitgesproken.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dus iemand die te dik is, is niet aantrekkelijk
het enige wat ik hoorde wat hierop van toepassing zou kunnen zijn is: .....want zo ben ik...quote:Op woensdag 26 december 2007 03:55 schreef akveor het volgende:
Het gaat niet over het vet dear, het gaat over de persoonquote:Op woensdag 26 december 2007 03:58 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ik heb het niet over aantrekkelijkheid ik heb het over het neuk-technische aspect..waar Jaap zich al vaak genoeg over heeft uitgesproken.
En ach als jij 170 kilo vet "aantrekkelijk" vind is dat jouw ding.
Iets van "Tyfushoer stik in je slaap"...quote:Op woensdag 26 december 2007 03:55 schreef akveor het volgende:
quote:Op woensdag 26 december 2007 04:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het gaat niet over het vet dear, het gaat over de persoon
quote:Op woensdag 26 december 2007 04:02 schreef noucky het volgende:
Ik kwam iets vreemds tegen op schoolbank.nl van Huub en wel het volgende:
Lagere school van 1988 - 1992
Het lyceum van 1992 - 1995
Dit betekent dat hij maar 4 jaar de lagere school heeft doorlopen en de lagere school incl. lyceum in 7 jaar heeft volbracht.
Knap hoor.
Goed zo knulquote:Op woensdag 26 december 2007 04:01 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
En de persoon in kwestie heeft niets met vet te maken? Oke ikke snappe.![]()
ik zie anders iemand die relaxed Harry Potter aan het lezen is.quote:Op woensdag 26 december 2007 04:03 schreef Prospera het volgende:
Ze wordt wel wat onrustig door de afwezigheid van Jaap.
Dit is zijn schoolmeester .........quote:Op woensdag 26 december 2007 04:02 schreef noucky het volgende:
Ik kwam iets vreemds tegen op schoolbank.nl van Huub en wel het volgende:
Lagere school van 1988 - 1992
Het lyceum van 1992 - 1995
Dit betekent dat hij maar 4 jaar de lagere school heeft doorlopen en de lagere school incl. lyceum in 7 jaar heeft volbracht.
Knap hoor.
Lol die ouwe rukker van VOL!quote:Op woensdag 26 december 2007 04:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit is zijn schoolmeester .........
[ afbeelding ]
Hoe heette die gemaskerde hoer ook alweer?quote:Op woensdag 26 december 2007 04:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Jij kent zijn Juffrouw van die klas niet ?
Gaby.quote:Op woensdag 26 december 2007 04:13 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Hoe heette die gemaskerde hoer ook alweer?
Tja, je moet mij niet vragen naar de naam van Gaby, want dat weet ik niet ........quote:Op woensdag 26 december 2007 04:13 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Hoe heette die gemaskerde hoer ook alweer?
Jaap is extreem klein geschapen...dat samen met zijn obesitas-lijf maakt het tot een mission impossiblequote:Op woensdag 26 december 2007 03:58 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ik heb het niet over aantrekkelijkheid ik heb het over het neuk-technische aspect..waar Jaap zich al vaak genoeg over heeft uitgesproken.
En ach als jij 170 kilo vet "aantrekkelijk" vind is dat jouw ding.
Nu wij nogquote:Op woensdag 26 december 2007 03:36 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Bart, Ilona, Stefan, Sylvia en zelfs Nena waren allemaal spelers met klasse die een enigszins geloofwaardige miljonair neergezet hebben in dat huis. Ze mogen blij zijn dat ze afstand van dit pauper programma genomen hebben.
Lol als je tegen hem zei op dat Vol forum dat ie naast een hoer zat werd ie me ff een partijtje pissig! hilarisch!quote:Op woensdag 26 december 2007 04:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tja, je moet mij niet vragen naar de naam van Gaby, want dat weet ik niet ........
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet je dat zeker ?quote:Op woensdag 26 december 2007 04:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jaap is extreem klein geschapen...dat samen met zijn obesitas-lijf maakt het tot een mission impossible
Beter dan dat 'ie op een hoer lag, toch?quote:Op woensdag 26 december 2007 04:20 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Lol als je tegen hem zei op dat Vol forum dat ie naast een hoer zat werd ie me ff een partijtje pissig! hilarisch!
Neuhhhhh was geen hoer volgens hem....quote:Op woensdag 26 december 2007 04:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Beter dan dat 'ie op een hoer lag, toch?
Dat moet je niet verklappen, want wij mogen niet weten welke kloon jij bent.......quote:Op woensdag 26 december 2007 04:20 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Lol als je tegen hem zei op dat Vol forum dat ie naast een hoer zat werd ie me ff een partijtje pissig! hilarisch!
Ik weet niet hoe Jaap het voor elkaar kreeg maar er bungelde me toch veel in de onderbroek van hem de afgelopen nachtquote:Op woensdag 26 december 2007 04:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je dat zeker ?
[ afbeelding ]
Euhhh ik ben geen "kloon" check my IP son!quote:Op woensdag 26 december 2007 04:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat moet je niet verklappen, want wij mogen niet weten welke kloon jij bent.......
hij was zijn sokken ook niet voor niets kwijt.quote:Op woensdag 26 december 2007 04:26 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Jaap het voor elkaar kreeg maar er bungelde me toch veel in de onderbroek van hem de afgelopen nacht
En toen ging jij maar naar FOK?quote:Op woensdag 26 december 2007 04:24 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Neuhhhhh was geen hoer volgens hem....
quote:Op woensdag 26 december 2007 04:33 schreef noucky het volgende:
bij Jaap werkt de Kooi niet qua sex en Cora wil nu wel ineens sex.
Ja, jij zag het heel goed .................quote:Op woensdag 26 december 2007 04:26 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Jaap het voor elkaar kreeg maar er bungelde me toch veel in de onderbroek van hem de afgelopen nacht
Pciesquote:Op woensdag 26 december 2007 04:35 schreef Disana het volgende:
Jaap heeft 'het' wel eens met een hoer gedaan op de Wallen... alcohol, drugs, helemaal gek... Hij werd erin geluisd, ze betaalden met z'n 3en voor 2 chicks van wel 40, toen waren zijn maten ineens weg.
Categorie sterke verhalen.
Flens is al long time ago vertrokken uit dit programma.quote:Op woensdag 26 december 2007 04:36 schreef F04 het volgende:
Gooi Flens maar in de kooi.
ik denk eerder dat hij niets liever wil. Maar hij weet dat dat er niet uit gaat zien op de streams.quote:Op woensdag 26 december 2007 04:39 schreef noucky het volgende:
Ik heb respect voor Jaap dat hij geen sex wil hebben met prostituees.
Verkeerd begrepen, als hij op relatieplanet zou zitten en zou zeggen dat hij jaap uit de gouden kooi is hij overspoelt zou worden wat hij niet wildequote:Op woensdag 26 december 2007 04:39 schreef 64-Bitch het volgende:
Ojee Jaap droomt weer weg in het kansrijke en roemrijke leven NA de Gouden Kooi! En een profiel op een datingsite....wat een droeftoetert!
Onder een dekbed zie je er anders verdomd weinig van..quote:Op woensdag 26 december 2007 04:40 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
ik denk eerder dat hij niets liever wil. Maar hij weet dat dat er niet uit gaat zien op de streams.
Ik kom uit op Peter6000, raar maar waarquote:Op woensdag 26 december 2007 04:26 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Euhhh ik ben geen "kloon" check my IP son!
idd, goedkoper kan nietquote:Op woensdag 26 december 2007 04:53 schreef F04 het volgende:
Wat waren die hoeren lelijk van gisteren.Ik dacht juist dat Huub altijd voor kwaliteit ging.
Nooitquote:Op woensdag 26 december 2007 04:53 schreef noucky het volgende:
Er zijn gewoon mensen die het wel of niet doen met een hoer, klaar uit.
Wat houdt kwaliteit voor Huub in. Vanmiddag ving ik een gesprek op met hem en zijn vriend. Jammer dat BQ dat dan niet vermeld.quote:Op woensdag 26 december 2007 04:53 schreef F04 het volgende:
Wat waren die hoeren lelijk van gisteren.Ik dacht juist dat Huub altijd voor kwaliteit ging.
Wat een niveau voor Huub, qua gedrag is het een VMBOér, maar hij doet zich voor als Havist.quote:Op woensdag 26 december 2007 05:01 schreef noucky het volgende:
[..]
Wat houdt kwaliteit voor Huub in. Vanmiddag ving ik een gesprek op met hem en zijn vriend. Jammer dat BQ dat dan niet vermeld.
Ze hadden het over het uitgaansleven en die vriend zei wat voor irritant ventje Huub eigenlijk was. Huub kon er om lachen en ging door met zijn verhalen. Huub vroeg aan zijn vriend hoe oud ene meid nu was en hij zei, ik denk nu net 18. Huub lachen en zeï: weet je nog paar jaar geleden dat ze een vriend had en ik haar ging nemen?
Walgelijk vond ik het gewoon, dit betekent dat die griet een vriend had en nog amper 16 of zo.
Iemand moet het doenquote:Op woensdag 26 december 2007 05:12 schreef Yavido het volgende:
Cora heeft Jaap afgetrokken in de master bedroom onder de dekens, heel stiekem. Een tijdje terug. Jaap zat met haar te 'neppraten' en met zender om had ie soort van sex. hij vond het zelf niet cool en niet superspeciaal....
Pff, zit ik hier een beetje verslag te doen.
Nu ga ik echt slapen... Truste allemaal!quote:Op woensdag 26 december 2007 05:39 schreef CHAOS_ het volgende:
truste
Hoi Goeimorgen, dat was een kort nachtje voor jouquote:Op woensdag 26 december 2007 09:34 schreef F04 het volgende:
Goedemorgen!
en wij ook!quote:Op woensdag 26 december 2007 10:16 schreef blomst het volgende:
Dus vrijdag kans dat Huub op de stoel zit, maar Jaap zal hem er wel in houden.
Ten eerste omdat Lieke zwak staat ivm haar moeder, kan maar zo zijn dat ze na 7 januarie naar huis gaat, mocht haar moeder slechte berichten hebben.
Ten tweede heeft |Jaap gebroken met Dennix omdat hij liever lol had tijdens zijn verblijf in de kooi, en als hij met Lieke samen moet werken, dan is er één ding duidelijk, lol met haar kan hij vergeten.
Als haar moeder dan na de ontslagronde komt, kan ze gelijk met haar mee.quote:Op woensdag 26 december 2007 10:48 schreef Varen het volgende:
Lieke zei gisteren, dat haar moeder vrijdag komt, misschien krijgt ze daar nog raad van
Ook goede morgenquote:Op woensdag 26 december 2007 10:52 schreef blomst het volgende:
[..]
Als haar moeder dan na de ontslagronde komt, kan ze gelijk met haar mee.
Moggequote:Op woensdag 26 december 2007 11:00 schreef Copycat het volgende:
Bijgelezen. Wat blijft Lieke in haar negatieve gevoel hangen, zeg. Ik dacht dat ik er wat van kon, maar in Lieke moet ik mijn meerdere volop erkennen. Jammer, want nu wordt het enkel klagen en zeuren en dat misstaat iedereen. En ik las op VOL dat ze wél punten van Amanda en Brian willen aannemen om haar moeder uit te nodigen? Daar kan ik helemaal niet bij.
Goedemorgen! Welke dag is het vandaag in de kooi? Tweede Paasdag? De Dag van de Arbeid of wordt vandaag de zomer ingeluid?
LOL!quote:Op woensdag 26 december 2007 11:06 schreef Johnny_Berra het volgende:
Mogge![]()
Huub, Lieke en Jaap hebben dag van de arbeid
Amanda heeft vakantiedagen en voor Brian is het vandaag allerheiligen.
Het is vandaag dgk-tijd 30 december in DGK,quote:Op woensdag 26 december 2007 11:00 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen! Welke dag is het vandaag in de kooi?
(Verjaardagvisite voor Huub , 25 december)quote:Op woensdag 26 december 2007 11:27 schreef Johnny_Berra het volgende:
Ik begon me trouwens na het zien van de uitzending gisteren te beseffen dat Brian echt gaat winnen.
Confused? You won't be after another episode of SOAP.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Het is vandaag dgk-tijd 30 december in DGK,
morgen is het dgk-tijd 31 december,
Brian wil graag met moeder Nettie het nieuwe jaar in
heeft hij haar voor morgen 31 (27) december-dgk-tijd uitgenodigd ?
of de echte 31 december?
quote:Op woensdag 26 december 2007 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Confused? You won't be after another episode of SOAP.
huub en liekequote:Op woensdag 26 december 2007 12:40 schreef kahaarin het volgende:
Zo dan, ik wilde nog even doei zeggen de 24e, deed FOK! raar, ben weer terug en......![]()
Iedereen trouwens een genoeglijke voortzetting van de kerstdagen toegewenst!![]()
Hoeren in de kooi, Lieke terror op Huub, Selene weer vriendjes met Lieke, (gescript?) de 'verjaardag' van Huub, spiegelgate, users die de kerstgedachte niet helemaal kunnen vasthouden.....bijgelezen dus.![]()
Is Brian al door de mand gevallen als loverboy? Het ligt er zo dik bovenop.
Nog even een klein vraagje, voor wie is er nu dan allemaal een ontslagronde aangevraagd?
Alleen voor Huub. Kan die gezellug naar huis!quote:Op woensdag 26 december 2007 12:40 schreef kahaarin het volgende:
Zo dan, ik wilde nog even doei zeggen de 24e, deed FOK! raar, ben weer terug en......![]()
Iedereen trouwens een genoeglijke voortzetting van de kerstdagen toegewenst!![]()
Hoeren in de kooi, Lieke terror op Huub, Selene weer vriendjes met Lieke, (gescript?) de 'verjaardag' van Huub, spiegelgate, users die de kerstgedachte niet helemaal kunnen vasthouden.....bijgelezen dus.![]()
Is Brian al door de mand gevallen als loverboy? Het ligt er zo dik bovenop.
Nog even een klein vraagje, voor wie is er nu dan allemaal een ontslagronde aangevraagd?
Denk je dat Jaap Huub laat gaan?quote:Op woensdag 26 december 2007 12:45 schreef 64-Bitch het volgende:
Alleen voor Huub. Kan die gezellug naar huis!
Zo zal het ook gaan denk ik: Brian blijft lekker zitten waar ie zit en ondertussen wordt ervoor gezorgd dat hij niet al te negatief op tv komt en niet teveel wordt lastig gevallen tijdens zijn verblijf. Als DGK dan stopt (maakt niet uit wanneer) wint Brian gewoon.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Verjaardagvisite voor Huub , 25 december)
Huub : 1 ding is zeker, dat de fans niet uitmaken wie DGK wint.
Vader Theo: Het spel dit muurvast.
Huub: Alleen als er iets ernstig gebeurt met iemands thuisfront of de speler ziek wordt komt er verandering.
(Interview Brian met een boksmagazine woensdag 19 december)
Brian: Ik denk DGK te gaan winnen,
ik ben de langst wonende en die wint de villa,
maar ik wil niet opscheppen.
Guuskeee zegt ook voor Lieke, was ik al bang voor, de rest blijft weer mooi buiten schot.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:45 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Alleen voor Huub. Kan die gezellug naar huis!
Beter: Denk je dat achter Huub laat gaan?quote:Op woensdag 26 december 2007 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk je dat Jaap Huub laat gaan?
En dit alles ondanks dat uitflippen over die rijbewijsstemming, ieder ander was weggestuurd of had op zijn minst een vette boete gehad......quote:Op woensdag 26 december 2007 12:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Zo zal het ook gaan denk ik: Brian blijft lekker zitten waar ie zit en ondertussen wordt ervoor gezorgd dat hij niet al te negatief op tv komt en niet teveel wordt lastig gevallen tijdens zijn verblijf. Als DGK dan stopt (maakt niet uit wanneer) wint Brian gewoon.
nee.... ik hoorde ze al zeggen, dat er de maand december niemand uit mag.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is maar goed dat zijn vrienden van de Pam-familie (tema, oxa, dia & de rest) hem bijstaan in de stressige tijden, bv iets stress-vols als een rijbewijs-stemming.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dit alles ondanks dat uitflippen over die rijbewijsstemming, ieder ander was weggestuurd of had op zijn minst een vette boete gehad......![]()
![]()
Net wat Desii zegt, eerst maar even afwachten tot Lieke de uitslag heeft over haar moeder, als er echt iets met haar is dan zal Lieke naar huis gaan, dan gaat het dus tussen Jaap&Huub en Amanda&Brian.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Beter: Denk je dat achter Huub laat gaan?
Huub scoort als een gek, Lieke ook trouwens. Al krijg ik wel het idee dat zij juist naar huis wil.
Natuurlijk ben ik er wel voor om mensen die geestelijke problemen hebben te helpen maar om nou een heel spel er aan onderhevig te maken?quote:Op woensdag 26 december 2007 12:53 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Het is maar goed dat zijn vrienden van de Pam-familie (tema, oxa, dia & de rest) hem bijstaan in de stressige tijden, bv iets stress-vols als een rijbewijs-stemming.
Nee, helaas.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
jaap wilde Dennis er (waarschijnlijk) niet inhouden ... (waarschijnlijk, omdat we Jaap niet aan het woord hebben gezien, tijdens de ontslagronde)quote:Op woensdag 26 december 2007 12:57 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Nee, helaas.
Jaap wordt para als ie niet een driedubbele dekking heeft, hij wilde niet voor niets Dennix erin houden.
En RATTEN zijn moeilijk te ruimenquote:Op woensdag 26 december 2007 12:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dit alles ondanks dat uitflippen over die rijbewijsstemming, ieder ander was weggestuurd of had op zijn minst een vette boete gehad......![]()
![]()
Maar niet onmogelijk!quote:Op woensdag 26 december 2007 13:05 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
En RATTEN zijn moeilijk te ruimen
hij had het liefste en Dennix en Nadia erin gehouden.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:00 schreef Desii het volgende:
[..]
jaap wilde Dennis er (waarschijnlijk) niet inhouden ... (waarschijnlijk, omdat we Jaap niet aan het woord hebben gezien, tijdens de ontslagronde)
Hij heeft niet voor niets gekozen om met Huub en Lieke verder te gaan ipv Dennis........ in dat gesprek zijn ze meerdere keren offstream gegaan, omdat er dingen werden besproken die wij niet horen te weten.
Maar in zoverre was het wel duidelijk dat Jaap verplicht met Dennis moest samenwerken.
Ik denk dat het te maken heeft met de moeder van Lieke, die krijgt 7 januari de uitslag van het onderzoek. Het zou zomaar kunnen dat Lieke dan opstapt als blijkt dat het niet goed is met haar moeder.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:53 schreef noekje het volgende:
Toch blijven wederom dingen knagen.
Mike die vraagt of het Huub/Lieke ding nog een week doorgaat. Jaap die steeds 8 januari zegt. Dan is alles weer goed.
Ik snap het niet.
Amanda heeft net een cc van haar moeder gehad of heeft ze net haar moeder gebeld?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:22 schreef riri het volgende:
"“Ik mis jullie wel hoor!”, zegt Amanda, terwijl zij in tranen uit barst. “Niet huilen schat! Jullie zijn de sterkste en jullie gaan absoluut winnen!”, zegt haar moeder overtuigd. “Hoe is het huis in Zaandam eigenlijk?”, wil de benjamin van de Villa weten. “Alles is nieuw en het belangrijkste is dat we geen beneden- en onderburen hebben!”, vertelt haar moeder. “Oh, dan kunnen we hard schreeuwen!”, lacht Amanda."
Goed zo Huub...nog meer je team van binnenuit verzwakken als je al deed en de wens van deze mensen komt uit...de redaktie zal er hard aan meewerken
Kun je de volgende keer erbij vermelden wie dit schrijft? Of heb je dit zelf geschreven?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:22 schreef riri het volgende:
"“Ik mis jullie wel hoor!”, zegt Amanda,
terwijl zij in tranen uit barst. “Niet huilen schat! Jullie zijn de sterkste
quote:Op woensdag 26 december 2007 13:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kun je de volgende keer erbij vermelden wie dit schrijft? Of heb je dit zelf geschreven?
Er wordt hier regelmatig een linkje voor YouTube-filmpjes neergezet
zonder dat erbij staat waar het filmpje over gaat.
Welke andere mongool dan Villa Vandaag schrijft zowat?quote:de benjamin van de villa
Ben je de rijbewijsstemming nu alweer vergeten?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:39 schreef riri het volgende:
Jaap ,Huub en Lieke leveren voor de tv momenten maar laten het echte spel achterwege......Brian en Amanda lopen via de rode loper zonder ook maar één barriere op hun weg tegen te komen
wat zullen die drie nog opkijken hoe ze zich voor de gek hebben laten houden....fans en streamers kijken ook al niet eens meer dan hun neus lang is en richten hun haat op spelers die ze juist zouden moeten steunen....
die drie moeten keihard gaan spelen en wel meteen mar ze laten alles langs zich heen gaan omdat ze denken dat als ze maar genoeg tv momentjes leveren ze er wel in zullen mogen blijven...ondertussen put het ze alleen maar uit
de fans en familie van Brian en Amanda lachen in hun vuistje
Waar Amanda vervolgens dan over zegt dat ze hem samen met Mikey gaat halen en regelmatige uitspraken van we hebben punten genoeg, valt toch helemaal niet tegen te spelen op deze manier.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben je de rijbewijsstemming nu alweer vergeten?
Tsja, kindje van God hè?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:57 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Waar Amanda vervolgens dan over zegt dat ze hem samen met Mikey gaat halen en regelmatige uitspraken van we hebben punten genoeg, valt toch helemaal niet tegen te spelen op deze manier.
Als dit verhaal van VillaVandaag af komt, is bronvermelding erbij zetten wel handig.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:49 schreef Kevv het volgende:
Welke andere mongool dan Villa Vandaag schrijft zowat?
Ik weet niet of dat zomaar kan, tenzij het specifiek in het contract vermeld staat. Of misschien krijgen die andere 5 bewoners dan een riante afkoopsom. Maar het zou voor de hand liggen dat de andere bewoners dan naar de rechter stappen als de hoofdprijs "zomaar" aan 1 persoon gegeven wordt alleen maar omdat die er het langst in zit.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
Als DGK dan stopt (maakt niet uit wanneer) wint Brian gewoon.
Precies, dan weten we tenminste dat we die post moeten skippen...quote:Op woensdag 26 december 2007 14:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Als dit verhaal van VillaVandaag af komt, is bronvermelding erbij zetten wel handig.
Ok, jij je zin, 5 mongolen dan.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Als dit verhaal van VillaVandaag af komt, is bronvermelding erbij zetten wel handig.
En wat betreft Mongool? Er werken 5 schrijvers aan Villa Vandaag......Allemaal ?
Have fun.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:13 schreef kahaarin het volgende:Familieverplichtingen, prettige dagen verder!
quote:Amanda en Brian wrijven het slaap uit hun ogen even geven elkaar een zoen. Als de blondine tegen haar vriendje aankruipt, zien we aan haar bewegende lippen dat ze iets zegt. Verstaan kunnen we het niet. Vervolgens slaat Amanda de deken over hun hoofden en smiespelt verder. Wat bespreken die twee toch?
quote:Op woensdag 26 december 2007 09:45 schreef Varen het volgende:
[..]
Hoi Goeimorgen, dat was een kort nachtje voor jou![]()
(allesrustig,iedereen slaapt)
VillaVandaag schrijft de verhalen over DGK, ze zijn ook hier te lezen, Soylent heeft een topicquote:
Is VV nu wat eerst Febo,achter en de buren was?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:17 schreef beequeen het volgende:
Ook VV vindt het heel normaal dat Brian en Amanda fluisteren.![]()
[..]
VV is villa vandaag van de website van DGK , hele objectieve verslaglegging van de gebeurtenissen in DGKquote:Op woensdag 26 december 2007 14:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is VV nu wat eerst Febo,achter en de buren was?
Lang leve Roekshana!quote:Op woensdag 26 december 2007 14:28 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
VV is villa vandaag van de website van DGK , hele objectieve verslaglegging van de gebeurtenissen in DGK
Nee, VV is Villa Vandaag... de internetredactie dus, die hun "objectieve" stukjes op de site van talpa zettenquote:Op woensdag 26 december 2007 14:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is VV nu wat eerst Febo,achter en de buren was?
Yogalerares Nancy, Lieke vertelt het verhaal van haar moeder.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:37 schreef Varen het volgende:
Wie is die dame in DGK en waarom huilt Lieke in de fitness?
bedankt BQquote:Op woensdag 26 december 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yogalerares Nancy, Lieke vertelt het verhaal van haar moeder.
Spannend voor julliequote:Op woensdag 26 december 2007 14:38 schreef riri het volgende:
Lieke moet net als ik afwachten op de uitslag...mijn zusje heeft ook kanker en wordt op 7 januari geopereerd...ook wij weten pas hoe het er voor staat 8 januari....wel gek dat het zo gelijk loopt
hoop dat de uitslag voor haar en voor mij niet negatief zal worden
Het is toch niet te geloven dat ze in 1maand tijd die pruik zo heeft kunnen verkloten. Als ik het zo bekijk is dat echt geen pruik van ¤ 6000,-, kan me dat gewoon niet voorstellen.quote:
Waarschijnlijk hebben ze dat Amanda wijs gemaakt, in de hoop dat ze er iets netter mee om zou gaan. Maar helaas...quote:Op woensdag 26 december 2007 14:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven dat ze in 1maand tijd die pruik zo heeft kunnen verkloten. Als ik het zo bekijk is dat echt geen pruik van ¤ 6000,-, kan me dat gewoon niet voorstellen.
Misschien..........als ie het in heur haar zou smeren, zou die pruik er beter van worden?quote:Op woensdag 26 december 2007 15:01 schreef Varen het volgende:
Amanda krijgt haar ochtend behandeling van Brian
Het is te proberen, beter dan tangenquote:Op woensdag 26 december 2007 15:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Misschien..........als ie het in heur haar zou smeren, zou die pruik er beter van worden?
quote:Op woensdag 26 december 2007 15:10 schreef Varen het volgende:
[..]
Het is te proberen, beter dan tangen![]()
Brian en Amanda zijn bezig en Mike komt zeggen dat het al 3 uur is
quote:Op woensdag 26 december 2007 15:11 schreef blomst het volgende:
drie uur geweest, waarom gaan de lichten niet aan.
Hey, de kindjes van god en het hokje mogen niet zomaar gestoord worden tijdens de wip!quote:
Deed ze het maar, opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:15 schreef Dark het volgende:
Dan gaat Amanda weer dreigen dat ze de poort uitloopt.
ik ga meequote:Op woensdag 26 december 2007 15:17 schreef Dark het volgende:
Hoeveel ceepees zetten we in, dat de lichten pas aangaan als de wip voorbij is?
Ik doe 100
Ik weet het ook, verder geen idee.........quote:Op woensdag 26 december 2007 15:19 schreef Guuskeee het volgende:
ik weet dat amanda deze maand een ontslagronde voor lieke heeft aangevraagd, maar ik vind er niks meer van terug, niet op clipser, niet op vv... 't was toch geen droom?![]()
iemand weet welke dag of enig bewijs of zo?
Dat is nu typisch zo'n vraag voor @tuinfluiter, die weet dat vast wel.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:19 schreef Guuskeee het volgende:
ik weet dat amanda deze maand een ontslagronde voor lieke heeft aangevraagd, maar ik vind er niks meer van terug, niet op clipser, niet op vv... 't was toch geen droom?![]()
Het ligt mij ook bij, en volgens mij ook een voor huub, maar weet niet of dat brian of selene was die voor huub heeft aangevraagd.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:19 schreef Guuskeee het volgende:
Selene kan geen ontslagronde aanvragen voor Huub, dat had Jaap gedaan met een hoer op schoot.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Het ligt mij ook bij, en volgens mij ook een voor huub, maar weet niet of dat brian of selene was die voor huub heeft aangevraagd.
Jaap heeft die aangevraagd voor Huub om Lieke te testen.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Het ligt mij ook bij, en volgens mij ook een voor huub, maar weet niet of dat brian of selene was die voor huub heeft aangevraagd.
Alsof jaap nog niet wist dat Lieke hem eruit zou stemmen. Vind het meer een test voor Jaap.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap heeft die aangevraagd voor Huub om Lieke te testen.
Maar hij weet het antwoord al.Dus is het weer alles voor de show.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
er ligt mij ook bij dat Amanda er een aanvroeg voor lieke en een tweede persoon daarbij (brian?) voor huubquote:Op woensdag 26 december 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat antwoord moet ik je schuldig blijven, ik heb het zelf niet gezien.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:26 schreef Verida het volgende:
[..]
er ligt mij ook bij dat Amanda er een aanvroeg voor lieke en een tweede persoon daarbij (brian?) voor huub
Fokkers in dat hokje.....quote:Op woensdag 26 december 2007 15:26 schreef 64-Bitch het volgende:
Zo weddenschap is verloren licht is nog steeds uit. Amanda gaat ff haar punani uitspoelen.
weer een duidelijke aanwijzing dat ze hier meelezenquote:Op woensdag 26 december 2007 15:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Fokkers in dat hokje.....Ben ik m'n ceepees kwijt!
Ja, maar of ze het daadwerkelijk hebben gedaan??quote:Op woensdag 26 december 2007 15:26 schreef Verida het volgende:
[..]
er ligt mij ook bij dat Amanda er een aanvroeg voor lieke en een tweede persoon daarbij (brian?) voor huub
Ik vind het wel weer gezellig.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:55 schreef 64-Bitch het volgende:
Huub begint nu alweer met zeiken tegen Lieke!! Wat een trieste stakker!!
Elkaar? Ik zie maar eenrichtings verkeer.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:56 schreef Kaleddis het volgende:
Goede opmerking van Mikey, als er strijd is zal er ergens nog wel liefde zitten. Waarom blijven ze elkaar dan elke keer opzoeken ?
quote:Op woensdag 26 december 2007 15:57 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Elkaar? Ik zie maar eenrichtings verkeer.
kan aan je oogkleppen liggen...quote:Op woensdag 26 december 2007 15:57 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Gisteren hoorde ik Lieke ook constant tegen Huub zeuren over de hoeren. En ook wanneer er gesprekken tussen Jaap en Huub zijn, dan kan ze het niet laten om er sneren tussendoor te geven.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:57 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:00 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
kan aan je oogkleppen liggen...
jij ziet niet dat lieke constant 24 uur per dag tegen iedereen en alleman alleen maar over huub loopt te klagen? als je dat niet ziet heb je geen oogkleppen nodig, dan heb je je ogen gewoon dicht.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:02 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ja hoor door mijn oogkleppen zie ik zeker niet dat Lieke constant achter Huub aanloopt.
[afleidingsmanouvre] Kijk Selene !! [/afleidingsmanouvre]quote:Op woensdag 26 december 2007 16:02 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ja hoor door mijn oogkleppen zie ik zeker niet dat Lieke constant achter Huub aanloopt.
De opmerking ging over "elkaar niet los kunnen laten"......quote:Op woensdag 26 december 2007 16:04 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
jij ziet niet dat lieke constant 24 uur per dag tegen iedereen en alleman alleen maar over huub loopt te klagen? als je dat niet ziet heb je geen oogkleppen nodig, dan heb je je ogen gewoon dicht.
niet vervelend bedoeld, maar ik constateer gewoon een feit
Iedereen in de houding fur der Fuhrer....quote:Op woensdag 26 december 2007 16:07 schreef riri het volgende:
de dictator is weer uit bed
En vooral Brian zijn "grote vriend".... Nee hoor...Huubje is ech niet de weg kwijt!! Hij voelt zich keigoed!quote:Op woensdag 26 december 2007 16:08 schreef riri het volgende:
Huub praat nu tegen zijn schatjes Amanda en Selene over Lieke
sgoed peter, dit gaat eindeloos duren, dus I agree to disagreequote:Op woensdag 26 december 2007 16:07 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
De opmerking ging over "elkaar niet los kunnen laten"......
Feit:
Lieke kan Huub heel makkelijk loslaten
Huub kan niet verkropppen dat Lieke haar loslaat.
Dat wilt natuurlijk niet zeggen dat Lieke nooit meer over die parasiet praat. Da's een heel ander verhaal.
als lieke niet geobsedeerd is met huub, waarom praat ze dan continu met anderen over hem?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:07 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Feit:
Dat wilt natuurlijk niet zeggen dat Lieke nooit meer over die parasiet praat. Da's een heel ander verhaal.
Je moet hem een kaartje sturen, denk dat ie het hartstikke leuk zal vinden als hij weet dat er iemand is die zo bijzonder met hem meeleeft!quote:Op woensdag 26 december 2007 16:15 schreef riri het volgende:
Een tijd terug zat Huub lijkwit op een morgen in de kapsalon...Lieke was de enige die hem steunde nadat hij de dag ervoor agressief was geworden en te ver was gegaan...toen kwam er hoger bezoek en hing zijn verblijf daar aan een zijden draadje....ooit komt het weer zover en vraag ik me af of er nog iemand is die hem zal steunen
Doe ff normaal met je Peter! Nog 1 keer die suggestieve bullshit over klonen en je gaat het weten.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:19 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
sgoed peter, dit gaat eindeloos duren, dus I agree to disagree
da's blijkbaar ok.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:08 schreef riri het volgende:
Huub praat nu tegen zijn schatjes Amanda en Selene over Lieke
Hee Peter geen dreigementen hierquote:Op woensdag 26 december 2007 16:22 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Doe ff normaal met je Peter! Nog 1 keer die suggestieve bullshit over klonen en je gaat het weten.
Ik was een maand geleden nog vollop Huub fan.. dus strookt niet echt met jouw Petertje he?! Niet iedere pro Lieke en iedereen die over Huub heen kotst is jouw holmaatje Peter. Dus kappen nou! voor je eigen best wil.
gevoelige plek geraakt? kzal wel gelijk hebben dan...quote:Op woensdag 26 december 2007 16:22 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Doe ff normaal met je Peter! Nog 1 keer die suggestieve bullshit over klonen en je gaat het weten.
Ik was een maand geleden nog vollop Huub fan.. dus strookt niet echt met jouw Petertje he?! Niet iedere pro Lieke en iedereen die over Huub heen kotst is jouw holmaatje Peter. Dus kappen nou! voor je eigen best wil.
Yep, every waking moment over iemand praten is een schoolvoorbeeld van loslaten.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:07 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Feit:
Als ik continu met jouw in een huis opgesloten zit voor een maand en ik zou je helemaal para maken met mijn stalk acties zou jij na die maand ook veel over mij praten.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:20 schreef miesy het volgende:
[..]
als lieke niet geobsedeerd is met huub, waarom praat ze dan continu met anderen over hem?
waarom kan ze hem niet loslaten in plaats van de hele dag aan hem te denken?
waarom die sneren de hele tijd? dat is toch vragen om een reactie. en waarom zoekt ze de hele tijd
medelijden van anderen als ze zich zo goed en sterk voelt? waarom??
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:24 schreef Dlocks het volgende:
Kort samengevat: Huub heeft een obsessie voor Lieke en Lieke heet een obsessie voor Huub.
Dreigen is niet fraai.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:22 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
ik kan die volhardendheid wel waarderenquote:Op woensdag 26 december 2007 16:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je moet hem een kaartje sturen, denk dat ie het hartstikke leuk zal vinden als hij weet dat er iemand is die zo bijzonder met hem meeleeft!
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, every waking moment over iemand praten is een schoolvoorbeeld van loslaten.
realistisch gezien, ja.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:24 schreef Dlocks het volgende:
Kort samengevat: Huub heeft een obsessie voor Lieke en Lieke heet een obsessie voor Huub.
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hee Peter geen dreigementen hier
ooit heeft peter meegedaan aan een aktie voor Huub via volquote:Op woensdag 26 december 2007 16:22 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Een kloon die gaat dreigen ? Het moet toch echt niet gekker worden op FOKquote:Op woensdag 26 december 2007 16:22 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
t klinkt meer als pumastreamerquote:Op woensdag 26 december 2007 16:24 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
gevoelige plek geraakt? kzal wel gelijk hebben dan...
Zegt ie dat, of is dat een gedachte van jou?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:24 schreef riri het volgende:
Hij wil haar dwingen op haar knieeen terug te kruipen naar hem..dan zal hij haar over haar bol wrijven en haar duidelijk maken wat ze wel en niet mag.....hij kan doen en laten waar hij zin in heeft zij moet zich naar zijn orders de richten
Ja baas..nee baas
Zielig kereltje is het geworden
Je vader is een kloon.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een kloon die gaat dreigen ? Het moet toch echt niet gekker worden op FOK
ze loopt al wekelang zielig te doen, gekkiequote:Op woensdag 26 december 2007 16:24 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Als ik continu met jouw in een huis opgesloten zit voor een maand en ik zou je helemaal para maken met mijn stalk acties zou jij na die maand ook veel over mij praten.
En Lieke voelt zich keigoed/ sterk ? Lieke voelt zich helemaal niet keigoed haar moeder heeft GVD kanker!! Moet ze dan nog aan iedereen verantwoording afleggen dat ze af en toe een traantje laat vloeien??
Ik heb zomaar het idee dat er over jou ook al wat Tr's zijn verstuurd.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:27 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
een belofte is geen dreiging! Maar melding is gemaakt van die geobserdeerde poes!
Ik ben hooguit fan van Mike en het paardquote:Op woensdag 26 december 2007 16:26 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Peter in je hol! Zielige Huubfans...iedereen die anti Huub is is gelijk Peter! Droeftoeters!
Ik verdien een schouderklopjequote:Op woensdag 26 december 2007 16:28 schreef Disana het volgende:
Niemand lijkt in staat twee sfeerverpesters te negeren.
ikke wel hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 16:28 schreef Disana het volgende:
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:24 schreef riri het volgende:
Hij wil haar dwingen op haar knieeen terug te kruipen naar hem..dan zal hij haar over haar bol wrijven en haar duidelijk maken wat ze wel en niet mag.....hij kan doen en laten waar hij zin in heeft zij moet zich naar zijn orders de richten
Ja baas..nee baas
Zielig kereltje is het geworden
Jawel hoor. Moet wel toegeven dat het deze keer grappig is omdat de sfeerverpester zich laat kennenquote:Op woensdag 26 december 2007 16:28 schreef Disana het volgende:
Mag ik dan concluderen dat Lieke toch een mol is?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:17 schreef Disana het volgende:
Lieke zou Huub in vertrouwen hebben verteld dat ze post van anderen las voor de AIVD. Hoe en wanneer en hoe lang werd niet gezegd, maar ze ontkende het niet, ze zei slechts dat ze het hem in vertrouwen had verteld.
tja, d'r gebeurd gewoon erg weinig.........quote:Op woensdag 26 december 2007 16:30 schreef Guuskeee het volgende:
wie gaat er mee on topic?
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
* tipsch geeft fanvanheteersteuur een schouderklopje
ik zit nu te shaken in mijn stoel.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat er over jou ook al wat Tr's zijn verstuurd.
Graag !quote:Op woensdag 26 december 2007 16:30 schreef Guuskeee het volgende:
wie gaat er mee on topic?
wel meer maar tis hier vaak alles of niets en iedereen of niemand, of anti Huub of anti Liekequote:
b en a taktiekbespreking en potje schaken.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tja, d'r gebeurd gewoon erg weinig.........
Wie zal het zeggen. Het was een vreemde woordenwisseling, vooral omdat Lieke niets ontkende.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik dan concluderen dat Lieke toch een mol is?
Had ik door het potje schaken toch bijna deze taktiekbespreking gemistquote:Op woensdag 26 december 2007 16:33 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
b en a taktiekbespreking en potje schaken.
ik kijk Happy Gilmore ernaast, 100 keer beter!
Marrije, ik gebruikte niet voor niets het woord 'lijkt'.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
wel meer maar tis hier vaak alles of niets en iedereen of niemand, of anti Huub of anti Lieke![]()
Ahaquote:Op woensdag 26 december 2007 16:19 schreef Guuskeee het volgende:
sgoed peter, dit gaat eindeloos duren, dus I agree to disagree
Is niet raars aan dat een slachtoffer tegen anderen over zijn of haar stalker praat...heel normaal zelfs en zeker in zo'n huis...normaal ga je naar de politiequote:Op woensdag 26 december 2007 16:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, every waking moment over iemand praten is een schoolvoorbeeld van loslaten.
Same here.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Graag !![]()
Ik schiet trouwens elke keer in de lach als ik Amanda zie met die zonnebril
Dat doet toch niets af aan mijn constatering?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Marrije, ik gebruikte niet voor niets het woord 'lijkt'.
Dat wil ik ook zo graag, en zo makkelijk, J/H/L hebben een meerderheid!quote:Op woensdag 26 december 2007 16:37 schreef Guuskeee het volgende:
ideetje: als iemand nu een ontslagronde voor amanda aanvraagt, kunnen huub, jaap en lieke er voor zorgen dat zij op de stoel komt. lekker ff amanda bashen, brian flipt door, deuren, tafels, kaken sneuvelen > exit brian... dat zou genieten zijn
Normaal word ik niet persoonlijk. Maar ik vind je een kutposter met je one liners. In bijna elke zin die je hier typt zit een negatieve klank. Jouw manier van posten zorgt er voor dat ik steeds minder trek heb hier te posten, caps en gifjes te plaatsen en de Cossen terug te lezen.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:22 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Newsflash: JL & H bestaat niet meer!quote:Op woensdag 26 december 2007 16:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat wil ik ook zo graag, en zo makkelijk, J/H/L hebben een meerderheid!
Dat is de grote fout die Huub en Jaap maken.Ze denken dat het geen nut heeft om Brian of Amanda te pakken.Die laten elkaar niet los.Dus doen ze niks.Maar Huub ziet niet in dat als hij en Jaap een weekje die twee bashen ,ze helemaal gek worden.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:37 schreef Guuskeee het volgende:
ideetje: als iemand nu een ontslagronde voor amanda aanvraagt, kunnen huub, jaap en lieke er voor zorgen dat zij op de stoel komt. lekker ff amanda bashen, brian flipt door, deuren, tafels, kaken sneuvelen > exit brian... dat zou genieten zijn
Ach gossie duik ff in de slachtofferrol, misschien krijg je zo wat voor elkaar. Heb je weer een anti Huub fan minder hier...wordt het 1 gezellig theekransclubje!quote:Op woensdag 26 december 2007 16:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Normaal word ik niet persoonlijk. Maar ik vind je een kutposter met je one liners. In bijna elke zin die je hier typt zit een negatieve klank. Jouw manier van posten zorgt er voor dat ik steeds minder trek heb hier te posten, caps en gifjes te plaatsen en de Cossen terug te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |