Nooitquote:Op woensdag 26 december 2007 04:53 schreef noucky het volgende:
Er zijn gewoon mensen die het wel of niet doen met een hoer, klaar uit.
Wat houdt kwaliteit voor Huub in. Vanmiddag ving ik een gesprek op met hem en zijn vriend. Jammer dat BQ dat dan niet vermeld.quote:Op woensdag 26 december 2007 04:53 schreef F04 het volgende:
Wat waren die hoeren lelijk van gisteren.Ik dacht juist dat Huub altijd voor kwaliteit ging.
Wat een niveau voor Huub, qua gedrag is het een VMBOér, maar hij doet zich voor als Havist.quote:Op woensdag 26 december 2007 05:01 schreef noucky het volgende:
[..]
Wat houdt kwaliteit voor Huub in. Vanmiddag ving ik een gesprek op met hem en zijn vriend. Jammer dat BQ dat dan niet vermeld.
Ze hadden het over het uitgaansleven en die vriend zei wat voor irritant ventje Huub eigenlijk was. Huub kon er om lachen en ging door met zijn verhalen. Huub vroeg aan zijn vriend hoe oud ene meid nu was en hij zei, ik denk nu net 18. Huub lachen en zeï: weet je nog paar jaar geleden dat ze een vriend had en ik haar ging nemen?
Walgelijk vond ik het gewoon, dit betekent dat die griet een vriend had en nog amper 16 of zo.
Iemand moet het doenquote:Op woensdag 26 december 2007 05:12 schreef Yavido het volgende:
Cora heeft Jaap afgetrokken in de master bedroom onder de dekens, heel stiekem. Een tijdje terug. Jaap zat met haar te 'neppraten' en met zender om had ie soort van sex. hij vond het zelf niet cool en niet superspeciaal....
Pff, zit ik hier een beetje verslag te doen.
Nu ga ik echt slapen... Truste allemaal!quote:Op woensdag 26 december 2007 05:39 schreef CHAOS_ het volgende:
truste
Hoi Goeimorgen, dat was een kort nachtje voor jouquote:Op woensdag 26 december 2007 09:34 schreef F04 het volgende:
Goedemorgen!
en wij ook!quote:Op woensdag 26 december 2007 10:16 schreef blomst het volgende:
Dus vrijdag kans dat Huub op de stoel zit, maar Jaap zal hem er wel in houden.
Ten eerste omdat Lieke zwak staat ivm haar moeder, kan maar zo zijn dat ze na 7 januarie naar huis gaat, mocht haar moeder slechte berichten hebben.
Ten tweede heeft |Jaap gebroken met Dennix omdat hij liever lol had tijdens zijn verblijf in de kooi, en als hij met Lieke samen moet werken, dan is er één ding duidelijk, lol met haar kan hij vergeten.
Als haar moeder dan na de ontslagronde komt, kan ze gelijk met haar mee.quote:Op woensdag 26 december 2007 10:48 schreef Varen het volgende:
Lieke zei gisteren, dat haar moeder vrijdag komt, misschien krijgt ze daar nog raad van
Ook goede morgenquote:Op woensdag 26 december 2007 10:52 schreef blomst het volgende:
[..]
Als haar moeder dan na de ontslagronde komt, kan ze gelijk met haar mee.
Moggequote:Op woensdag 26 december 2007 11:00 schreef Copycat het volgende:
Bijgelezen. Wat blijft Lieke in haar negatieve gevoel hangen, zeg. Ik dacht dat ik er wat van kon, maar in Lieke moet ik mijn meerdere volop erkennen. Jammer, want nu wordt het enkel klagen en zeuren en dat misstaat iedereen. En ik las op VOL dat ze wél punten van Amanda en Brian willen aannemen om haar moeder uit te nodigen? Daar kan ik helemaal niet bij.
Goedemorgen! Welke dag is het vandaag in de kooi? Tweede Paasdag? De Dag van de Arbeid of wordt vandaag de zomer ingeluid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |