Flens is al long time ago vertrokken uit dit programma.quote:Op woensdag 26 december 2007 04:36 schreef F04 het volgende:
Gooi Flens maar in de kooi.
ik denk eerder dat hij niets liever wil. Maar hij weet dat dat er niet uit gaat zien op de streams.quote:Op woensdag 26 december 2007 04:39 schreef noucky het volgende:
Ik heb respect voor Jaap dat hij geen sex wil hebben met prostituees.
Verkeerd begrepen, als hij op relatieplanet zou zitten en zou zeggen dat hij jaap uit de gouden kooi is hij overspoelt zou worden wat hij niet wildequote:Op woensdag 26 december 2007 04:39 schreef 64-Bitch het volgende:
Ojee Jaap droomt weer weg in het kansrijke en roemrijke leven NA de Gouden Kooi! En een profiel op een datingsite....wat een droeftoetert!
Onder een dekbed zie je er anders verdomd weinig van..quote:Op woensdag 26 december 2007 04:40 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
ik denk eerder dat hij niets liever wil. Maar hij weet dat dat er niet uit gaat zien op de streams.
Ik kom uit op Peter6000, raar maar waarquote:Op woensdag 26 december 2007 04:26 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Euhhh ik ben geen "kloon" check my IP son!
idd, goedkoper kan nietquote:Op woensdag 26 december 2007 04:53 schreef F04 het volgende:
Wat waren die hoeren lelijk van gisteren.Ik dacht juist dat Huub altijd voor kwaliteit ging.
Nooitquote:Op woensdag 26 december 2007 04:53 schreef noucky het volgende:
Er zijn gewoon mensen die het wel of niet doen met een hoer, klaar uit.
Wat houdt kwaliteit voor Huub in. Vanmiddag ving ik een gesprek op met hem en zijn vriend. Jammer dat BQ dat dan niet vermeld.quote:Op woensdag 26 december 2007 04:53 schreef F04 het volgende:
Wat waren die hoeren lelijk van gisteren.Ik dacht juist dat Huub altijd voor kwaliteit ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |