Nee, dat wilde hij niet.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:40 schreef STAP01 het volgende:
Goedenacht! Net terug van Kerstdiner en afterborrel. Vraagje: Is Jaap gisternacht van bil gegaan?
Ik ben ook benieuwd wat er daar aan de hand is.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:42 schreef Disana het volgende:
... maar we krijgen de wakker Jaap, Lieke en Huub helaas niet te zien.
Doe niet zo denigrerend over iemand die te dik isquote:Op woensdag 26 december 2007 03:44 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Of... "dat kon hij niet". Denk niet dat Jaap ooit geneukt heeft met dat lichaam van hem.
ik doe alleen maar realistisch.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Doe niet zo denigrerend over iemand die te dik is
Ik denk echt dat ze op Jaap ligt te wachten om te kunnen praten.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:53 schreef Prospera het volgende:
Huub is in de MBroom, Lieke leest door.
Klopt, Huub moet verplicht het script van Disana volgen ...... Zielig voor Huub !quote:Op woensdag 26 december 2007 03:53 schreef Prospera het volgende:
Huub is in de MBroom, Lieke leest door.
Dus iemand die te dik is, is niet aantrekkelijkquote:Op woensdag 26 december 2007 03:54 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
ik doe alleen maar realistisch.
Ik wil graag een stream op het hokje en wel om de volgende redenen:quote:Op woensdag 26 december 2007 03:30 schreef F04 het volgende:
Mag er misschien één stream op het kantoor?
Hij ging plassen idd en vertrok meteen.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:55 schreef akveor het volgende:
Hoorde iemand wat Huub mompelde toen hij was wezen pissen? Sneer naar Lieke?
quote:
Ik heb het niet over aantrekkelijkheid ik heb het over het neuk-technische aspect..waar Jaap zich al vaak genoeg over heeft uitgesproken.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dus iemand die te dik is, is niet aantrekkelijk
het enige wat ik hoorde wat hierop van toepassing zou kunnen zijn is: .....want zo ben ik...quote:Op woensdag 26 december 2007 03:55 schreef akveor het volgende:
Het gaat niet over het vet dear, het gaat over de persoonquote:Op woensdag 26 december 2007 03:58 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ik heb het niet over aantrekkelijkheid ik heb het over het neuk-technische aspect..waar Jaap zich al vaak genoeg over heeft uitgesproken.
En ach als jij 170 kilo vet "aantrekkelijk" vind is dat jouw ding.
Iets van "Tyfushoer stik in je slaap"...quote:Op woensdag 26 december 2007 03:55 schreef akveor het volgende:
quote:Op woensdag 26 december 2007 04:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het gaat niet over het vet dear, het gaat over de persoon
quote:Op woensdag 26 december 2007 04:02 schreef noucky het volgende:
Ik kwam iets vreemds tegen op schoolbank.nl van Huub en wel het volgende:
Lagere school van 1988 - 1992
Het lyceum van 1992 - 1995
Dit betekent dat hij maar 4 jaar de lagere school heeft doorlopen en de lagere school incl. lyceum in 7 jaar heeft volbracht.
Knap hoor.
Goed zo knulquote:Op woensdag 26 december 2007 04:01 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
En de persoon in kwestie heeft niets met vet te maken? Oke ikke snappe.![]()
ik zie anders iemand die relaxed Harry Potter aan het lezen is.quote:Op woensdag 26 december 2007 04:03 schreef Prospera het volgende:
Ze wordt wel wat onrustig door de afwezigheid van Jaap.
Dit is zijn schoolmeester .........quote:Op woensdag 26 december 2007 04:02 schreef noucky het volgende:
Ik kwam iets vreemds tegen op schoolbank.nl van Huub en wel het volgende:
Lagere school van 1988 - 1992
Het lyceum van 1992 - 1995
Dit betekent dat hij maar 4 jaar de lagere school heeft doorlopen en de lagere school incl. lyceum in 7 jaar heeft volbracht.
Knap hoor.
Lol die ouwe rukker van VOL!quote:Op woensdag 26 december 2007 04:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit is zijn schoolmeester .........
[ afbeelding ]
Hoe heette die gemaskerde hoer ook alweer?quote:Op woensdag 26 december 2007 04:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Jij kent zijn Juffrouw van die klas niet ?
Gaby.quote:Op woensdag 26 december 2007 04:13 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Hoe heette die gemaskerde hoer ook alweer?
Tja, je moet mij niet vragen naar de naam van Gaby, want dat weet ik niet ........quote:Op woensdag 26 december 2007 04:13 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Hoe heette die gemaskerde hoer ook alweer?
Jaap is extreem klein geschapen...dat samen met zijn obesitas-lijf maakt het tot een mission impossiblequote:Op woensdag 26 december 2007 03:58 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ik heb het niet over aantrekkelijkheid ik heb het over het neuk-technische aspect..waar Jaap zich al vaak genoeg over heeft uitgesproken.
En ach als jij 170 kilo vet "aantrekkelijk" vind is dat jouw ding.
Nu wij nogquote:Op woensdag 26 december 2007 03:36 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Bart, Ilona, Stefan, Sylvia en zelfs Nena waren allemaal spelers met klasse die een enigszins geloofwaardige miljonair neergezet hebben in dat huis. Ze mogen blij zijn dat ze afstand van dit pauper programma genomen hebben.
Lol als je tegen hem zei op dat Vol forum dat ie naast een hoer zat werd ie me ff een partijtje pissig! hilarisch!quote:Op woensdag 26 december 2007 04:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tja, je moet mij niet vragen naar de naam van Gaby, want dat weet ik niet ........
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet je dat zeker ?quote:Op woensdag 26 december 2007 04:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jaap is extreem klein geschapen...dat samen met zijn obesitas-lijf maakt het tot een mission impossible
Beter dan dat 'ie op een hoer lag, toch?quote:Op woensdag 26 december 2007 04:20 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Lol als je tegen hem zei op dat Vol forum dat ie naast een hoer zat werd ie me ff een partijtje pissig! hilarisch!
Neuhhhhh was geen hoer volgens hem....quote:Op woensdag 26 december 2007 04:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Beter dan dat 'ie op een hoer lag, toch?
Dat moet je niet verklappen, want wij mogen niet weten welke kloon jij bent.......quote:Op woensdag 26 december 2007 04:20 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Lol als je tegen hem zei op dat Vol forum dat ie naast een hoer zat werd ie me ff een partijtje pissig! hilarisch!
Ik weet niet hoe Jaap het voor elkaar kreeg maar er bungelde me toch veel in de onderbroek van hem de afgelopen nachtquote:Op woensdag 26 december 2007 04:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je dat zeker ?
[ afbeelding ]
Euhhh ik ben geen "kloon" check my IP son!quote:Op woensdag 26 december 2007 04:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat moet je niet verklappen, want wij mogen niet weten welke kloon jij bent.......
hij was zijn sokken ook niet voor niets kwijt.quote:Op woensdag 26 december 2007 04:26 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Jaap het voor elkaar kreeg maar er bungelde me toch veel in de onderbroek van hem de afgelopen nacht
En toen ging jij maar naar FOK?quote:Op woensdag 26 december 2007 04:24 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Neuhhhhh was geen hoer volgens hem....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |