Gewoon effe GADWIN printscreen installeren, dan kan je zoveel caps van Selene maken als je wilt...quote:Op woensdag 26 december 2007 03:13 schreef 64-Bitch het volgende:
Kan iem. even een cap maken van dat heerlijke kontje van Selene?
Ze heeft in no time van een wissewasje een monsterprobleem gemaakt, Huub is de vijand. Dat kun je wel 'gek' noemen, ja.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:15 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Maar tegen Brian en Amanda spelen wilt ze niet, want dat zijn oprechte personen![]()
Lieke is net zo gek geworden als die andere paupers in dat huis. Hoop dat Mickey de nieuwe miljonair wordt dan heb ik weer een favoriet
Ja, dat was de tijd dat Huub nog per uur toestemming moest vragen aan Palma .........quote:Op woensdag 26 december 2007 03:16 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Lol....je bedoeld de tijd toen Huub nog de controle had over Lieke?
Spuit 11quote:Op woensdag 26 december 2007 03:16 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Bijna iedereen is eigenzinnig en iedereen neukt graag.
Dat over Huub kreeg ik niet mee, maar wel dat ze zei 'dan kan ik ook nog wel op de bank gaan zitten'.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:17 schreef akveor het volgende:
Begreep ik nou dat Lieke het niet eens was met dat Huub nog op de bank zat....? Ik hoorde haar ook iets zeggen met dat iedereen bedtijd had.
Moet ik maar niet op wachten geloof ik.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, je kunt rustig lekker gaan slapen, want er volgt straks hooguit nog een zoveelste discussie tussen Jaap en Lieke of zelfs alledrie als Jaap en Huub ook naar bed gaan. Lieke is namelijk nog klaarwakker.
Correctie: Jaap is er al en Lieke verdwijnt weer uit de master bedroom om op de bank te gaan zitten. Geen idee of er nog iets komt.
quote:Op woensdag 26 december 2007 03:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Gewoon effe GADWIN printscreen installeren, dan kan je zoveel caps van Selene maken als je wilt...
lol.....even schijfruimte vrijmaken dan!quote:Op woensdag 26 december 2007 03:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Gewoon effe GADWIN printscreen installeren, dan kan je zoveel caps van Selene maken als je wilt...
Ik kan het mis hebben hoor...maar volgens mij ging ze ook op de bank zitten omdat Huub ook nog niet naar bed hoefde...quote:Op woensdag 26 december 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat over Huub kreeg ik niet mee, maar wel dat ze zei 'dan kan ik ook nog wel op de bank gaan zitten'.
Huub is jarig en zit vast lam in het kantoor met Jaap.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ik er geen bal aan heb.
Waar is Huub?
Bij zijn vrienden Bacardi en Passoa.
Mijn god, die niet te stuiten, oneindige competitie...quote:Op woensdag 26 december 2007 03:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben hoor...maar volgens mij ging ze ook op de bank zitten omdat Huub ook nog niet naar bed hoefde...
Lieke had een tijd terug een BLOEDHEKEL aan Amanda en Brian, en nu opeens niet meer, hoe bedoel je niet principieel.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft in no time van een wissewasje een monsterprobleem gemaakt, Huub is de vijand. Dat kun je wel 'gek' noemen, ja.
Och, ik gun Jaap de winst ook nog wel hoor.
Ik vind het zowiezo belachelijk dat ze op deze dag(en) om een bepaalde tijd in bed moeten liggen. De meeste mensen hebben morgen toch ook geen normale werkdag, dus waarom daar wel?quote:Op woensdag 26 december 2007 03:20 schreef akveor het volgende:
Ik kan het mis hebben hoor...maar volgens mij ging ze ook op de bank zitten omdat Huub ook nog niet naar bed hoefde...
Da's ook de reden dat we het niet op de streams zien denk ik.... Huub had al een aanvarinkje net met de febo begreep ik.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn god, die niet te stuiten, oneindige competitie...
Huub heeft ook een zogenaamde Bloedhekel aan Brian, maar als ze samen opgetreden hebben hangt ie in de armen van Brian en geeft ie non stop Boxies.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:21 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Lieke had een tijd terug een BLOEDHEKEL aan Amanda en Brian, en nu opeens niet meer, hoe bedoel je niet principieel.
quote:Op woensdag 26 december 2007 03:22 schreef noucky het volgende:
Ik word zo moe van de opmerkingen fan zijn van.
Toen Lieke nog met Huub omging waren het Brian fans die commentaar gingen geven.
Nu Lieke heeft gebroken zijn het ineens Lieke fans die commentaar gaan geven.
Conclusie, Huubfans zien spoken die er niet zijn.
vice versaquote:Op woensdag 26 december 2007 03:23 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Huub heeft ook een zogenaamde Bloedhekel aan Brian, maar als ze samen opgetreden hebben hangt ie in de armen van Brian en geeft ie non stop Boxies.
Al die vriendinnen hebben allang afstand van haar genomen. Eigenlijk is dat ook logisch, Amanda zit daar nu zo`n jaar. Dat is langer dan de periode dat ze vriendinnen was met een aantal personen. Het leven van die vriendinnen gaat gewoon door. Als Amanda eenmaal uit dat huis is zal ze helemaal vervreemd zijn van haar vriendinnen...quote:Op woensdag 26 december 2007 03:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is Amanda lately stil over Nena, is die super vriendschap van die twee helemaal over of lijkt het maar zo?
Wel grappig als je terug denkt aan die Nena, ze was beeldschoon maar er kwam werkelijk geen zinnig woord uit en actie was haar ook vreemd.
Ik ben altijd tegen bedtijden geweest... al begreep ik wel dat ze het (onder het mom van?) uit bescherming van de bewoners hebben gedaan. Daarna is ook de nachtploeg ingekrompen.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik vind het zowiezo belachelijk dat ze op deze dag(en) om een bepaalde tijd in bed moeten liggen. De meeste mensen hebben morgen toch ook geen normale werkdag, dus waarom daar wel?
quote:Op woensdag 26 december 2007 03:22 schreef noucky het volgende:
Toen Lieke nog met Huub omging waren het Brian fans die commentaar gingen geven.
nee amanda kan altijd nog blind rekenen op Nadia.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Al die vriendinnen hebben allang afstand van haar genomen. Eigenlijk is dat ook logisch, Amanda zit daar nu zo`n jaar. Dat is langer dan de periode dat ze vriendinnen was met een aantal personen. Het leven van die vriendinnen gaat gewoon door. Als Amanda eenmaal uit dat huis is zal ze helemaal vervreemd zijn van haar vriendinnen...
Dat valt in de nachtdienst wel mee, meestal slaapt BQ dan al ......quote:Op woensdag 26 december 2007 03:22 schreef noucky het volgende:
Die nachtelijke escapades van Eric en Huub, dat waren tijden.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben altijd tegen bedtijden geweest... al begreep ik wel dat ze het (onder het mom van?) uit bescherming van de bewoners hebben gedaan. Daarna is ook de nachtploeg ingekrompen.
Als het echt is kletsen ze zo in een dagje weer bij.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Al die vriendinnen hebben allang afstand van haar genomen. Eigenlijk is dat ook logisch, Amanda zit daar nu zo`n jaar. Dat is langer dan de periode dat ze vriendinnen was met een aantal personen. Het leven van die vriendinnen gaat gewoon door. Als Amanda eenmaal uit dat huis is zal ze helemaal vervreemd zijn van haar vriendinnen...
Lees Natasia = De Regiequote:Op woensdag 26 december 2007 03:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Die nachtelijke escapades van Eric en Huub, dat waren tijden.
Die bedtijd kwam er kort nadat ze Natasia De regie hadden wakker gehouden in de nacht voor haar rijexamen.
Nena wilt ook niets maar dan ook niets meer met dat programma te maken hebben. Just like good old Bart. Die heeft zijn hoofdprijs al binnen.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als het echt is kletsen ze zo in een dagje weer bij.
Vind het alleen een beetje vreemd dat het zo stil is rond Nena, juist omdat zij ook in het huis heeft gezeten.
Leuk als je nu terugdenkt hoe Bart met grote klasse is vertrokken en nooit meer zijn medewerking heeft gegeven.
Had jij eerder vanavond geen commentaar op iemand die jouw tekst editte?quote:Op woensdag 26 december 2007 03:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lees Natasia = De Regie
Er zijn eigenlijk 2 soorten Lieke "fans". De mensen die al vanaf het begin fan waren van haar, en de fans die pas fan werden toen ze zich tegen Huub ging keren. Ik heb toch een beetje de indruk dat er een aantal Lieke "fans" zijn die haar nu ineens leuk vinden omdat ze tegen Huub is. Dus eigenlijk zijn dan geen fans, maar gewoon standaard Huub-haters. In het verleden waren ze fan van Brian, maar nu Brian al minimaal 4 keer geweld tegen een vrouw gebruikt heeft in dat huis is het niet "cool" meer om fan van hem te zijn. Dus nu kunnen ze onder de noemer van "Lieke fan" gewoon doorgaan met het bashen van Huub zonder enige vorm van schaamte. Maar das gewoon mijn bescheiden mening.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:22 schreef noucky het volgende:
Er zijn kennelijk dingen gaande waar we niks over mogen horen.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:30 schreef F04 het volgende:
Mag er misschien één stream op het kantoor?
Proza vol met suggesties.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:32 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk 2 soorten Lieke "fans". De mensen die al vanaf het begin fan waren van haar, en de fans die pas fan werden toen ze zich tegen Huub ging keren. Ik heb toch een beetje de indruk dat er een aantal Lieke "fans" zijn die haar nu ineens leuk vinden omdat ze tegen Huub is. Dus eigenlijk zijn dan geen fans, maar gewoon standaard Huub-haters. In het verleden waren ze fan van Brian, maar nu Brian al minimaal 4 keer geweld tegen een vrouw gebruikt heeft in dat huis is het niet "cool" meer om fan van hem te zijn. Dus nu kunnen ze onder de noemer van "Lieke fan" gewoon doorgaan met het bashen van Huub zonder enige vorm van schaamte. Maar das gewoon mijn bescheiden mening.
Of Huub viert zijn verjaardag met de redactie.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Er zijn kennelijk dingen gaande waar we niks over mogen horen.
Ze zijn 's nachts veel vaker te lui om streams op wakkere mensen te zetten. Dat kost maar energie, want dan moeten ze veel beter opletten (of er niets verkeerds wordt gezegd).quote:Op woensdag 26 december 2007 03:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Er zijn kennelijk dingen gaande waar we niks over mogen horen.
Je moet niet zo'n grote waffel hebben. Ik vertel je duidelijk wat ik aanmerk. ZEIKWIJF !!!!!!!!quote:Op woensdag 26 december 2007 03:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Had jij eerder vanavond geen commentaar op iemand die jouw tekst editte?
Ik noem het tijdstip, daar heb je maar met je poten vanaf te blijven.
Neemt niet weg dat je zelf doet wat je slechts een paar uur geleden een ander op hoge toon herhaaldelijk verweet.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je moet niet zo'n grote waffel hebben. Ik vertel je duidelijk wat ik aanmerk. ZEIKWIJF !!!!!!!!
Bart, Ilona, Stefan, Sylvia en zelfs Nena waren allemaal spelers met klasse die een enigszins geloofwaardige miljonair neergezet hebben in dat huis. Ze mogen blij zijn dat ze afstand van dit pauper programma genomen hebben.quote:Op woensdag 26 december 2007 03:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als het echt is kletsen ze zo in een dagje weer bij.
Vind het alleen een beetje vreemd dat het zo stil is rond Nena, juist omdat zij ook in het huis heeft gezeten.
Leuk als je nu terugdenkt hoe Bart met grote klasse is vertrokken en nooit meer zijn medewerking heeft gegeven.
VAL KAPOT !!!!!quote:Op woensdag 26 december 2007 03:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je zelf doet wat je slechts een paar uur geleden een ander op hoge toon herhaaldelijk verweet.
PULKNEET!
Ik wil het gesnurk van Selene horen!quote:Op woensdag 26 december 2007 03:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi kut dat Huub en Jaap al tijden van de streams af zijn, komop FEBO,
of komen jullie hier alleen tevoorschijn als er iets te verdienen valt ???
Het is heel jammer, dat DGK niet in die sfeer en op die manier is doorgegaanquote:Op woensdag 26 december 2007 03:36 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Bart, Ilona, Stefan, Sylvia en zelfs Nena waren allemaal spelers met klasse die een enigszins geloofwaardige miljonair neergezet hebben in dat huis. Ze mogen blij zijn dat ze afstand van dit pauper programma genomen hebben.
Nou nee, er zijn grenzen .....quote:Op woensdag 26 december 2007 03:39 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ik wil het gesnurk van Selene horen!![]()
![]()
+1quote:Op woensdag 26 december 2007 03:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is heel jammer, dat DGK niet in die sfeer en op die manier is doorgegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |