LOL!quote:Op woensdag 26 december 2007 11:06 schreef Johnny_Berra het volgende:
Mogge![]()
Huub, Lieke en Jaap hebben dag van de arbeid
Amanda heeft vakantiedagen en voor Brian is het vandaag allerheiligen.
Het is vandaag dgk-tijd 30 december in DGK,quote:Op woensdag 26 december 2007 11:00 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen! Welke dag is het vandaag in de kooi?
(Verjaardagvisite voor Huub , 25 december)quote:Op woensdag 26 december 2007 11:27 schreef Johnny_Berra het volgende:
Ik begon me trouwens na het zien van de uitzending gisteren te beseffen dat Brian echt gaat winnen.
Confused? You won't be after another episode of SOAP.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Het is vandaag dgk-tijd 30 december in DGK,
morgen is het dgk-tijd 31 december,
Brian wil graag met moeder Nettie het nieuwe jaar in
heeft hij haar voor morgen 31 (27) december-dgk-tijd uitgenodigd ?
of de echte 31 december?
quote:Op woensdag 26 december 2007 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Confused? You won't be after another episode of SOAP.
huub en liekequote:Op woensdag 26 december 2007 12:40 schreef kahaarin het volgende:
Zo dan, ik wilde nog even doei zeggen de 24e, deed FOK! raar, ben weer terug en......![]()
Iedereen trouwens een genoeglijke voortzetting van de kerstdagen toegewenst!![]()
Hoeren in de kooi, Lieke terror op Huub, Selene weer vriendjes met Lieke, (gescript?) de 'verjaardag' van Huub, spiegelgate, users die de kerstgedachte niet helemaal kunnen vasthouden.....bijgelezen dus.![]()
Is Brian al door de mand gevallen als loverboy? Het ligt er zo dik bovenop.
Nog even een klein vraagje, voor wie is er nu dan allemaal een ontslagronde aangevraagd?
Alleen voor Huub. Kan die gezellug naar huis!quote:Op woensdag 26 december 2007 12:40 schreef kahaarin het volgende:
Zo dan, ik wilde nog even doei zeggen de 24e, deed FOK! raar, ben weer terug en......![]()
Iedereen trouwens een genoeglijke voortzetting van de kerstdagen toegewenst!![]()
Hoeren in de kooi, Lieke terror op Huub, Selene weer vriendjes met Lieke, (gescript?) de 'verjaardag' van Huub, spiegelgate, users die de kerstgedachte niet helemaal kunnen vasthouden.....bijgelezen dus.![]()
Is Brian al door de mand gevallen als loverboy? Het ligt er zo dik bovenop.
Nog even een klein vraagje, voor wie is er nu dan allemaal een ontslagronde aangevraagd?
Denk je dat Jaap Huub laat gaan?quote:Op woensdag 26 december 2007 12:45 schreef 64-Bitch het volgende:
Alleen voor Huub. Kan die gezellug naar huis!
Zo zal het ook gaan denk ik: Brian blijft lekker zitten waar ie zit en ondertussen wordt ervoor gezorgd dat hij niet al te negatief op tv komt en niet teveel wordt lastig gevallen tijdens zijn verblijf. Als DGK dan stopt (maakt niet uit wanneer) wint Brian gewoon.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Verjaardagvisite voor Huub , 25 december)
Huub : 1 ding is zeker, dat de fans niet uitmaken wie DGK wint.
Vader Theo: Het spel dit muurvast.
Huub: Alleen als er iets ernstig gebeurt met iemands thuisfront of de speler ziek wordt komt er verandering.
(Interview Brian met een boksmagazine woensdag 19 december)
Brian: Ik denk DGK te gaan winnen,
ik ben de langst wonende en die wint de villa,
maar ik wil niet opscheppen.
Guuskeee zegt ook voor Lieke, was ik al bang voor, de rest blijft weer mooi buiten schot.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:45 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Alleen voor Huub. Kan die gezellug naar huis!
Beter: Denk je dat achter Huub laat gaan?quote:Op woensdag 26 december 2007 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk je dat Jaap Huub laat gaan?
En dit alles ondanks dat uitflippen over die rijbewijsstemming, ieder ander was weggestuurd of had op zijn minst een vette boete gehad......quote:Op woensdag 26 december 2007 12:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Zo zal het ook gaan denk ik: Brian blijft lekker zitten waar ie zit en ondertussen wordt ervoor gezorgd dat hij niet al te negatief op tv komt en niet teveel wordt lastig gevallen tijdens zijn verblijf. Als DGK dan stopt (maakt niet uit wanneer) wint Brian gewoon.
nee.... ik hoorde ze al zeggen, dat er de maand december niemand uit mag.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is maar goed dat zijn vrienden van de Pam-familie (tema, oxa, dia & de rest) hem bijstaan in de stressige tijden, bv iets stress-vols als een rijbewijs-stemming.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dit alles ondanks dat uitflippen over die rijbewijsstemming, ieder ander was weggestuurd of had op zijn minst een vette boete gehad......![]()
![]()
Net wat Desii zegt, eerst maar even afwachten tot Lieke de uitslag heeft over haar moeder, als er echt iets met haar is dan zal Lieke naar huis gaan, dan gaat het dus tussen Jaap&Huub en Amanda&Brian.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Beter: Denk je dat achter Huub laat gaan?
Huub scoort als een gek, Lieke ook trouwens. Al krijg ik wel het idee dat zij juist naar huis wil.
Natuurlijk ben ik er wel voor om mensen die geestelijke problemen hebben te helpen maar om nou een heel spel er aan onderhevig te maken?quote:Op woensdag 26 december 2007 12:53 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Het is maar goed dat zijn vrienden van de Pam-familie (tema, oxa, dia & de rest) hem bijstaan in de stressige tijden, bv iets stress-vols als een rijbewijs-stemming.
Nee, helaas.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
jaap wilde Dennis er (waarschijnlijk) niet inhouden ... (waarschijnlijk, omdat we Jaap niet aan het woord hebben gezien, tijdens de ontslagronde)quote:Op woensdag 26 december 2007 12:57 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Nee, helaas.
Jaap wordt para als ie niet een driedubbele dekking heeft, hij wilde niet voor niets Dennix erin houden.
En RATTEN zijn moeilijk te ruimenquote:Op woensdag 26 december 2007 12:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dit alles ondanks dat uitflippen over die rijbewijsstemming, ieder ander was weggestuurd of had op zijn minst een vette boete gehad......![]()
![]()
Maar niet onmogelijk!quote:Op woensdag 26 december 2007 13:05 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
En RATTEN zijn moeilijk te ruimen
hij had het liefste en Dennix en Nadia erin gehouden.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:00 schreef Desii het volgende:
[..]
jaap wilde Dennis er (waarschijnlijk) niet inhouden ... (waarschijnlijk, omdat we Jaap niet aan het woord hebben gezien, tijdens de ontslagronde)
Hij heeft niet voor niets gekozen om met Huub en Lieke verder te gaan ipv Dennis........ in dat gesprek zijn ze meerdere keren offstream gegaan, omdat er dingen werden besproken die wij niet horen te weten.
Maar in zoverre was het wel duidelijk dat Jaap verplicht met Dennis moest samenwerken.
Ik denk dat het te maken heeft met de moeder van Lieke, die krijgt 7 januari de uitslag van het onderzoek. Het zou zomaar kunnen dat Lieke dan opstapt als blijkt dat het niet goed is met haar moeder.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:53 schreef noekje het volgende:
Toch blijven wederom dingen knagen.
Mike die vraagt of het Huub/Lieke ding nog een week doorgaat. Jaap die steeds 8 januari zegt. Dan is alles weer goed.
Ik snap het niet.
Amanda heeft net een cc van haar moeder gehad of heeft ze net haar moeder gebeld?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:22 schreef riri het volgende:
"“Ik mis jullie wel hoor!”, zegt Amanda, terwijl zij in tranen uit barst. “Niet huilen schat! Jullie zijn de sterkste en jullie gaan absoluut winnen!”, zegt haar moeder overtuigd. “Hoe is het huis in Zaandam eigenlijk?”, wil de benjamin van de Villa weten. “Alles is nieuw en het belangrijkste is dat we geen beneden- en onderburen hebben!”, vertelt haar moeder. “Oh, dan kunnen we hard schreeuwen!”, lacht Amanda."
Goed zo Huub...nog meer je team van binnenuit verzwakken als je al deed en de wens van deze mensen komt uit...de redaktie zal er hard aan meewerken
Kun je de volgende keer erbij vermelden wie dit schrijft? Of heb je dit zelf geschreven?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:22 schreef riri het volgende:
"“Ik mis jullie wel hoor!”, zegt Amanda,
terwijl zij in tranen uit barst. “Niet huilen schat! Jullie zijn de sterkste
quote:Op woensdag 26 december 2007 13:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kun je de volgende keer erbij vermelden wie dit schrijft? Of heb je dit zelf geschreven?
Er wordt hier regelmatig een linkje voor YouTube-filmpjes neergezet
zonder dat erbij staat waar het filmpje over gaat.
Welke andere mongool dan Villa Vandaag schrijft zowat?quote:de benjamin van de villa
Ben je de rijbewijsstemming nu alweer vergeten?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:39 schreef riri het volgende:
Jaap ,Huub en Lieke leveren voor de tv momenten maar laten het echte spel achterwege......Brian en Amanda lopen via de rode loper zonder ook maar één barriere op hun weg tegen te komen
wat zullen die drie nog opkijken hoe ze zich voor de gek hebben laten houden....fans en streamers kijken ook al niet eens meer dan hun neus lang is en richten hun haat op spelers die ze juist zouden moeten steunen....
die drie moeten keihard gaan spelen en wel meteen mar ze laten alles langs zich heen gaan omdat ze denken dat als ze maar genoeg tv momentjes leveren ze er wel in zullen mogen blijven...ondertussen put het ze alleen maar uit
de fans en familie van Brian en Amanda lachen in hun vuistje
Waar Amanda vervolgens dan over zegt dat ze hem samen met Mikey gaat halen en regelmatige uitspraken van we hebben punten genoeg, valt toch helemaal niet tegen te spelen op deze manier.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben je de rijbewijsstemming nu alweer vergeten?
Tsja, kindje van God hè?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:57 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Waar Amanda vervolgens dan over zegt dat ze hem samen met Mikey gaat halen en regelmatige uitspraken van we hebben punten genoeg, valt toch helemaal niet tegen te spelen op deze manier.
Als dit verhaal van VillaVandaag af komt, is bronvermelding erbij zetten wel handig.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:49 schreef Kevv het volgende:
Welke andere mongool dan Villa Vandaag schrijft zowat?
Ik weet niet of dat zomaar kan, tenzij het specifiek in het contract vermeld staat. Of misschien krijgen die andere 5 bewoners dan een riante afkoopsom. Maar het zou voor de hand liggen dat de andere bewoners dan naar de rechter stappen als de hoofdprijs "zomaar" aan 1 persoon gegeven wordt alleen maar omdat die er het langst in zit.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
Als DGK dan stopt (maakt niet uit wanneer) wint Brian gewoon.
Precies, dan weten we tenminste dat we die post moeten skippen...quote:Op woensdag 26 december 2007 14:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Als dit verhaal van VillaVandaag af komt, is bronvermelding erbij zetten wel handig.
Ok, jij je zin, 5 mongolen dan.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Als dit verhaal van VillaVandaag af komt, is bronvermelding erbij zetten wel handig.
En wat betreft Mongool? Er werken 5 schrijvers aan Villa Vandaag......Allemaal ?
Have fun.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:13 schreef kahaarin het volgende:Familieverplichtingen, prettige dagen verder!
quote:Amanda en Brian wrijven het slaap uit hun ogen even geven elkaar een zoen. Als de blondine tegen haar vriendje aankruipt, zien we aan haar bewegende lippen dat ze iets zegt. Verstaan kunnen we het niet. Vervolgens slaat Amanda de deken over hun hoofden en smiespelt verder. Wat bespreken die twee toch?
quote:Op woensdag 26 december 2007 09:45 schreef Varen het volgende:
[..]
Hoi Goeimorgen, dat was een kort nachtje voor jou![]()
(allesrustig,iedereen slaapt)
VillaVandaag schrijft de verhalen over DGK, ze zijn ook hier te lezen, Soylent heeft een topicquote:
Is VV nu wat eerst Febo,achter en de buren was?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:17 schreef beequeen het volgende:
Ook VV vindt het heel normaal dat Brian en Amanda fluisteren.![]()
[..]
VV is villa vandaag van de website van DGK , hele objectieve verslaglegging van de gebeurtenissen in DGKquote:Op woensdag 26 december 2007 14:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is VV nu wat eerst Febo,achter en de buren was?
Lang leve Roekshana!quote:Op woensdag 26 december 2007 14:28 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
VV is villa vandaag van de website van DGK , hele objectieve verslaglegging van de gebeurtenissen in DGK
Nee, VV is Villa Vandaag... de internetredactie dus, die hun "objectieve" stukjes op de site van talpa zettenquote:Op woensdag 26 december 2007 14:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is VV nu wat eerst Febo,achter en de buren was?
Yogalerares Nancy, Lieke vertelt het verhaal van haar moeder.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:37 schreef Varen het volgende:
Wie is die dame in DGK en waarom huilt Lieke in de fitness?
bedankt BQquote:Op woensdag 26 december 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yogalerares Nancy, Lieke vertelt het verhaal van haar moeder.
Spannend voor julliequote:Op woensdag 26 december 2007 14:38 schreef riri het volgende:
Lieke moet net als ik afwachten op de uitslag...mijn zusje heeft ook kanker en wordt op 7 januari geopereerd...ook wij weten pas hoe het er voor staat 8 januari....wel gek dat het zo gelijk loopt
hoop dat de uitslag voor haar en voor mij niet negatief zal worden
Het is toch niet te geloven dat ze in 1maand tijd die pruik zo heeft kunnen verkloten. Als ik het zo bekijk is dat echt geen pruik van ¤ 6000,-, kan me dat gewoon niet voorstellen.quote:
Waarschijnlijk hebben ze dat Amanda wijs gemaakt, in de hoop dat ze er iets netter mee om zou gaan. Maar helaas...quote:Op woensdag 26 december 2007 14:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven dat ze in 1maand tijd die pruik zo heeft kunnen verkloten. Als ik het zo bekijk is dat echt geen pruik van ¤ 6000,-, kan me dat gewoon niet voorstellen.
Misschien..........als ie het in heur haar zou smeren, zou die pruik er beter van worden?quote:Op woensdag 26 december 2007 15:01 schreef Varen het volgende:
Amanda krijgt haar ochtend behandeling van Brian
Het is te proberen, beter dan tangenquote:Op woensdag 26 december 2007 15:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Misschien..........als ie het in heur haar zou smeren, zou die pruik er beter van worden?
quote:Op woensdag 26 december 2007 15:10 schreef Varen het volgende:
[..]
Het is te proberen, beter dan tangen![]()
Brian en Amanda zijn bezig en Mike komt zeggen dat het al 3 uur is
quote:Op woensdag 26 december 2007 15:11 schreef blomst het volgende:
drie uur geweest, waarom gaan de lichten niet aan.
Hey, de kindjes van god en het hokje mogen niet zomaar gestoord worden tijdens de wip!quote:
Deed ze het maar, opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:15 schreef Dark het volgende:
Dan gaat Amanda weer dreigen dat ze de poort uitloopt.
ik ga meequote:Op woensdag 26 december 2007 15:17 schreef Dark het volgende:
Hoeveel ceepees zetten we in, dat de lichten pas aangaan als de wip voorbij is?
Ik doe 100
Ik weet het ook, verder geen idee.........quote:Op woensdag 26 december 2007 15:19 schreef Guuskeee het volgende:
ik weet dat amanda deze maand een ontslagronde voor lieke heeft aangevraagd, maar ik vind er niks meer van terug, niet op clipser, niet op vv... 't was toch geen droom?![]()
iemand weet welke dag of enig bewijs of zo?
Dat is nu typisch zo'n vraag voor @tuinfluiter, die weet dat vast wel.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:19 schreef Guuskeee het volgende:
ik weet dat amanda deze maand een ontslagronde voor lieke heeft aangevraagd, maar ik vind er niks meer van terug, niet op clipser, niet op vv... 't was toch geen droom?![]()
Het ligt mij ook bij, en volgens mij ook een voor huub, maar weet niet of dat brian of selene was die voor huub heeft aangevraagd.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:19 schreef Guuskeee het volgende:
Selene kan geen ontslagronde aanvragen voor Huub, dat had Jaap gedaan met een hoer op schoot.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Het ligt mij ook bij, en volgens mij ook een voor huub, maar weet niet of dat brian of selene was die voor huub heeft aangevraagd.
Jaap heeft die aangevraagd voor Huub om Lieke te testen.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Het ligt mij ook bij, en volgens mij ook een voor huub, maar weet niet of dat brian of selene was die voor huub heeft aangevraagd.
Alsof jaap nog niet wist dat Lieke hem eruit zou stemmen. Vind het meer een test voor Jaap.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap heeft die aangevraagd voor Huub om Lieke te testen.
Maar hij weet het antwoord al.Dus is het weer alles voor de show.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap heeft die aangevraagd voor Huub om Lieke te testen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |