Het is te proberen, beter dan tangenquote:Op woensdag 26 december 2007 15:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Misschien..........als ie het in heur haar zou smeren, zou die pruik er beter van worden?
quote:Op woensdag 26 december 2007 15:10 schreef Varen het volgende:
[..]
Het is te proberen, beter dan tangen![]()
Brian en Amanda zijn bezig en Mike komt zeggen dat het al 3 uur is
quote:Op woensdag 26 december 2007 15:11 schreef blomst het volgende:
drie uur geweest, waarom gaan de lichten niet aan.
Hey, de kindjes van god en het hokje mogen niet zomaar gestoord worden tijdens de wip!quote:
Deed ze het maar, opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:15 schreef Dark het volgende:
Dan gaat Amanda weer dreigen dat ze de poort uitloopt.
ik ga meequote:Op woensdag 26 december 2007 15:17 schreef Dark het volgende:
Hoeveel ceepees zetten we in, dat de lichten pas aangaan als de wip voorbij is?
Ik doe 100
Ik weet het ook, verder geen idee.........quote:Op woensdag 26 december 2007 15:19 schreef Guuskeee het volgende:
ik weet dat amanda deze maand een ontslagronde voor lieke heeft aangevraagd, maar ik vind er niks meer van terug, niet op clipser, niet op vv... 't was toch geen droom?![]()
iemand weet welke dag of enig bewijs of zo?
Dat is nu typisch zo'n vraag voor @tuinfluiter, die weet dat vast wel.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:19 schreef Guuskeee het volgende:
ik weet dat amanda deze maand een ontslagronde voor lieke heeft aangevraagd, maar ik vind er niks meer van terug, niet op clipser, niet op vv... 't was toch geen droom?![]()
Het ligt mij ook bij, en volgens mij ook een voor huub, maar weet niet of dat brian of selene was die voor huub heeft aangevraagd.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:19 schreef Guuskeee het volgende:
Selene kan geen ontslagronde aanvragen voor Huub, dat had Jaap gedaan met een hoer op schoot.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Het ligt mij ook bij, en volgens mij ook een voor huub, maar weet niet of dat brian of selene was die voor huub heeft aangevraagd.
Jaap heeft die aangevraagd voor Huub om Lieke te testen.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Het ligt mij ook bij, en volgens mij ook een voor huub, maar weet niet of dat brian of selene was die voor huub heeft aangevraagd.
Alsof jaap nog niet wist dat Lieke hem eruit zou stemmen. Vind het meer een test voor Jaap.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap heeft die aangevraagd voor Huub om Lieke te testen.
Maar hij weet het antwoord al.Dus is het weer alles voor de show.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap heeft die aangevraagd voor Huub om Lieke te testen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |