er ligt mij ook bij dat Amanda er een aanvroeg voor lieke en een tweede persoon daarbij (brian?) voor huubquote:Op woensdag 26 december 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap heeft die aangevraagd voor Huub om Lieke te testen.
Dat antwoord moet ik je schuldig blijven, ik heb het zelf niet gezien.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:26 schreef Verida het volgende:
[..]
er ligt mij ook bij dat Amanda er een aanvroeg voor lieke en een tweede persoon daarbij (brian?) voor huub
Fokkers in dat hokje.....quote:Op woensdag 26 december 2007 15:26 schreef 64-Bitch het volgende:
Zo weddenschap is verloren licht is nog steeds uit. Amanda gaat ff haar punani uitspoelen.
weer een duidelijke aanwijzing dat ze hier meelezenquote:Op woensdag 26 december 2007 15:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Fokkers in dat hokje.....Ben ik m'n ceepees kwijt!
Ja, maar of ze het daadwerkelijk hebben gedaan??quote:Op woensdag 26 december 2007 15:26 schreef Verida het volgende:
[..]
er ligt mij ook bij dat Amanda er een aanvroeg voor lieke en een tweede persoon daarbij (brian?) voor huub
Ik vind het wel weer gezellig.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:55 schreef 64-Bitch het volgende:
Huub begint nu alweer met zeiken tegen Lieke!! Wat een trieste stakker!!
Elkaar? Ik zie maar eenrichtings verkeer.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:56 schreef Kaleddis het volgende:
Goede opmerking van Mikey, als er strijd is zal er ergens nog wel liefde zitten. Waarom blijven ze elkaar dan elke keer opzoeken ?
quote:Op woensdag 26 december 2007 15:57 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Elkaar? Ik zie maar eenrichtings verkeer.
kan aan je oogkleppen liggen...quote:Op woensdag 26 december 2007 15:57 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Gisteren hoorde ik Lieke ook constant tegen Huub zeuren over de hoeren. En ook wanneer er gesprekken tussen Jaap en Huub zijn, dan kan ze het niet laten om er sneren tussendoor te geven.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:57 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:00 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
kan aan je oogkleppen liggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |