Elkaar? Ik zie maar eenrichtings verkeer.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:56 schreef Kaleddis het volgende:
Goede opmerking van Mikey, als er strijd is zal er ergens nog wel liefde zitten. Waarom blijven ze elkaar dan elke keer opzoeken ?
quote:Op woensdag 26 december 2007 15:57 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Elkaar? Ik zie maar eenrichtings verkeer.
kan aan je oogkleppen liggen...quote:Op woensdag 26 december 2007 15:57 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Gisteren hoorde ik Lieke ook constant tegen Huub zeuren over de hoeren. En ook wanneer er gesprekken tussen Jaap en Huub zijn, dan kan ze het niet laten om er sneren tussendoor te geven.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:57 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:00 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
kan aan je oogkleppen liggen...
jij ziet niet dat lieke constant 24 uur per dag tegen iedereen en alleman alleen maar over huub loopt te klagen? als je dat niet ziet heb je geen oogkleppen nodig, dan heb je je ogen gewoon dicht.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:02 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ja hoor door mijn oogkleppen zie ik zeker niet dat Lieke constant achter Huub aanloopt.
[afleidingsmanouvre] Kijk Selene !! [/afleidingsmanouvre]quote:Op woensdag 26 december 2007 16:02 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ja hoor door mijn oogkleppen zie ik zeker niet dat Lieke constant achter Huub aanloopt.
De opmerking ging over "elkaar niet los kunnen laten"......quote:Op woensdag 26 december 2007 16:04 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
jij ziet niet dat lieke constant 24 uur per dag tegen iedereen en alleman alleen maar over huub loopt te klagen? als je dat niet ziet heb je geen oogkleppen nodig, dan heb je je ogen gewoon dicht.
niet vervelend bedoeld, maar ik constateer gewoon een feit
Iedereen in de houding fur der Fuhrer....quote:Op woensdag 26 december 2007 16:07 schreef riri het volgende:
de dictator is weer uit bed
En vooral Brian zijn "grote vriend".... Nee hoor...Huubje is ech niet de weg kwijt!! Hij voelt zich keigoed!quote:Op woensdag 26 december 2007 16:08 schreef riri het volgende:
Huub praat nu tegen zijn schatjes Amanda en Selene over Lieke
sgoed peter, dit gaat eindeloos duren, dus I agree to disagreequote:Op woensdag 26 december 2007 16:07 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
De opmerking ging over "elkaar niet los kunnen laten"......
Feit:
Lieke kan Huub heel makkelijk loslaten
Huub kan niet verkropppen dat Lieke haar loslaat.
Dat wilt natuurlijk niet zeggen dat Lieke nooit meer over die parasiet praat. Da's een heel ander verhaal.
als lieke niet geobsedeerd is met huub, waarom praat ze dan continu met anderen over hem?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:07 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
De opmerking ging over "elkaar niet los kunnen laten"......
Feit:
Lieke kan Huub heel makkelijk loslaten
Huub kan niet verkropppen dat Lieke haar loslaat.
Dat wilt natuurlijk niet zeggen dat Lieke nooit meer over die parasiet praat. Da's een heel ander verhaal.
Je moet hem een kaartje sturen, denk dat ie het hartstikke leuk zal vinden als hij weet dat er iemand is die zo bijzonder met hem meeleeft!quote:Op woensdag 26 december 2007 16:15 schreef riri het volgende:
Een tijd terug zat Huub lijkwit op een morgen in de kapsalon...Lieke was de enige die hem steunde nadat hij de dag ervoor agressief was geworden en te ver was gegaan...toen kwam er hoger bezoek en hing zijn verblijf daar aan een zijden draadje....ooit komt het weer zover en vraag ik me af of er nog iemand is die hem zal steunen
Doe ff normaal met je Peter! Nog 1 keer die suggestieve bullshit over klonen en je gaat het weten.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:19 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
sgoed peter, dit gaat eindeloos duren, dus I agree to disagree
da's blijkbaar ok.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:08 schreef riri het volgende:
Huub praat nu tegen zijn schatjes Amanda en Selene over Lieke
Hee Peter geen dreigementen hierquote:Op woensdag 26 december 2007 16:22 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Doe ff normaal met je Peter! Nog 1 keer die suggestieve bullshit over klonen en je gaat het weten.
Ik was een maand geleden nog vollop Huub fan.. dus strookt niet echt met jouw Petertje he?! Niet iedere pro Lieke en iedereen die over Huub heen kotst is jouw holmaatje Peter. Dus kappen nou! voor je eigen best wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |