Yep, every waking moment over iemand praten is een schoolvoorbeeld van loslaten.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:07 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
De opmerking ging over "elkaar niet los kunnen laten"......
Feit:
Lieke kan Huub heel makkelijk loslaten
Huub kan niet verkropppen dat Lieke haar loslaat.
Dat wilt natuurlijk niet zeggen dat Lieke nooit meer over die parasiet praat. Da's een heel ander verhaal.
Als ik continu met jouw in een huis opgesloten zit voor een maand en ik zou je helemaal para maken met mijn stalk acties zou jij na die maand ook veel over mij praten.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:20 schreef miesy het volgende:
[..]
als lieke niet geobsedeerd is met huub, waarom praat ze dan continu met anderen over hem?
waarom kan ze hem niet loslaten in plaats van de hele dag aan hem te denken?
waarom die sneren de hele tijd? dat is toch vragen om een reactie. en waarom zoekt ze de hele tijd
medelijden van anderen als ze zich zo goed en sterk voelt? waarom??
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:24 schreef Dlocks het volgende:
Kort samengevat: Huub heeft een obsessie voor Lieke en Lieke heet een obsessie voor Huub.
Dreigen is niet fraai.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:22 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Doe ff normaal met je Peter! Nog 1 keer die suggestieve bullshit over klonen en je gaat het weten.
Ik was een maand geleden nog vollop Huub fan.. dus strookt niet echt met jouw Petertje he?! Niet iedere pro Lieke en iedereen die over Huub heen kotst is jouw holmaatje Peter. Dus kappen nou! voor je eigen best wil.
ik kan die volhardendheid wel waarderenquote:Op woensdag 26 december 2007 16:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je moet hem een kaartje sturen, denk dat ie het hartstikke leuk zal vinden als hij weet dat er iemand is die zo bijzonder met hem meeleeft!
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, every waking moment over iemand praten is een schoolvoorbeeld van loslaten.
realistisch gezien, ja.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:24 schreef Dlocks het volgende:
Kort samengevat: Huub heeft een obsessie voor Lieke en Lieke heet een obsessie voor Huub.
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hee Peter geen dreigementen hier
ooit heeft peter meegedaan aan een aktie voor Huub via volquote:Op woensdag 26 december 2007 16:22 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Doe ff normaal met je Peter! Nog 1 keer die suggestieve bullshit over klonen en je gaat het weten.
Ik was een maand geleden nog vollop Huub fan.. dus strookt niet echt met jouw Petertje he?! Niet iedere pro Lieke en iedereen die over Huub heen kotst is jouw holmaatje Peter. Dus kappen nou! voor je eigen best wil.
Een kloon die gaat dreigen ? Het moet toch echt niet gekker worden op FOKquote:Op woensdag 26 december 2007 16:22 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
t klinkt meer als pumastreamerquote:Op woensdag 26 december 2007 16:24 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
gevoelige plek geraakt? kzal wel gelijk hebben dan...
Zegt ie dat, of is dat een gedachte van jou?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:24 schreef riri het volgende:
Hij wil haar dwingen op haar knieeen terug te kruipen naar hem..dan zal hij haar over haar bol wrijven en haar duidelijk maken wat ze wel en niet mag.....hij kan doen en laten waar hij zin in heeft zij moet zich naar zijn orders de richten
Ja baas..nee baas
Zielig kereltje is het geworden
Je vader is een kloon.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een kloon die gaat dreigen ? Het moet toch echt niet gekker worden op FOK
ze loopt al wekelang zielig te doen, gekkiequote:Op woensdag 26 december 2007 16:24 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Als ik continu met jouw in een huis opgesloten zit voor een maand en ik zou je helemaal para maken met mijn stalk acties zou jij na die maand ook veel over mij praten.
En Lieke voelt zich keigoed/ sterk ? Lieke voelt zich helemaal niet keigoed haar moeder heeft GVD kanker!! Moet ze dan nog aan iedereen verantwoording afleggen dat ze af en toe een traantje laat vloeien??
Ik heb zomaar het idee dat er over jou ook al wat Tr's zijn verstuurd.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:27 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
een belofte is geen dreiging! Maar melding is gemaakt van die geobserdeerde poes!
Ik ben hooguit fan van Mike en het paardquote:Op woensdag 26 december 2007 16:26 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Peter in je hol! Zielige Huubfans...iedereen die anti Huub is is gelijk Peter! Droeftoeters!
Ik verdien een schouderklopjequote:Op woensdag 26 december 2007 16:28 schreef Disana het volgende:
Niemand lijkt in staat twee sfeerverpesters te negeren.
ikke wel hoorquote:Op woensdag 26 december 2007 16:28 schreef Disana het volgende:
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:24 schreef riri het volgende:
Hij wil haar dwingen op haar knieeen terug te kruipen naar hem..dan zal hij haar over haar bol wrijven en haar duidelijk maken wat ze wel en niet mag.....hij kan doen en laten waar hij zin in heeft zij moet zich naar zijn orders de richten
Ja baas..nee baas
Zielig kereltje is het geworden
Jawel hoor. Moet wel toegeven dat het deze keer grappig is omdat de sfeerverpester zich laat kennenquote:Op woensdag 26 december 2007 16:28 schreef Disana het volgende:
Mag ik dan concluderen dat Lieke toch een mol is?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:17 schreef Disana het volgende:
Lieke zou Huub in vertrouwen hebben verteld dat ze post van anderen las voor de AIVD. Hoe en wanneer en hoe lang werd niet gezegd, maar ze ontkende het niet, ze zei slechts dat ze het hem in vertrouwen had verteld.
tja, d'r gebeurd gewoon erg weinig.........quote:Op woensdag 26 december 2007 16:30 schreef Guuskeee het volgende:
wie gaat er mee on topic?
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
* tipsch geeft fanvanheteersteuur een schouderklopje
ik zit nu te shaken in mijn stoel.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat er over jou ook al wat Tr's zijn verstuurd.
Graag !quote:Op woensdag 26 december 2007 16:30 schreef Guuskeee het volgende:
wie gaat er mee on topic?
wel meer maar tis hier vaak alles of niets en iedereen of niemand, of anti Huub of anti Liekequote:
b en a taktiekbespreking en potje schaken.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tja, d'r gebeurd gewoon erg weinig.........
Wie zal het zeggen. Het was een vreemde woordenwisseling, vooral omdat Lieke niets ontkende.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik dan concluderen dat Lieke toch een mol is?
Had ik door het potje schaken toch bijna deze taktiekbespreking gemistquote:Op woensdag 26 december 2007 16:33 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
b en a taktiekbespreking en potje schaken.
ik kijk Happy Gilmore ernaast, 100 keer beter!
Marrije, ik gebruikte niet voor niets het woord 'lijkt'.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
wel meer maar tis hier vaak alles of niets en iedereen of niemand, of anti Huub of anti Lieke![]()
Ahaquote:Op woensdag 26 december 2007 16:19 schreef Guuskeee het volgende:
sgoed peter, dit gaat eindeloos duren, dus I agree to disagree
Is niet raars aan dat een slachtoffer tegen anderen over zijn of haar stalker praat...heel normaal zelfs en zeker in zo'n huis...normaal ga je naar de politiequote:Op woensdag 26 december 2007 16:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, every waking moment over iemand praten is een schoolvoorbeeld van loslaten.
Same here.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:32 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Graag !![]()
Ik schiet trouwens elke keer in de lach als ik Amanda zie met die zonnebril
Dat doet toch niets af aan mijn constatering?quote:Op woensdag 26 december 2007 16:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Marrije, ik gebruikte niet voor niets het woord 'lijkt'.
Dat wil ik ook zo graag, en zo makkelijk, J/H/L hebben een meerderheid!quote:Op woensdag 26 december 2007 16:37 schreef Guuskeee het volgende:
ideetje: als iemand nu een ontslagronde voor amanda aanvraagt, kunnen huub, jaap en lieke er voor zorgen dat zij op de stoel komt. lekker ff amanda bashen, brian flipt door, deuren, tafels, kaken sneuvelen > exit brian... dat zou genieten zijn
Normaal word ik niet persoonlijk. Maar ik vind je een kutposter met je one liners. In bijna elke zin die je hier typt zit een negatieve klank. Jouw manier van posten zorgt er voor dat ik steeds minder trek heb hier te posten, caps en gifjes te plaatsen en de Cossen terug te lezen.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:22 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Newsflash: JL & H bestaat niet meer!quote:Op woensdag 26 december 2007 16:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat wil ik ook zo graag, en zo makkelijk, J/H/L hebben een meerderheid!
Dat is de grote fout die Huub en Jaap maken.Ze denken dat het geen nut heeft om Brian of Amanda te pakken.Die laten elkaar niet los.Dus doen ze niks.Maar Huub ziet niet in dat als hij en Jaap een weekje die twee bashen ,ze helemaal gek worden.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:37 schreef Guuskeee het volgende:
ideetje: als iemand nu een ontslagronde voor amanda aanvraagt, kunnen huub, jaap en lieke er voor zorgen dat zij op de stoel komt. lekker ff amanda bashen, brian flipt door, deuren, tafels, kaken sneuvelen > exit brian... dat zou genieten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |