Sluit ik me bij aan!!!!quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:51 schreef miesy het volgende:
en lieke does not like it.![]()
VROLIJK KERSTFEEST IEDEREEN
![]()
![]()
![]()
Gij bende vandaag in de contramimes?quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:58 schreef Disana het volgende:
Zit iedereen nou op die siliconenhoer te wachten voor ze mogen gaan eten van Lieke?
Kweenie... 'k voel me een beetje dissonant met mijn kerstomgeving...quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gij bende vandaag in de contramimes?
Ik vind hem wel een leuke toevoeging.. Was een goede keuze (of hij nu echt zwerver is of niet...)quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
Thanx Miesy![]()
Mike zegt dat Lieke niet moet zeuren, ze heeft zelf ook gekust met Quiten in de jacuzzie.
Wat is die man toch heerlijk naïef.
is het niet |Ben? vriend van Huub?quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Vader, moeder, broer Joris, en iemand met weinig haar (vriend moeder misschien?).
Bedoel je die siliconentrut die altijd aan tafel zit te vreten als de rest nog moet aanschuiven?quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:58 schreef Disana het volgende:
Zit iedereen nou op die siliconenhoer te wachten voor ze mogen gaan eten van Lieke?
Ik heb echt geen idee, hij werd ook niet echt voorgesteld, dacht ik.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:20 schreef blomst het volgende:
[..]
is het niet |Ben? vriend van Huub?
Ja die. Ricardo mocht van Lieke nog niet gaan eten, ze zaten allemaal op Amanda, Brian en Selene te wachten.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:20 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Bedoel je die siliconentrut die altijd aan tafel zit te vreten als de rest nog moet aanschuiven?
[ afbeelding ]
VROLIJK KERSTFEEST!
Zucht.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja die. Ricardo mocht van Lieke nog niet gaan eten, ze zaten allemaal op Amanda, Brian en Selene te wachten.
De ouders van Huub zijn echt leuke mensen, praten ook nooit over het spel , dit itt .....vul maar in.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:28 schreef Disana het volgende:
Jaap mag er gezellig bij komen zitten. Hartelijke mensen.
En waarom jankt ze weer?quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:24 schreef mazaru het volgende:
Goh, Lieke jankt weer eens voor de verandering
Joris gaf haar een knuffel namens iemand, en daar ging ze weerquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:32 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
En waarom jankt ze weer? [ afbeelding ]
Ik hoop naar huisquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:39 schreef Varen het volgende:
Lieke is weg, naar achter?
Natuurlijk moet Huub dat ook wel zeggen om de angst bij Jaap weg te nemen....quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
Huub weet één ding zeker....de fans gaan niet uitmaken wie er wint.
Need I say more?
namens de moeder van Lieke..Theo,Huub zijn moeder en Joris hebben contact gehad met de moeder van Liekequote:Op dinsdag 25 december 2007 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Joris gaf haar een knuffel namens iemand, en daar ging ze weer
quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
Huub weet één ding zeker....de fans gaan niet uitmaken wie er wint.
Nu weten we dus dat er geen SMS actie gaat komen wie de eventuele winnaar gaat worden.
De FEBO dekt zich dus in.
Ahh dat had ik even gemist.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:42 schreef riri het volgende:
[..]
namens de moeder van Lieke..Theo,Huub zijn moeder en Joris hebben contact gehad met de moeder van Lieke
Om maar weer eens aan te geven dat de ouders van Huub prima mensen zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:42 schreef riri het volgende:
[..]
namens de moeder van Lieke..Theo,Huub zijn moeder en Joris hebben contact gehad met de moeder van Lieke
Huub heeft een mooi broertje met prrrrrrrachtige ogen.quote:
Ohhh errugquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:55 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
sexy hoor, zo een kale plek op je hoofd.
Joris.......quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:54 schreef koppiesoep het volgende:![]()
[..]
Huub heeft een mooi broertje met prrrrrrrachtige ogen.
Als die lacht heeft die ook zo'n schattig koppiequote:Op dinsdag 25 december 2007 16:54 schreef koppiesoep het volgende:![]()
[..]
en ook nog eens super liefquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:54 schreef koppiesoep het volgende:![]()
[..]
Wat is ze in vredesnaam aan het doen... alle broodjes gaan uit de zakjes en in een grote mand. En tussendoor zit ze lekker fris met haar vingers aan de vuilnisbak.quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
Ach, Lieke is terug een doet waar ze goed in is, opruimen.
Geen idee, misschien is het oud brood voor Fries.quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat is ze in vredesnaam aan het doen... alle broodjes gaan uit de zakjes en in een grote mand. En tussendoor zit ze lekker fris met haar vingers aan de vuilnisbak.
Ach, Lieke wil haar kadootjes geven nu de ouders van Huub er nog zijn?quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:02 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Lieke is er weer en vraagt of de cadeautjes voor Huub naar binnen kunnen komen
Wat een brood gaat daar weg, Tanner en Fries zullen het wel lekker vinden!
Ja die ogen doen een hoop.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die lacht heeft die ook zo'n schattig koppie![]()
[ afbeelding ]
Achterdocht is his middle name..quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:12 schreef Clank het volgende:
Volgens Brian is Jaap slim bezig om bij het bezoek van Huub te zijn door daardoor info te verkrijgen (??)
Mama Huubquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:11 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Wie probeert Lieke daar te wurgen?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:15 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor Lieke zeggen: Hallo lekker ding....ik heb het tegen Fries hoor.
Er is niemand in de buurt dus dat moet iemand van productie zijn. Ook heeft ze het over de Hoefslag, was volgeboekt of zoiets.
En ik heb het niet over de hoefslag in de paardenbak.
Brrrrrian????quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:11 schreef Varen het volgende:
Afscheid is warm, [b]mama geeft Brian een knuffel en zegt: hee grote vriend.[/b]
Lieke krijgt een warme knuffel van mama Huub. Mama heeft een beetje contact met mama Lieke
Lieke haar moeder komt vrijdag
Hoe komt Lieke dan aan contactpunten?quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:11 schreef Varen het volgende:
Afscheid is warm, mama geeft Brian een knuffel en zegt: hee grote vriend.
Lieke krijgt een warme knuffel van mama Huub. Mama heeft een beetje contact met mama Lieke
Lieke haar moeder komt vrijdag
Heeft brrrrrian zeker tegen een vette rente aan lieke geleend.quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoe komt Lieke dan aan contactpunten?
Check and doublecheck.quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
Brian legt 1 munt van 50 cp neer en 5 van 10.
Overigens... hoe zit dat et die algemene CP pot? En als ie bestaat waarom heeft Lieek daar in eerste instantie niet gebruik van gemaakt ipv de CP van Huub?quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:22 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Heeft brrrrrian zeker tegen een vette rente aan lieke geleend.
zij wil bellen naar danielle (zusje)quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:23 schreef Lobasca het volgende:
Amanda gaat bellen..weet niet naar wie...maakt vast ook niet uit...opgenomen wordt er toch bijna nooit..
Lieke heeft haar bezoek voor Oud en Nieuw afgezegd dus heeft nog ceepees.quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoe komt Lieke dan aan contactpunten?
ah..thanks!quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
zij wil bellen naar danielle (zusje)
thanksquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke heeft haar bezoek voor Oud en Nieuw afgezegd dus heeft nog ceepees.
Ik sta op scherp!quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:26 schreef Disana het volgende:
Goed blijven opletten, Brian heeft de punten alweer in zijn handen
egoïstenquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda willen gezellig met zijn tweetjes in de Private eten.......wat zijn het toch een sociale, ja wat eigenlijk?
Ik denk iemand van achter.quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:29 schreef ericahysterica het volgende:
amanda: hij gaat weg, jammer he.........brian: met zijn primu,kleine man..........
Over wie zou dat gaan?
RATTEN!quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda willen gezellig met zijn tweetjes in de Private eten.......wat zijn het toch een sociale, ja wat eigenlijk?
That's for sure, was iemand van achter die belde dat Amanda pas over 3 kwartier kan bellen.quote:
schijheilige onderkruipselsquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop dat Mike ze gezelschap gaat houden.quote:
Liever de hond van Mikey, maar dan moet die wel winderig zijnquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat Mike ze gezelschap gaat houden.
Ik denk dat Lieke dat niet wilquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:56 schreef blomst het volgende:
Amanda bijna een jaar en nog nooit op de ontslag stoel, word toch wel eens tijd dat ze er op komt.
vrijdag maar.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke dat niet wil.
Ik heb zo het vermoeden dat het script is dat Huub op de stoel komt om te kijken of Lieke hem naar huis stuurt.
Ze moeten gewoon niks meer herstellen in dat hok van hetgeen hij sloopt... is het binnende no-time geen stuiver meer waardquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:20 schreef beequeen het volgende:
Amanda blijft net zo lang zitten tot het huis roze is en van haar en Brian is. Brian wil liever in het buitenland wonen.
Brian wil dat hok nog een jaar aanhouden als hij het gewonnen heeft en daarna verkopen.
Eet smakelijk en geniet van jullie Kerstdis.
Oh ja, ze zou ook 3x trouwen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda heeft altijd geweten dat ze later heel rijk gaat worden
Naad wel, ze staat in de rij voor Space Mountain......quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:32 schreef Lobasca het volgende:
En ja hoor!!!!! Niemand neemt op voor Amanda!!!!
Was ff boven..niks gemist dusquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naad wel, ze staat in de rij voor Space Mountain......
quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naad wel, ze staat in de rij voor Space Mountain......
Ik hoop dat dat ding dwars door het dak heen knalt.![]()
Best wel treurig eigenlijk.. Met de kerst ook nog eens enzo.. Bah.quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, ze zou ook 3x trouwen.
Amanda gaat bellen en vraagt aan Brian of tuutuutuut in gesprek betekent.![]()
Zo gaat het al al die tijd dat ze daar zit..maar die siliconehoer heeft een plaat voor d'r harsesquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:44 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Best wel treurig eigenlijk.. Met de kerst ook nog eens enzo.. Bah.
"Ik heb een supermamma"quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat komt Amanda toch uit een enorm warm nest
Dat woord gezin ipv familie.....ik kan er maar niet aan wennen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda zegt net dat ze wel vaker met O&N zonder gezin is geweest maar dat het nu in DGK toch anders is.
Plaat voor d'r harses, of kent ze niet beter? Ik vrees..quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo gaat het al al die tijd dat ze daar zit..maar die siliconehoer heeft een plaat voor d'r harses
Dat laatste natuurlijk... maar probeer dat maar aan d'r "verstand" te brengen..quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:53 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Plaat voor d'r harses, of kent ze niet beter? Ik vrees..
Ik vind het ergens best sneu voor amanda maar door dat eeuwige hese gebral van amanda en haar adoratie voor een loverboy, heb ik echt zoiets van "bekijk het effe...Snolliebollie heeft blijkbaar niets geleerd van haar sneue leventje...quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo gaat het al al die tijd dat ze daar zit..maar die siliconehoer heeft een plaat voor d'r harses
Merry X-Mas en geniet er van.quote:
Eenschquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:55 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik vind het ergens best sneu voor amanda maar door dat eeuwige hese gebral van amanda en haar adoratie voor een loverboy, heb ik echt zoiets van "bekijk het effe...Snolliebollie heeft blijkbaar niets geleerd van haar sneue leventje...
Thanx! Dat houden we nog ff geheimquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Jullie ook.
Nog een nieuwtje? Wanneer nieuwe miljonair komt bijvoorbeeld?
Ik wil niet lullig doen hoor maar als jullie mijn caps gebruiken in VV zet dan even mijn naam erbij.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Thanx! Dat houden we nog ff geheim
Om tv te makenquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom eten Brian en Amanda in dat hok?
Oliebollen bakken.......bonuspunten om tv te maken als het perfecte love duo in DGK.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom eten Brian en Amanda in dat hok?
ik wil uiteraard ook niet lullig doenquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen hoor maar als jullie mijn caps gebruiken in VV zet dan even mijn naam erbij.
nou jullie zijn een open boek hoor....................---> Onbetrouwbaar!quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dan heeft hij duidelijk weer liggen sjoemelen, want eerst betaalde hij voor Amanda en gingen er 5 munten in de bak, nadat hij had gebeld gingen er ook 5 munten in de bak ( na gegraai in zijn broekzak).quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
Brian legt 1 munt van 50 cp neer en 5 van 10.
ja, wij zijn tuig. Het schuim der aarde.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:21 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
nou jullie zijn een open boek hoor....................---> Onbetrouwbaar!
quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat woord gezin ipv familie.....ik kan er maar niet aan wennen.
hoe gaat met met die moeder die er better uit zal komen als dat ze er in ging!...make my day!quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ja, wij zijn tuig. Het schuim der aarde.![]()
Jij ook een zalig kersfeest
Amanda zegt "mijn gezin" en dat klopt niet, dan zou ze het over haar man en kinderen moeten hebben en niet over haar moeder en zussen, dan is het "ons gezin".quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het betekent hetzelfde,ze zegt er niets verkeerds mee
Dacht dat ze het vaak had over het gezinquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Amanda zegt "mijn gezin" en dat klopt niet, dan zou ze het over haar man en kinderen moeten hebben en niet over haar moeder en zussen, dan is het "ons gezin".
Loverboy written all over him.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat romantisch dat Brian tijdens dat dineetje zijn sexapades op Bonaire aan het doornemen is
Hebben jullie genoten vannacht?quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ja, wij zijn tuig. Het schuim der aarde.![]()
Jij ook een zalig kersfeest
quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dacht dat ze het vaak had over het gezin
je begint eraan gewend te rakenquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:31 schreef F04 het volgende:
[..]
Hebben jullie genoten vannacht?Ik vraag me stilletjes af wat de redactie nou van die acties in het kantoor vond.
Zowel voor als achter de schermen, toch?quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
je begint eraan gewend te raken
Wat zo lullig is, wij raken maar niet gewend aan de scripts, betere writers inhuren misschien?quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik ook aan die brainless en de badkamer! en nog wel 200 van dat soort dingen....(oneerlijk tuig ja)quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
nah, die werken allemaal voor GTSTquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zo lullig is, wij raken maar niet gewend aan de scripts, betere writers inhuren misschien?
Was toch een VW 5 die ze heeft gekocht?quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:38 schreef beequeen het volgende:
Mamanda vindt Brian echt te gek. Jan Bik zit met smart te wachten op Amanda.![]()
Is 'boer zoekt vrouw' geen leuk programma voor jou om naar te kijken? Daar hebben ze vast ook wel een forum waar je je op af kan reagerenquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:38 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
ik ook aan die brainless en de badkamer! en nog wel 200 van dat soort dingen....(oneerlijk tuig ja)
maar de afrekening krijgen jullie later wel....dag Flens dag John de Mol ( de man die met mensen speelt)
Ik kom nog even terug op een cap van mij en die op VV. Laat die op VV toch plotseling verdwenen zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:40 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
nah, die werken allemaal voor GTST
ja aan alles kan je zien, dat die Zooi beter en beter wordt toch.....steeds beter........quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Is 'boer zoekt vrouw' geen leuk programma voor jou om naar te kijken? Daar hebben ze vast ook wel een forum waar je je op af kan reageren
een GTST nu boer zoek Vrouw.........tja dat level hebben Jullie nog NOOIT gehad...quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Is 'boer zoekt vrouw' geen leuk programma voor jou om naar te kijken? Daar hebben ze vast ook wel een forum waar je je op af kan reageren
ben toch heel benieuwd over welke cap je het hebt, plaats 'm nog ff als je wiltquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kom nog even terug op een cap van mij en die op VV. Laat die op VV toch plotseling verdwenen zijn.
Het gaat om deze cap, totaal onbelangrijk maar heel opvallend.
[ afbeelding ]
Sportief!quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ben toch heel benieuwd over welke cap je het hebt, plaats 'm nog ff als je wilt
Grapjas, neem nu maar lekker een Kerstneut en ik proost met je mee.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ben toch heel benieuwd over welke cap je het hebt, plaats 'm nog ff als je wilt
proost, ik zit met een bakkie.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Grapjas, neem nu maar lekker een Kerstneut en ik proost met je mee.![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
Heeft Huub nog een Jaarfilmpje gehad, of is dat er ook niet van gekomen vandaag???
verander dan gewoon de regels dan kan je ook een Neut nemen, zijn we gewoon van jullie!quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:57 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
proost, ik zit met een bakkie.voorlopig nog geen neut
Ach gossie, mogen jullie geen boodschappenlijst invullen? Zelfs Mike mag dat, gewoon een PS2 bestellen en Ponche Cuba.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:57 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
En geen taart hoorde ik.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs geen kadootje van zijn mede-miljonairs gehad
Geen taart en geen kadootjes, zelfs niet tijdens de nepuitzending.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs geen kadootje van zijn mede-miljonairs gehad
Vrolijk kerstfeest, ook al moet je werkenquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:57 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Knoeit ze teveel volgens his Holyness?quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:03 schreef blomst het volgende:
Amanda heeft haar bord nog vol, maar dat arme kind durft vast niet meer te eten.
thanx! you too!!!quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Vrolijk kerstfeest, ook al moet je werken
Ach ja klasse hoeren konden er ook al niet af, die hoeren hebben ze zo van de straat gehaald.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen taart en geen kadootjes, zelfs niet tijdens de nepuitzending.
Dus toch nog.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
taart en cadeaus komen zo
Thanxquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ja, meneer de heilige miljonait himzelf, hopelijk word dat vanavond voor straf geen beuk in haar buik.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Knoeit ze teveel volgens his Holyness?
De Hawaïaanse variant van Jaap!quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:56 schreef T-lex het volgende:
Lekker muziekje bij B&A.... "Somewhere Over The Rainbow" van Israel Kamakawiwo'ole
En voor nu...fijne kerstdagen allemaal.
vindt John de Mol ( de man die met mensen speelt ) en die flens dat wel goed?!quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Sorry, ik zit nog voor pampusquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:10 schreef blomst het volgende:
ja, vrolijk kerstfeest allemaal.![]()
Wie komt hier de afwas doen??
Jezus man doe niet zo verzuurd.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:09 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
vindt John de Mol ( de man die met mensen speelt ) en die flens dat wel goed?!
Volgens mij wil ze de oliebollen bonus van Jaap en Huub naar beneden halen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
En Lieke gaat maar door en door en door........over de hoeren.
Zo vermoeiend maar het zal wel oliebollenpunten scoren.
Plofkop, ze heeft aanleg om dik te worden en dan lijkt ze opeens op Roseannequote:Op dinsdag 25 december 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, ik zit nog voor pampus![]()
![]()
Ik vind dat Selene er anders uitziet vandaag. Niet mooier, integendeel, het accent ligt op haar dikke wangen.
Lekker uitbuiken dan komt alles goed.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, ik zit nog voor pampus![]()
![]()
Ik vind dat Selene er anders uitziet vandaag. Niet mooier, integendeel, het accent ligt op haar dikke wangen.
Gut ja, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Plofkop, ze heeft aanleg om dik te worden en dan lijkt ze opeens op Roseanne
juist niet, maar oneerlijk zijn raak me.......en dat zijn ze niet,.... nu een charme offensief..?quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jezus man doe niet zo verzuurd.
Ben je afgewezen door ze ofzo?
Ik heb het geluid even op Brian en Amanda. Zielige imitatie weer van een romantisch etentjequote:Op dinsdag 25 december 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker uitbuiken dan komt alles goed.
Zeur praat bijna niet....heerlijk toch?
Lieke zit alleen nog in DGK om Huub af te zeiken.. het spel wil ze verder niet spelen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
En Lieke gaat maar door en door en door........over de hoeren.
Zo vermoeiend maar het zal wel oliebollenpunten scoren.
Ja.. dat was de stem die bij Amanda past.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoorde ik nou goed dat de moeder van Amanda zei dat ze vond dat Amanda een mooie stem heeft
Hoe kun jij nu weten wie daar precies achter de pc zit en met ons meepost. Give it a break, het is kerst en ze moeten werken... laat het gewoon even gezellig zijn voor iedereen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:15 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
juist niet, maar oneerlijk zijn raak me.......en dat zijn ze niet,.... nu een charme offensief..?
Wijffie , neem een borrel en fuck DGK.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:15 schreef ericahysterica het volgende:
ik vrees dat die verzuring via de pc overdraagbaar is, zodra ik die lieke zie/hoor verandert de ph van mijn humeur gatverdddddddddamme. Ik zag haar wel de moeder van huub innig omstrengelen; ik kan dat niet rijmen want ik hoor haar nu alleen maar provoceren en hatelijke opmerkingen plaatsen jegens het nageslacht van deze dame die zij zo innig moest omarmen. Ik vrees dat ik die streams niet langer dan 10 minuten ga verdragen
quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wijffie , neem een borrel en fuck DGK.
Tegen ons kun je het wel zeggen hoor, wij zwijgen als het grafquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
oke ze zijn Eerlijk en Oprecht naar een ieder toe! DGK idee een 10 uitvoering door deze redactie wat zal ik zeggen sweep slagen? ofzo! kom nu ze hebben toch het hele idee naar de kloten geholpen, en dat vindt IK niet alleen! per uur nieuwe regels werkt niet.........env....................quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kun jij nu weten wie daar precies achter de pc zit en met ons meepost. Give it a break, het is kerst en ze moeten werken... laat het gewoon even gezellig zijn voor iedereen.
oh ja, dat was ik ff vergeten, sorryquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tegen ons kun je het wel zeggen hoor, wij zwijgen als het graf
Mariniers zijn geen hoeren, net zo min als gasten van de productie.....alles om voor de schermen dingen te doen om achter de schermen te werken.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:21 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
die verdraag ik langer dan 10 minuten zeker weten ........
btw juf ooievaar vindt de hoeren zo smerig maar was zij ook niet diegene die het met tig mariniers tegelijkertijd deed?
Jij bent lief!quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:24 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
oh ja, dat was ik ff vergeten, sorry
ik weet niet of ik me hierdoor nu aangesproken moet voelen of niet...quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mariniers zijn geen hoeren, net zo min als gasten van de productie.....alles om voor de schermen dingen te doen om achter de schermen te werken.
Hé, da's lang geleden, Vrolijk Kerstfeest iedereenquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Kom op laat even zien dat jullie echt zijn en bel Lieke even met de vraag of ze ook nog ergens anders over kan praten.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:26 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik weet niet of ik me hierdoor nu aangesproken moet voelen of niet...
Niet te veel drinkenquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:26 schreef DrsH het volgende:
Nou Ik heb voor vanavond wel weer genoeg van D (it) G (ore) K (utprogramma) gezien. Ik wens u allen een gezegende kerstviering toe. Morgen zie ik wel weer verder![]()
![]()
![]()
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:26 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik weet niet of ik me hierdoor nu aangesproken moet voelen of niet...
Krijg je ook antwoord?quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:28 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt dat hij het leuk vind als mensen tegen hen tv gaan praten.
Dat doe ik nooit
Ik schreeuw wel regelmatig tegen mijn monitor, maar dat is natuurlijk heel wat anders
Goffer de goffer. Ik luister niet mee maar de zaligmakende Brian zal zijn best weer doen om oliebollen te scoren.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:26 schreef Disana het volgende:
Die heilige verontwaardiging en dat heilige gelijk... ik doe weer even een Jewscky1:
Eh... nu had ik het dus weer over Liekequote:Op dinsdag 25 december 2007 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goffer de goffer. Ik luister niet mee maar de zaligmakende Brian zal zijn best weer doen om oliebollen te scoren.![]()
![]()
Ai.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Mooie COS titel!
Over Huub's ding gesproken:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Mooie COS titel!
[ afbeelding ]
Huub zijn ding is wel vaker in beeld geweest.
Was het maar waar!quote:
nou veel plezier ermee dan ik haak af laterzzzzzzzzzzzzquote:
Het wel aan de Kerstborrel liggen maar op wie kotsen we eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Eh... nu had ik het dus weer over Lieke
ff noteren...quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:35 schreef blomst het volgende:
Kunnen ze "achter"Lieke niet een oliebolbonus beloven als ze een dag lang haar mond dicht houdt.
Merry Xmas to U2!!!quote:
Die twee zijn ook alleen nog maar uit elkaar te houden omdat de 1 een jurk draagt, en de ander een theedoek op zijn hoofd heeftquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Eh... nu had ik het dus weer over Lieke
Lieke zal het niet met je eens zijn. Ze vindt ongetwijfeld dat ze een levendige en intelligente bijdrage levert aan elk gesprek.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:35 schreef blomst het volgende:
Kunnen ze "achter"Lieke niet een oliebolbonus beloven als ze een dag lang haar mond dicht houdt.
Kan iemand die theedoek voor de verandering dan niet eens een uurtje om Liekes mond bindenquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die twee zijn ook alleen nog maar uit elkaar te houden omdat de 1 een jurk draagt, en de ander een theedoek op zijn hoofd heeft
Op Fries nietquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het wel aan de Kerstborrel liggen maar op wie kotsen we eigenlijk niet?
Ik mag graag naar 'r luisteren hoor !!!quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:35 schreef blomst het volgende:
Het bewijs! Daar is de taart!quote:
Merry X-Mas Emma. Niks mis met de piemel van Huub toch?quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Mooie COS titel!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
Is die tape om zijn eigen mond of die van Lieke dicht te plakken...
Dan doen alle honden daar.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:40 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Die hond trekt steeds meer naar Japie toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |