quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
Heeft Huub nog een Jaarfilmpje gehad, of is dat er ook niet van gekomen vandaag???
verander dan gewoon de regels dan kan je ook een Neut nemen, zijn we gewoon van jullie!quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:57 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
proost, ik zit met een bakkie.voorlopig nog geen neut
Ach gossie, mogen jullie geen boodschappenlijst invullen? Zelfs Mike mag dat, gewoon een PS2 bestellen en Ponche Cuba.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:57 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
En geen taart hoorde ik.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs geen kadootje van zijn mede-miljonairs gehad
Geen taart en geen kadootjes, zelfs niet tijdens de nepuitzending.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs geen kadootje van zijn mede-miljonairs gehad
Vrolijk kerstfeest, ook al moet je werkenquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:57 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Knoeit ze teveel volgens his Holyness?quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:03 schreef blomst het volgende:
Amanda heeft haar bord nog vol, maar dat arme kind durft vast niet meer te eten.
thanx! you too!!!quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Vrolijk kerstfeest, ook al moet je werken
Ach ja klasse hoeren konden er ook al niet af, die hoeren hebben ze zo van de straat gehaald.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen taart en geen kadootjes, zelfs niet tijdens de nepuitzending.
Dus toch nog.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
taart en cadeaus komen zo
Thanxquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Ja, meneer de heilige miljonait himzelf, hopelijk word dat vanavond voor straf geen beuk in haar buik.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Knoeit ze teveel volgens his Holyness?
De Hawaïaanse variant van Jaap!quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:56 schreef T-lex het volgende:
Lekker muziekje bij B&A.... "Somewhere Over The Rainbow" van Israel Kamakawiwo'ole
En voor nu...fijne kerstdagen allemaal.
vindt John de Mol ( de man die met mensen speelt ) en die flens dat wel goed?!quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Sorry, ik zit nog voor pampusquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:10 schreef blomst het volgende:
ja, vrolijk kerstfeest allemaal.![]()
Wie komt hier de afwas doen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |