Thanx! Dat houden we nog ff geheimquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Jullie ook.
Nog een nieuwtje? Wanneer nieuwe miljonair komt bijvoorbeeld?
Ik wil niet lullig doen hoor maar als jullie mijn caps gebruiken in VV zet dan even mijn naam erbij.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Thanx! Dat houden we nog ff geheim
Om tv te makenquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom eten Brian en Amanda in dat hok?
Oliebollen bakken.......bonuspunten om tv te maken als het perfecte love duo in DGK.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom eten Brian en Amanda in dat hok?
ik wil uiteraard ook niet lullig doenquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen hoor maar als jullie mijn caps gebruiken in VV zet dan even mijn naam erbij.
nou jullie zijn een open boek hoor....................---> Onbetrouwbaar!quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Thanx! Dat houden we nog ff geheim
Dan heeft hij duidelijk weer liggen sjoemelen, want eerst betaalde hij voor Amanda en gingen er 5 munten in de bak, nadat hij had gebeld gingen er ook 5 munten in de bak ( na gegraai in zijn broekzak).quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
Brian legt 1 munt van 50 cp neer en 5 van 10.
ja, wij zijn tuig. Het schuim der aarde.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:21 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
nou jullie zijn een open boek hoor....................---> Onbetrouwbaar!
quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat woord gezin ipv familie.....ik kan er maar niet aan wennen.
hoe gaat met met die moeder die er better uit zal komen als dat ze er in ging!...make my day!quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ja, wij zijn tuig. Het schuim der aarde.![]()
Jij ook een zalig kersfeest
Amanda zegt "mijn gezin" en dat klopt niet, dan zou ze het over haar man en kinderen moeten hebben en niet over haar moeder en zussen, dan is het "ons gezin".quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het betekent hetzelfde,ze zegt er niets verkeerds mee
Dacht dat ze het vaak had over het gezinquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Amanda zegt "mijn gezin" en dat klopt niet, dan zou ze het over haar man en kinderen moeten hebben en niet over haar moeder en zussen, dan is het "ons gezin".
Loverboy written all over him.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat romantisch dat Brian tijdens dat dineetje zijn sexapades op Bonaire aan het doornemen is
Hebben jullie genoten vannacht?quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ja, wij zijn tuig. Het schuim der aarde.![]()
Jij ook een zalig kersfeest
quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dacht dat ze het vaak had over het gezin
je begint eraan gewend te rakenquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:31 schreef F04 het volgende:
[..]
Hebben jullie genoten vannacht?Ik vraag me stilletjes af wat de redactie nou van die acties in het kantoor vond.
Zowel voor als achter de schermen, toch?quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
je begint eraan gewend te raken
Wat zo lullig is, wij raken maar niet gewend aan de scripts, betere writers inhuren misschien?quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik ook aan die brainless en de badkamer! en nog wel 200 van dat soort dingen....(oneerlijk tuig ja)quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
nah, die werken allemaal voor GTSTquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zo lullig is, wij raken maar niet gewend aan de scripts, betere writers inhuren misschien?
Was toch een VW 5 die ze heeft gekocht?quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:38 schreef beequeen het volgende:
Mamanda vindt Brian echt te gek. Jan Bik zit met smart te wachten op Amanda.![]()
Is 'boer zoekt vrouw' geen leuk programma voor jou om naar te kijken? Daar hebben ze vast ook wel een forum waar je je op af kan reagerenquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:38 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
ik ook aan die brainless en de badkamer! en nog wel 200 van dat soort dingen....(oneerlijk tuig ja)
maar de afrekening krijgen jullie later wel....dag Flens dag John de Mol ( de man die met mensen speelt)
Ik kom nog even terug op een cap van mij en die op VV. Laat die op VV toch plotseling verdwenen zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:40 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
nah, die werken allemaal voor GTST
ja aan alles kan je zien, dat die Zooi beter en beter wordt toch.....steeds beter........quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Is 'boer zoekt vrouw' geen leuk programma voor jou om naar te kijken? Daar hebben ze vast ook wel een forum waar je je op af kan reageren
een GTST nu boer zoek Vrouw.........tja dat level hebben Jullie nog NOOIT gehad...quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Is 'boer zoekt vrouw' geen leuk programma voor jou om naar te kijken? Daar hebben ze vast ook wel een forum waar je je op af kan reageren
ben toch heel benieuwd over welke cap je het hebt, plaats 'm nog ff als je wiltquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kom nog even terug op een cap van mij en die op VV. Laat die op VV toch plotseling verdwenen zijn.
Het gaat om deze cap, totaal onbelangrijk maar heel opvallend.
[ afbeelding ]
Sportief!quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ben toch heel benieuwd over welke cap je het hebt, plaats 'm nog ff als je wilt
Grapjas, neem nu maar lekker een Kerstneut en ik proost met je mee.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ben toch heel benieuwd over welke cap je het hebt, plaats 'm nog ff als je wilt
proost, ik zit met een bakkie.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Grapjas, neem nu maar lekker een Kerstneut en ik proost met je mee.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |