quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naad wel, ze staat in de rij voor Space Mountain......
Ik hoop dat dat ding dwars door het dak heen knalt.![]()
Best wel treurig eigenlijk.. Met de kerst ook nog eens enzo.. Bah.quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, ze zou ook 3x trouwen.
Amanda gaat bellen en vraagt aan Brian of tuutuutuut in gesprek betekent.![]()
Zo gaat het al al die tijd dat ze daar zit..maar die siliconehoer heeft een plaat voor d'r harsesquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:44 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Best wel treurig eigenlijk.. Met de kerst ook nog eens enzo.. Bah.
"Ik heb een supermamma"quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat komt Amanda toch uit een enorm warm nest
Dat woord gezin ipv familie.....ik kan er maar niet aan wennen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda zegt net dat ze wel vaker met O&N zonder gezin is geweest maar dat het nu in DGK toch anders is.
Plaat voor d'r harses, of kent ze niet beter? Ik vrees..quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo gaat het al al die tijd dat ze daar zit..maar die siliconehoer heeft een plaat voor d'r harses
Dat laatste natuurlijk... maar probeer dat maar aan d'r "verstand" te brengen..quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:53 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Plaat voor d'r harses, of kent ze niet beter? Ik vrees..
Ik vind het ergens best sneu voor amanda maar door dat eeuwige hese gebral van amanda en haar adoratie voor een loverboy, heb ik echt zoiets van "bekijk het effe...Snolliebollie heeft blijkbaar niets geleerd van haar sneue leventje...quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo gaat het al al die tijd dat ze daar zit..maar die siliconehoer heeft een plaat voor d'r harses
Merry X-Mas en geniet er van.quote:
Eenschquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:55 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik vind het ergens best sneu voor amanda maar door dat eeuwige hese gebral van amanda en haar adoratie voor een loverboy, heb ik echt zoiets van "bekijk het effe...Snolliebollie heeft blijkbaar niets geleerd van haar sneue leventje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |