Thanx! Dat houden we nog ff geheimquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Jullie ook.
Nog een nieuwtje? Wanneer nieuwe miljonair komt bijvoorbeeld?
Ik wil niet lullig doen hoor maar als jullie mijn caps gebruiken in VV zet dan even mijn naam erbij.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Thanx! Dat houden we nog ff geheim
Om tv te makenquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom eten Brian en Amanda in dat hok?
Oliebollen bakken.......bonuspunten om tv te maken als het perfecte love duo in DGK.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom eten Brian en Amanda in dat hok?
ik wil uiteraard ook niet lullig doenquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen hoor maar als jullie mijn caps gebruiken in VV zet dan even mijn naam erbij.
nou jullie zijn een open boek hoor....................---> Onbetrouwbaar!quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Thanx! Dat houden we nog ff geheim
Dan heeft hij duidelijk weer liggen sjoemelen, want eerst betaalde hij voor Amanda en gingen er 5 munten in de bak, nadat hij had gebeld gingen er ook 5 munten in de bak ( na gegraai in zijn broekzak).quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
Brian legt 1 munt van 50 cp neer en 5 van 10.
ja, wij zijn tuig. Het schuim der aarde.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:21 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
nou jullie zijn een open boek hoor....................---> Onbetrouwbaar!
quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat woord gezin ipv familie.....ik kan er maar niet aan wennen.
hoe gaat met met die moeder die er better uit zal komen als dat ze er in ging!...make my day!quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ja, wij zijn tuig. Het schuim der aarde.![]()
Jij ook een zalig kersfeest
Amanda zegt "mijn gezin" en dat klopt niet, dan zou ze het over haar man en kinderen moeten hebben en niet over haar moeder en zussen, dan is het "ons gezin".quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het betekent hetzelfde,ze zegt er niets verkeerds mee
Dacht dat ze het vaak had over het gezinquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Amanda zegt "mijn gezin" en dat klopt niet, dan zou ze het over haar man en kinderen moeten hebben en niet over haar moeder en zussen, dan is het "ons gezin".
Loverboy written all over him.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat romantisch dat Brian tijdens dat dineetje zijn sexapades op Bonaire aan het doornemen is
Hebben jullie genoten vannacht?quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:23 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ja, wij zijn tuig. Het schuim der aarde.![]()
Jij ook een zalig kersfeest
quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dacht dat ze het vaak had over het gezin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |