je begint eraan gewend te rakenquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:31 schreef F04 het volgende:
[..]
Hebben jullie genoten vannacht?Ik vraag me stilletjes af wat de redactie nou van die acties in het kantoor vond.
Zowel voor als achter de schermen, toch?quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
je begint eraan gewend te raken
Wat zo lullig is, wij raken maar niet gewend aan de scripts, betere writers inhuren misschien?quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik ook aan die brainless en de badkamer! en nog wel 200 van dat soort dingen....(oneerlijk tuig ja)quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
nah, die werken allemaal voor GTSTquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zo lullig is, wij raken maar niet gewend aan de scripts, betere writers inhuren misschien?
Was toch een VW 5 die ze heeft gekocht?quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:38 schreef beequeen het volgende:
Mamanda vindt Brian echt te gek. Jan Bik zit met smart te wachten op Amanda.![]()
Is 'boer zoekt vrouw' geen leuk programma voor jou om naar te kijken? Daar hebben ze vast ook wel een forum waar je je op af kan reagerenquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:38 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
ik ook aan die brainless en de badkamer! en nog wel 200 van dat soort dingen....(oneerlijk tuig ja)
maar de afrekening krijgen jullie later wel....dag Flens dag John de Mol ( de man die met mensen speelt)
Ik kom nog even terug op een cap van mij en die op VV. Laat die op VV toch plotseling verdwenen zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:40 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
nah, die werken allemaal voor GTST
ja aan alles kan je zien, dat die Zooi beter en beter wordt toch.....steeds beter........quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Is 'boer zoekt vrouw' geen leuk programma voor jou om naar te kijken? Daar hebben ze vast ook wel een forum waar je je op af kan reageren
een GTST nu boer zoek Vrouw.........tja dat level hebben Jullie nog NOOIT gehad...quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:41 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Is 'boer zoekt vrouw' geen leuk programma voor jou om naar te kijken? Daar hebben ze vast ook wel een forum waar je je op af kan reageren
ben toch heel benieuwd over welke cap je het hebt, plaats 'm nog ff als je wiltquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kom nog even terug op een cap van mij en die op VV. Laat die op VV toch plotseling verdwenen zijn.
Het gaat om deze cap, totaal onbelangrijk maar heel opvallend.
[ afbeelding ]
Sportief!quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ben toch heel benieuwd over welke cap je het hebt, plaats 'm nog ff als je wilt
Grapjas, neem nu maar lekker een Kerstneut en ik proost met je mee.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:48 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ben toch heel benieuwd over welke cap je het hebt, plaats 'm nog ff als je wilt
proost, ik zit met een bakkie.quote:Op dinsdag 25 december 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Grapjas, neem nu maar lekker een Kerstneut en ik proost met je mee.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |