Sluit ik me bij aan!!!!quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:51 schreef miesy het volgende:
en lieke does not like it.![]()
VROLIJK KERSTFEEST IEDEREEN
![]()
![]()
![]()
Gij bende vandaag in de contramimes?quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:58 schreef Disana het volgende:
Zit iedereen nou op die siliconenhoer te wachten voor ze mogen gaan eten van Lieke?
Kweenie... 'k voel me een beetje dissonant met mijn kerstomgeving...quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gij bende vandaag in de contramimes?
Ik vind hem wel een leuke toevoeging.. Was een goede keuze (of hij nu echt zwerver is of niet...)quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
Thanx Miesy![]()
Mike zegt dat Lieke niet moet zeuren, ze heeft zelf ook gekust met Quiten in de jacuzzie.
Wat is die man toch heerlijk naïef.
is het niet |Ben? vriend van Huub?quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Vader, moeder, broer Joris, en iemand met weinig haar (vriend moeder misschien?).
Bedoel je die siliconentrut die altijd aan tafel zit te vreten als de rest nog moet aanschuiven?quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:58 schreef Disana het volgende:
Zit iedereen nou op die siliconenhoer te wachten voor ze mogen gaan eten van Lieke?
Ik heb echt geen idee, hij werd ook niet echt voorgesteld, dacht ik.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:20 schreef blomst het volgende:
[..]
is het niet |Ben? vriend van Huub?
Ja die. Ricardo mocht van Lieke nog niet gaan eten, ze zaten allemaal op Amanda, Brian en Selene te wachten.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:20 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Bedoel je die siliconentrut die altijd aan tafel zit te vreten als de rest nog moet aanschuiven?
[ afbeelding ]
VROLIJK KERSTFEEST!
Zucht.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja die. Ricardo mocht van Lieke nog niet gaan eten, ze zaten allemaal op Amanda, Brian en Selene te wachten.
De ouders van Huub zijn echt leuke mensen, praten ook nooit over het spel , dit itt .....vul maar in.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:28 schreef Disana het volgende:
Jaap mag er gezellig bij komen zitten. Hartelijke mensen.
En waarom jankt ze weer?quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:24 schreef mazaru het volgende:
Goh, Lieke jankt weer eens voor de verandering
Joris gaf haar een knuffel namens iemand, en daar ging ze weerquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:32 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
En waarom jankt ze weer? [ afbeelding ]
Ik hoop naar huisquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:39 schreef Varen het volgende:
Lieke is weg, naar achter?
Natuurlijk moet Huub dat ook wel zeggen om de angst bij Jaap weg te nemen....quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
Huub weet één ding zeker....de fans gaan niet uitmaken wie er wint.
Need I say more?
namens de moeder van Lieke..Theo,Huub zijn moeder en Joris hebben contact gehad met de moeder van Liekequote:Op dinsdag 25 december 2007 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Joris gaf haar een knuffel namens iemand, en daar ging ze weer
quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
Huub weet één ding zeker....de fans gaan niet uitmaken wie er wint.
Nu weten we dus dat er geen SMS actie gaat komen wie de eventuele winnaar gaat worden.
De FEBO dekt zich dus in.
Ahh dat had ik even gemist.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:42 schreef riri het volgende:
[..]
namens de moeder van Lieke..Theo,Huub zijn moeder en Joris hebben contact gehad met de moeder van Lieke
Om maar weer eens aan te geven dat de ouders van Huub prima mensen zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:42 schreef riri het volgende:
[..]
namens de moeder van Lieke..Theo,Huub zijn moeder en Joris hebben contact gehad met de moeder van Lieke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |