nou veel plezier ermee dan ik haak af laterzzzzzzzzzzzzquote:
Het wel aan de Kerstborrel liggen maar op wie kotsen we eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Eh... nu had ik het dus weer over Lieke
ff noteren...quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:35 schreef blomst het volgende:
Kunnen ze "achter"Lieke niet een oliebolbonus beloven als ze een dag lang haar mond dicht houdt.
Merry Xmas to U2!!!quote:
Die twee zijn ook alleen nog maar uit elkaar te houden omdat de 1 een jurk draagt, en de ander een theedoek op zijn hoofd heeftquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Eh... nu had ik het dus weer over Lieke
Lieke zal het niet met je eens zijn. Ze vindt ongetwijfeld dat ze een levendige en intelligente bijdrage levert aan elk gesprek.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:35 schreef blomst het volgende:
Kunnen ze "achter"Lieke niet een oliebolbonus beloven als ze een dag lang haar mond dicht houdt.
Kan iemand die theedoek voor de verandering dan niet eens een uurtje om Liekes mond bindenquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die twee zijn ook alleen nog maar uit elkaar te houden omdat de 1 een jurk draagt, en de ander een theedoek op zijn hoofd heeft
Op Fries nietquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het wel aan de Kerstborrel liggen maar op wie kotsen we eigenlijk niet?
Ik mag graag naar 'r luisteren hoor !!!quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:35 schreef blomst het volgende:
Het bewijs! Daar is de taart!quote:
Merry X-Mas Emma. Niks mis met de piemel van Huub toch?quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Mooie COS titel!
Over Huub's ding gesproken:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
Is die tape om zijn eigen mond of die van Lieke dicht te plakken...
Dan doen alle honden daar.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:40 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Die hond trekt steeds meer naar Japie toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |