oke ze zijn Eerlijk en Oprecht naar een ieder toe! DGK idee een 10 uitvoering door deze redactie wat zal ik zeggen sweep slagen? ofzo! kom nu ze hebben toch het hele idee naar de kloten geholpen, en dat vindt IK niet alleen! per uur nieuwe regels werkt niet.........env....................quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe kun jij nu weten wie daar precies achter de pc zit en met ons meepost. Give it a break, het is kerst en ze moeten werken... laat het gewoon even gezellig zijn voor iedereen.
oh ja, dat was ik ff vergeten, sorryquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tegen ons kun je het wel zeggen hoor, wij zwijgen als het graf
Mariniers zijn geen hoeren, net zo min als gasten van de productie.....alles om voor de schermen dingen te doen om achter de schermen te werken.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:21 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
die verdraag ik langer dan 10 minuten zeker weten ........
btw juf ooievaar vindt de hoeren zo smerig maar was zij ook niet diegene die het met tig mariniers tegelijkertijd deed?
Jij bent lief!quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:24 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
oh ja, dat was ik ff vergeten, sorry
ik weet niet of ik me hierdoor nu aangesproken moet voelen of niet...quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mariniers zijn geen hoeren, net zo min als gasten van de productie.....alles om voor de schermen dingen te doen om achter de schermen te werken.
Hé, da's lang geleden, Vrolijk Kerstfeest iedereenquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:04 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
taart en cadeaus komen zo
Kom op laat even zien dat jullie echt zijn en bel Lieke even met de vraag of ze ook nog ergens anders over kan praten.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:26 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik weet niet of ik me hierdoor nu aangesproken moet voelen of niet...
Niet te veel drinkenquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:26 schreef DrsH het volgende:
Nou Ik heb voor vanavond wel weer genoeg van D (it) G (ore) K (utprogramma) gezien. Ik wens u allen een gezegende kerstviering toe. Morgen zie ik wel weer verder![]()
![]()
![]()
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:26 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik weet niet of ik me hierdoor nu aangesproken moet voelen of niet...
Krijg je ook antwoord?quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:28 schreef mazaru het volgende:
Huub zegt dat hij het leuk vind als mensen tegen hen tv gaan praten.
Dat doe ik nooit
Ik schreeuw wel regelmatig tegen mijn monitor, maar dat is natuurlijk heel wat anders
Goffer de goffer. Ik luister niet mee maar de zaligmakende Brian zal zijn best weer doen om oliebollen te scoren.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:26 schreef Disana het volgende:
Die heilige verontwaardiging en dat heilige gelijk... ik doe weer even een Jewscky1:
Eh... nu had ik het dus weer over Liekequote:Op dinsdag 25 december 2007 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goffer de goffer. Ik luister niet mee maar de zaligmakende Brian zal zijn best weer doen om oliebollen te scoren.![]()
![]()
Ai.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Mooie COS titel!
Over Huub's ding gesproken:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Mooie COS titel!
[ afbeelding ]
Huub zijn ding is wel vaker in beeld geweest.
Was het maar waar!quote:
nou veel plezier ermee dan ik haak af laterzzzzzzzzzzzzquote:
Het wel aan de Kerstborrel liggen maar op wie kotsen we eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Eh... nu had ik het dus weer over Lieke
ff noteren...quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:35 schreef blomst het volgende:
Kunnen ze "achter"Lieke niet een oliebolbonus beloven als ze een dag lang haar mond dicht houdt.
Merry Xmas to U2!!!quote:
Die twee zijn ook alleen nog maar uit elkaar te houden omdat de 1 een jurk draagt, en de ander een theedoek op zijn hoofd heeftquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Eh... nu had ik het dus weer over Lieke
Lieke zal het niet met je eens zijn. Ze vindt ongetwijfeld dat ze een levendige en intelligente bijdrage levert aan elk gesprek.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:35 schreef blomst het volgende:
Kunnen ze "achter"Lieke niet een oliebolbonus beloven als ze een dag lang haar mond dicht houdt.
Kan iemand die theedoek voor de verandering dan niet eens een uurtje om Liekes mond bindenquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die twee zijn ook alleen nog maar uit elkaar te houden omdat de 1 een jurk draagt, en de ander een theedoek op zijn hoofd heeft
Op Fries nietquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het wel aan de Kerstborrel liggen maar op wie kotsen we eigenlijk niet?
Ik mag graag naar 'r luisteren hoor !!!quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:35 schreef blomst het volgende:
Het bewijs! Daar is de taart!quote:
Merry X-Mas Emma. Niks mis met de piemel van Huub toch?quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Mooie COS titel!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:42 schreef Disana het volgende:
Is die tape om zijn eigen mond of die van Lieke dicht te plakken...
Dan doen alle honden daar.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:40 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Die hond trekt steeds meer naar Japie toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |