Jezus man doe niet zo verzuurd.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:09 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
vindt John de Mol ( de man die met mensen speelt ) en die flens dat wel goed?!
Volgens mij wil ze de oliebollen bonus van Jaap en Huub naar beneden halen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
En Lieke gaat maar door en door en door........over de hoeren.
Zo vermoeiend maar het zal wel oliebollenpunten scoren.
Plofkop, ze heeft aanleg om dik te worden en dan lijkt ze opeens op Roseannequote:Op dinsdag 25 december 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, ik zit nog voor pampus![]()
![]()
Ik vind dat Selene er anders uitziet vandaag. Niet mooier, integendeel, het accent ligt op haar dikke wangen.
Lekker uitbuiken dan komt alles goed.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, ik zit nog voor pampus![]()
![]()
Ik vind dat Selene er anders uitziet vandaag. Niet mooier, integendeel, het accent ligt op haar dikke wangen.
Gut ja, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Plofkop, ze heeft aanleg om dik te worden en dan lijkt ze opeens op Roseanne
juist niet, maar oneerlijk zijn raak me.......en dat zijn ze niet,.... nu een charme offensief..?quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jezus man doe niet zo verzuurd.
Ben je afgewezen door ze ofzo?
Ik heb het geluid even op Brian en Amanda. Zielige imitatie weer van een romantisch etentjequote:Op dinsdag 25 december 2007 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker uitbuiken dan komt alles goed.
Zeur praat bijna niet....heerlijk toch?
Lieke zit alleen nog in DGK om Huub af te zeiken.. het spel wil ze verder niet spelen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
En Lieke gaat maar door en door en door........over de hoeren.
Zo vermoeiend maar het zal wel oliebollenpunten scoren.
Ja.. dat was de stem die bij Amanda past.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoorde ik nou goed dat de moeder van Amanda zei dat ze vond dat Amanda een mooie stem heeft
Hoe kun jij nu weten wie daar precies achter de pc zit en met ons meepost. Give it a break, het is kerst en ze moeten werken... laat het gewoon even gezellig zijn voor iedereen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:15 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
juist niet, maar oneerlijk zijn raak me.......en dat zijn ze niet,.... nu een charme offensief..?
Wijffie , neem een borrel en fuck DGK.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:15 schreef ericahysterica het volgende:
ik vrees dat die verzuring via de pc overdraagbaar is, zodra ik die lieke zie/hoor verandert de ph van mijn humeur gatverdddddddddamme. Ik zag haar wel de moeder van huub innig omstrengelen; ik kan dat niet rijmen want ik hoor haar nu alleen maar provoceren en hatelijke opmerkingen plaatsen jegens het nageslacht van deze dame die zij zo innig moest omarmen. Ik vrees dat ik die streams niet langer dan 10 minuten ga verdragen
quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wijffie , neem een borrel en fuck DGK.
Tegen ons kun je het wel zeggen hoor, wij zwijgen als het grafquote:Op dinsdag 25 december 2007 19:06 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Thanx! Dat houden we nog ff geheim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |