egoïstenquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda willen gezellig met zijn tweetjes in de Private eten.......wat zijn het toch een sociale, ja wat eigenlijk?
Ik denk iemand van achter.quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:29 schreef ericahysterica het volgende:
amanda: hij gaat weg, jammer he.........brian: met zijn primu,kleine man..........
Over wie zou dat gaan?
RATTEN!quote:Op dinsdag 25 december 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda willen gezellig met zijn tweetjes in de Private eten.......wat zijn het toch een sociale, ja wat eigenlijk?
That's for sure, was iemand van achter die belde dat Amanda pas over 3 kwartier kan bellen.quote:
schijheilige onderkruipselsquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop dat Mike ze gezelschap gaat houden.quote:
Liever de hond van Mikey, maar dan moet die wel winderig zijnquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat Mike ze gezelschap gaat houden.
Ik denk dat Lieke dat niet wilquote:Op dinsdag 25 december 2007 17:56 schreef blomst het volgende:
Amanda bijna een jaar en nog nooit op de ontslag stoel, word toch wel eens tijd dat ze er op komt.
vrijdag maar.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke dat niet wil.
Ik heb zo het vermoeden dat het script is dat Huub op de stoel komt om te kijken of Lieke hem naar huis stuurt.
Ze moeten gewoon niks meer herstellen in dat hok van hetgeen hij sloopt... is het binnende no-time geen stuiver meer waardquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:20 schreef beequeen het volgende:
Amanda blijft net zo lang zitten tot het huis roze is en van haar en Brian is. Brian wil liever in het buitenland wonen.
Brian wil dat hok nog een jaar aanhouden als hij het gewonnen heeft en daarna verkopen.
Eet smakelijk en geniet van jullie Kerstdis.
Oh ja, ze zou ook 3x trouwen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda heeft altijd geweten dat ze later heel rijk gaat worden
Naad wel, ze staat in de rij voor Space Mountain......quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:32 schreef Lobasca het volgende:
En ja hoor!!!!! Niemand neemt op voor Amanda!!!!
Was ff boven..niks gemist dusquote:Op dinsdag 25 december 2007 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Naad wel, ze staat in de rij voor Space Mountain......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |