quote:
Rachel Bilson, bekend uit The O.C. en Chuckquote:Op donderdag 20 december 2007 16:41 schreef Peterchris het volgende:
[..]
! Wie dan? Ze lijkt er wel op namelijk.
Hallo buuv!quote:
Mm, oke. Niet verkeerd iigquote:Op donderdag 20 december 2007 16:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Rachel Bilson, bekend uit The O.C. en Chuck
Ik kon het niet latenquote:
damnquote:Op donderdag 20 december 2007 16:58 schreef indahnesia.com het volgende:
tering, ik zit hier al meer dan 500 dagen
Een beetje vakantie te hebbenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:58 schreef indahnesia.com het volgende:
tering, ik zit hier al meer dan 500 dagen
Stoerrrrrquote:
Ze geven het weer aan mijquote:Op donderdag 20 december 2007 17:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Fucking hell!!! De belastingen willen geld van me!
Alle 31 euro's?quote:
Van mij ook... 110 euroquote:Op donderdag 20 december 2007 17:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Fucking hell!!! De belastingen willen geld van me!
Dat is dan 141 euro voor Ph.quote:
Nee, dat dan weer niet. Salarisverhoging, kerstbonus, 3 maanden niet gewerkt bij de baas en dan nog de belasting die gaat ophoesten. Medisch een rotkwartaal, maar financieel erg leukquote:
Vooral in bed blijven liggen dusquote:Op donderdag 20 december 2007 17:33 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
het is hier het afgelopen uur harstikke gaan misten, en inmiddels begint het steeds kouder te worden, duurt niet lang of het gaat vriezen. Dat betekent dat er morgen een grote glijbaan hier in de straat ligt
Ik heb ook al zo'n leuke brief gekregen!quote:
Ik moet morgen om 8 uur in Utrecht zijn om examen te doen...quote:Op donderdag 20 december 2007 17:35 schreef Pheno het volgende:
Cool, 1000 km file ftw
Als alle ongelukken op de waalbrug zijn geweest ga ik wel naar het ziekenhuis. Of een ongeluk maken en meteen met de ambulance er heen, ook handigquote:Op donderdag 20 december 2007 17:42 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 8 uur in Utrecht zijn om examen te doen...
puick ideequote:Op donderdag 20 december 2007 17:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als alle ongelukken op de waalbrug zijn geweest ga ik wel naar het ziekenhuis. Of een ongeluk maken en meteen met de ambulance er heen, ook handig
Ben je nu lazarus?quote:
of net als hier verandert de mis in sneeuw zoals hier vanochtend. het was best een maf gezicht om te zien..quote:Op donderdag 20 december 2007 17:33 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
het is hier het afgelopen uur harstikke gaan misten, en inmiddels begint het steeds kouder te worden, duurt niet lang of het gaat vriezen. Dat betekent dat er morgen een grote glijbaan hier in de straat ligt
Dat ga ik morgen ook zeggen. Alleen weet ik niet hoe lang ik niet aan het verkeer mag deelnemen morgen na het onderzoekquote:
quote:
Ah mooi. En inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Tentamenweek weer voorbij, thank god. Oh en 13e maanden zijn lekkerrrrrr
Dat is het enige wat ik nog niet gehad heb.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Hi! koekiequote:Op donderdag 20 december 2007 20:55 schreef Kuukske het volgende:
Elleuw!
Waar smaakt dat naar?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Ok mijn 13e maand is een schijntje bij jullie maar ik schrok in positieve zin van mn saldo vandaagquote:Op donderdag 20 december 2007 20:59 schreef buzzer het volgende:
Hoi
en 13e maanden zijn idd heerlijk
en nog een halfjaar loonsverhoging met terugwerkende kracht
Mooi toch?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ok mijn 13e maand is een schijntje bij jullie maar ik schrok in positieve zin van mn saldo vandaagmeer dan verwacht
Haiquote:
Sorryquote:
zo op weg naar Frankrijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 06:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey MASD......wat ben je vroeg op....
!!!
Ph....quote:Op vrijdag 21 december 2007 06:30 schreef Pheno het volgende:
Hallo
wow.quote:Op vrijdag 21 december 2007 06:34 schreef MASD het volgende:
[..]
zo op weg naar Frankrijkdus vroeg op.
hehequote:Op vrijdag 21 december 2007 06:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wow.....ik wil meeeeee....
![]()
![]()
...ow nee kan niet....
...moet werken...
...maar iig heel veel plezier....
![]()
Have funquote:Op vrijdag 21 december 2007 06:34 schreef MASD het volgende:
[..]
zo op weg naar Frankrijkdus vroeg op.
Nou ja, er ligt straks een pinguin in het CWZquote:Op vrijdag 21 december 2007 06:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Ph....![]()
...heel veel sterkte vandaag.....
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2007 07:14 schreef Pheno het volgende:
Ik ben er weg van, ik ga nog even terug het bed in.
Over een uurtje maar eens aanlopen. Ik voel me zo verrot dat ik de auto niet pak, anders kom ik bij spoedeisende hulp binnen....
Cya [afbeelding]
Slimquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
Boodschapjes gedaan voor de hele kerst-dagen. Dat is ook weer binnen, en voor de kerstdrukte.
Yup. 't Zal al vanmiddag/vanavond druk worden, en dat wil ik dus liever nietquote:
dat ga ik maandag doen. Al dat lekkere (maar veel te dure) spul gaat dan met korting de deur uitquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
Boodschapjes gedaan voor de hele kerst-dagen. Dat is ook weer binnen, en voor de kerstdrukte.
pwnquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:36 schreef Sjowhan het volgende:
En kut.. Had ik koffie gezet, is 't niet doorgelopen.
Opnieuw maar het apparaat aangezet
haha.. hier is het niet anders. Vandaag korting, morgen en overmorgen niet, maandag weer wel. Geweldig, tijd over hebben om boodschappen te doen wanneer het je uitkomt (7 dagen per week van 07:00 tot 22:00 kan ik wel ergens bij een supermarkt terecht voor schapjesquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat ga ik maandag doen. Al dat lekkere (maar veel te dure) spul gaat dan met korting de deur uit [afbeelding]
ik ben maandag om 10 uur in de appie XL Valt de drukte nog mee, en handscanners, dus geen kassawachtrijenquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. hier is het niet anders. Vandaag korting, morgen en overmorgen niet, maandag weer wel. Geweldig, tijd over hebben om boodschappen te doen wanneer het je uitkomt (7 dagen per week van 07:00 tot 22:00 kan ik wel ergens bij een supermarkt terecht voor schapjes)
Dan heb ik het druk. Hardlopen, douchen, solliciteren, boodschappen doen, stofzuigen, de was, eten klaarmaken.....quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:22 schreef BrandX het volgende:![]()
tis vandaag de kortste dag van het jaar hoor ik net op de radio.
En vergeet natuurlijk niet de tijd die nodig is om wat heerlijke mokken achterover te slaanquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan heb ik het druk. Hardlopen, douchen, solliciteren, boodschappen doen, stofzuigen, de was, eten klaarmaken.....
Mogguh trouwens![]()
Waarom heb ik dat ook altijdquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
hmz... nu werkt mijn camera wel weer.. lekker irritant, zo kan ik bij het service-centrum niets laten zien natuurlijk
Canon 350D met een err99 foutmeldingquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:09 schreef Peterchris het volgende:
Wat voor camera heb je?
Die zal ik zeker niet vergetenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:07 schreef Peterchris het volgende:
[..]
En vergeet natuurlijk niet de tijd die nodig is om wat heerlijke mokken achterover te slaan
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Vermoed dan ook dat er een contactje sluiting maakt of zo. (hij heeft wel wat druppels water opgevangen vorige week)
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:17 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, op de motor door de regen
Hmh, die heb ik ook. Gelukkig nog nooit problemen mee gehad. Firmware misschien updaten?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Canon 350D met een err99 foutmeldingDat is de verzamelbak der foutmeldingen. Schoonmaken heb ik al grondig gedaan, maar het blijft. Ook alleen met flash en 1 lens. De andere lens werkt wel prima. Vermoed dan ook dat er een contactje sluiting maakt of zo. (hij heeft wel wat druppels water opgevangen vorige week
)
Jezus mina, sterkte ermeequote:
Kan je met zo'n afstandsverklaring wachten tot je zeker weet dat er niets te halen valt?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:28 schreef BrandX het volgende:deze dag gaat echt te kort duren. Ik ga zo lunchen met een vriendin, vanavond uit eten met vrienden en in de tussen tijd wil ik hier nog een beetje opruimen, moet ik een nogal ingewikkelde brief in elkaar draaien voor de gemeente Hoorn (ze krijgen het daar maar niet tussen de oren dat ik al 18 jaar niets meer met mijn ma te maken heb, en ze alle ongein en shit die na haar dood (maart 2007) naar boven komt drijven maar bij haar ex moeten verhalen waar ze nog elke dag mee omging.
![]()
Ergo:
Nee, ik ga de te veel ontvangen aow niet terugbetalen, ik heb het immers nooit gehad, haar ex wel, ga het daar maar halen![]()
Nee ik ga de owz belasting en achterstallig huur niet betalen, ik heb er niet gewoont, haar ex wel, ga het daar maar halen![]()
Nee ik heb geen interesse in incasso's op haar lege girorekening, ik weet niet eens wat het girorekeningnummer ishaar ex wel, ga het daar maar halen
![]()
Nee, ik ga geen achterstalling energie en water betalen, heb het niet gebruikt en ik weet niet eens waar ze woonde enz. Haar ex wel, ga het daar maar halen![]()
ROT FUCKING OP EN LAAT MIJ LEKKER MIJN LEVEN LEVEN!![]()
Ze was er niet voor mij bij leven, dus heb ook geen behoefte aan haar nu ze dood is.![]()
Sorry, dat moest ik ff kwijt
edit: en ja, afstandsverklaring is direct nadat ik van haar dood leerde de deur uitgegaan![]()
Morgen Fripsquote:
ja dat kan. Je kan een (shit nou ben ik het woord kwijt) ohja, benificiair geloof ik verklaring tekenen, dat je alleen de benefits accepteerd en niet de schulden.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je met zo'n afstandsverklaring wachten tot je zeker weet dat er niets te halen valt?![]()
Ik heb ook geen contact met mijn ouders.
tnxs.quote:
We zullen je verder gewoon negeren hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja dat kan. Je kan een (shit nou ben ik het woord kwijt) ohja, benificiair geloof ik verklaring tekenen, dat je alleen de benefits accepteerd en niet de schulden.
Mij interesseerde het niet al had ze miljoenen. Onmogelijk om af te kopen wat ik mogen meemaken in mijn jeugdMaar goed
ik wist bij voorbaat al dat er sowieso geen cent te halen viel.
Anyways, negeer die post verder maar, ik moest gewoon ff mijn frustratie kwijt![]()
(yep, ik zou hem weg/leeg kunnen halen maar wtf, het voelt wel goed dat het er gewoon ff staat)
[..]
tnxs.
Ik had T-mobile internet totaal en nu heb ik T-mobile internet totaal plus.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:20 schreef Peterchris het volgende:
Wat heb en had je?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van donderdag 20 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 204 Pheno
008. 133 Kuukske
021. 099 Sjowhan
028. 092 Papierversnipperaar
049. 069 Houniet
063. 062 Peterchris
083. 054 BrandX
114. 043 dndiek
114. 043 indahnesia.com
153. 034 buzzer
179. 030 Surveillance-Fiets
199. 028 Memento-Mori
209. 027 JortK
Het zou de shutter wel eens kunnen zijn na 15.000 foto's. Al twijfel ik daar nog aan omdat de fout zich alleen voor doet met 1 van de lenzen die ik heb. Opsturen naar Jakarta kost sowieso 90 euro + verzendkosten. Mocht het de shutter zijn gaat er nog eens 180 euro extra aan op. Dat vind ik wel erg duur, dus ga ik eens zoeken naar een andere oplossing. Gelukkig kom ik over twee maanden in Kuala Lumpur, misschien is daar een goedkopere oplossing te vinden dan dit.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:23 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Hmh, die heb ik ook. Gelukkig nog nooit problemen mee gehad. Firmware misschien updaten?
wat een gekut zeg.. Die brieven gewoon terugsturen met 'geaddresseerde onbekend werkt niet?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:28 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] deze dag gaat echt te kort duren. Ik ga zo lunchen met een vriendin, vanavond uit eten met vrienden en in de tussen tijd wil ik hier nog een beetje opruimen, moet ik een nogal ingewikkelde brief in elkaar draaien voor de gemeente Hoorn (ze krijgen het daar maar niet tussen de oren dat ik al 18 jaar niets meer met mijn ma te maken heb, en ze alle ongein en shit die na haar dood (maart 2007) naar boven komt drijven maar bij haar ex moeten verhalen waar ze nog elke dag mee omging. [afbeelding]
Ergo:
Nee, ik ga de te veel ontvangen aow niet terugbetalen, ik heb het immers nooit gehad, haar ex wel, ga het daar maar halen [afbeelding]
Nee ik ga de owz belasting en achterstallig huur niet betalen, ik heb er niet gewoont, haar ex wel, ga het daar maar halen [afbeelding]
Nee ik heb geen interesse in incasso's op haar lege girorekening, ik weet niet eens wat het girorekeningnummer is [afbeelding] haar ex wel, ga het daar maar halen [afbeelding]
Nee, ik ga geen achterstalling energie en water betalen, heb het niet gebruikt en ik weet niet eens waar ze woonde enz. Haar ex wel, ga het daar maar halen [afbeelding]
ROT FUCKING OP EN LAAT MIJ LEKKER MIJN LEVEN LEVEN! [afbeelding]
Ze was er niet voor mij bij leven, dus heb ook geen behoefte aan haar nu ze dood is. [afbeelding]
Sorry, dat moest ik ff kwijt [afbeelding]
edit: en ja, afstandsverklaring is direct nadat ik van haar dood leerde de deur uitgegaan [afbeelding]
Dan moet je meer postenquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
neuh, dat werkt niet helaas. Dit gaat via de officiele weg, lees inschrijving bij gemeentes.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat een gekut zeg.. Die brieven gewoon terugsturen met 'geaddresseerde onbekend werkt niet?
Ik heb ooit eens zooi van een of andere loterij gehad (NKL?). Dan sta je dus ergens in een bestand (wellicht via bol.com toentertijd). De eerste brief direct teruggestuurd met op de enveloppe 'geaddresseerde overleden'. Nooit meer iets ontvangen
ben je al geweest?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Spammertquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ja, dat dan weer welquote:
Heb je lekker geslapen? En kreeg je nog een ballon na afloop?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:39 schreef Pheno het volgende:
Ach, met roes die niet werkt je endel en dikke darm van binnen zien is best grappig. Daarna wist ik niets meer, toen werkte de roes pas. Goed spul, not.
Nee, wel een bruin pistoletje met kruidenkaasquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je lekker geslapen? En kreeg je nog een ballon na afloop?
eeuuhh..ja...goedeavond....quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:47 schreef Game_Error het volgende:
mogguh mensen, tijd voor een pizza
Ze weten nog steeds niets. En het roesje werkte niet (pas na het onderzoek).quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:26 schreef OA het volgende:
Wat is de uitslag dan Ph?
Je gaat niet dood?
Das wel minderquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze weten nog steeds niets. En het roesje werkte niet (pas na het onderzoek).
Volgende is een CT scan. Ik geloof dta ik alleen stil moet liggen. Hopelijk geen schone darmen, anders mag ik weer 4 literquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel minder
Sterkte met de vervolgonderzoeken alvast
CT scan is stil liggen ja, ik hoop voor je dat dat ook kan zonder 4 liter van die troepquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgende is een CT scan. Ik geloof dta ik alleen stil moet liggen. Hopelijk geen schone darmen, anders mag ik weer 4 liter
Nee joh, gekkie, vanochtend vanuit huize Muck naar de TU/e gegaan, en nu net thuis en gegetenquote:
Smakelijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:14 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eten, iets met kip en honing en zo
Je kip is dronken?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:28 schreef Pheno het volgende:
Cya. De kip is al in de wokolie
Nee, opquote:
gaat houwnie weg dan?quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ga je heel erg missen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ooooh, is dat allesquote:
slaap ze jij ookquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:27 schreef OA het volgende:
Maar goed, ik ga nu slapen. [afbeelding] .
Sander, Indah en de rest van de nachtbrakers, de groeten [afbeelding]
Niet te lang hequote:Op zaterdag 22 december 2007 02:42 schreef Sander170 het volgende:
Trusten allemaal. [afbeelding]
Dan ga ik nu even douche, tot straks. [afbeelding]
Ach nee joh, ik heb lang gedouched en nergens last van.quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan worden je vingers rimpelig
ja, een hete douche is inderdaad erg lekker.quote:Op zaterdag 22 december 2007 05:00 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ach nee joh, ik heb lang gedouched en nergens last van. [afbeelding]
Ik voel me nu wel beter na die hete douche. [afbeelding]
hey JJquote:Op zaterdag 22 december 2007 07:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goedemorgen lieverdjes...... [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Het is nog middagquote:Op zaterdag 22 december 2007 08:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgengoedeavond Indah..... [afbeelding] [afbeelding] ...het heeft vanacht gesneeuwd.... [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
hey Sjowhan....quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:15 schreef Sjowhan het volgende:
Mogge.
Hier nog altijd nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 09:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey Sjowhan.... [afbeelding] [afbeelding] ...is ht bij jou ook wit....???? [afbeelding]
ach met de opwarming van de aarde kan het niet meer zo lang duren voordat het bij jou ook gaat sneeuwen...quote:
wat doe je?quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
auw auw auw... [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach met de opwarming van de aarde kan het niet meer zo lang duren voordat het bij jou ook gaat sneeuwen... [afbeelding]
heb van de week een verkeerde beweging gemaakt en nu doe mijn rug zo'n pijn...quote:
dat is erg vervelend. Ik heb dat ook soms, maar dat komt van het lang zitten op de motor. Lekker een zere onderrugquote:Op zaterdag 22 december 2007 09:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb van de week een verkeerde beweging gemaakt en nu doe mijn rug zo'n pijn... [afbeelding] ..kan amper lopen.. [afbeelding] ...hoop niet dat mijn hernia weer klote gaat doen...want dan zou ik dus weer naar het ziekenhuis moeten... [afbeelding]
pas je wel een beetje op?quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
maar goed...ik ga dus gebukt (letterlijk) boodschappen doen.... [afbeelding] ..en Kerst-inkoopen....tot strakjes.... [afbeelding] [afbeelding]
Kia ora, kanequote:Op zaterdag 22 december 2007 10:45 schreef Pheno het volgende:
Tena koutou
Ken wel Tena Lady... lijkt dat erop?quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:45 schreef Pheno het volgende:
Tena koutou
quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:53 schreef Pheno het volgende:
Ik heb gisteravond gegeten. bad idea.
Ik ben er weg van [afbeelding]
Leuk die laatste "feestelijke" dagen van het jaar [afbeelding]
mogguh!quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:55 schreef Peterchris het volgende:
Hey goedemorgen allemaal [afbeelding] Het heeft hier nog niet echt gesneeuwd, alleen gevroren [afbeelding]
Ja maar daar is nooit sneeuw toch?quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mogguh!
Hier ook geen sneeuw hoor, je bent dus niet de enige
tena koe i tenei ata, indah! Kei te peheaquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ken wel Tena Lady... lijkt dat erop?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:53 schreef Pheno het volgende:
Ik heb gisteravond gegeten. bad idea.
Ik ben er weg van
Leuk die laatste "feestelijke" dagen van het jaar
Idem. Wel overal prachtige rijp op de bomen!quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:55 schreef Peterchris het volgende:
Hey goedemorgen allemaalHet heeft hier nog niet echt gesneeuwd, alleen gevroren
quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
tena koe i tenei ata, indah! Kei te pehea
(dat betekent goedemorgen, indah, hoe gaat het? [afbeelding] kia ora is een algemene groet naar iedereen)
en ja ik gebruik ik ook het betere woordenboek op inet [afbeelding] zo goed is mijn maori nou ook weer niet
quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Baik-baik aja disini. Baru mulai hujan.
Alles goed hier. Het regent sinds net.
zonder woordenboek overigens![]()
Ik heb zelfs nog niet eens beslist waar ik ga eten met Kerst. Wel zeker is dat ik zelf niet in de keuken ga staanquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] hopelijk kan je nog wel een beetje genieten van het eten [afbeelding]
Hey JJquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey BrandX....![]()
...tis hier helemaal wit....
....zooooo mooi....
het wordt alweer wat blauwerquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zwart topic dit [afbeelding]
veel blauwer hoeft het voor mij niet.....quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het wordt alweer wat blauwer
ken d'r ok niks an doenquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
veel blauwer hoeft het voor mij niet..... [afbeelding]
dan wens ik jou heel veel sterkte van het is gewoon eng druk....quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik moet bier halen straks
Jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan wens ik jou heel veel sterkte van het is gewoon eng druk....![]()
Jah, dat is hier niet anders zo te zienquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan wens ik jou heel veel sterkte van het is gewoon eng druk.... [afbeelding] [afbeelding]
het lijkt wel alsof WOIII in zicht is......mensen zitten gewoon te hamsteren voor lijkt wel 5 weken....quote:
niet zo handig he als je tot 1730 moet werken n een uur reistijd heb...quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah, dat is hier niet anders zo te zienBen blij dat ik alles gisteren al gedaan had
whaha... geweldig om te zien inderdaad.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof WOIII in zicht is......mensen zitten gewoon te hamsteren voor lijkt wel 5 weken.... [afbeelding]
Tja, die luxe heb ik gelukkig welquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet zo handig he als je tot 1730 moet werken n een uur reistijd heb... [afbeelding]
je zult morgen de stad in moeten...quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whaha... geweldig om te zien inderdaad.
[..]
Tja, die luxe heb ik gelukkig wel
het pinnen gaat alvast niet werken, zoals ieder jaarquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je zult morgen de stad in moeten... [afbeelding]
hey Muckquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:21 schreef Muck het volgende:
[..]
JJ [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
zo zie je maar weer hoe afhankelijk we zijn van elektronica....quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het pinnen gaat alvast niet werken, zoals ieder jaar![]()
Gelukkig gaat hier vrijwel alles nog cash, ook geen pinstoring nodig om drukte te veroorzaken trouwens
[..]
hey Muck
ik ben zó blij dat ik vandaag niet meer de deur uit hoef hequote:Op zaterdag 22 december 2007 13:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het pinnen gaat alvast niet werken, zoals ieder jaar![]()
Gelukkig gaat hier vrijwel alles nog cash, ook geen pinstoring nodig om drukte te veroorzaken trouwens
hey indahquote:[..]
hey Muck
ben extra vroeg opgestaan..quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben zó blij dat ik vandaag niet meer de deur uit hoef he
[..]
hey indah
groot gelijk heb jequote:Op zaterdag 22 december 2007 13:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben extra vroeg opgestaan.....om boodschappen te doen...
...tot maandag ga ik dus de deur niet meer uit...
OMFG.....je hebt ook gehamsterd.....quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:28 schreef Muck het volgende:
[..]
groot gelijk heb je
ik hoef tot donderdag eigenlijk de deur niet meer uit
neuh, mijn oudersquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG.....je hebt ook gehamsterd.....
je klinkt niet echt blij Muck....quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:32 schreef Muck het volgende:
[..]
neuh, mijn ouders
en ik wordt geacht hier te zijn tot donderdag
dat ben ik ook nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je klinkt niet echt blij Muck....
ik ben blij dat ik dit dus niet meer hoef....quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:35 schreef Muck het volgende:
[..]
dat ben ik ook niet
want ik woon al 3 jaar alleen, en om dat ineens een week of 2 weer een leuk en gezellig gezin te moeten vormen is kut
oh en mijn tante is hier ook al die tijd![]()
![]()
en fruts dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik dit dus niet meer hoef......dit jaar Kerst gewoon met de kids en niemand anders...geen famlie...HEERLIJK...
![]()
vreemd....quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
die is bij zijn zus dacht ik...
ik had wel verwacht dat jullie kerst samen door zouden brengen!quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, ik ga nog even de stad in, moet nog wat spulletjes halen voordat ik naar Bali ga. Tevens maar een biertje pakken ook denk ik.
ik heb al drie jaar geen Kerst gevierd met mijn kinderen en dit jaar kon het weer wel dus wilde er iets speciaal van maken voor ons drietjes...quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had wel verwacht dat jullie kerst samen door zouden brengen!
succes en veel plezier...quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, ik ga nog even de stad in, moet nog wat spulletjes halen voordat ik naar Bali ga. Tevens maar een biertje pakken ook denk ik.
ja okee, dat snap ik op zich welquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb al drie jaar geen Kerst gevierd met mijn kinderen en dit jaar kon het weer wel dus wilde er iets speciaal van maken voor ons drietjes...![]()
ligt niet aan jou....quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ja okee, dat snap ik op zich wel
alleen hoor ik je sowieso amper meer over fruts, of ligt dat aan mij?
wat weet ik niet?quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ligt niet aan jou....![]()
as if you didn't know...![]()
laat ik het zo zeggen dat we ff een time-out hebben....quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:55 schreef Muck het volgende:
[..]
wat weet ik niet?
wat heb ik nou weer gemist?
gisteren was iemand er ook al van overtuigd dat M en ik uit elkaar waren
oh okeequote:Op zaterdag 22 december 2007 13:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen dat we ff een time-out hebben....
werd me ff te veel....quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:56 schreef Muck het volgende:
[..]
oh okee
hoe dat zo? of ben ik nu te nieuwsgierig?
je PM doet het heul niequote:Op zaterdag 22 december 2007 13:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
werd me ff te veel....![]()
Pm mag altijd he Muck....![]()
fruuuuutsquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
echt weer wel....![]()
voor sommige dan...![]()
veel plezier....quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:02 schreef Sjowhan het volgende:
Hai
Doei
Even dorp in en wat gluhwijn zuipeh!
klinkt niet goed Muck....sterkte ermee....quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:03 schreef Muck het volgende:
[..]
fruuuuuts![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
doe ik vanmiddag of vanavond wel even
ik ga nu de laptop uitzetten, want mijn koppijn is vandaag weer eens zo erg dat ik de gordijnen inmiddels dichtgetrokken heb en als ik niet oppas straks tegen de vlakte ga
tis ook niet goed, maar het gaat gewoon niet overquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
klinkt niet goed Muck....sterkte ermee....![]()
![]()
thanks frutsie!quote:
ik ken het helaas wel..quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:06 schreef Muck het volgende:
[..]
tis ook niet goed, maar het gaat gewoon niet over![]()
thanks
[..]
thanks frutsie!![]()
![]()
Hangen kan je nog proberenquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ken het helaas wel....zit vandaag helemaal vast met mijn rug...kan niet eens behoorlijk zitten/ligen of staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |