quote:
Ah mooi. En inderdaad.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Tentamenweek weer voorbij, thank god. Oh en 13e maanden zijn lekkerrrrrr
Dat is het enige wat ik nog niet gehad heb.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Hi! koekiequote:Op donderdag 20 december 2007 20:55 schreef Kuukske het volgende:
Elleuw!
Waar smaakt dat naar?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Ok mijn 13e maand is een schijntje bij jullie maar ik schrok in positieve zin van mn saldo vandaagquote:Op donderdag 20 december 2007 20:59 schreef buzzer het volgende:
Hoi
en 13e maanden zijn idd heerlijk
en nog een halfjaar loonsverhoging met terugwerkende kracht
Mooi toch?quote:Op donderdag 20 december 2007 21:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ok mijn 13e maand is een schijntje bij jullie maar ik schrok in positieve zin van mn saldo vandaagmeer dan verwacht
Haiquote:
Sorryquote:
zo op weg naar Frankrijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 06:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey MASD......wat ben je vroeg op....
!!!
Ph....quote:Op vrijdag 21 december 2007 06:30 schreef Pheno het volgende:
Hallo
wow.quote:Op vrijdag 21 december 2007 06:34 schreef MASD het volgende:
[..]
zo op weg naar Frankrijkdus vroeg op.
hehequote:Op vrijdag 21 december 2007 06:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wow.....ik wil meeeeee....
![]()
![]()
...ow nee kan niet....
...moet werken...
...maar iig heel veel plezier....
![]()
Have funquote:Op vrijdag 21 december 2007 06:34 schreef MASD het volgende:
[..]
zo op weg naar Frankrijkdus vroeg op.
Nou ja, er ligt straks een pinguin in het CWZquote:Op vrijdag 21 december 2007 06:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Ph....![]()
...heel veel sterkte vandaag.....
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2007 07:14 schreef Pheno het volgende:
Ik ben er weg van, ik ga nog even terug het bed in.
Over een uurtje maar eens aanlopen. Ik voel me zo verrot dat ik de auto niet pak, anders kom ik bij spoedeisende hulp binnen....
Cya [afbeelding]
Slimquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
Boodschapjes gedaan voor de hele kerst-dagen. Dat is ook weer binnen, en voor de kerstdrukte.
Yup. 't Zal al vanmiddag/vanavond druk worden, en dat wil ik dus liever nietquote:
dat ga ik maandag doen. Al dat lekkere (maar veel te dure) spul gaat dan met korting de deur uitquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
Boodschapjes gedaan voor de hele kerst-dagen. Dat is ook weer binnen, en voor de kerstdrukte.
pwnquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:36 schreef Sjowhan het volgende:
En kut.. Had ik koffie gezet, is 't niet doorgelopen.
Opnieuw maar het apparaat aangezet
haha.. hier is het niet anders. Vandaag korting, morgen en overmorgen niet, maandag weer wel. Geweldig, tijd over hebben om boodschappen te doen wanneer het je uitkomt (7 dagen per week van 07:00 tot 22:00 kan ik wel ergens bij een supermarkt terecht voor schapjesquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat ga ik maandag doen. Al dat lekkere (maar veel te dure) spul gaat dan met korting de deur uit [afbeelding]
ik ben maandag om 10 uur in de appie XL Valt de drukte nog mee, en handscanners, dus geen kassawachtrijenquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha.. hier is het niet anders. Vandaag korting, morgen en overmorgen niet, maandag weer wel. Geweldig, tijd over hebben om boodschappen te doen wanneer het je uitkomt (7 dagen per week van 07:00 tot 22:00 kan ik wel ergens bij een supermarkt terecht voor schapjes)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |