quote:
Rachel Bilson, bekend uit The O.C. en Chuckquote:Op donderdag 20 december 2007 16:41 schreef Peterchris het volgende:
[..]
! Wie dan? Ze lijkt er wel op namelijk.
Hallo buuv!quote:
Mm, oke. Niet verkeerd iigquote:Op donderdag 20 december 2007 16:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Rachel Bilson, bekend uit The O.C. en Chuck
Ik kon het niet latenquote:
damnquote:Op donderdag 20 december 2007 16:58 schreef indahnesia.com het volgende:
tering, ik zit hier al meer dan 500 dagen
Een beetje vakantie te hebbenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:58 schreef indahnesia.com het volgende:
tering, ik zit hier al meer dan 500 dagen
Stoerrrrrquote:
Ze geven het weer aan mijquote:Op donderdag 20 december 2007 17:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Fucking hell!!! De belastingen willen geld van me!
Alle 31 euro's?quote:
Van mij ook... 110 euroquote:Op donderdag 20 december 2007 17:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Fucking hell!!! De belastingen willen geld van me!
Dat is dan 141 euro voor Ph.quote:
Nee, dat dan weer niet. Salarisverhoging, kerstbonus, 3 maanden niet gewerkt bij de baas en dan nog de belasting die gaat ophoesten. Medisch een rotkwartaal, maar financieel erg leukquote:
Vooral in bed blijven liggen dusquote:Op donderdag 20 december 2007 17:33 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
het is hier het afgelopen uur harstikke gaan misten, en inmiddels begint het steeds kouder te worden, duurt niet lang of het gaat vriezen. Dat betekent dat er morgen een grote glijbaan hier in de straat ligt
Ik heb ook al zo'n leuke brief gekregen!quote:
Ik moet morgen om 8 uur in Utrecht zijn om examen te doen...quote:Op donderdag 20 december 2007 17:35 schreef Pheno het volgende:
Cool, 1000 km file ftw
Als alle ongelukken op de waalbrug zijn geweest ga ik wel naar het ziekenhuis. Of een ongeluk maken en meteen met de ambulance er heen, ook handigquote:Op donderdag 20 december 2007 17:42 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 8 uur in Utrecht zijn om examen te doen...
puick ideequote:Op donderdag 20 december 2007 17:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als alle ongelukken op de waalbrug zijn geweest ga ik wel naar het ziekenhuis. Of een ongeluk maken en meteen met de ambulance er heen, ook handig
Ben je nu lazarus?quote:
of net als hier verandert de mis in sneeuw zoals hier vanochtend. het was best een maf gezicht om te zien..quote:Op donderdag 20 december 2007 17:33 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
het is hier het afgelopen uur harstikke gaan misten, en inmiddels begint het steeds kouder te worden, duurt niet lang of het gaat vriezen. Dat betekent dat er morgen een grote glijbaan hier in de straat ligt
Dat ga ik morgen ook zeggen. Alleen weet ik niet hoe lang ik niet aan het verkeer mag deelnemen morgen na het onderzoekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |