Ach nee joh, ik heb lang gedouched en nergens last van.quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan worden je vingers rimpelig
ja, een hete douche is inderdaad erg lekker.quote:Op zaterdag 22 december 2007 05:00 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ach nee joh, ik heb lang gedouched en nergens last van. [afbeelding]
Ik voel me nu wel beter na die hete douche. [afbeelding]
hey JJquote:Op zaterdag 22 december 2007 07:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goedemorgen lieverdjes...... [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Het is nog middagquote:Op zaterdag 22 december 2007 08:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgengoedeavond Indah..... [afbeelding] [afbeelding] ...het heeft vanacht gesneeuwd.... [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
hey Sjowhan....quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:15 schreef Sjowhan het volgende:
Mogge.
Hier nog altijd nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 09:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey Sjowhan.... [afbeelding] [afbeelding] ...is ht bij jou ook wit....???? [afbeelding]
ach met de opwarming van de aarde kan het niet meer zo lang duren voordat het bij jou ook gaat sneeuwen...quote:
wat doe je?quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
auw auw auw... [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach met de opwarming van de aarde kan het niet meer zo lang duren voordat het bij jou ook gaat sneeuwen... [afbeelding]
heb van de week een verkeerde beweging gemaakt en nu doe mijn rug zo'n pijn...quote:
dat is erg vervelend. Ik heb dat ook soms, maar dat komt van het lang zitten op de motor. Lekker een zere onderrugquote:Op zaterdag 22 december 2007 09:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb van de week een verkeerde beweging gemaakt en nu doe mijn rug zo'n pijn... [afbeelding] ..kan amper lopen.. [afbeelding] ...hoop niet dat mijn hernia weer klote gaat doen...want dan zou ik dus weer naar het ziekenhuis moeten... [afbeelding]
pas je wel een beetje op?quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
maar goed...ik ga dus gebukt (letterlijk) boodschappen doen.... [afbeelding] ..en Kerst-inkoopen....tot strakjes.... [afbeelding] [afbeelding]
Kia ora, kanequote:Op zaterdag 22 december 2007 10:45 schreef Pheno het volgende:
Tena koutou
Ken wel Tena Lady... lijkt dat erop?quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:45 schreef Pheno het volgende:
Tena koutou
quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:53 schreef Pheno het volgende:
Ik heb gisteravond gegeten. bad idea.
Ik ben er weg van [afbeelding]
Leuk die laatste "feestelijke" dagen van het jaar [afbeelding]
mogguh!quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:55 schreef Peterchris het volgende:
Hey goedemorgen allemaal [afbeelding] Het heeft hier nog niet echt gesneeuwd, alleen gevroren [afbeelding]
Ja maar daar is nooit sneeuw toch?quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mogguh!
Hier ook geen sneeuw hoor, je bent dus niet de enige
tena koe i tenei ata, indah! Kei te peheaquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ken wel Tena Lady... lijkt dat erop?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:53 schreef Pheno het volgende:
Ik heb gisteravond gegeten. bad idea.
Ik ben er weg van
Leuk die laatste "feestelijke" dagen van het jaar
Idem. Wel overal prachtige rijp op de bomen!quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:55 schreef Peterchris het volgende:
Hey goedemorgen allemaalHet heeft hier nog niet echt gesneeuwd, alleen gevroren
quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
tena koe i tenei ata, indah! Kei te pehea
(dat betekent goedemorgen, indah, hoe gaat het? [afbeelding] kia ora is een algemene groet naar iedereen)
en ja ik gebruik ik ook het betere woordenboek op inet [afbeelding] zo goed is mijn maori nou ook weer niet
quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Baik-baik aja disini. Baru mulai hujan.
Alles goed hier. Het regent sinds net.
zonder woordenboek overigens![]()
Ik heb zelfs nog niet eens beslist waar ik ga eten met Kerst. Wel zeker is dat ik zelf niet in de keuken ga staanquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] hopelijk kan je nog wel een beetje genieten van het eten [afbeelding]
Hey JJquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey BrandX....![]()
...tis hier helemaal wit....
....zooooo mooi....
het wordt alweer wat blauwerquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zwart topic dit [afbeelding]
veel blauwer hoeft het voor mij niet.....quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het wordt alweer wat blauwer
ken d'r ok niks an doenquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
veel blauwer hoeft het voor mij niet..... [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |