eeuuhh..ja...goedeavond....quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:47 schreef Game_Error het volgende:
mogguh mensen, tijd voor een pizza
Ze weten nog steeds niets. En het roesje werkte niet (pas na het onderzoek).quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:26 schreef OA het volgende:
Wat is de uitslag dan Ph?
Je gaat niet dood?
Das wel minderquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze weten nog steeds niets. En het roesje werkte niet (pas na het onderzoek).
Volgende is een CT scan. Ik geloof dta ik alleen stil moet liggen. Hopelijk geen schone darmen, anders mag ik weer 4 literquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel minder
Sterkte met de vervolgonderzoeken alvast
CT scan is stil liggen ja, ik hoop voor je dat dat ook kan zonder 4 liter van die troepquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgende is een CT scan. Ik geloof dta ik alleen stil moet liggen. Hopelijk geen schone darmen, anders mag ik weer 4 liter
Nee joh, gekkie, vanochtend vanuit huize Muck naar de TU/e gegaan, en nu net thuis en gegetenquote:
Smakelijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:14 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eten, iets met kip en honing en zo
Je kip is dronken?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:28 schreef Pheno het volgende:
Cya. De kip is al in de wokolie
Nee, opquote:
gaat houwnie weg dan?quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ga je heel erg missen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ooooh, is dat allesquote:
slaap ze jij ookquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:27 schreef OA het volgende:
Maar goed, ik ga nu slapen. [afbeelding] .
Sander, Indah en de rest van de nachtbrakers, de groeten [afbeelding]
Niet te lang hequote:Op zaterdag 22 december 2007 02:42 schreef Sander170 het volgende:
Trusten allemaal. [afbeelding]
Dan ga ik nu even douche, tot straks. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |