dan wens ik jou heel veel sterkte van het is gewoon eng druk....quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik moet bier halen straks
Jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan wens ik jou heel veel sterkte van het is gewoon eng druk....![]()
Jah, dat is hier niet anders zo te zienquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan wens ik jou heel veel sterkte van het is gewoon eng druk.... [afbeelding] [afbeelding]
het lijkt wel alsof WOIII in zicht is......mensen zitten gewoon te hamsteren voor lijkt wel 5 weken....quote:
niet zo handig he als je tot 1730 moet werken n een uur reistijd heb...quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jah, dat is hier niet anders zo te zienBen blij dat ik alles gisteren al gedaan had
whaha... geweldig om te zien inderdaad.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof WOIII in zicht is......mensen zitten gewoon te hamsteren voor lijkt wel 5 weken.... [afbeelding]
Tja, die luxe heb ik gelukkig welquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet zo handig he als je tot 1730 moet werken n een uur reistijd heb... [afbeelding]
je zult morgen de stad in moeten...quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whaha... geweldig om te zien inderdaad.
[..]
Tja, die luxe heb ik gelukkig wel
het pinnen gaat alvast niet werken, zoals ieder jaarquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je zult morgen de stad in moeten... [afbeelding]
hey Muckquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:21 schreef Muck het volgende:
[..]
JJ [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
zo zie je maar weer hoe afhankelijk we zijn van elektronica....quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het pinnen gaat alvast niet werken, zoals ieder jaar![]()
Gelukkig gaat hier vrijwel alles nog cash, ook geen pinstoring nodig om drukte te veroorzaken trouwens
[..]
hey Muck
ik ben zó blij dat ik vandaag niet meer de deur uit hoef hequote:Op zaterdag 22 december 2007 13:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het pinnen gaat alvast niet werken, zoals ieder jaar![]()
Gelukkig gaat hier vrijwel alles nog cash, ook geen pinstoring nodig om drukte te veroorzaken trouwens
hey indahquote:[..]
hey Muck
ben extra vroeg opgestaan..quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben zó blij dat ik vandaag niet meer de deur uit hoef he
[..]
hey indah
groot gelijk heb jequote:Op zaterdag 22 december 2007 13:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben extra vroeg opgestaan.....om boodschappen te doen...
...tot maandag ga ik dus de deur niet meer uit...
OMFG.....je hebt ook gehamsterd.....quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:28 schreef Muck het volgende:
[..]
groot gelijk heb je
ik hoef tot donderdag eigenlijk de deur niet meer uit
neuh, mijn oudersquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OMFG.....je hebt ook gehamsterd.....
je klinkt niet echt blij Muck....quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:32 schreef Muck het volgende:
[..]
neuh, mijn ouders
en ik wordt geacht hier te zijn tot donderdag
dat ben ik ook nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je klinkt niet echt blij Muck....
ik ben blij dat ik dit dus niet meer hoef....quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:35 schreef Muck het volgende:
[..]
dat ben ik ook niet
want ik woon al 3 jaar alleen, en om dat ineens een week of 2 weer een leuk en gezellig gezin te moeten vormen is kut
oh en mijn tante is hier ook al die tijd![]()
![]()
en fruts dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik dit dus niet meer hoef......dit jaar Kerst gewoon met de kids en niemand anders...geen famlie...HEERLIJK...
![]()
vreemd....quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
die is bij zijn zus dacht ik...
ik had wel verwacht dat jullie kerst samen door zouden brengen!quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, ik ga nog even de stad in, moet nog wat spulletjes halen voordat ik naar Bali ga. Tevens maar een biertje pakken ook denk ik.
ik heb al drie jaar geen Kerst gevierd met mijn kinderen en dit jaar kon het weer wel dus wilde er iets speciaal van maken voor ons drietjes...quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ik had wel verwacht dat jullie kerst samen door zouden brengen!
succes en veel plezier...quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, ik ga nog even de stad in, moet nog wat spulletjes halen voordat ik naar Bali ga. Tevens maar een biertje pakken ook denk ik.
ja okee, dat snap ik op zich welquote:Op zaterdag 22 december 2007 13:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb al drie jaar geen Kerst gevierd met mijn kinderen en dit jaar kon het weer wel dus wilde er iets speciaal van maken voor ons drietjes...![]()
ligt niet aan jou....quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ja okee, dat snap ik op zich wel
alleen hoor ik je sowieso amper meer over fruts, of ligt dat aan mij?
wat weet ik niet?quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ligt niet aan jou....![]()
as if you didn't know...![]()
laat ik het zo zeggen dat we ff een time-out hebben....quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:55 schreef Muck het volgende:
[..]
wat weet ik niet?
wat heb ik nou weer gemist?
gisteren was iemand er ook al van overtuigd dat M en ik uit elkaar waren
oh okeequote:Op zaterdag 22 december 2007 13:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen dat we ff een time-out hebben....
werd me ff te veel....quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:56 schreef Muck het volgende:
[..]
oh okee
hoe dat zo? of ben ik nu te nieuwsgierig?
je PM doet het heul niequote:Op zaterdag 22 december 2007 13:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
werd me ff te veel....![]()
Pm mag altijd he Muck....![]()
fruuuuutsquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
echt weer wel....![]()
voor sommige dan...![]()
veel plezier....quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:02 schreef Sjowhan het volgende:
Hai
Doei
Even dorp in en wat gluhwijn zuipeh!
klinkt niet goed Muck....sterkte ermee....quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:03 schreef Muck het volgende:
[..]
fruuuuuts![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
doe ik vanmiddag of vanavond wel even
ik ga nu de laptop uitzetten, want mijn koppijn is vandaag weer eens zo erg dat ik de gordijnen inmiddels dichtgetrokken heb en als ik niet oppas straks tegen de vlakte ga
tis ook niet goed, maar het gaat gewoon niet overquote:Op zaterdag 22 december 2007 14:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
klinkt niet goed Muck....sterkte ermee....![]()
![]()
thanks frutsie!quote:
ik ken het helaas wel..quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:06 schreef Muck het volgende:
[..]
tis ook niet goed, maar het gaat gewoon niet over![]()
thanks
[..]
thanks frutsie!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |