Ik niet in ieder gevalquote:Op woensdag 19 december 2007 19:37 schreef Godlike02 het volgende:
Je zal maar bijna vakantie hebben
De planning is:quote:Op woensdag 19 december 2007 19:31 schreef JortK het volgende:
In Rijswijk? Daar ben ik morgen ook in de loop van de dag
Laat dan maar zitten, jou reisschema zit precies verkeerd omquote:Op woensdag 19 december 2007 19:44 schreef FredvZ het volgende:
[..]
De planning is:
loop van de ochtend Rijswijk
voor 12u naar Capellle a/d IJssel
tegen de avond weer in Rotterdam
Maar ik heb geen idee waar ik slaap vandaag, dus weet niet of ikhem mee kan nemen.
(ging ik zomaar door het slotje heen)
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:44 schreef Sjowhan het volgende:
En weg, kids trainen geven.
Wel witte bomen.quote:Op donderdag 20 december 2007 08:41 schreef WyriHaximus het volgende:
Woei sneeuw! * WyriHaximus zit als een dol blij kind op ze stoel te wippen
Hier ook witte bomen, parkeerplaatsen maar geen wit grasquote:Op donderdag 20 december 2007 08:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wel witte bomen.
Geen sneeuw
Naja, alsnog een goedemorgen.
tja het zou wat zijn hequote:Op woensdag 19 december 2007 19:37 schreef Godlike02 het volgende:
Je zal maar bijna vakantie hebben
quote:Op donderdag 20 december 2007 08:41 schreef WyriHaximus het volgende:
yep iddquote:Op donderdag 20 december 2007 09:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We gaan het merken na vandaag
quote:Op donderdag 20 december 2007 09:29 schreef mschol het volgende:
[..]
yep idd
al heb ik m'n broer beloofd dat ik 27&28 dec. eff kom helpen met z'n dvdtjes...
2 weekendleveringen moeten verwerkt worden in 2 dagen
quote:
Ah duidelijkquote:Op donderdag 20 december 2007 09:47 schreef mschol het volgende:
[..]
na kerst wordt vee; besteld: mensen die een bepaalde dvd niet hebben gekregen onder de boom, vandaar 2 weekendleveringen... (levering van weekend voor kerst en alles tijdens kerst...)
Gaaf!quote:Op donderdag 20 december 2007 08:41 schreef WyriHaximus het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 december 2007 10:04 schreef phluphy het volgende:
Ik ben aangenomen!![]()
(i.v.m. de verhuizing volgend jaar zocht ik werk daar in de buurt)
In januari gesprek over de arbeidsvoorwaarden, maar dat komt wel goed!
Tofquote:Op donderdag 20 december 2007 10:04 schreef phluphy het volgende:
Ik ben aangenomen!![]()
Feliquote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 10:04 schreef phluphy het volgende:
Ik ben aangenomen!![]()
quote:Customer: Hi, this is Celine. I can't get my diskette out.
Tech support: Have you tried pushing the Button?
Customer: Yes, sure, it's really stuck.
Tech support: That doesn't sound good; I'll make a note.
Customer: No, wait a minute... I hadn't inserted it yet... it's still on my desk... Sorry....
Tech support: What kind of computer do you have?
Female customer: A white one...
Tech support: Click on the 'my computer' icon on to the left of the screen.
Customer: Your left or my left?
Tech support: Good day. How may I help you?
Male customer: Hello... I can't print.
Tech support: Would you click on "start" for me and...
Customer: Listen pal; don't start getting technical on me! I'm not Bill Gates.
Customer: Hi, good afternoon, this is Martha, I can't print. Every time I try, it says 'Can't find printer'. I've even lifted the printer and placed it in front of the monitor, but the computer still says he can't find it...
Customer: I have problems printing in red...
Tech support: Do you have a color printer?
Customer: Aaaah....................thank you.
Tech support: What's on your monitor now, ma'am?
Customer: A teddy bear my boyfriend bought for me at the 7-11.
Customer: My keyboard is not working anymore.
Tech support: Are you sure it's plugged into the computer?
Customer: No. I can't get behind the computer.
Tech support: Pick up your keyboard and walk 10 paces back
Customer: OK
Tech support: Did the keyboard come with you?
Customer: Yes
Tech support: That means the keyboard is not plugged in. Is there another keyboard?
Customer: Yes, there's another one here. Ah...that one does work...
Tech support: Your password is the small letter "a" as in apple, a capital letter V as in Victor, the number 7.
Customer: Is that 7 in capital letters?
Customer: I can't get on the Internet.
Tech support: Are you sure you used the right password?
Customer: Yes, I'm sure. I saw my colleague do it.
Tech support: Can you tell me what the password was?
Customer: Five stars.
Tech support: What anti-virus program do you use?
Customer: Netscape.
Tech support: That's not an anti-virus program.
Customer : Oh, sorry...Internet Explorer.
Customer: I have a huge problem. A friend has placed a screen saver on my computer, but every time I move the mouse, it disappears.
Tech support: How may I help you?
Customer: I'm writing my first e-mail.
Tech support: OK, and what seems to be the problem?
Customer: Well, I have the letter 'a' in the address, but how do I get the circle around it?
A woman customer called the Canon help desk with a problem with her printer.
Tech support: Are you running it under windows?
Customer: "No, my desk is next to the door, but that is a good point. The man sitting in the cubicle next to me is under a window, and his printer is working fine."
And last but not least...
Tech support: "Okay Bob, let's press the control and escape keys at the same time. That brings up a task list in the middle of the screen. Now type the letter "P" to bring up the Program Manager"
Customer: I don't have a P.
Tech support: On your keyboard, Bob.
Customer: What do you mean?
Tech support: "P".....on your keyboard, Bob.
Customer: I'M NOT GOING TO DO THAT!
----------
Dan werkt die niet goedquote:Op donderdag 20 december 2007 12:33 schreef phluphy het volgende:
Ik vond ze eigenlijk allemaal wel leuk!![]()
Even een vraagje! Hoe zat dat ook alweer als de "draai - unit" van een cd speler blijft draaien, op hol slaat zeg maar, en nergens meer op reageert?
Je meent het...!!quote:
CD uit balans misschien?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
Je meent het...!!
Is hier nog iets aan te doen dan? Het is een spiksplinternieuwe namelijk.
Komt het misschien doordat er een gekopiëerde cd op gespeeld werd?
Hier ook niet bar veel maar het begint net weer zo te zienquote:Op donderdag 20 december 2007 13:05 schreef mschol het volgende:
[..]
om even op terug te komen...
heeft wel gesneeuwd, maar bizar weinig
Omdat mensen onzeker zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 14:33 schreef FredvZ het volgende:
Vandaag al in de sneeuw gereden... Maar waarom gaat nou iedereen gelijk op de rem bij het kleinste sneeuwvlokje?
2 Hele wekenquote:
hmpf, al sindds 12:00 vakantie (die kerstbowling rekening maar gewoon als leuk uitje van een uurtje)quote:
bowlingquote:Op donderdag 20 december 2007 15:43 schreef mschol het volgende:
(die kerstbowling rekening maar gewoon als leuk uitje van een uurtje)
ja morgen om 10:45 in zuiderpark in denhaagquote:Op donderdag 20 december 2007 15:58 schreef FredvZ het volgende:
[..]
bowling
Kwa school gesproken gezien heb ik vanaf vanmiddag een hele lange vakantie.
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:09 schreef JortK het volgende:
Dit is trouwens ook goud
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1133361.html
Dat soort mensen rij ik altijd aan... die zijn onzichtbaar in het donkerquote:Op donderdag 20 december 2007 16:47 schreef Geqxon het volgende:
Ik begin Nordic Walking steeds minder te begrijpen. Vage sport.
moet kunnen zo eens op z'n tijdquote:Op donderdag 20 december 2007 23:31 schreef Geqxon het volgende:
Verder heb ik vandaag zwart gereden in zowel de trein als bus.
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:31 schreef Geqxon het volgende:
Foei!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:31 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb al vijftien lessen achter de rug! Theorie examen op 24 januariquote:Op vrijdag 21 december 2007 08:53 schreef phluphy het volgende:
Wordt tijd voor een rijbewijs, Bertje, dan heb je al dat gedram niet meer.![]()
Niks vakantie trouwens, hier, gewoon doorwerken! Goedemorgen!
Ik las kerstblowen!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:24 schreef mschol het volgende:
over halfuurtje weg om te kerstbowlen met school...
Spannend!quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:32 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb al vijftien lessen achter de rug! Theorie examen op 24 januari
Ik krijg gelijk hart-kloppingen en - ritmestoornissen van dat soort dingen.quote:Zwart rijden vind ik trouwens nog best kicken. Adrenaline.
Ik heb gister een helm met zwart vizier over mijn kop getrokken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:36 schreef phluphy het volgende:
Ik krijg gelijk hart-kloppingen en - ritmestoornissen van dat soort dingen.![]()
Ben een te brave burger, denk ik.
In de busquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb gister een helm met zwart vizier over mijn kop getrokken.
Neh, in een compleet lege trein, terwijl ik in een afgesloten eerste klas coupe zat.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:44 schreef phluphy het volgende:
[..]
In de bus![]()
Dan trek je toch juist de aandacht naar je toe ....?!?!?!
En dat deed je omdat ..... ?quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Neh, in een compleet lege trein, terwijl ik in een afgesloten eerste klas coupe zat.
NS laten agressieve reiziger gang gaan.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:09 schreef phluphy het volgende:
Maar waarom met de helm op?
Ik blijf het maar een wazig verhaal vinden!quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:19 schreef Geqxon het volgende:
NS laten agressieve reiziger gang gaan.
De helm is puur om de identificatie niet mogelijk te maken.
Eindejaarsdrukte?quote:
Ik denk dat ie net zijn nest uit was!quote:
Yupquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:00 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik denk dat ie net zijn nest uit was!
Dát nog meer.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mag vandaag de stad in voor kerst kadootjes
jawel, maar dat is NOG meer dringenquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dát nog meer.
Is er morgen geen koopzondag?
Arme G.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:44 schreef Geqxon het volgende:
Brak.
Valt me mee.quote:
hee, zo zag mijn week er zo'n beetje ook uit..quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:55 schreef Geqxon het volgende:
Heel de week om 3 uur naar bed en 8 uur er uit. Van vrijdag op zaterdag om 0:30 naar bed en 06:00 eruit. En dan van zaterdag ochtend 06:00 tot zondagmiddag 15:00 wakker blijven.
Ik ga heel mijn vakantie slapen.
JortKquote:
Feli met je blauwe kleurquote:Op zondag 23 december 2007 10:31 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge, de kat was weer eens bezig vanancht. Beetje met ze staart in me gezicht meppen. Goed nu ff avatar classje bouwen
.
Ja echt welquote:Op zondag 23 december 2007 11:09 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk hè.. Katten.
Dankjequote:Op zondag 23 december 2007 12:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Feli met je blauwe kleur![]()
( kun je nu eindelijk zien hoe vreselijk eng ik ben ( notes) )![]()
Tuurlijk geen probleemquote:Op zondag 23 december 2007 12:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
JortK![]()
Vraag van een fan/ lurker:
Mag ik die mooie vrouw in het rood met borsten in mn ava toevoegen ( als ik zin heb ???)???
[ afbeelding ]![]()
* WyriHaximus signedquote:Op zondag 23 december 2007 19:26 schreef phluphy het volgende:
Jort, je zult nu toch wel bijna klaar zijn met klussen?
Heb je al foto's?
gelukkig konden we via het balkon van de bovenburen het dak op. anders hadden we een enorme ladder nodig gehad..quote:
i wish i had the moneyquote:Op maandag 24 december 2007 14:38 schreef WyriHaximus het volgende:
Have fun plurry.
* WyriHaximus is lekker ze 500GB aan het vol stampen.
Zo een dongle is altijd cheap tochquote:Op maandag 24 december 2007 15:21 schreef mschol het volgende:
[..]
i wish i had the money![]()
en wil ook eens ergens en cheap ass bluethooth dongle vandaan vissen, eens kijken of ik met me wii mote leuke dingen kan gaan doen
dunno, niet echt naar gekeken...quote:Op woensdag 26 december 2007 12:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo een dongle is altijd cheap toch
Ik heb destijds voor een pc zonder bluetooth een dongle gekocht en eigenlijk kan ik slecht zonder bluetooth meer. Ik vind het erg fijn als het altijd aanwezig is.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:52 schreef mschol het volgende:
[..]
dunno, niet echt naar gekeken...
ik gok dat ze niet al te duur zijn, maarja voor alleen m'n wii mote @ pc een dongle te kopen is wat overdone.(en voor mij relatief duur)
Wifi is er inmiddels.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:13 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind het zelf altijd zo jammer dat moederborden zonder onboard bluetooth en wifi geleverd worden. Maar 3xSLI en PCI-Express 64x met gave LED verlichting is inmiddels wel standaard.
Nein arbeidquote:Op donderdag 27 december 2007 15:25 schreef Sjowhan het volgende:
En weer bij vriending?
quote:Op donderdag 27 december 2007 22:03 schreef WyriHaximus het volgende:
Jeej de kerst verlichting (brandallarm) loopt weer flink de flikker uit te hangen hier.
Mini ITXquote:Op donderdag 27 december 2007 23:09 schreef Geqxon het volgende:
Mini-ITX? Socket 370? Via-Eden C3 / C7?
Ach het is beter dan dat ze de ruiten in keilenquote:
Nee van de neef van me vriendinquote:Op donderdag 27 december 2007 23:21 schreef Geqxon het volgende:
Maar je hebt deze van je ouders gekregen? Lucky you!
Netjesquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:23 schreef Geqxon het volgende:
En mogelijk heeft deze gentelman het tussen kerst en oud-en-nieuw uitgemaakt.
maar tussen kerst en oud & nieuw is minder erg..quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:47 schreef Geqxon het volgende:
Dat het netjes van mij is dat ik het niet tijdens kerst of op oudjaarsdag uit ga maken.
Nou, dan kan ze het nieuw jaar "vers" beginnen toch!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
maar tussen kerst en oud & nieuw is minder erg..doe het dan ergens in de eerste week van januari ofzo
(al denk ik uberhaupt dat het bar weinig uitmaakt
)
tja... zo kan je et ook bekijkenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou, dan kan ze het nieuw jaar "vers" beginnen toch!
Ik iig niet, heb een mooi uitzicht met oud en nieuw over wat dorpen die een mooie show gaan weg gevenquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:23 schreef mschol het volgende:
morghe, gaan er hier nog mensen vuurwerk kopen?
kan ik ook doen, maar zelf afsteken blijft leuk dus een klein potten pakketje voldoet voor mijquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik iig niet, heb een mooi uitzicht met oud en nieuw over wat dorpen die een mooie show gaan weg geven.
Yeah mee eens, misschien volgend jaar zelf weer wat afstekenquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:11 schreef mschol het volgende:
[..]
kan ik ook doen, maar zelf afsteken blijft leuk dus een klein potten pakketje voldoet voor mij
pa & broer zullen wel een aantal grote potten kopen..
Géén ideequote:Op zaterdag 29 december 2007 18:31 schreef mschol het volgende:
even een praktisch vraagje:
wat is een goed teken voor het bewerken van tekst..?
ik heb in VB namelijk een dropdownlist, waar ik items in kan toevoegen (met een + knopje) en verwijderen (met een - knopje) maar ik zoek nu een teken dat ik kan gebruiken voor het bewerken van de huidig geslecteerde entry..
en het liefst 1 teken, dit staat wel zo netjes naast de andere 2 :p
quote:
ze heeft je vol in je gezicht gemept en vervolgens huilend weggegaan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:05 schreef Geqxon het volgende:
Verder heb ik overduidelijk totaal geen ervaring met wat men "meisjes" noemt. Damn.
Oftewel: ze zag 't totaal niet aankomen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:57 schreef Geqxon het volgende:
Dat laatste deels, dat eerste gelukkig niet.
Mag ik mag ik?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ze heeft je vol in je gezicht gemept en vervolgens huilend weggegaan?
Hele dag nog wel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:14 schreef Geqxon het volgende:
En ik ben nog wel heel de dag lief voor haar geweest.
Hoe zouden we nou ooit boos op jouw kunnen worden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
quote:Op zondag 30 december 2007 14:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hoe zouden we nou ooit boos op jouw kunnen worden?
Omdat ik hier slechts kom lurken, soms wat vraagjes stel en nooit eens gewoon gedag zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
( daar ik jullie niet ken + door tijdgebrek en DIG nOOb ben)
En omdat ik in Tennis een Creatopic heb geopend die ik plompverloren hier had neergezet
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Daar worden we echt niet boos over hoorquote:Op zondag 30 december 2007 14:56 schreef kleinzusje het volgende:![]()
[..]
Omdat ik hier slechts kom lurken, soms wat vraagjes stel en nooit eens gewoon gedag zeg
( daar ik jullie niet ken + door tijdgebrek en DIG nOOb ben)
En omdat ik in Tennis een Creatopic heb geopend die ik plompverloren hier had neergezet![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 17:29 schreef Geqxon het volgende:
Ook zo heerlijk. Ben je een plafondlamp aan het vervangen, hang je alles goed, draai je er een lampje in.... gaat het lampje gelijk aan. Ben je dus al die tijd bezig geweest met bedrading waar stroom op stond.
Mensen die niet weten hoe een stop werkt.
En dan heb je de mietjes die het licht aan willen doen en een schokkende ervaring te zien krijgen :y .quote:Op zondag 30 december 2007 19:54 schreef Geqxon het volgende:
Echte mannen doen enkel de schakelaar om.
Bij me nieuwe huis was vandaag ook de oud papier container in de fik gestokenquote:Op zondag 30 december 2007 20:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En dan heb je de mietjes die het licht aan willen doen en een schokkende ervaring te zien krijgen :y .
Hmm de brandweer ree net uit, wat zal er aan de hand zijn.
Hmm dat staat bij ons onder de brandtrap, hoop dat me huis er nog staat morgen dan. Goeie kans dat ze daar mee gaan kuttenquote:Op zondag 30 december 2007 20:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Bij me nieuwe huis was vandaag ook de oud papier container in de fik gestoken
ach...quote:Op zondag 30 december 2007 19:54 schreef Geqxon het volgende:
Echte mannen doen enkel de schakelaar om.
idem hierquote:Op zondag 30 december 2007 15:48 schreef Sjowhan het volgende:
Lekker interessant inderdaad.
Voor vragen of een babbel zijn we altijd wel in [ afbeelding ]
Nu ga je te verquote:Op zondag 30 december 2007 22:34 schreef Geqxon het volgende:
Dremel *wank* *wank* *wank*
* JortK krijgt Village People ideeenquote:Op zondag 30 december 2007 22:46 schreef Geqxon het volgende:
Heerlijk, met vonken die in je gezicht spatten.
hand slijptolquote:
Zeg heb jij trouwens nog voeding en case over van je mini boardje?quote:Op zondag 30 december 2007 22:52 schreef Geqxon het volgende:
En het getril en gejank van het apparaat als je hem op volle toeren laat draaien.
quote:Op zondag 30 december 2007 23:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Zeg heb jij trouwens nog voeding en case over van je mini boardje?
Dan is mijn eerste gedachte eigenijk atijd: RIJ ZE PLAT!quote:Op maandag 31 december 2007 11:09 schreef Geqxon het volgende:
Mensen die denken dat het leuk is om een rotje onder een lesauto te gooien.
Heeft het haast? GGD?quote:Op maandag 31 december 2007 13:40 schreef WyriHaximus het volgende:
Fijn moet je je huisarts hebben ga je van antwoordapparaat naar antwoordapparaat naar antwoordapparaat.
Ja/Nee, zit me opgekropte frustratie en agressie over een aantal dingen en wil nu toch eens met de zielenknijper gaan praten er over dus na met me moeder gepraat te hebben wou ik gaan bellen zijn ze of op vakantie of afwezig of alleen voor noodquote:
tja... doe ik niet aan, dvd's volstaan prima..quote:Op maandag 31 december 2007 13:32 schreef Geqxon het volgende:
Dat kan ik wel gebruiken hier, met mijn 5 @ 6 megabit lijntje. Een 1080p filmpje binnenhalen duurt bij mij 9 volle uren.
quote:Op maandag 31 december 2007 15:45 schreef mschol het volgende:die achterlijke postkantoren zijn nu al dicht...
Nope dat was de 2e die ik gebeld had. Dus ik wacht nu tot dat me eigen huisarts terug is.quote:Op maandag 31 december 2007 15:40 schreef phluphy het volgende:
Harry, da's mooi balen dan. Is er geen HAP open dan? (Huisartsenpost)
bruna ? die verkoopt ze iig ook...quote:Op maandag 31 december 2007 15:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog een reclame dat de staatsloten tot 16.00 gekocht konden worden, dus dan moeten de postkantoren toch ook tot 16.00 uur open zijn?
Omdat ik je vraag niet helemaal begreep heb ik even in je posthistorie gekeken, maar kan geen door jou gestart topic over een pc vinden.quote:Op maandag 31 december 2007 16:47 schreef MouzurX het volgende:
ik heb een maand terug een topic gemaakt over een nieuwe pc die ik wilde en toen kwam ik erachter dat het beter was om die in februari te kopen ofzo en in het 2de deel daarvan gingen ze over de kwualiteit van beeldschermen praten ofzo maar ik kan het niet terugvinden... iemand een linkje?
Kijk eens of er nog ééntje op de zwarte markt te koop is!quote:Op maandag 31 december 2007 15:58 schreef Geqxon het volgende:
"De laatste loten vliegen de deur uit. Het is helaas niet meer mogelijk om losse Oudejaarsloten online te kopen."
* JortK krijgt ook 20mbit wanneer die in ze huisje gaatquote:Op maandag 31 december 2007 12:39 schreef mschol het volgende:
20mb lijntje is online
alleen is het weer gekut aangezien de dhcp clients geen DNS krijgen.... maar dns statisch instellen does the trick
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:59 schreef Geqxon het volgende:
Jort, leuk om je op FokTV te hebben gezien!
Jort op FokTV? Waar ff kijken danquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:59 schreef Geqxon het volgende:
Jort, leuk om je op FokTV te hebben gezien!
Geen nood, ik woog vorig jaar 14 kilo lichterquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:17 schreef Geqxon het volgende:
En zeer grappig dat ik 2 jaar geleden 10 kilo lichter woog
Vond ik ergens op een briefje geschreven. met nog meer beschamende informatie.
Installeer de software die op de bijgeleverde CD zit, of van de website van de fabrikantquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:54 schreef Stansfield het volgende:
Ik weet niet of dit het goede topic is maar om nou weer een topic te openen met iets wat niet werkt is ook niet handig.
De vader van mijn vriendin had een bluetooth stick gekocht van bluesoleil. Dat werkte niet op zijn computer want hij kreeg een meldeing dat packet.dll niet gevonden. Het verwijderen en opnieuw installeren lukte ook niet. Dus nam ik het mee naar mijn computer om te kijken of het daar wel werkt.Maar nu heb ik dus precies hetzelfde. Weet iemand wat die melding betekend en hoe ik het vanmijn computer kan verwijderen als ik dat via configuratiescherm en dan software en dan die verwijder wordt er gevraagd of ik de computer opnieuw op wil starten en als ik dat doe staat hij er nog steeds en ook die melding nog steeds.
ach.. ik ben te zwaar (that i know) en altijd rond een bepaald gewicht, dieeten helpt niet of tijdelijk..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:17 schreef Geqxon het volgende:
En zeer grappig dat ik 2 jaar geleden 10 kilo lichter woog
Vond ik ergens op een briefje geschreven. met nog meer beschamende informatie.
Da's kudt danquote:Op woensdag 2 januari 2008 08:29 schreef FredvZ het volgende:
mogguh
lekker begin van het jaar: auto stuk
en ov nog niet opgehaald.
en als je precies moet werken tijdens winkeluren is dat toch lastig.. duur ook
quote:maar gelukkig nog wel een chipding die het nog doet in de metro
Waarschijnlijk of benzinepompus defectus of gewoon een lege tankquote:Op woensdag 2 januari 2008 08:37 schreef Sjowhan het volgende:
Da's kudt dan. Heeft hij de nachtvorst niet overleeft?
Én lastig.
Toen ik dus in de metro zat kwam ik erachter dat ik het ding ook in de bus had kunnen gebruiken...quote:
Naar de pomp lopen en tanken?quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:13 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk of benzinepompus defectus of gewoon een lege tank
Dus als iemand nog een idee heeft hoe ik aan een jerrycan bezine kan komen???
En de metro is trager dan de bus?quote:Toen ik dus in de metro zat kwam ik erachter dat ik het ding ook in de bus had kunnen gebruiken...
Handig ben dus niet de enigste. Er lag vanancht een fase uit in de wijkcentrale van Nuon waardoor de halve wijk zonder stroom zat. Tijdje later werkte het weer en om een lang verhaal kort te maken is de thuis server naar de klotequote:Op woensdag 2 januari 2008 08:29 schreef FredvZ het volgende:
mogguh
lekker begin van het jaar: auto stuk
en ov nog niet opgehaald.
en als je precies moet werken tijdens winkeluren is dat toch lastig.. duur ook
maar gelukkig nog wel een chipding die het nog doet in de metro
UPS UPSquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Handig ben dus niet de enigste. Er lag vanancht een fase uit in de wijkcentrale van Nuon waardoor de halve wijk zonder stroom zat. Tijdje later werkte het weer en om een lang verhaal kort te maken is de thuis server naar de klote!
Yup heb ik nu een excuus voorquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:41 schreef Geqxon het volgende:
Dat is dan ook het eerste wat in mijn volgende huis geplaatst gaat worden, een dikke UPS en in de achtertuin een dieselgenerator. 24/7 stroom, no mather what.
Dat is dan wel weer interesant ja. Zo lang de UPS linux bakkies ondersteundquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:40 schreef Geqxon het volgende:
In dat geval kun je de UPS gebruiken om de server af te laten sluiten.
En dan zeggen "Ja moet je bij Nuon wezen dat ze geen stroom leverenquote:
Heb jij gedaanquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:31 schreef Geqxon het volgende:
You dumb fuck. De user-table legen in plaats van de statestieken-table. En zelf geen backups hebben omdat je hosting-provider dat wel doet. Ik voel mij nu best dom.
pwnquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:31 schreef Geqxon het volgende:
You dumb fuck. De user-table legen in plaats van de statestieken-table. En zelf geen backups hebben omdat je hosting-provider dat wel doet. Ik voel mij nu best dom.
andere hosting provider zoeken...quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:31 schreef Geqxon het volgende:
Helaas wel.quote:
Ja, maar het word aardig duur om te vragen of ze uit de backup een enkele tabel willen extracten en die mij door kunnen sturen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
andere hosting provider zoeken...
elke fatsoenlijke hosting provider maakt minimaal 2x per dag een backup..
Je kunt het altijd proberenquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja, maar het word aardig duur om te vragen of ze uit de backup een enkele tabel willen extracten en die mij door kunnen sturen.
Sue them to death!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:54 schreef Geqxon het volgende:
Stiekem heb ik dat ook gedaan, en met schaamte moet ik vertellen dat mijn hostingsprovider tijdelijk niet aan backups doet.
Welke hoster heb je?quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:03 schreef Geqxon het volgende:
Sja, het staat nergens in de algemene voorwaarden die ik geaccepteerd heb.
Maargoed, ze zijn nu dan dus ook de backup server aan het configureren, vandaar.
Please doquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:13 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben zo netjes dat niet te zeggen.
een (goeie)hoster zet toch gewoon de gemaakte backup's beschikbaar ter download voor de klant? in een tarball?quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Helaas wel.
[..]
Ja, maar het word aardig duur om te vragen of ze uit de backup een enkele tabel willen extracten en die mij door kunnen sturen.
hehe oepsquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:21 schreef Geqxon het volgende:
Maar niet een hoster die je jaarlijks 25 euro betaald.
Wat jij zegt kan overigens wel, maar dat moet ik dan handmatig met Cpanel doen. En dat heb ik in November voor het laatst gedaan...
Gare DNS server misschien?quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:37 schreef Geqxon het volgende:
Alleen wel intens kut dat mijn Vista machine soms het subdomain niet kan laden! Ik moet dan naar website.nl/map , waarbij ik het probleem heb dat mijn cookies dan niet gepakt worden door de server. En nee, mijn cookies zijn niet subdomain gebonden.
Soms doet het subdomain zelfs op mijn Mac het niet, en dan mag ik een terminal-connectie naar de buitenwereld maken om op een computer op een andere internetverbinding door te kunnen werken.
Ik zal maar niks zeggenquote:Op donderdag 3 januari 2008 08:51 schreef Geqxon het volgende:
Zoiets denk ik ook, maar doordat soms ook heel specifiek mijn C-Panel en FTP connectie er gelijktijdig uit ligt heb ik andere vermoedens.
Het was destijds een van de betere hostingsproviders, maar dat succes is tegen hun gekeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |