quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:18 schreef JortK het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=82VKdiayhF8![]()
!
Likken als Lassie kan diequote:Op dinsdag 18 december 2007 16:42 schreef Geqxon het volgende:
Die vent kan waarschijnlijk beffen als de beste!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:56 schreef whoops het volgende:
Wat ik nu voor geweldig aanbod van Sun krijg......
[ afbeelding ]
correct me if im wrong maar das volgens mij je 12V lijn (zwart/geel), de P4 had die volgens mij als eerst en een P4 systeem deed niks als je die lijn niet had aangesloten..quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:41 schreef Geqxon het volgende:
Als je een 4-pins molex aansluiting op je moederbord hebt.... moet daar dan een 4-pins molex van je voeding in?
En dat kan dus ook welquote:Op woensdag 19 december 2007 01:30 schreef Geqxon het volgende:
Nee, dat is een gewone molex. Zoals vroeger systemen idd die P4 hadden. Ik heb hem er maar in gehangen, en nu klinkt de fan van mijn videokaart een stuk gezonder. Want volgens de manual is het dan dus ook voor de PCI-express slot.
A okay. Ik dacht dat ik dan een kabeltje tussen de molex-aansluiting op het moederbord en de videokaart moest zetten, dat het een voedende poort was. Maar het is dus een poort die voeding nodig heeft, mooi, want anders had ik waarschijnlijk het e.e.a. opgeblazen.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En dat kan dus ook wel. Om de videokaart zelf stroom te geven
Niks mis mee tochquote:Op woensdag 19 december 2007 11:20 schreef Geqxon het volgende:
Dus ik gister naar Paradigit. "Hebben jullie toevallig nog van die 2.5" USB HDD behuizingen?" - "Nee, die krijgen we morgen weer" - "Okay, dan kom ik morgen weer terug!". Meer niet.
Krijg ik gisteren een SMS bericht dat mijn reservering klaar ligt op nummer ******. WTF.
Kom je er vaker ofzoquote:Op woensdag 19 december 2007 12:51 schreef Geqxon het volgende:
Ja maar, ik heb helemaal niet mijn naam of telefoonnummer gezegd, en die kerel heeft dus wel een bestelling op mijn klantenid gezet.
Ben je stiekem een Bekende Nederlander?quote:Op woensdag 19 december 2007 12:51 schreef Geqxon het volgende:
Ja maar, ik heb helemaal niet mijn naam of telefoonnummer gezegd, en die kerel heeft dus wel een bestelling op mijn klantenid gezet.
Strange.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:51 schreef Geqxon het volgende:
Nee, voor ma, di en doquote:Op woensdag 19 december 2007 14:17 schreef Geqxon het volgende:
"Het waren drie geweldige dagen"
quote:Op woensdag 19 december 2007 14:17 schreef Geqxon het volgende:
"Het waren drie geweldige dagen"
Breek me de bek niet openquote:Op woensdag 19 december 2007 14:10 schreef Geqxon het volgende:
Nou, ik heb de desbetreffende medewerker wel eens gezien, maar nog nooit een bestelling bij hem gedaan.
En kijk, ik heb wel in de Televaag gestaan he.
Dát weet ik nog niet. Morgen krijg ik het te horen...quote:Op woensdag 19 december 2007 17:17 schreef phluphy het volgende:
[..]
Leuk bedacht!
Sjowhan, ik begrijp dus goed dat die 3 dagen in elk geval wel doorgaan?
Zit er misschien nog een vervolg aan vast? Ik hoop het voor je!
Je zegt 't zelf al: vaagquote:Op woensdag 19 december 2007 14:10 schreef Geqxon het volgende:
Nou, ik heb de desbetreffende medewerker wel eens gezien, maar nog nooit een bestelling bij hem gedaan.
En kijk, ik heb wel in de Televaag gestaan he.
Mag ik hem hebbenquote:Op woensdag 19 december 2007 18:49 schreef FredvZ het volgende:
Het onvermijdelijke is dan toch gebeurd....
Mijn oude vertrouwde 17" Philips 107T2 CRT heeft het veld moeten ruimen.
Maar nu heb ik wel een mooie 226BW staan
hmmm, ik waarschijnlijk niet, moet morgen mn scriptie inleveren en dag zeggen tegen mn stagebedrijfquote:
In Rijswijk? Daar ben ik morgen ook in de loop van de dagquote:Op woensdag 19 december 2007 19:30 schreef FredvZ het volgende:
[..]
hmmm, ik waarschijnlijk niet, moet morgen mn scriptie inleveren en dag zeggen tegen mn stagebedrijf
1 2 3 4 5 6 | CAN HAS STDIO? I HAS A VAR GIMMEH VAR VISIBLE "You said " N VAR N " !!" KTHXBYE |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |