quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:59 schreef Geqxon het volgende:
Jort, leuk om je op FokTV te hebben gezien!
Jort op FokTV? Waar ff kijken danquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:59 schreef Geqxon het volgende:
Jort, leuk om je op FokTV te hebben gezien!
Geen nood, ik woog vorig jaar 14 kilo lichterquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:17 schreef Geqxon het volgende:
En zeer grappig dat ik 2 jaar geleden 10 kilo lichter woog
Vond ik ergens op een briefje geschreven. met nog meer beschamende informatie.
Installeer de software die op de bijgeleverde CD zit, of van de website van de fabrikantquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:54 schreef Stansfield het volgende:
Ik weet niet of dit het goede topic is maar om nou weer een topic te openen met iets wat niet werkt is ook niet handig.
De vader van mijn vriendin had een bluetooth stick gekocht van bluesoleil. Dat werkte niet op zijn computer want hij kreeg een meldeing dat packet.dll niet gevonden. Het verwijderen en opnieuw installeren lukte ook niet. Dus nam ik het mee naar mijn computer om te kijken of het daar wel werkt.Maar nu heb ik dus precies hetzelfde. Weet iemand wat die melding betekend en hoe ik het vanmijn computer kan verwijderen als ik dat via configuratiescherm en dan software en dan die verwijder wordt er gevraagd of ik de computer opnieuw op wil starten en als ik dat doe staat hij er nog steeds en ook die melding nog steeds.
ach.. ik ben te zwaar (that i know) en altijd rond een bepaald gewicht, dieeten helpt niet of tijdelijk..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:17 schreef Geqxon het volgende:
En zeer grappig dat ik 2 jaar geleden 10 kilo lichter woog
Vond ik ergens op een briefje geschreven. met nog meer beschamende informatie.
Da's kudt danquote:Op woensdag 2 januari 2008 08:29 schreef FredvZ het volgende:
mogguh
lekker begin van het jaar: auto stuk
en ov nog niet opgehaald.
en als je precies moet werken tijdens winkeluren is dat toch lastig.. duur ook
quote:maar gelukkig nog wel een chipding die het nog doet in de metro
Waarschijnlijk of benzinepompus defectus of gewoon een lege tankquote:Op woensdag 2 januari 2008 08:37 schreef Sjowhan het volgende:
Da's kudt dan. Heeft hij de nachtvorst niet overleeft?
Én lastig.
Toen ik dus in de metro zat kwam ik erachter dat ik het ding ook in de bus had kunnen gebruiken...quote:
Naar de pomp lopen en tanken?quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:13 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk of benzinepompus defectus of gewoon een lege tank
Dus als iemand nog een idee heeft hoe ik aan een jerrycan bezine kan komen???
En de metro is trager dan de bus?quote:Toen ik dus in de metro zat kwam ik erachter dat ik het ding ook in de bus had kunnen gebruiken...
Handig ben dus niet de enigste. Er lag vanancht een fase uit in de wijkcentrale van Nuon waardoor de halve wijk zonder stroom zat. Tijdje later werkte het weer en om een lang verhaal kort te maken is de thuis server naar de klotequote:Op woensdag 2 januari 2008 08:29 schreef FredvZ het volgende:
mogguh
lekker begin van het jaar: auto stuk
en ov nog niet opgehaald.
en als je precies moet werken tijdens winkeluren is dat toch lastig.. duur ook
maar gelukkig nog wel een chipding die het nog doet in de metro
UPS UPSquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Handig ben dus niet de enigste. Er lag vanancht een fase uit in de wijkcentrale van Nuon waardoor de halve wijk zonder stroom zat. Tijdje later werkte het weer en om een lang verhaal kort te maken is de thuis server naar de klote!
Yup heb ik nu een excuus voorquote:
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:41 schreef Geqxon het volgende:
Dat is dan ook het eerste wat in mijn volgende huis geplaatst gaat worden, een dikke UPS en in de achtertuin een dieselgenerator. 24/7 stroom, no mather what.
Dat is dan wel weer interesant ja. Zo lang de UPS linux bakkies ondersteundquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:40 schreef Geqxon het volgende:
In dat geval kun je de UPS gebruiken om de server af te laten sluiten.
En dan zeggen "Ja moet je bij Nuon wezen dat ze geen stroom leverenquote:
Heb jij gedaanquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:31 schreef Geqxon het volgende:
You dumb fuck. De user-table legen in plaats van de statestieken-table. En zelf geen backups hebben omdat je hosting-provider dat wel doet. Ik voel mij nu best dom.
pwnquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:31 schreef Geqxon het volgende:
You dumb fuck. De user-table legen in plaats van de statestieken-table. En zelf geen backups hebben omdat je hosting-provider dat wel doet. Ik voel mij nu best dom.
andere hosting provider zoeken...quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:31 schreef Geqxon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |