Helaas wel.quote:
Ja, maar het word aardig duur om te vragen of ze uit de backup een enkele tabel willen extracten en die mij door kunnen sturen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
andere hosting provider zoeken...
elke fatsoenlijke hosting provider maakt minimaal 2x per dag een backup..
Je kunt het altijd proberenquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja, maar het word aardig duur om te vragen of ze uit de backup een enkele tabel willen extracten en die mij door kunnen sturen.
Sue them to death!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:54 schreef Geqxon het volgende:
Stiekem heb ik dat ook gedaan, en met schaamte moet ik vertellen dat mijn hostingsprovider tijdelijk niet aan backups doet.
Welke hoster heb je?quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:03 schreef Geqxon het volgende:
Sja, het staat nergens in de algemene voorwaarden die ik geaccepteerd heb.
Maargoed, ze zijn nu dan dus ook de backup server aan het configureren, vandaar.
Please doquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:13 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben zo netjes dat niet te zeggen.
een (goeie)hoster zet toch gewoon de gemaakte backup's beschikbaar ter download voor de klant? in een tarball?quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Helaas wel.
[..]
Ja, maar het word aardig duur om te vragen of ze uit de backup een enkele tabel willen extracten en die mij door kunnen sturen.
hehe oepsquote:Op woensdag 2 januari 2008 23:21 schreef Geqxon het volgende:
Maar niet een hoster die je jaarlijks 25 euro betaald.
Wat jij zegt kan overigens wel, maar dat moet ik dan handmatig met Cpanel doen. En dat heb ik in November voor het laatst gedaan...
Gare DNS server misschien?quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:37 schreef Geqxon het volgende:
Alleen wel intens kut dat mijn Vista machine soms het subdomain niet kan laden! Ik moet dan naar website.nl/map , waarbij ik het probleem heb dat mijn cookies dan niet gepakt worden door de server. En nee, mijn cookies zijn niet subdomain gebonden.
Soms doet het subdomain zelfs op mijn Mac het niet, en dan mag ik een terminal-connectie naar de buitenwereld maken om op een computer op een andere internetverbinding door te kunnen werken.
Ik zal maar niks zeggenquote:Op donderdag 3 januari 2008 08:51 schreef Geqxon het volgende:
Zoiets denk ik ook, maar doordat soms ook heel specifiek mijn C-Panel en FTP connectie er gelijktijdig uit ligt heb ik andere vermoedens.
Het was destijds een van de betere hostingsproviders, maar dat succes is tegen hun gekeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |