maar tussen kerst en oud & nieuw is minder erg..quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:47 schreef Geqxon het volgende:
Dat het netjes van mij is dat ik het niet tijdens kerst of op oudjaarsdag uit ga maken.
Nou, dan kan ze het nieuw jaar "vers" beginnen toch!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
maar tussen kerst en oud & nieuw is minder erg..doe het dan ergens in de eerste week van januari ofzo
(al denk ik uberhaupt dat het bar weinig uitmaakt
)
tja... zo kan je et ook bekijkenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou, dan kan ze het nieuw jaar "vers" beginnen toch!
Ik iig niet, heb een mooi uitzicht met oud en nieuw over wat dorpen die een mooie show gaan weg gevenquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:23 schreef mschol het volgende:
morghe, gaan er hier nog mensen vuurwerk kopen?
kan ik ook doen, maar zelf afsteken blijft leuk dus een klein potten pakketje voldoet voor mijquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik iig niet, heb een mooi uitzicht met oud en nieuw over wat dorpen die een mooie show gaan weg geven.
Yeah mee eens, misschien volgend jaar zelf weer wat afstekenquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:11 schreef mschol het volgende:
[..]
kan ik ook doen, maar zelf afsteken blijft leuk dus een klein potten pakketje voldoet voor mij
pa & broer zullen wel een aantal grote potten kopen..
Géén ideequote:Op zaterdag 29 december 2007 18:31 schreef mschol het volgende:
even een praktisch vraagje:
wat is een goed teken voor het bewerken van tekst..?
ik heb in VB namelijk een dropdownlist, waar ik items in kan toevoegen (met een + knopje) en verwijderen (met een - knopje) maar ik zoek nu een teken dat ik kan gebruiken voor het bewerken van de huidig geslecteerde entry..
en het liefst 1 teken, dit staat wel zo netjes naast de andere 2 :p
quote:
ze heeft je vol in je gezicht gemept en vervolgens huilend weggegaan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:05 schreef Geqxon het volgende:
Verder heb ik overduidelijk totaal geen ervaring met wat men "meisjes" noemt. Damn.
Oftewel: ze zag 't totaal niet aankomen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:57 schreef Geqxon het volgende:
Dat laatste deels, dat eerste gelukkig niet.
Mag ik mag ik?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ze heeft je vol in je gezicht gemept en vervolgens huilend weggegaan?
Hele dag nog wel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:14 schreef Geqxon het volgende:
En ik ben nog wel heel de dag lief voor haar geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |