maar tussen kerst en oud & nieuw is minder erg..quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:47 schreef Geqxon het volgende:
Dat het netjes van mij is dat ik het niet tijdens kerst of op oudjaarsdag uit ga maken.
Nou, dan kan ze het nieuw jaar "vers" beginnen toch!quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
maar tussen kerst en oud & nieuw is minder erg..doe het dan ergens in de eerste week van januari ofzo
(al denk ik uberhaupt dat het bar weinig uitmaakt
)
tja... zo kan je et ook bekijkenquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nou, dan kan ze het nieuw jaar "vers" beginnen toch!
Ik iig niet, heb een mooi uitzicht met oud en nieuw over wat dorpen die een mooie show gaan weg gevenquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:23 schreef mschol het volgende:
morghe, gaan er hier nog mensen vuurwerk kopen?
kan ik ook doen, maar zelf afsteken blijft leuk dus een klein potten pakketje voldoet voor mijquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik iig niet, heb een mooi uitzicht met oud en nieuw over wat dorpen die een mooie show gaan weg geven.
Yeah mee eens, misschien volgend jaar zelf weer wat afstekenquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:11 schreef mschol het volgende:
[..]
kan ik ook doen, maar zelf afsteken blijft leuk dus een klein potten pakketje voldoet voor mij
pa & broer zullen wel een aantal grote potten kopen..
Géén ideequote:Op zaterdag 29 december 2007 18:31 schreef mschol het volgende:
even een praktisch vraagje:
wat is een goed teken voor het bewerken van tekst..?
ik heb in VB namelijk een dropdownlist, waar ik items in kan toevoegen (met een + knopje) en verwijderen (met een - knopje) maar ik zoek nu een teken dat ik kan gebruiken voor het bewerken van de huidig geslecteerde entry..
en het liefst 1 teken, dit staat wel zo netjes naast de andere 2 :p
quote:
ze heeft je vol in je gezicht gemept en vervolgens huilend weggegaan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:05 schreef Geqxon het volgende:
Verder heb ik overduidelijk totaal geen ervaring met wat men "meisjes" noemt. Damn.
Oftewel: ze zag 't totaal niet aankomen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:57 schreef Geqxon het volgende:
Dat laatste deels, dat eerste gelukkig niet.
Mag ik mag ik?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ze heeft je vol in je gezicht gemept en vervolgens huilend weggegaan?
Hele dag nog wel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:14 schreef Geqxon het volgende:
En ik ben nog wel heel de dag lief voor haar geweest.
Hoe zouden we nou ooit boos op jouw kunnen worden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
quote:Op zondag 30 december 2007 14:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hoe zouden we nou ooit boos op jouw kunnen worden?
Omdat ik hier slechts kom lurken, soms wat vraagjes stel en nooit eens gewoon gedag zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
( daar ik jullie niet ken + door tijdgebrek en DIG nOOb ben)
En omdat ik in Tennis een Creatopic heb geopend die ik plompverloren hier had neergezet
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Daar worden we echt niet boos over hoorquote:Op zondag 30 december 2007 14:56 schreef kleinzusje het volgende:![]()
[..]
Omdat ik hier slechts kom lurken, soms wat vraagjes stel en nooit eens gewoon gedag zeg
( daar ik jullie niet ken + door tijdgebrek en DIG nOOb ben)
En omdat ik in Tennis een Creatopic heb geopend die ik plompverloren hier had neergezet![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 17:29 schreef Geqxon het volgende:
Ook zo heerlijk. Ben je een plafondlamp aan het vervangen, hang je alles goed, draai je er een lampje in.... gaat het lampje gelijk aan. Ben je dus al die tijd bezig geweest met bedrading waar stroom op stond.
Mensen die niet weten hoe een stop werkt.
En dan heb je de mietjes die het licht aan willen doen en een schokkende ervaring te zien krijgen :y .quote:Op zondag 30 december 2007 19:54 schreef Geqxon het volgende:
Echte mannen doen enkel de schakelaar om.
Bij me nieuwe huis was vandaag ook de oud papier container in de fik gestokenquote:Op zondag 30 december 2007 20:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En dan heb je de mietjes die het licht aan willen doen en een schokkende ervaring te zien krijgen :y .
Hmm de brandweer ree net uit, wat zal er aan de hand zijn.
Hmm dat staat bij ons onder de brandtrap, hoop dat me huis er nog staat morgen dan. Goeie kans dat ze daar mee gaan kuttenquote:Op zondag 30 december 2007 20:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Bij me nieuwe huis was vandaag ook de oud papier container in de fik gestoken
ach...quote:Op zondag 30 december 2007 19:54 schreef Geqxon het volgende:
Echte mannen doen enkel de schakelaar om.
idem hierquote:Op zondag 30 december 2007 15:48 schreef Sjowhan het volgende:
Lekker interessant inderdaad.
Voor vragen of een babbel zijn we altijd wel in [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |