Valt me mee.quote:
hee, zo zag mijn week er zo'n beetje ook uit..quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:55 schreef Geqxon het volgende:
Heel de week om 3 uur naar bed en 8 uur er uit. Van vrijdag op zaterdag om 0:30 naar bed en 06:00 eruit. En dan van zaterdag ochtend 06:00 tot zondagmiddag 15:00 wakker blijven.
Ik ga heel mijn vakantie slapen.
JortKquote:
Feli met je blauwe kleurquote:Op zondag 23 december 2007 10:31 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge, de kat was weer eens bezig vanancht. Beetje met ze staart in me gezicht meppen. Goed nu ff avatar classje bouwen
.
Ja echt welquote:Op zondag 23 december 2007 11:09 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk hè.. Katten.
Dankjequote:Op zondag 23 december 2007 12:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Feli met je blauwe kleur![]()
( kun je nu eindelijk zien hoe vreselijk eng ik ben ( notes) )![]()
Tuurlijk geen probleemquote:Op zondag 23 december 2007 12:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
JortK![]()
Vraag van een fan/ lurker:
Mag ik die mooie vrouw in het rood met borsten in mn ava toevoegen ( als ik zin heb ???)???
[ afbeelding ]![]()
* WyriHaximus signedquote:Op zondag 23 december 2007 19:26 schreef phluphy het volgende:
Jort, je zult nu toch wel bijna klaar zijn met klussen?
Heb je al foto's?
gelukkig konden we via het balkon van de bovenburen het dak op. anders hadden we een enorme ladder nodig gehad..quote:
i wish i had the moneyquote:Op maandag 24 december 2007 14:38 schreef WyriHaximus het volgende:
Have fun plurry.
* WyriHaximus is lekker ze 500GB aan het vol stampen.
Zo een dongle is altijd cheap tochquote:Op maandag 24 december 2007 15:21 schreef mschol het volgende:
[..]
i wish i had the money![]()
en wil ook eens ergens en cheap ass bluethooth dongle vandaan vissen, eens kijken of ik met me wii mote leuke dingen kan gaan doen
dunno, niet echt naar gekeken...quote:Op woensdag 26 december 2007 12:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo een dongle is altijd cheap toch
Ik heb destijds voor een pc zonder bluetooth een dongle gekocht en eigenlijk kan ik slecht zonder bluetooth meer. Ik vind het erg fijn als het altijd aanwezig is.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:52 schreef mschol het volgende:
[..]
dunno, niet echt naar gekeken...
ik gok dat ze niet al te duur zijn, maarja voor alleen m'n wii mote @ pc een dongle te kopen is wat overdone.(en voor mij relatief duur)
Wifi is er inmiddels.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:13 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind het zelf altijd zo jammer dat moederborden zonder onboard bluetooth en wifi geleverd worden. Maar 3xSLI en PCI-Express 64x met gave LED verlichting is inmiddels wel standaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |