Nu ga je te verquote:Op zondag 30 december 2007 22:34 schreef Geqxon het volgende:
Dremel *wank* *wank* *wank*
* JortK krijgt Village People ideeenquote:Op zondag 30 december 2007 22:46 schreef Geqxon het volgende:
Heerlijk, met vonken die in je gezicht spatten.
hand slijptolquote:
Zeg heb jij trouwens nog voeding en case over van je mini boardje?quote:Op zondag 30 december 2007 22:52 schreef Geqxon het volgende:
En het getril en gejank van het apparaat als je hem op volle toeren laat draaien.
quote:Op zondag 30 december 2007 23:14 schreef JortK het volgende:
[..]
Zeg heb jij trouwens nog voeding en case over van je mini boardje?
Dan is mijn eerste gedachte eigenijk atijd: RIJ ZE PLAT!quote:Op maandag 31 december 2007 11:09 schreef Geqxon het volgende:
Mensen die denken dat het leuk is om een rotje onder een lesauto te gooien.
Heeft het haast? GGD?quote:Op maandag 31 december 2007 13:40 schreef WyriHaximus het volgende:
Fijn moet je je huisarts hebben ga je van antwoordapparaat naar antwoordapparaat naar antwoordapparaat.
Ja/Nee, zit me opgekropte frustratie en agressie over een aantal dingen en wil nu toch eens met de zielenknijper gaan praten er over dus na met me moeder gepraat te hebben wou ik gaan bellen zijn ze of op vakantie of afwezig of alleen voor noodquote:
tja... doe ik niet aan, dvd's volstaan prima..quote:Op maandag 31 december 2007 13:32 schreef Geqxon het volgende:
Dat kan ik wel gebruiken hier, met mijn 5 @ 6 megabit lijntje. Een 1080p filmpje binnenhalen duurt bij mij 9 volle uren.
quote:Op maandag 31 december 2007 15:45 schreef mschol het volgende:die achterlijke postkantoren zijn nu al dicht...
Nope dat was de 2e die ik gebeld had. Dus ik wacht nu tot dat me eigen huisarts terug is.quote:Op maandag 31 december 2007 15:40 schreef phluphy het volgende:
Harry, da's mooi balen dan. Is er geen HAP open dan? (Huisartsenpost)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |