Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
checkquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ff een spatie tussen [FB] en de eerste M bitte
1. dat zag ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:50 schreef iamredleader het volgende:
1) Er is een wit hokje tussen de avatars van de huidige modjes
2) Remlof zal wel niet eeuwig blijven hier, dus komt er nog een hokje leeg
3) Denken jullie dat dit topic echt tot en met 1 januari open zal zijn?
Zo, dat was feedback
Heb jij dan:quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
1. dat zag ik
2. ja, en ondergetekende zal die opvullen
3. Nee.
Zeg, vriend, ik heb maandenlang campagne voor jou als mod gevoerd. Daarnaast is bovenstaande serieuse feedback, er staat een heuse vacature open en een tweede is aanstaande. Aangezien er niet zonder meer een of andere kneus als mod kan worden aangenomen, dient er natuurlijk open, eerlijk en duidelijk gediscussieerd te worden over wie dit wel of niet zou kunnen/willenquote:
Prima, maar niet in dit feedbacktopic.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeg, vriend, ik heb maandenlang campagne voor jou als mod gevoerd. Daarnaast is bovenstaande serieuse feedback, er staat een heuse vacature open en een tweede is aanstaande. Aangezien er niet zonder meer een of andere kneus als mod kan worden aangenomen, dient er natuurlijk open, eerlijk en duidelijk gediscussieerd te worden over wie dit wel of niet zou kunnen/willen
Als ik er een topic over open, blijft die dan open? Mits geen bagger?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Prima, maar niet in dit feedbacktopic.
Heb je al gedaan zie ik: Wie worden de nieuwe ONZ modjes?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als ik er een topic over open, blijft die dan open? Mits geen bagger?
Alsjeblieft: Ziekenauto-strips en zulksquote:Op woensdag 19 december 2007 11:45 schreef Dangel het volgende:
Ja hoi, ikhgad een tijdje geleden eentopic geopendoverambulancehumor om op de raamvan mn lokette plakken.nu heb ik het raam van mn loket schoongemaakt, en zalik versestrips uitprinten, maar ben ik hettopic kwijt, kan hem niet met ctrl F in mn posthistorie vinden enook niet met de seach.
KAn iemand anders dattopic voorme vinden?:@
Je bent geweldigquote:Op woensdag 19 december 2007 11:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsjeblieft: Ziekenauto-strips en zulks
Ja maar het is niet haram als jij met puntje van me tong mijn ster aan het bevredigen bentquote:Op donderdag 20 december 2007 13:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Is het haram als je lieve woordjes in mijn oor fluistert terwijl je me onder mijn ballen kietelt?
http://www.opsporingverzocht.nlquote:Op donderdag 20 december 2007 15:17 schreef Bertjeee het volgende:
en die van mij in onzin ook nog potverdorie. Was een hele hype die vent 6 dagen geleden... ik mis hem, misschien heeft iemand anders nog info over zijn verblijfplaats :-(. Hoe kunnen die nu hun info geven?
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar het hoort niet in dit topic in ieder gevalquote:Op donderdag 20 december 2007 15:17 schreef Bertjeee het volgende:
en die van mij in onzin ook nog potverdorie. Was een hele hype die vent 6 dagen geleden... ik mis hem, misschien heeft iemand anders nog info over zijn verblijfplaats :-(. Hoe kunnen die nu hun info geven?
hij gooide op die van mij ook al een slotjequote:Op vrijdag 21 december 2007 17:20 schreef Noorseviking het volgende:
Murp , als je ongesteld bent hoef je mijn topics nog niet meteen te sluiten.
en ook niet als wij aan het bier zitten..quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:20 schreef Noorseviking het volgende:
Murp , als je ongesteld bent hoef je mijn topics nog niet meteen te sluiten.
ok, maar dang, jij bent sneller met het slotjes knopje als wij met de "voer nieuw topic in" knopquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:25 schreef murp het volgende:
open is een keer een goed topic,
ja mên, het is ongesteld, en zwaar aan de schijtquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:46 schreef Noorseviking het volgende:
Murp dat was snel nog binnen de minuut dicht
beetje tweakers belachelijk maken, en ja er is genoeg bagger open, amuseer jequote:Op zaterdag 22 december 2007 21:59 schreef Vendris het volgende:
wat een bullshit dat
Tweakers :')
meteen dicht moest.
er zijn tig andere kut topics die wel open mogen blijven.
ach gut, wat een ramp.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:00 schreef murp het volgende:
[..]
beetje tweakers belachelijk maken, en ja er is genoeg bagger open, amuseer je
nahquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:03 schreef Vendris het volgende:
[..]
T zou stickied moeten worden zodat iedereen er even van kan genieten!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:03 schreef Vendris het volgende:
[..]
T zou stickied moeten worden zodat iedereen er even van kan genieten!
Dus ik mag baggeren?quote:Op zondag 23 december 2007 14:36 schreef murp het volgende:
flikker op [ afbeelding ]
oh, je bent ook fok crew
Ik vond het al sowieso matig, het is maar dat ik evne wat te drinken ging halen, anders had ik er meteen een slotje op geflikkerd.quote:Op zondag 23 december 2007 18:56 schreef Renesite het volgende:
Euh..
deo spuitbus of deo roller
WTF!!!
Verwijder dan zijn post!!!!!!!!!!!! Hij vernacheld mijn topic!!!!!
Booooohooooquote:Op zondag 23 december 2007 18:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik vond het al sowieso matig, het is maar dat ik evne wat te drinken ging halen, anders had ik er meteen een slotje op geflikkerd.
Dat zijn oefeningenquote:Op zondag 23 december 2007 18:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik vond het al sowieso matig, het is maar dat ik evne wat te drinken ging halen, anders had ik er meteen een slotje op geflikkerd.
Ik heb me een paar dagen kunnen inlezen en topics inschatten, oefening heb ik al gehadquote:Op zondag 23 december 2007 20:19 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Dat zijn oefeningenom je te testen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Nee.quote:Op zondag 23 december 2007 20:55 schreef timbob het volgende:
verdorie!
Belangrijke mededeling voor mijn fans!
Dit is wel even een stukje fok historie wat de grond in geboord wordt!
Ik verwachtte hordes met reacties van oude van dagen die weer blij waren een bekend icoon te zien. Wordt ie al na 3 post dichtgegooid door een mod die er nog niet eens was in mijn avatar's gouden jaren.
aaah toe?
kusje erop?
Waarom worden onzinnige topics in ONZ gesloten? was is dan nog het bestaansrecht van ONZ?quote:Op zondag 23 december 2007 20:55 schreef timbob het volgende:
verdorie!
Belangrijke mededeling voor mijn fans!
Dit is wel even een stukje fok historie wat de grond in geboord wordt!
Ik verwachtte hordes met reacties van oude van dagen die weer blij waren een bekend icoon te zien. Wordt ie al na 3 post dichtgegooid door een mod die er nog niet eens was in mijn avatar's gouden jaren.
aaah toe?
kusje erop?
Het was een ''Mededeling topic'' in het trend van '' hey, ik ben terug.quote:Op zondag 23 december 2007 21:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarom worden onzinnige topics in ONZ gesloten? was is dan nog het bestaansrecht van ONZ?
Kun je net zo goed heel dit subforum sluiten......
terechte klacht ---> KLB?quote:Op zondag 23 december 2007 21:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarom worden onzinnige topics in ONZ gesloten? was is dan nog het bestaansrecht van ONZ?
Kun je net zo goed heel dit subforum sluiten......
Een mod, een nieuwe mod welterverstaan.quote:
sinds wanneer ben jij blauw danquote:Op maandag 24 december 2007 11:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ruimte genoeg voor meer.
Kruip eens onder je steen genaamt ONZ vandaan en lees MED eensquote:Op maandag 24 december 2007 12:17 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij blauw dan
quote:Op maandag 24 december 2007 12:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Kruip eens onder je steen genaamt ONZ vandaan en lees MED eens
dat gedeelte wat jij sinds 2 dagen ook pas leest?quote:Op maandag 24 december 2007 12:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Kruip eens onder je steen genaamt ONZ vandaan en lees MED eens
neuh...quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Nouja je kan toch wel een kersttopic open laten
Het is kerst :-D
quote:Op dinsdag 25 december 2007 09:40 schreef yvonne het volgende:
Opgeruimd
Nee, kerstcadeautje.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:37 schreef iamredleader het volgende:
zarGon als mod! Is dit de kerstgrap van 2007?
WTF, je bent blauwquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, kerstcadeautje..
Beroepsmatige TVP.
Omdat het de forum geen ene reet interesseert wat jouw broertje doet. We lezen het wel op de FP. Doe hem de groeten op MSN.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Er is misschien brand bij m'n broertjes flat !
WAarom slotje?
Noujaquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat het de forum geen ene reet interesseert wat jouw broertje doet. We lezen het wel op de FP. Doe hem de groeten op MSN.
Is geen slowchat ging over het onderwerp doe eens normaal zegquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Slowchat van jou en Ole verwijderd. Ga hier niet slowchatten.
Hoezo don't push itquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:36 schreef zarGon het volgende:
Ik heb een antwoord op jouw vraag gegeven en jouw weerwoord was "Nouja". Jij opent een kuttopic, krijgt feedback en durft nog te praten met "Nouja".
Don't push it. Ga het maar uitkwebbelen op MSN.
Het is geen normaal topic, het is bagger pur sang en ook nog eens waar alleen jij en kornuiten van genieten. Kwebbel het maar uit met de mensen die het wat interesseert.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoezo don't push it
Het was een normaal topic en dat vonden meer mensen op fok
En ik kan het niet uitkwebbelen op msn want die heb ik niet van jou
Als jij eens goede posts danwel topics maakt, zullen wij dat met plezier doen, totnutoe ben ik niet tevreden over je algehele oeuvrequote:Op dinsdag 25 december 2007 14:44 schreef Thieske het volgende:
Leeft je broer nog paul?
En Zargon blijf met je poten van m'n posts af.
Het plaatje was van de twilight zone, jammer dat hij het niet deed. Ik wou jullie in complete verbijstering achterlaten.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Toegegeven, het was bagger, maar ik moest een traantje wegpinken
Dank je, Para. Dat waardeer ik!.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:20 schreef Paramnesia het volgende:
Het was een eer zarGon. Veel geluk met je modschap, mijn steun heb je.
Nou FB dan maar:quote:
wie mag ik daarvoor bedanken z of deo?quote:Op woensdag 26 december 2007 00:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik durf geen topics meer te maken
Zquote:Op woensdag 26 december 2007 00:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie mag ik daarvoor bedanken z of deo?
bij deze gedaan!quote:
quote:pezuzuzu RW11-05 zegt (0:48):
Z goed werk
pezuzuzu RW11-05 zegt (0:48):
paultjuh durft geen topics te openen
pezuzuzu RW11-05 zegt (0:48):
*pezu viert feest*
a) Hij was leuk, ik glimlachte.quote:Op woensdag 26 december 2007 17:03 schreef Paramnesia het volgende:
a. Als droogheids topic perfect leek me
b. Wow.... WoW!!! dat was snel![]()
c. Wheheh ik lachte om de slotjespost
Omdat het verbaggerd gaat worden. Ik was er toevallig, ONZ is nu aardig leeg. Topic gaat nergens heen met lachsmilies. Of slotjesrequest.quote:
Omdat het bagger is. En na de OP geen zinnige reactie meer mogelijk is.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zeg, mot jij niet bedevaarden naar Mekka?
Dat valt wel mee, er is gewoon een hoop (kerst)bagger gesloten.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:29 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zeg mods er gaat iets niet goed, ik zie meer slotjes dan topics.
Het lijkt er meer op dat alles wat actief was gesloten is, maar goed we kunnen van mening verschillen. Geen probleem verder, al valt het zo op.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, er is gewoon een hoop (kerst)bagger gesloten.
Omdat dat feedback is, wat prima hier kanquote:Op donderdag 27 december 2007 13:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom mag dit niet open ?
Vinden jullie ONZ nu leuk ?
Tja, remlof heeft weinig keuze.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:28 schreef Ole het volgende:
De nieuwe modjes nemen hun taak dan ook erg serieus Dubbeldrank..
En remlof moet het nou eenmaal voor ze opnemen, ook al is hij het er niet mee eens
hear, hearquote:Op donderdag 27 december 2007 13:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Tja, remlof heeft weinig keuze.Het is wachten tot de rest ook op slot zit, dan kunnen we ONZ opdoeken. Maar ik heb hard gelachen om het feit dat jij een waarschuwing kreeg, je eerste in 6,5 jaar.
Maar ik sluit bij deze weddenschappen af wanneer zarGon weer weg is, zijn gedrag past niet bij ONZ. Het is een kwestie van tijd voor hij compleet doorslaat...
Lijkt me sterk dat ie het redt tot 2008quote:Op donderdag 27 december 2007 13:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Tja, remlof heeft weinig keuze.Het is wachten tot de rest ook op slot zit, dan kunnen we ONZ opdoeken. Maar ik heb hard gelachen om het feit dat jij een waarschuwing kreeg, je eerste in 6,5 jaar.
Maar ik sluit bij deze weddenschappen af wanneer zarGon weer weg is, zijn gedrag past niet bij ONZ. Het is een kwestie van tijd voor hij compleet doorslaat...
jawel murp, en ik ben al helemaal geen puber meer.quote:
krijg toch de indruk dat er een is die op bepaalde users aastquote:Op donderdag 27 december 2007 13:47 schreef murp het volgende:
We proberen het gewoon leuk te houden on ONZ, alleen zijn er in deze periode gewoon heel veel jeugd die het leuk vinden om voor een poep en een scheet een topic te openen.. en stel ik laat zo'n topic open, dan wordt het binnen no-time offtopic gepraat, wat je met leuke topics niet snel krijgt (al zijn er natuurlijk uitzonderingen)
Sommige users snappen gewoonweg niet dat ze beter hun ( "bagger") verhaal kunnen doen in een bestaand SC reeks en niet topics gaan openen dus..
snappie?
En Deox doet het ook goed imhoquote:Op donderdag 27 december 2007 13:51 schreef Ole het volgende:
[..]
jawel murp, en ik ben al helemaal geen puber meer.
maar je kunt ook overdrijven hoor (jij niet, en remlof ook niet hoor)
Zelf open ik vrijwel nooit een topic in ONZ.. toevallig deze week dan weer wel..quote:Op donderdag 27 december 2007 13:52 schreef murp het volgende:
of denk je dat mensen die een topic openen met alleen een link en een paar smilies leuk is? of dat er na de OP alleen maar ib4tl gifjes staan of uberhaubt een zinnige tekst
Komop zeg, Deo en zG komen prcies in een vakantie periode waar veel ste veel bagger is, kan je dan nagaan dat er veel slotjes op komen? Ik hoef niet in ONZ te weten wat ze gingen eten met kerst of whatever..quote:Op donderdag 27 december 2007 13:51 schreef Ole het volgende:
[..]
jawel murp, en ik ben al helemaal geen puber meer.
maar je kunt ook overdrijven hoor (jij niet, en remlof ook niet hoor)
dat vind ik dus gewoon bagger he? niet dat dat erg is op het late uurtje maar er zijn genoeg SC reeksen in ONZ, Ik wil dus gewoonweg niet hebben dat ie vanmiddag ofzo weer gekicked wordt door een of andere user die zich verveeldquote:Op donderdag 27 december 2007 13:55 schreef Ole het volgende:
[..]
Zelf open ik vrijwel nooit een topic in ONZ.. toevallig deze week dan weer wel..
maar dit is dan ook een slotje waar ik niets van snap Wel snotverdesnotverdesnotver! topic ziet alle kleuren van de regenboog!
Laten zakken is ook een optie!
En ja, deo is wel OK so far
vertel en leg eens uit?quote:Op donderdag 27 december 2007 13:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
krijg toch de indruk dat er een is die op bepaalde users aast
Mod zijn is niet alleen slotjes zetten natuurlijk, de manier van reageren tegen de users is gewoon om te kotsen. Dan doel ik op zarGon en niet op Deo aangezien hij wel weet wat normaal doen is. Iedereen maakt wel eens een foutje, maar continu fouten maken of de fout ingaan is gewoon niet nodig. zarGon heeft het te hoog in z'n bol, dat gaat gewoon niet werken...quote:Op donderdag 27 december 2007 13:55 schreef murp het volgende:
[..]
Komop zeg, Deo en zG komen prcies in een vakantie periode waar veel ste veel bagger is, kan je dan nagaan dat er veel slotjes op komen? Ik hoef niet in ONZ te weten wat ze gingen eten met kerst of whatever..
daar hebben we een heel ander subforum voor. daarom zijn er zo veel slotjes gevallen in ONZ
ik blijf jufquote:Op donderdag 27 december 2007 13:58 schreef murp het volgende:
[..]
dat vind ik dus gewoon bagger he? niet dat dat erg is op het late uurtje maar er zijn genoeg SC reeksen in ONZ, Ik wil dus gewoonweg niet hebben dat ie vanmiddag ofzo weer gekicked wordt door een of andere user die zich verveeldt
jaquote:Op donderdag 27 december 2007 14:00 schreef Ole het volgende:
[..]
ik blijf juf
Maar heb je de OP van dat topic wel gelezen?
dit vind ik nou een voorbeeldige OPquote:Op donderdag 27 december 2007 00:37 schreef yvonne het volgende:
Pletteren ze voor je neus een topic dicht,
waar waren we.
Sorry juf Ole.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:00 schreef Ole het volgende:
[..]
ik blijf juf
Maar heb je de OP van dat topic wel gelezen?
Oorzaak <-> Gevolg.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:02 schreef murp het volgende:
[..]
ja
[..]
dit vind ik nou een voorbeeldige OP
ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op donderdag 27 december 2007 14:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mod zijn is niet alleen slotjes zetten natuurlijk, de manier van reageren tegen de users is gewoon om te kotsen. Dan doel ik op zarGon en niet op Deo aangezien hij wel weet wat normaal doen is. Iedereen maakt wel eens een foutje, maar continu fouten maken of de fout ingaan is gewoon niet nodig. zarGon heeft het te hoog in z'n bol, dat gaat gewoon niet werken...
Ik ben de laatste dagen amper op fok gezeten ivm kerst, dus ik heb eigenlijk niet echt mee kunnen maken hoe hij slotjes zet ( ofzoiets) Hij doet het gewoon anders en misschien is dat wel hard, maar misschien hebben sommigge baggerusers dat wel nodigquote:Op donderdag 27 december 2007 14:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Mod zijn is niet alleen slotjes zetten natuurlijk, de manier van reageren tegen de users is gewoon om te kotsen. Dan doel ik op zarGon en niet op Deo aangezien hij wel weet wat normaal doen is. Iedereen maakt wel eens een foutje, maar continu fouten maken of de fout ingaan is gewoon niet nodig. zarGon heeft het te hoog in z'n bol, dat gaat gewoon niet werken...
deox is lief hij staat in mn msnnaamquote:Op donderdag 27 december 2007 13:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Geen negatief woord over mij, jullie stellen me teleur.
Kijk, daar komt de aap uit de mouwquote:Op donderdag 27 december 2007 14:04 schreef murp het volgende:
[..]
Ik ben de laatste dagen amper op fok gezeten ivm kerst, dus ik heb eigenlijk niet echt mee kunnen maken hoe hij slotjes zet ( ofzoiets) Hij doet het gewoon anders en misschien is dat wel hard, maar misschien hebben sommigge baggerusers dat wel nodig
NU weet je wel dat ik een intense haat voor je koester, groter dan dat voor Vijswijfje hmm?quote:Op donderdag 27 december 2007 14:05 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
deox is lief hij staat in mn msnnaam
ja, dat begrijp ik wel, slap ouwehoeren kan je in een topic met een seal of gewoon in een SC reeks..quote:Op donderdag 27 december 2007 14:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Jullie moeten wel bedenken dat er veel mensen houden van slap ouwehoeren ook wel baggeren genoemd, dat meen ik serieus hoor ...
Het beleid ten aanzien van bagger is niet veranderd hoor. Alleen heeft iedereen zijn/haar eigen manier van modereren en moeten ze er misschien nog even inkomen.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Jullie moeten wel bedenken dat er veel mensen houden van slap ouwehoeren ook wel baggeren genoemd, dat meen ik serieus hoor ...
Ik weet dat je liegt want wij kwebbelen altijd op fokradio ben je dat vergeten toen ik met je ging skypenquote:Op donderdag 27 december 2007 14:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
NU weet je wel dat ik een intense haat voor je koester, groter dan dat voor Vijswijfje hmm?
Wat fijn dat jij me adoreert, maar zullen we nu overgaan op reguliere FB?quote:Op donderdag 27 december 2007 14:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik weet dat je liegt want wij kwebbelen altijd op fokradio ben je dat vergeten toen ik met je ging skypen![]()
![]()
Je bent een schattige boer
![]()
ok nou ik zie het vanzelf wel, ik maak in ieder geval bijna geen topics meer omdat het toch op slot gaat gefeliciteerd dan maar hequote:Op donderdag 27 december 2007 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Het beleid ten aanzien van bagger is niet veranderd hoor. Alleen heeft iedereen zijn/haar eigen manier van modereren en moeten ze er misschien nog even inkomen.
En ow Ole, als je yvonne wil spreken zou ik dat via pm of msn proberen
lees de OP eensquote:Op donderdag 27 december 2007 14:18 schreef Bertjeee het volgende:
nou moe, m'n post gewoon weggehaald???
Ik vroeg mij af wanneer tie een slotje op dit topic ging plaatsen!
Wie ben jij om te bepalen wat de users leuk vinden en ze zich mee vermaken? Wat verwacht je in een forum als ONZ? Nogmaals, mod zijn betekent niet alleen slotjes zetten maar ook bijsturen en vooral zelf ook plezier hebben.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:08 schreef murp het volgende:
[..]
en daar heb ik niets mee te maken, als een topic niet topicwaardig meer is dan sluit ik m
maar jij heb dus het idee dat ik gewoonweg slotjes zet op alle topics die ik niet leuk vind? nou dan heb je het fout, hoe leuk ik soms een baggertopic vind hoort er een slotje op omdat dat gewoon niet hoort bij ONZ en andere topics die ik gewoonweg niet leuk vind maar wel leuk voor andere users is laat ik natuurlijk wel openquote:Op donderdag 27 december 2007 14:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat de users leuk vinden en ze zich mee vermaken? Wat verwacht je in een forum als ONZ? Nogmaals, mod zijn betekent niet alleen slotjes zetten maar ook bijsturen en vooral zelf ook plezier hebben.
Ik heb het niet over jou liefje, alleen je doorslaande collega.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:28 schreef murp het volgende:
[..]
maar jij heb dus het idee dat ik gewoonweg slotjes zet op alle topics die ik niet leuk vind? nou dan heb je het fout, hoe leuk ik soms een baggertopic vind hoort er een slotje op omdat dat gewoon niet hoort bij ONZ en andere topics die ik gewoonweg niet leuk vind maar wel leuk voor andere users is laat ik natuurlijk wel open
vooruitquote:Op donderdag 27 december 2007 14:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou liefje, alleen je doorslaande collega.
Vriendjes?
Jij bent ook een van de MOD's hier die ik hoog in het vaandel heb murpquote:Op donderdag 27 december 2007 14:28 schreef murp het volgende:
[..]
maar jij heb dus het idee dat ik gewoonweg slotjes zet op alle topics die ik niet leuk vind? nou dan heb je het fout, hoe leuk ik soms een baggertopic vind hoort er een slotje op omdat dat gewoon niet hoort bij ONZ en andere topics die ik gewoonweg niet leuk vind maar wel leuk voor andere users is laat ik natuurlijk wel open
quote:Op donderdag 27 december 2007 14:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jij bent ook een van de MOD's hier die ik hoog in het vaandel heb murp![]()
Deox ook, die vrouwelijke zie je amper, dus daar heb ik geen mening over, en tja, de laatste.........de meest ongeschikte user mod maken imho, maar goed de tijd zal het bewijzen
idd, hopen dat ONZ het overleeftquote:Op donderdag 27 december 2007 14:38 schreef murp het volgende:
[..]![]()
mooie afsluiting: de tijd zal het bewijzen
ze mogen me wel effe adoreren hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 14:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ja hoi, FB graag, adoreren mag via Fotoboek/PM
Het was kerst. D'r liepen op een gegeven moment 5/6 kerstbagger topics, wat prima gereduceerd kon worden naar 2/3 topics.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:29 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zeg mods er gaat iets niet goed, ik zie meer slotjes dan topics.
Alles wat actief was, was merendeel of eigengeilerij van de TS of kerstbagger. Het kan opvallen dat er veel slotjes zijn, maar spreek de TS van die topics aan, want zij openen het. Het zou wat zijn als wij die gaan openlaten, omdat er zoveel slotjes zijn gegeven. Als er te veel bagger geopend wordt, komen er vanzelf sprekend veel meer slotjes dan normaal.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:45 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Het lijkt er meer op dat alles wat actief was gesloten is, maar goed we kunnen van mening verschillen. Geen probleem verder, al valt het zo op.
Je eerste zin sla ik maar over. Hard gelachen, omdat hij een waarschuwing kreeg? Lieve DD, Ole was aan kutten in FB, met Paultjuhh. Ik heb lief gevraagd of ze misschien wilden kappen. Ga je dan nog door, ligt het toch aan hun. Het is simpel. Oorzaak <--> gevolg. Mooi dat je weddenschappen afsluit, maar ik merk dat jij mij niet kent. Kwestie van tijd dat je mij leert kennen, ja.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Lieve schat, kijk eens naar de tijd? 's Nachts. Ik sloot een topic, waarna deze werd geopend en nog een andere. De andere was voor de baggeraars die plaatjes posten en deze was voor de mensen die graag even wat wilden praten. Het heeft niets met de kleuren te maken en ook niet met jou.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:55 schreef Ole het volgende:
[..]
Zelf open ik vrijwel nooit een topic in ONZ.. toevallig deze week dan weer wel..
maar dit is dan ook een slotje waar ik niets van snap Wel snotverdesnotverdesnotver! topic ziet alle kleuren van de regenboog!
Laten zakken is ook een optie!
En ja, deo is wel OK so far
Ja, hoi. Da's lekker, hey. Users mogen gaan kutten, terwijl ze weten dat ze dan aangepakt zullen worden, terwijl ik heel erg lief alles moet openlaten? Grow up, DD. Als Paultjuhh (voorbeeld) MSNtopics blijft openen, kan die van mij een harde slot terug verwachten. Misschien dat het dan doordringt. Iedereen die continu kuttopics blijft openen en fouten blijft maken, moet het maar eens leren.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Is het dan te veel gevraagd dat jij eens een topic opent die voor iedereen toegankelijk is? Hmm, Paultjuhh? Het kan aan mijn reet roesten of je iemand op MSN ziet kerstdineren of dat er wat met je broer gebeurt. Alleen jij en de mensen waarmee jij omgaat, genieten van zulke topics.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Als er 2 users hier hun bagger gaan openen en verwachten dat dat leuk is, zijn ze bij het verkeerde adres. Slotjes zetten is niet alles, maar het is blijkbaar nodig. Ze verpesten het voor de rest. Enig idee hoeveel mensen er weg zijn van ONZ? Die users zijn weg, doordat het gespuis wat hier rondloopt, grappig denkt te zijn. Niet gaan janken als ik die harder aanpak. Bijsturen doe ik al in genoeg leuke topics, topics waar het bovenstaande gespuis probeert te baggeren.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat de users leuk vinden en ze zich mee vermaken? Wat verwacht je in een forum als ONZ? Nogmaals, mod zijn betekent niet alleen slotjes zetten maar ook bijsturen en vooral zelf ook plezier hebben.
Ik merk dat iets jou dwarszit, DD. Ook in mijn welkomstopic was je leuk bezig. Wij hadden elkaar niet eens sporadisch gesproken, dus ik ken jou niet en jij kent mij niet. Maar dat alles veranderde opeens na:quote:Op donderdag 27 december 2007 14:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou liefje, alleen je doorslaande collega.
Vriendjes?
Heb jij wel eens over de schouder van Janetje meegekeken? Of gezien hoeveel die kutplaatjes gepost werden in ONZ en KLB? Of heb jij enig idee hoe topicverneukend dat plaatje is? Leest de posts eronder en je ziet dat mensen het met mij eens waren.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij moet ook in elke FBtopic gepost hebben, hm? Tieft eens gewoon op met die IBTL plaatjes, die onderhand wel duizendmaal gepost zijn. Het is overgenomen door elke eencellige banale pennenlikker en is alles behalve 'leuk'. Optieften ermee.
Zo fuhrer zarGon heeft gesproken, ik ga er niet eens op in met je elitaire toon. Laat Janetje hier verder buiten hersenloze figuur, ik ben prima in staat dingen zelf te bepalen. Ga vooral zo door, dat is het enige wat ik je te vertellen heb.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het was kerst. D'r liepen op een gegeven moment 5 kerstbagger topics, wat prima gereduceerd kon worden naar 2/3 topics.
Topics als Verveelt masterx zich ?, Hoi, wie heeft er contact met iemand van fok.nl gaan gewoon op slot omdat de OP niet iedereen oproept om te posten en is de onderwerp zelfs niet eens breed, zodat iedereen kan baggeren. Of van dat laatste topic heeft de TS niet meer gepost, waardoor de topic wel op slot kon. PluisigNijntje vroeg zelfs een slotje. De TS van Kerst Haters kickte een ander topic, waardoor deze weer op slot kon.
Er was dus of bagger of kerstbagger. Ik heb geen idee hoeveel jij lurkt in ONZ, maar als ik zulke bagger tegenkom gaan ze op slot, omdat er veel bagger openbleef.
Het aantal slotjes tellen en dan constateren dat iets niet goed gaat, slaat nergens op.
[..]
Alles wat actief was, was merendeel of eigengeilerij van de TS of kerstbagger. Het kan opvallen dat er veel slotjes zijn, maar spreek de TS van die topics aan, want zij openen het. Het zou wat zijn als wij die gaan openlaten, omdat er zoveel slotjes zijn gegeven. Als er te veel bagger geopend wordt, komen er vanzelf sprekend veel meer slotjes dan normaal.
[..]
Je eerste zin sla ik maar over. Hard gelachen, omdat hij een waarschuwing kreeg? Lieve DD, Ole was aan kutten in FB, met Paultjuhh. Ik heb lief gevraagd of ze misschien wilden kappen. Ga je dan nog door, ligt het toch aan hun. Het is simpel. Oorzaak <--> gevolg. Mooi dat je weddenschappen afsluit, maar ik merk dat jij mij niet kent. Kwestie van tijd dat je mij leert kennen, ja.
[..]
Lieve schat, kijk eens naar de tijd? 's Nachts. Ik sloot een topic, waarna deze werd geopend en nog een andere. De andere was voor de baggeraars die plaatjes posten en deze was voor de mensen die graag even wat wilden praten. Het heeft niets met de kleuren te maken en ook niet met jou.
[..]
Ja, hoi. Da's lekker, hey. Users mogen gaan kutten, terwijl ze weten dat ze dan aangepakt zullen worden, terwijl ik heel erg lief alles moet openlaten? Grow up, DD. Als Paultjuhh (voorbeeld) MSNtopics blijft openen, kan die van mij een harde slot terug verwachten. Misschien dat het dan doordringt. Iedereen die continu kuttopics blijft openen en fouten blijft maken, moet het maar eens leren.
Weeral mooi dat jij dat laatste zin hebt geconstateerd, dat al na 2 dagen. Chapeau.
[..]
Is het dan te veel gevraagd dat jij eens een topic opent die voor iedereen toegankelijk is? Hmm, Paultjuhh? Het kan aan mijn reet roesten of je iemand op MSN ziet kerstdineren of dat er wat met je broer gebeurt. Alleen jij en de mensen waarmee jij omgaat, genieten van zulke topics.
Wil je ouwehoeren kan dat best, maar zoals jij je topics opent, merk ik daar helemaal niets van terug. ONZ is niet bedoeld voor bagger en ONZ is ook geen bagger. Zoek je heil maar op je eigen forum.
[..]
Als er 2 users hier hun bagger gaan openen en verwachten dat dat leuk is, zijn ze bij het verkeerde adres. Slotjes zetten is niet alles, maar het is blijkbaar nodig. Ze verpesten het voor de rest. Enig idee hoeveel mensen er weg zijn van ONZ? Die users zijn weg, doordat het gespuis wat hier rondloopt, grappig denkt te zijn. Niet gaan janken als ik die harder aanpak. Bijsturen doe ik al in genoeg leuke topics, topics waar het bovenstaande gespuis probeert te baggeren.
[..]
Ik merk dat iets jou dwarszit, DD. Ook in mijn welkomstopic was je leuk bezig. Wij hadden elkaar niet eens sporadisch gesproken, dus ik ken jou niet en jij kent mij niet. Maar dat alles veranderde opeens na:
[..]
Heb jij wel eens over de schouder van Janetje meegekeken? Of gezien hoeveel die kutplaatjes gepost werden in ONZ en KLB? Of heb jij enig idee hoe topicverneukend dat plaatje is? Leest de posts eronder en je ziet dat mensen het met mij eens waren.
Die uitspraak was dan ook niet persoonlijk op jou gericht, maar alleen als commentaar op dat gebruik van het plaatje. Maar jij lijkt je mening over mij rond te hebben en kalkt overal waar je neerkomt, je mening over mij.
Houd alsjeblieft op met janken, geef mij een kans en kom dan ook hier de FB huilie zijn.
Kusje,
zG.
Niets 'gesproken' en niets elitaire toon. Ik geef je weerwoord, op alles wat jij hierboven hebt gezegd. Kun je niets terugzeggen, begin er dan niet mee.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zo fuhrer zarGon heeft gesproken, ik ga er niet eens op in met je elitaire toon. Laat Janetje hier verder buiten hersenloze figuur, ik ben prima in staat dingen zelf te bepalen. Ga vooral zo door, dat is het enige wat ik je te vertellen heb.
Tot later, meneer die zijn mening over ONZ en moderators klaar heeft staan, terwijl hij het niet eens in zijn AT heeft.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
Nogmaals veel sterkte ONZ-users, ik haal het weer uit m'n AT.
Bla bla bla, denk je dat ik zelf niet kan zien wat een hype is en wat niet. En ja je elitaire toon is werkelijk om te kotsen, neem als voorbeeld dit topic. Lees het eens goed door! Als ik zo'n plaatje post doe ik dat natuurlijk niet omdat ik niet weet dat het irritant is. Boeiend, wie ben jij om mij dat te vertellen en vooral de manier waarop meneer de moraalridder.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niets 'gesproken' en niets elitaire toon. Ik geef je weerwoord, op alles wat jij hierboven hebt gezegd. Kun je niets terugzeggen, begin er dan niet mee.
Janetje staat los van alles, ik noem haar alleen, omdat zij een van de personen is die weten hoe irritant de IBTL plaatjes zijn. J..
"Hersenloze figuur".
Way to go, DD. Ik ben diegene die elitair spreekt, maar jij begint met schelden. Whehehe. Goed zo.
Blijkbaar weet jij niet hoe erg het is met IBTL en dat het de spuigaten uitloopt. Nu weet je ervan. Ik help je alleen maar.
Kusje,
zG.
Begrijpend lezen kan je ook al niet...quote:Op donderdag 27 december 2007 18:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tot later, meneer die zijn mening over ONZ en moderators klaar heeft staan, terwijl hij het niet eens in zijn AT heeft.
Geef vooral constructief je mening, dat zie ik graag.
Boeiend?quote:Op donderdag 27 december 2007 18:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Bla bla bla, denk je dat ik zelf niet kan zien wat een hype is en wat niet. En ja je elitaire toon is werkelijk om te kotsen, neem als voorbeeld dit topic. Lees het eens goed door! Als ik zo'n plaatje post doe ik dat natuurlijk niet omdat ik niet weet dat het irritant is. Boeiend, wie ben jij om mij dat te vertellen en vooral de manier waarop meneer de moraalridder.
quote:Op donderdag 27 december 2007 18:23 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Begrijpend lezen kan je ook al niet...
quote:
Gepost in een topic wat elke moment gesloten kan worden, dan kom jij ineens met:quote:Op donderdag 27 december 2007 18:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Boeiend?
Als jij weet dat dat plaatje ongewenst is, het nog doorpost, moet jij en de mensen die het posten, niet gaan janken als de rest zich daarover uitlaat. Wist je het niet, dan weet je het nu.
Ik ben een van de velen die het zegt tegen de mensen die zulke plaatjes posten, omdat diegene die de plaatjes posten niet weten hoe sfeerverpestend het is.
Voel je niet aangesproken als persoon, post dat plaatje niet meer en alles is okay. Als je doorgaat met posten in ONZ, zal ik er tegen optreden. Dat jij en de rest het maar weten.
Dat is de eerste keer geweest dat ik zo'n plaat je post, geloof je het niet? Trek dan vooral mijn posthistorie eens na voor je met je loze info komt. Maar je hebt gelijk, de sfeer was gelijk verpest het hele topic liep uit de hand en de bans vlogen je om de oren. Vind je het dan raar dat ik je een mongool vind?quote:Jij moet ook in elke FBtopic gepost hebben, hm? Tieft eens gewoon op met die IBTL plaatjes, die onderhand wel duizendmaal gepost zijn. Het is overgenomen door elke eencellige banale pennenlikker en is alles behalve 'leuk'. Optieften ermee.
Da's al een keer te veel. Als dat topic op slot kon, gaat het ook op slot zonder dat plaatje. Dat plaatje wordt door iedereen overgenomen en door iedereen gepost. Post het gewoon niet. Klaar.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Gepost in een topic wat elke moment gesloten kan worden, dan kom jij ineens met:
[..]
Dat is de eerste keer geweest dat ik zo'n plaat je post, geloof je het niet? Trek dan vooral mijn posthistorie eens na voor je met je loze info komt. Maar je hebt gelijk, de sfeer was gelijk verpest het hele topic liep uit de hand en de bans vlogen je om de oren. Vind je het dan raar dat ik je een mongool vind?
Sinds ik mod ben? Afsluiten zodra er ineens vragen komen? Waar?quote:Daarbij komt ook nog eens je gedrag hier in ONZ, sinds dat je mod bent gedraag je je als een koning. Je elitaire gelul tegenover users is duidelijk zichtbaar. Daarnaast flikker je topics op slot met een kusje als sluitpost zodra er ineens vragen komen waarom jij uberhaupt mod bent geworden.
Veel teveel tijd aan jou besteed weer, ik ga koken.
Dat verwijt gooit hij ook naar mij.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Gepost in een topic wat elke moment gesloten kan worden, dan kom jij ineens met:
[..]
Dat is de eerste keer geweest dat ik zo'n plaat je post, geloof je het niet? Trek dan vooral mijn posthistorie eens na voor je met je loze info komt. Maar je hebt gelijk, de sfeer was gelijk verpest het hele topic liep uit de hand en de bans vlogen je om de oren. Vind je het dan raar dat ik je een mongool vind?
Daarbij komt ook nog eens je gedrag hier in ONZ, sinds dat je mod bent gedraag je je als een koning. Je elitaire gelul tegenover users is duidelijk zichtbaar. Daarnaast flikker je topics op slot met een kusje als sluitpost zodra er ineens vragen komen waarom jij uberhaupt mod bent geworden.
Veel teveel tijd aan jou besteed weer, ik ga koken.
Lieve Het_Hupt:quote:Op donderdag 27 december 2007 18:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat verwijt gooit hij ook naar mij.
Zargon zal het best goed bedoelen dat hij dingen niet leuk vindt, zijn goed recht, maar laat hij murp z'n reactie maar eens lezen.
Laat hem en zijn klonen z'n Jihad rustig voeren tegen de users die hij niet mag, maar de tijd zal raad en wijsheid brengen.
Kook ze DD 14.gif
Als jij een topic ziet die jou niet aanstaat, kun jij dat kenbaar maken met de TR knop. Die knop bevindt zich bovenaan bij elk topic. Het is dit knopje:quote:Op donderdag 27 december 2007 16:52 schreef Het_hupt het volgende:
topic nog open:?
Op mijn vraag om dat Wijn & Brie topic op te schonen, gooide jij het ook op een personelijke flame.quote:Op donderdag 27 december 2007 18:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lieve Het_Hupt:
[..]
Als jij een topic ziet die jou niet aanstaat, kun jij dat kenbaar maken met de TR knop. Die knop bevindt zich bovenaan bij elk topic. Het is dit knopje: [ afbeelding ].
Als een topic je niet aanstaat, hoef je er niet in te posten of je mening te geven. De mods zien die topics ook. Ik heb jou dat vaker zien doen, daarom spreek ik je erop aan. Niet omdat ik een kruistocht begonnen ben.
Niet om het een of het ander maar volgens mij is de discussie die hier gevoerd werd wel degelijk FB?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:19 schreef murp het volgende:
nou, ik denk dat er genoeg over gepraat is, dit gaat in de geschiedenisboeken als de meest uitgebreidde ONZ FB topic...
en nu:
FB only!
okquote:Op donderdag 27 december 2007 19:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet om het een of het ander maar volgens mij is de discussie die hier gevoerd werd wel degelijk FB?
Jah, maar we zijn er wel uit ondertussen.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet om het een of het ander maar volgens mij is de discussie die hier gevoerd werd wel degelijk FB?
Bij de meeste is al 1 ingedaald, dus zijn ze klaar om geschopt te worden.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:55 schreef Dirkh het volgende:
snakey, succes met die newbiemods.
en het vrouwke?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Bij de meeste is al 1 ingedaald, dus zijn ze klaar om geschopt te worden.
Ware het niet dat het topic nu ergens achter de schermen staat.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:49 schreef MouzurX het volgende:
kijk, mijn topic is wel leuk ... de mods blijven er in posten
niet eerlijk!!quote:Op donderdag 27 december 2007 23:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ware het niet dat het topic nu ergens achter de schermen staat.
De grap van een ban is dat je niet kan posten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:11 schreef Kees22 het volgende:
Ik wist niet waar ik mijn idee moest posten, maar gezien de titel is dat hier: zou er draagvlak zijn om een forum op te zetten voor mensen die ergens verbannen zijn?
Ja, dat had ik al gemerkt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
De grap van een ban is dat je niet kan posten.
REMINDER!!!quote:Op donderdag 27 december 2007 14:51 schreef murp het volgende:
[..]
( offtopic berichten worden hieronder verwijderd)
Ah okee, ik kon al niks vinden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
Waar zijn die twee 'Gelukkig hebben we de foto's nog'-topics?
Deleten we tegenwoordig ook topics die op slot zitten?
FA-actie.
Shit happens.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hehe, dan heb je toch iets gemist.
2 keer per dag als je mazzel hebt.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik mis een topic van murp
nee hoorquote:
Die heb ik verwijderd omdat het vol stond met foto's die niet in ONZ horen. En nee, het komt niet terug.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:27 schreef Cahir het volgende:
Waar is het topic gelukkig hebben we de foto's nog gebleven?
Verklaar je nader met die reactie...quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Steek je gordijnen in de fik, ken je lachen.
tl;dr: Het was bagger, en wat kan ons het nou verdommen datj ij je kelder hebt opgeruimdquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:28 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Verklaar je nader met die reactie...
Maar wel een kutreactie van jouw kant aangezien een half jaar geleden mijn huis in de fik stond.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
tl;dr: Het was bagger, en wat kan ons het nou verdommen datj ij je kelder hebt opgeruimd
quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:34 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Maar wel een kutreactie van jouw kant aangezien een half jaar geleden mijn huis in de fik stond.
Ja und?, kon ik dat weten?, ben ik helderziend?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:34 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Maar wel een kutreactie van jouw kant aangezien een half jaar geleden mijn huis in de fik stond.
Kunnen we deze zeer boeiende maar nutteloze discussie ergens anders voortzetten?, deze FB meot nieuwjaarn og halenquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:48 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Nee, maar ik hou het tenminste nog netjes, ik bagger niet, jij baggert en nog eens een grote bek en bijdehand ook.
Je kan best ergens rekening mee houden in een reactie, zodat je niets of niemand hoeft te kwetsen. Als mod moet je die capaciteiten gewoon hebben.
"Sorry" had ook goed geweest hoor, maar je draait om de feiten heen om je gedrag goed te praten.
klaar dus, next!quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Deze komt niet vol door mij hoor, ik ga straks elders bier drinken.
K open dan wel een nieuwe.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik verwijderd omdat het vol stond met foto's die niet in ONZ horen. En nee, het komt niet terug.
Wat nou als we sterren op de tepels en geslachtsdelen plakken?quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik verwijderd omdat het vol stond met foto's die niet in ONZ horen. En nee, het komt niet terug.
neequote:Op vrijdag 28 december 2007 22:51 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wat nou als we sterren op de tepels en geslachtsdelen plakken?
dit is geen argument. Je bent dus dictoteriaalquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:57 schreef murp het volgende:
[..]
ik wil het gewoon niet hebben, klaar
Hoezo? Hebben mensen jou naaktfoto's danquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:57 schreef murp het volgende:
[..]
Dictatoriaal. En ja dat is ie, en zo hoort het ook in ONZ.quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:59 schreef Elwood1802 het volgende:
verbeter dat woord eens
Dat is aan jezelf. Te vroeg is niet goed, te laat ook niet. Een week of 4 a 5 van te voren lijkt me redelijk.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:24 schreef RealZeus het volgende:
Ff een vraagje: hoe lang voor een meet mogen de meettopics open?
OMG ja meesterquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:57 schreef murp het volgende:
[..]
verwijder anders gewoon het hele topicquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:03 schreef murp het volgende:
FB, anders worden jullie berichten verwijderd
1 maart Arnhem toch? Dan kan íe half januari wel open.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is aan jezelf. Te vroeg is niet goed, te laat ook niet. Een week of 4 a 5 van te voren lijkt me redelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
Check.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:46 schreef LudoSanders het volgende:
Zijn we aan het inkakken? ik ben een onzekere huilie/loser en ik heb wat positieve feedback nodi ...
Maar waarom is het dicht????quote:Op zondag 30 december 2007 00:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ONZIN TopTipTopic!
Mocht je inspiratietekort komen, lees dit dan door, zo zie je ongeveer hoe het moet.
Omdat alleen modjes erin mogen postenquote:
OK.quote:Op zondag 30 december 2007 01:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Omdat alleen modjes erin mogen posten
en het is een meldtopic waarin wij goede topics in vermelden die 1. goed zijn en 2., waar dus absoluut niet in gebaggerd mag worden.
D'r is net een verzoek ingediend hiervoor in het magazijn, Dirkh. Hij werd al in de gaten gehouden.quote:Op zondag 30 december 2007 08:26 schreef Dirkh het volgende:
Kan ik hier een verzoekje doen om master_X te laten executeren?
ik zeg het niet graag maar: wat drikh zegtquote:Op zondag 30 december 2007 08:26 schreef Dirkh het volgende:
Kan ik hier een verzoekje doen om master_X te laten executeren?
Zolang het magazijn maar vol zit met kogels en dan bedoel ik niet van die lullige kogeltjes die ze ook op de kermis gebruiken, maar van die lekkere dikkers.quote:Op zondag 30 december 2007 08:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
D'r is net een verzoek ingediend hiervoor in het magazijn, Dirkh. Hij werd al in de gaten gehouden.
Het was bagger, ik heb geen persoonlijke procedure, en ik heb de TT niet veranderd. Anders nog iets?quote:Op zondag 30 december 2007 12:20 schreef Beauregard het volgende:
Hoera voor Snakey. Een topic van me sluiten en dan de TT veranderen in 'Ik ben een kneus...'. GEWELDIG!
In plaats van de humorist uit te hangen zou je je werk eens goed moeten toen en me bijvoorbeeld wijzen op het topic waar ik dat soort rotzooi wel neer mag zetten. Maar nee hoor, da's niet volgens zijn persoonlijke procedure..
Hmm, nou excuses dat ik je ten onrechte betichtte van het wijzigen van mijn TT. Nu ik weet dat iemand anders het op zijn geweten heeft is het gelijk een stuk minder grappig, dat begrijp je.quote:Op zondag 30 december 2007 12:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was bagger, ik heb geen persoonlijke procedure, en ik heb de TT niet veranderd. Anders nog iets?
Als je filmpjes wil dumpen moet je hier zijn trouwens. Funny links, pics en clips topic. Deel 24quote:Op zondag 30 december 2007 12:34 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hmm, nou excuses dat ik je ten onrechte betichtte van het wijzigen van mijn TT. Nu ik weet dat iemand anders het op zijn geweten heeft is het gelijk een stuk minder grappig, dat begrijp je.
En nee, dit was het verder hoor.
Done.quote:Op zondag 30 december 2007 16:37 schreef methodmich het volgende:
De hond van.....
Verzoek tot een slot.
Of je maakt 'm mod, en elke post die hij maakt automatisch een slotje aan verbindenquote:Op zondag 30 december 2007 08:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
D'r is net een verzoek ingediend hiervoor in het magazijn, Dirkh. Hij werd al in de gaten gehouden.
Ik vind het niet leuk dat je mijn topic sloot en vooral met deze opmerking waar je me flink mee beledigd.quote:Op zondag 30 december 2007 19:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent niets anders dan een parasiet die net die ene eicel heeft ontmoet. Maar goed, als dit het beste product wat aldaar uit voortgekomen is, mogen wij van geluk spreken omdat de slechtere ons niet gegunt is.
Het slotje is geplaatst door een medemod, niet door mij.quote:Op zondag 30 december 2007 20:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat je mijn topic sloot en vooral met deze opmerking waar je me flink mee beledigd.
disclaimer: eventuele doodsverwensingen zijn per ongeluk gemaakt en zijn niet mijn intentie geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |