Dus ik mag baggeren?quote:Op zondag 23 december 2007 14:36 schreef murp het volgende:
flikker op [ afbeelding ]
oh, je bent ook fok crew
Ik vond het al sowieso matig, het is maar dat ik evne wat te drinken ging halen, anders had ik er meteen een slotje op geflikkerd.quote:Op zondag 23 december 2007 18:56 schreef Renesite het volgende:
Euh..
deo spuitbus of deo roller
WTF!!!
Verwijder dan zijn post!!!!!!!!!!!! Hij vernacheld mijn topic!!!!!
Booooohooooquote:Op zondag 23 december 2007 18:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik vond het al sowieso matig, het is maar dat ik evne wat te drinken ging halen, anders had ik er meteen een slotje op geflikkerd.
Dat zijn oefeningenquote:Op zondag 23 december 2007 18:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik vond het al sowieso matig, het is maar dat ik evne wat te drinken ging halen, anders had ik er meteen een slotje op geflikkerd.
Ik heb me een paar dagen kunnen inlezen en topics inschatten, oefening heb ik al gehadquote:Op zondag 23 december 2007 20:19 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Dat zijn oefeningenom je te testen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Nee.quote:Op zondag 23 december 2007 20:55 schreef timbob het volgende:
verdorie!
Belangrijke mededeling voor mijn fans!
Dit is wel even een stukje fok historie wat de grond in geboord wordt!
Ik verwachtte hordes met reacties van oude van dagen die weer blij waren een bekend icoon te zien. Wordt ie al na 3 post dichtgegooid door een mod die er nog niet eens was in mijn avatar's gouden jaren.
aaah toe?
kusje erop?
Waarom worden onzinnige topics in ONZ gesloten? was is dan nog het bestaansrecht van ONZ?quote:Op zondag 23 december 2007 20:55 schreef timbob het volgende:
verdorie!
Belangrijke mededeling voor mijn fans!
Dit is wel even een stukje fok historie wat de grond in geboord wordt!
Ik verwachtte hordes met reacties van oude van dagen die weer blij waren een bekend icoon te zien. Wordt ie al na 3 post dichtgegooid door een mod die er nog niet eens was in mijn avatar's gouden jaren.
aaah toe?
kusje erop?
Het was een ''Mededeling topic'' in het trend van '' hey, ik ben terug.quote:Op zondag 23 december 2007 21:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarom worden onzinnige topics in ONZ gesloten? was is dan nog het bestaansrecht van ONZ?
Kun je net zo goed heel dit subforum sluiten......
terechte klacht ---> KLB?quote:Op zondag 23 december 2007 21:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarom worden onzinnige topics in ONZ gesloten? was is dan nog het bestaansrecht van ONZ?
Kun je net zo goed heel dit subforum sluiten......
Een mod, een nieuwe mod welterverstaan.quote:
sinds wanneer ben jij blauw danquote:Op maandag 24 december 2007 11:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ruimte genoeg voor meer.
Kruip eens onder je steen genaamt ONZ vandaan en lees MED eensquote:Op maandag 24 december 2007 12:17 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij blauw dan
quote:Op maandag 24 december 2007 12:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Kruip eens onder je steen genaamt ONZ vandaan en lees MED eens
dat gedeelte wat jij sinds 2 dagen ook pas leest?quote:Op maandag 24 december 2007 12:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Kruip eens onder je steen genaamt ONZ vandaan en lees MED eens
neuh...quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Nouja je kan toch wel een kersttopic open laten
Het is kerst :-D
quote:Op dinsdag 25 december 2007 09:40 schreef yvonne het volgende:
Opgeruimd
Nee, kerstcadeautje.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:37 schreef iamredleader het volgende:
zarGon als mod! Is dit de kerstgrap van 2007?
WTF, je bent blauwquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, kerstcadeautje..
Beroepsmatige TVP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |